Nyt eläkkeellä ollessa, entisenä kunnossapitomiehenä, en voi kuin ihmetellä tätä nykymenoa. Kyllä olis aikoinaan tullut kenkää välittömästi jos jälki olisi ollut tämmöistä kuin nyt. Ei stna saada teitä aurattua, polannetta poistettua, edes katukaivoja ei saada avattua ettei vesilammikot seisoisi tiellä ja pihalla. Kyllä ihan myötähäpeää pitää tuntea näiden isolla palkalla napanöyhtäänsä kaivelevien vätkylöiden takia, joista ei oo minkään tekijäksi. Muu ei kiinnosta kuin ilosaarirokki ja ilmastonmuutos. Pitäs laittaa koko sakki turkin hihaan ja nu#sia uudestaan!
Ja kauppiaat! Luulisi kunnioittavan asiakasta sen verran että pitäisi liikkeensä pihat kunnossa, ettei tarvitsisi maastoautoa kaupalle tullessa ja uimalla mennä autosta kauppaan. Helevetin avutonta sakkia, äitikö se persiinkin teiltä pyyhkii?!
Ottaa meinaan pattiin tämä nykytouhu!
Kyllä nykyporukka on avutonta!
21
451
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoisia huuhaa tyyppejä muka töissä, vetämättömiä vötkylöitä
- Anonyymi
Jos se on pelkkää istumista ja älypuhelimessa vähän väliä, niin veteläksihän se vetää.
- Anonyymi
Näpit toimii älypuhelimen räveltämisessä.
- Anonyymi
Oliko kakki vesilammikossa? Kai pelastit kakin?
- Anonyymi
Ja vielä Putinia fanittavat
- Anonyymi
Eihän tuolla edes teitä hiekoteta, ainakaan karsikossa, muualle en ole päässyt katsomaan kun teitä ei ole hiekoitettu enkä omista luistimia.
- Anonyymi
Ahdistus on suuri!
- Anonyymi
Jopa vaarallista
- Anonyymi
Johtuu SDP politiikasta mikään ei enää kiinnosta ei jaksa
- Anonyymi
Siis persut ei jouda töihin somessa notkumiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule viherpunikkivätkylä. Vetäseppä alahuuli pääsi yli ja nielaise, niin maailma pelastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelä kokoomuslainen.
- Anonyymi
Ajat muuttuu, mutta meininki pahentuu.
- Anonyymi
Monikohan asia on muuttunut täällä päivittelemällä? Vai onko tarkoitus vain päästä ulisemaan?
- Anonyymi
Moni!
- Anonyymi
Olen saanut monta muutosta aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut monta muutosta aikaan.
Minäkin vaihdoin äsken vasemmasta lahkeesta oikeaan lahkeeseen. Itse vehje pysyi samanlaisena. Se politiikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vaihdoin äsken vasemmasta lahkeesta oikeaan lahkeeseen. Itse vehje pysyi samanlaisena. Se politiikasta.
Hyvä kun oikeaan lahkeeseen vaihdoit, vasemmalla vaanii kommunismi.
- Anonyymi
Kyllä pitää paikkansa. Suurin osa vätkylöitä. Mihin on kadonnut ammattiylpeys?
- Anonyymi
Vätkylät vatkaavat älypuhelimiaan.
- Anonyymi
kannattaa hakeutua hoitoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346