Nyt eläkkeellä ollessa, entisenä kunnossapitomiehenä, en voi kuin ihmetellä tätä nykymenoa. Kyllä olis aikoinaan tullut kenkää välittömästi jos jälki olisi ollut tämmöistä kuin nyt. Ei stna saada teitä aurattua, polannetta poistettua, edes katukaivoja ei saada avattua ettei vesilammikot seisoisi tiellä ja pihalla. Kyllä ihan myötähäpeää pitää tuntea näiden isolla palkalla napanöyhtäänsä kaivelevien vätkylöiden takia, joista ei oo minkään tekijäksi. Muu ei kiinnosta kuin ilosaarirokki ja ilmastonmuutos. Pitäs laittaa koko sakki turkin hihaan ja nu#sia uudestaan!
Ja kauppiaat! Luulisi kunnioittavan asiakasta sen verran että pitäisi liikkeensä pihat kunnossa, ettei tarvitsisi maastoautoa kaupalle tullessa ja uimalla mennä autosta kauppaan. Helevetin avutonta sakkia, äitikö se persiinkin teiltä pyyhkii?!
Ottaa meinaan pattiin tämä nykytouhu!
Kyllä nykyporukka on avutonta!
53
741
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoisia huuhaa tyyppejä muka töissä, vetämättömiä vötkylöitä
- Anonyymi
Jos se on pelkkää istumista ja älypuhelimessa vähän väliä, niin veteläksihän se vetää.
- Anonyymi
Näpit toimii älypuhelimen räveltämisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on pelkkää istumista ja älypuhelimessa vähän väliä, niin veteläksihän se vetää.
Siihen päälle vielä kaamos, ahdistus ja jatkuva ruuan kotiin tilaus.
- Anonyymi
Kuulemma sinä olet juuri sellainen.
- Anonyymi
Pelkässä penkkityössä voi hyvinkin vetämätön.
- Anonyymi
Yleistyvä ilmiö?
- Anonyymi
Laiskoja luurityyppejä!
- Anonyymi
Oliko kakki vesilammikossa? Kai pelastit kakin?
- Anonyymi
Ja vielä Putinia fanittavat
- Anonyymi
Eihän tuolla edes teitä hiekoteta, ainakaan karsikossa, muualle en ole päässyt katsomaan kun teitä ei ole hiekoitettu enkä omista luistimia.
- Anonyymi
aivokki näköjään puuttuu
- Anonyymi
Ahdistus on suuri!
- Anonyymi
Jopa vaarallista
- Anonyymi
Johtuu SDP politiikasta mikään ei enää kiinnosta ei jaksa
- Anonyymi
Siis persut ei jouda töihin somessa notkumiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule viherpunikkivätkylä. Vetäseppä alahuuli pääsi yli ja nielaise, niin maailma pelastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelä kokoomuslainen.
- Anonyymi
Ajat muuttuu, mutta meininki pahentuu.
- Anonyymi
Monikohan asia on muuttunut täällä päivittelemällä? Vai onko tarkoitus vain päästä ulisemaan?
- Anonyymi
Moni!
- Anonyymi
Olen saanut monta muutosta aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vaihdoin äsken vasemmasta lahkeesta oikeaan lahkeeseen. Itse vehje pysyi samanlaisena. Se politiikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vaihdoin äsken vasemmasta lahkeesta oikeaan lahkeeseen. Itse vehje pysyi samanlaisena. Se politiikasta.
Hyvä kun oikeaan lahkeeseen vaihdoit, vasemmalla vaanii kommunismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai nait lapsias ja hakkasit akkas ero tuli,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
senkin spagetti kikuli ihan sama missä se lötky on.
- Anonyymi
Kyllä pitää paikkansa. Suurin osa vätkylöitä. Mihin on kadonnut ammattiylpeys?
- Anonyymi
sulla sitä ei ole ikinä ollut ..narsiti pelle työpaikan naurun aihe.
- Anonyymi
Vätkylät vatkaavat älypuhelimiaan.
- Anonyymi
kannattaa hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Kyllä se pitää riittää että työpaikalle tullut.
- Anonyymi
Turha ruveta repimään sairastuu tulee työuupuminen loppuun palaminen ym.
- Anonyymi
Minkä vitun takia haukutaan työntekijöitä, oikea osote olis työnantaja. Aliurakoitsija tekee sopimukset missä määritellään mitä tehhään ja millon, ei siellä omanpään mukaan tehdä. Otetaan esimerkkikisi kaupungin kuorma-auto kuski jolla on autossa simmakki, eipä ajele simmakki alhaalla keskustassa talvella koska ei pomot anna luppaa ja siksi keskustan tiet on huonommassa kunnossa kuin venäjällä.
- Anonyymi
Joo.sanelee likaa itse käyn hakemassa sairaslomaa kun alkaa hiostaminen
- Anonyymi
On maailma persiillään kun ei enää saisi lihaa syödä eikä viinaa juoda. Hullut stna!
- Anonyymi
Ei koske minua.uskovaisten juttuja
- Anonyymi
Työelämään lisää lepotaukoja.se lisää työssä viihtyvyyttä.ei tarvitse olla vaihtamassa työpaikkaa niin usein
- Anonyymi
Taukojumpaa kykeneville.
- Anonyymi
Ymmärrän itsellä on laiskuus geeni synnynnäinen.lepoa se vaatii.sitä ei moni työnantaja ymmärrä
- Anonyymi
ap.kerro lisää kyvyttömyydestäsi ja miten se vaikuuttaa sexi elämääsi kun on pieni lötky pili , ja akkas makaa mamujen kans ja elätät äpäriä
- Anonyymi
Vökkelö heräsi ihmeen aikaisin, kellohan on vasta 10:55... Joko äiti toi aamuvellin?
- Anonyymi
Kyllä on huono työnantaja kun ei ymmärrä laiskuus geeni syntymä lahja oikea veren imijä ei kannatta olla töissä
- Anonyymi
Sitä vaan makkaraa ahdetaan naamaan ja älypuhelinta rasvaisilla näpeillä rävelletään.
- Anonyymi
On se kyllä kumma kun ei saisi enää miehinen mies sukkahousuissa pyöräillä autotiellä sumuvalot päällä eikä edes pylpyrään saisi kakkia. On kyllä kummaksi mennyt maailma stna!
- Anonyymi
Kunnon unet tekee hyvää kyllä niitä töitä kerkiää tekemään myöhemminkin ei ne tekemällä lopu
- Anonyymi
Hannu Hanhi oivalsi sen ajoissa.
- Anonyymi
Ei se työnteko vaan nuoleminen kyttääminen juoruaminen sillä pärjää tänä päivänä.pääsee helpommalla suosittelen monessa talossa pärjää parhaiten
- Anonyymi
Kerran lipo aina lipo sen minkä nuorena oppii sen vanha taitaa pitää meidän firmassa hyvin paikkansa.
- Anonyymi
Ei ennenaikaan oltu eläkkeellä vaan tehtiin töitä kunnes kuoltiin. Nykyajan ihmiset ovat tosiaan avuttomia.
- Anonyymi
Muutos on suuri.
- Anonyymi
On se ennen joutu vätkylätkin tekee muuta kun haista,paskanta ja ryypätä kuten nykyisin tekevät.
Ei ihme jos vintti sekoaa. - Anonyymi
Olen eläkkeellä oleva entinen kunnossapitomies. Minua ihmetyttää se, että olen impotentti. Mistä se johtuu?
- Anonyymi
Älyluuri naamassa kiinni ja niska notkolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877