Iltaa sinne yhdelle

Anonyymi-ap

Miehelle kivalle kaverille.

62

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten remonttihommat sujuneet? :)

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa sullekin. Hyvin ovat sujuneet, loppuu koht vaan kohteet :). Miten sun viikko meni?

      • Anonyymi

        Väsyneesti. Mitä kaikkea olet nyt remontoinut? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyneesti. Mitä kaikkea olet nyt remontoinut? :)

        No yhden huoneen kokonaan lattiasta kattoon siitä tuli makuuhuone. Sitten sellaista yleistä kunnostusta, listojen laittoa ja sellaista. Huonekaluja kasaillut mitä tullut uusia. Sellasta :). No mut nyt on viikonloppu ja pääset vhäähän kerää voimia :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yhden huoneen kokonaan lattiasta kattoon siitä tuli makuuhuone. Sitten sellaista yleistä kunnostusta, listojen laittoa ja sellaista. Huonekaluja kasaillut mitä tullut uusia. Sellasta :). No mut nyt on viikonloppu ja pääset vhäähän kerää voimia :).

        Oletpa taitava. :) niin on kiva kyllä välillä hengähtää pois arjestakin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa taitava. :) niin on kiva kyllä välillä hengähtää pois arjestakin. :)

        Nuorena poikana oon tehnyt remppa ja rakennushommia niin sujuu :). On kyllä kiva vähän nyt hengähtää ja vaihteeksi ehkä vain oleilla :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena poikana oon tehnyt remppa ja rakennushommia niin sujuu :). On kyllä kiva vähän nyt hengähtää ja vaihteeksi ehkä vain oleilla :).

        Minä taas enemmän tehnyt kaikkea muuta lapsena. :) niin on kiva välillä laittaa aivot narikkaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas enemmän tehnyt kaikkea muuta lapsena. :) niin on kiva välillä laittaa aivot narikkaan. :)

        No en nyt lapsena siin vaan kesätöinä ja sellasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt lapsena siin vaan kesätöinä ja sellasta

        Okei. :) tuli taas tunne että mietit minua ainakin hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :) tuli taas tunne että mietit minua ainakin hetken.

        Äskettäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äskettäin?

        Niin äskettäin. Ei ole ollut pitkään aikaan sitä lämpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin äskettäin. Ei ole ollut pitkään aikaan sitä lämpöä.

        Niin kyllä mietinkin äsken :). Oon mä miettinyt tällä viikol mut ehkä et oo vaa huomannut? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä mietinkin äsken :). Oon mä miettinyt tällä viikol mut ehkä et oo vaa huomannut? :).

        Olen siis tuntenut välillä jotain ajatuksia mutta on ollut muuta mietittävää niin ei niin paljoa kuin vain ajatuksen tasolla. Jos taas ei ole muuta mietittävää niin se on ihan eri ajatus. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä mietinkin äsken :). Oon mä miettinyt tällä viikol mut ehkä et oo vaa huomannut? :).

        Enemmän olen ollut kiitollinen että minulla on joku jota kiinnostaa minun asiat. Se on tosi iso apu ja tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän olen ollut kiitollinen että minulla on joku jota kiinnostaa minun asiat. Se on tosi iso apu ja tuki.

        Kiitos, samat sanat sinne :). Niin mullakin on ollut kaikenlaista ajateltavaa tällä viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, samat sanat sinne :). Niin mullakin on ollut kaikenlaista ajateltavaa tällä viikolla.

        Sitä kaivattua olen täällä yrittänyt tavoittaa mutta ei se oikein tavoitu. Ja vastaukset ollut aika irrallisia. Ja en tiedä onko edes oikea se kaivattu vai joku muu. Vaikka sitä kaipaan niin ei se ole kyllä meidän yhteyteen verrattavissa. Mietin vain kun katsoo muita ihmisiä niin ajattelisin sinut sinne ja kokisin heti että olisit jotenkin muita siistimpi kuin tämmöinen perus mies joka ei herätä mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kaivattua olen täällä yrittänyt tavoittaa mutta ei se oikein tavoitu. Ja vastaukset ollut aika irrallisia. Ja en tiedä onko edes oikea se kaivattu vai joku muu. Vaikka sitä kaipaan niin ei se ole kyllä meidän yhteyteen verrattavissa. Mietin vain kun katsoo muita ihmisiä niin ajattelisin sinut sinne ja kokisin heti että olisit jotenkin muita siistimpi kuin tämmöinen perus mies joka ei herätä mitään tunteita.

        Tykkään kyllä että vaikutelma ois siisti, hyvät ja istuvat vaatteet ja hiukset kohdallaan :). Voin kyllä siihen yhtyä että varmasti panostan siihen enemmän kun monet miehet. No ei sen mun naisen ja mun välinenkään yhteys ole samanlainen ku sun ja mun. Noin hyvit tiesit minkälainen oon vaikket oo nähnyt edes :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kyllä että vaikutelma ois siisti, hyvät ja istuvat vaatteet ja hiukset kohdallaan :). Voin kyllä siihen yhtyä että varmasti panostan siihen enemmän kun monet miehet. No ei sen mun naisen ja mun välinenkään yhteys ole samanlainen ku sun ja mun. Noin hyvit tiesit minkälainen oon vaikket oo nähnyt edes :).

        En voi sille mitään että tiedän. :) tiedäthän sinäkin minusta paljon vaikka en edes kertonut kaikkea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään että tiedän. :) tiedäthän sinäkin minusta paljon vaikka en edes kertonut kaikkea. :)

        Totta sekin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän olen ollut kiitollinen että minulla on joku jota kiinnostaa minun asiat. Se on tosi iso apu ja tuki.

        Naurahdin tätä lukiessa. Tämä on julkisella keskustelupalstalla. Tätä saattaa lukea sadat tai tuhannet. Oma äitisi saattaa lukea tätä. Ei hän ole ainoa joka seuraa remppaasi sydän syrjällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurahdin tätä lukiessa. Tämä on julkisella keskustelupalstalla. Tätä saattaa lukea sadat tai tuhannet. Oma äitisi saattaa lukea tätä. Ei hän ole ainoa joka seuraa remppaasi sydän syrjällään.

        Mitä sitten? Saa kaikki lukea. Mutta ketään ei lopulta kiinnosta kuin omat asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurahdin tätä lukiessa. Tämä on julkisella keskustelupalstalla. Tätä saattaa lukea sadat tai tuhannet. Oma äitisi saattaa lukea tätä. Ei hän ole ainoa joka seuraa remppaasi sydän syrjällään.

        Ei kannata kommentoida jos et edes erota kumman kommentti mikäkin on :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kommentoida jos et edes erota kumman kommentti mikäkin on :).

        Ei nuo erota. Eikä tiedäkään. Monet on kiinnostuneita tietämään mutta loppujen lopuksi ei niitä kiinnosta. Sinua voisi kuvailla juuri sellaisena miehenä jota olen aina etsinytkin. Mutta sehän on jo selvää että se on niin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo erota. Eikä tiedäkään. Monet on kiinnostuneita tietämään mutta loppujen lopuksi ei niitä kiinnosta. Sinua voisi kuvailla juuri sellaisena miehenä jota olen aina etsinytkin. Mutta sehän on jo selvää että se on niin. :)

        Olen otettu noista sanoista, kiitos :). Ei kukaan mua ole noin hyvin ymmärtänyt kuin sä joten varmasti oot myös sen kaltainen nainen ketä oisin etsinyt :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen otettu noista sanoista, kiitos :). Ei kukaan mua ole noin hyvin ymmärtänyt kuin sä joten varmasti oot myös sen kaltainen nainen ketä oisin etsinyt :).

        Kiva kuulla että ainakin jotain sinne suuntaan. :) olin koko ajan niin että olin voinut kuvitella sinut siksi mieheksi ja sitä miestä etsin joten tavallaan etsin sinua vaikka häntä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kommentoida jos et edes erota kumman kommentti mikäkin on :).

        hah,. ette te ihan noin julkkiksia vielä ole. Mulla ei ole mitään käsitystä kumpi teistä remppaa, vokaalinainen vai j-mies. En seuraa teitä päivittäin.

        Miksi olette niin kireitä ja ilkeitä muille? Eikö teillä kummallakaan ole yhtään huumorintajua? Menkää chattiin hyvät ihmiset jos muut noin häiritsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että ainakin jotain sinne suuntaan. :) olin koko ajan niin että olin voinut kuvitella sinut siksi mieheksi ja sitä miestä etsin joten tavallaan etsin sinua vaikka häntä tietysti.

        Miksi ette ala kirjoitella kaksin ja ota toisistanne selvää. Jos olette rakastunteita toisiinne, niin mikä estää. Nuoret vapaat ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah,. ette te ihan noin julkkiksia vielä ole. Mulla ei ole mitään käsitystä kumpi teistä remppaa, vokaalinainen vai j-mies. En seuraa teitä päivittäin.

        Miksi olette niin kireitä ja ilkeitä muille? Eikö teillä kummallakaan ole yhtään huumorintajua? Menkää chattiin hyvät ihmiset jos muut noin häiritsee.

        Mitä ilkeää tuossa kommentissa on? Saa olla huumorintajuton jos sille tuntuu. Ei ole pakko kommentoida iloisesti jos ei huvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette ala kirjoitella kaksin ja ota toisistanne selvää. Jos olette rakastunteita toisiinne, niin mikä estää. Nuoret vapaat ihmiset.

        En tätä sen enempää kommentoi kun että ihan oma asia on mitä tehdään. Eikä kovin nuorta tässä enää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ilkeää tuossa kommentissa on? Saa olla huumorintajuton jos sille tuntuu. Ei ole pakko kommentoida iloisesti jos ei huvita.

        Se on teillä aina sellaista muiden tylyttämistä. Ohitatte muut hymiöittenne kanssa ja sanotte jotain ilkeää hänestä toisillenne :). ;:) En pidä teistä kummastakaan yhtään. Tiukkapipoisia ihmisiä olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tätä sen enempää kommentoi kun että ihan oma asia on mitä tehdään. Eikä kovin nuorta tässä enää olla.

        No alle kolmekymppiset on tällä palstalla nuoriso-osastoa aivan varmasti. Toki itsestään voi tuntua tosi vanhalle mutta ei muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on teillä aina sellaista muiden tylyttämistä. Ohitatte muut hymiöittenne kanssa ja sanotte jotain ilkeää hänestä toisillenne :). ;:) En pidä teistä kummastakaan yhtään. Tiukkapipoisia ihmisiä olette.

        Eipä tässä tarkotus ole loukata, mutta mitäs itse teet noilla kommenteillasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on teillä aina sellaista muiden tylyttämistä. Ohitatte muut hymiöittenne kanssa ja sanotte jotain ilkeää hänestä toisillenne :). ;:) En pidä teistä kummastakaan yhtään. Tiukkapipoisia ihmisiä olette.

        Missä on muita tylytetty, sanopa yks esimerkki :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No alle kolmekymppiset on tällä palstalla nuoriso-osastoa aivan varmasti. Toki itsestään voi tuntua tosi vanhalle mutta ei muista.

        Ollaan yli tai alle. Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on teillä aina sellaista muiden tylyttämistä. Ohitatte muut hymiöittenne kanssa ja sanotte jotain ilkeää hänestä toisillenne :). ;:) En pidä teistä kummastakaan yhtään. Tiukkapipoisia ihmisiä olette.

        Ei kaikista ole pakko pitää. Eikä minua tuntemattomien tykkäämiset kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan yli tai alle. Mitä sitten?

        Kumpi on alle ja kumpi yli? Ei ikäero liekkien esteenä ole :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on alle ja kumpi yli? Ei ikäero liekkien esteenä ole :D

        Eipä se muille kuulu minkä ikäisiä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se muille kuulu minkä ikäisiä ollaan.

        Voisitteko tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko tavata?

        Sitten kun aika on niin kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että ainakin jotain sinne suuntaan. :) olin koko ajan niin että olin voinut kuvitella sinut siksi mieheksi ja sitä miestä etsin joten tavallaan etsin sinua vaikka häntä tietysti.

        Mitä mieltä tästä? :) hukkui tuonne väliin ennen noita muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä tästä? :) hukkui tuonne väliin ennen noita muita.

        No mukavaltahan tuo kuulostaa :). Huuli pyöreenä oon noista sanoista, kiitos paljon :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mukavaltahan tuo kuulostaa :). Huuli pyöreenä oon noista sanoista, kiitos paljon :).

        Kyllä varmasti ne sanat ihan sinua kuvastaa kaikki hyvät mitä sanonut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti ne sanat ihan sinua kuvastaa kaikki hyvät mitä sanonut. :)

        Varmasti myös huonotkin mutta niistä opitaan :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun aika on niin kohdataan.

        Niin ja yksi asia johtaa toiseen ja pian onkin perhe hymiöjengillä kasassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti myös huonotkin mutta niistä opitaan :).

        No ei nyt kaikki huonot. Minulla meni välillä kommentointi yli. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja yksi asia johtaa toiseen ja pian onkin perhe hymiöjengillä kasassa?

        Ei kaikki liekit päädy yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt kaikki huonot. Minulla meni välillä kommentointi yli. :)

        Ei muistella sitä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muistella sitä :).

        Voitte sitten yhteisessä kahvipöydässä muistella palsta aikojanne 🙂nuoret rakastavaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muistella sitä :).

        Hyvät ja huonot muistan tietysti mitä itse sanonut ja tehnyt. Ne sanomiset pitää hyväksyä että ei ole liian ruusunpunaiset lasit silmillä itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte sitten yhteisessä kahvipöydässä muistella palsta aikojanne 🙂nuoret rakastavaiset

        Tuskin tässä kukaan muu muistelee kuin sinä niitä siellä kahvipöydässä. Vanha kun on niin sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muistella sitä :).

        Hyvät yöt nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt nyt. :)

        Hyvät yöt :).


    • Anonyymi

      Välillä hyvä esittää ihan aikuista daamia pikkuskidien sijaan

      • Anonyymi

        Ai kenen? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenen? :).

        Eiköhän tässä tätä yksinpuhelijamiestä tarkoiteta joka vuosikymmeniä leikkinyt palstalla kaikkea lapsesta kukkaruukkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tässä tätä yksinpuhelijamiestä tarkoiteta joka vuosikymmeniä leikkinyt palstalla kaikkea lapsesta kukkaruukkuun

        Tässä ketjussa ei ole sellaisia. Olet väärässä ketjussa kommentoimassa. Tämä ketju on vain mukavalle miehelle ei sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei ole sellaisia. Olet väärässä ketjussa kommentoimassa. Tämä ketju on vain mukavalle miehelle ei sinulle.

        Tirhaa mun miehelle esität näitä kaipauksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirhaa mun miehelle esität näitä kaipauksia!

        Tässä ei ole kaipauksia esitetty.


    • Anonyymi

      Fa g yo https://youtu.be/gg8wcU42zJ8

      • Anonyymi

        En availe tuommoisia linkkejä.


    • Anonyymi

      Öitä kaveri

      • Anonyymi

        Öitä sinullekin. Kuka oletkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe