Vanha suola janottaa?

Anonyymi-ap

Täällä oli avaus siitä kuinka joku ihminen jää mieleen kauaksikin.

Tuli mieleen mikä on pisin aika jonka joku on oikeasti kaivannut jotakuta?
Oikeessa elämässä eikä missään leffassa :-)

Ja toka kys.
Mikä on pisin aika, minkä jälkeen joistakin on tullut pari vaikka eivät olleet tekemisissä?

Tähän jälkimmäseen tiedän eräät, jotka oli omilla teillään 10 v.

29

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miestä lähtee nyt ikävöintiä tänä vuoden puolella kaksi vuotta.

• Anonyymi

Ei janota💩

• Anonyymi

Jaa sulla tuollainen ruokavalio!

• Anonyymi

Minä näen silloin tällöin edelleen unta miehestä, johon olin ihastunut 24 vuotta sitten. Jostain syystä alitajuntani ei jätä minua hänen suhteensa rauhaan. Valve-elämässä en tosin ikävöinyt häntä kuin jonkun muutaman vuotta.

• Anonyymi

Ei unet tarkoita kaipuuta ihmiseen mistä unta näet. Unet on symbolisia. Usein heijastelee tämänhetkistä elämää ja tunteita joita olet kokenut ennenkin. Siitä entiset saman tunteen tuoneet ihmiset symbolisoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei unet tarkoita kaipuuta ihmiseen mistä unta näet. Unet on symbolisia. Usein heijastelee tämänhetkistä elämää ja tunteita joita olet kokenut ennenkin. Siitä entiset saman tunteen tuoneet ihmiset symbolisoi.

Ahaa. No sitten olen varmaan ihastunut johonkin ihmiseen tälläkin hetkellä. Tietämättäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. No sitten olen varmaan ihastunut johonkin ihmiseen tälläkin hetkellä. Tietämättäni.

No sitten ne voi olla myös alitajuisia toiveita tms. Toiveita esim samanlaisiin tunteisiin vaikkei välttis samaan ihmiseen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"unien näkeminen entisestä kumppanista saattaa merkki siitä, että kaipaat intiimejä kohtaamisia arkeesi. Näin voi olla, jos näet esimerkiksi unia, joissa harrastat seksiä ex-kumppanisi kanssa.

Toisaalta unet voivat olla merkki siitä, että kaipaat yleisestikin läheisiä ihmisiä ympärillesi, esimerkiksi perheen ja ystävien muodossa. "

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naetko-unia-entisesta-kumppanistasi-asiantuntija-selittaa-miksi-ei-kannata-huolestua/7512366#gs.t00fk8

Mä en muista ettäkö olisin entisistä nähnyt seksi unia koskaan yleensä aina jostain muusta syystä seksi ei ole mulle ollu koskaan se mitä olisin kaivannu en ole kokenu pillun saamista edes haastavana jos sitä tartteis riittänee kun osaa tarpeeks ni sillä vois jopa halutessaan tienata rupeamalla gigoloksi mu si taas se ettäkö mies voisi valikoida asiakkaansa ni pitäisi olla jo todella hyvä

• Anonyymi

Rakastuin häneen 2012. En ole nähnyt enkä kuullut sitten heinäkuun 2016.

Ikävä ei katoa. Sydän tuntee hellää kaipausta yhä, joskus ikävä tuntuu kipuviiltona ympäri kehoa..

• Anonyymi

21v-25v

• Anonyymi

tänä kesänä tulee 20 vuotta siitä, kun hän lähti toiseen kaupunkiin, siitä lähtien ikävöinyt.

• Anonyymi

Mulla meni ihan reheliseti sanottuna 10 vuotta ensirakkauden unohtamiseen …
      Tyypillisin suruprosessi kestää sen 0-2 vuotta ….
      Tämä on se psykologinen tervepäinen aika surra … joka on kaikilla yksilöllinen
      Toisilla menee pidempään kuin toisilla…..
      Mut sit ollaan me joilla on enenpi vähempi ihmis ja läheisriippuvuutta mukana niin siinä sitte menee sitä aikaaki kun oma suhtautuminen tunteisiin ja rakkauteen ei. oo se terve eikä normi…..

• Anonyymi

Nuorempana koskaan mitään pidempiaikaista suhdetta, lyhytaikaisia .. .. mietin sitä tässä ja oikeassa ne eräät ihmiset olivat. .no jääköön sanomatta

• Anonyymi

Olen ihastunut 2019 ja vieläkin menee kylmiä väreitä häntä miettiessä. Tunteita on edelleen. Eikä olla oltu yhdessä koskaan, vain katseita ja juttelua.

• Anonyymi

Ei sinne päinkään. Kumpikin kirjain väärin. Nimessäni ei ole yhtään M-kirjainta. Hänellä taitaa olla.

• Anonyymi

Kauheeta tuommoinen jano, jota ei saa sammutettua. Aina vaan janottaa.

• Vuodesta 4/2016 lähtien ..

• Anonyymi

Vanha suola janottaa viittaa päättyneeseen parisuhteeseen, eikä mihinkään mieleen jääneeseen elämään
      Jos toinen on kiinnostunut ja toinen ei, ei voi sanoa että toinen on omilla teillään, vaan hän elääomaa elämäänsä. Noin voi sanoa vain, jos on erottu. Aika harva todellisuudessa päätyy yhteen vuosien jälkeen.

• Anonyymi

Ei, väärin. Ei tarvita aina suhdetta kun kyse on tunteista. Hae hakukoneellaa vanha suola janottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, väärin. Ei tarvita aina suhdetta kun kyse on tunteista. Hae hakukoneellaa vanha suola janottaa.

Ehkä Keskipäivän Aave halusi osoittaa kommenttinsa jollekin tuntemalleen.

Tai halusi määritellä asiat omalla tavallaan 😏
        Niinku, omilla teillä tai oma elämä. Mitä ihmeen eroa niissä on?
        Ei kukaan omista oikeata tietä kuin jossain yksityisalueella 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Keskipäivän Aave halusi osoittaa kommenttinsa jollekin tuntemalleen.

Tai halusi määritellä asiat omalla tavallaan 😏
        Niinku, omilla teillä tai oma elämä. Mitä ihmeen eroa niissä on?
        Ei kukaan omista oikeata tietä kuin jossain yksityisalueella 😉

Omille teille ei voi lähteä kun yhteiseltä tieltä.
        Ei kai se muille kuulu millä teillä joku on. Elää omaa elämäänsä. Kun erotaan, sanotaan lähtevänsä omille teille.

• Anonyymi

17v. Niin se aika kuluu huomaamatta.

• Anonyymi

😬 pitkä on aika. Haluatko avautua lisää kohteestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😬 pitkä on aika. Haluatko avautua lisää kohteestasi?

Senverran voin sanoa, että mies teki lähtemättömän vaikutuksen, vaikka ihan arkisissa asioissa puuhattiin yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senverran voin sanoa, että mies teki lähtemättömän vaikutuksen, vaikka ihan arkisissa asioissa puuhattiin yhdessä.

Lisään vielä, että tavattiin ekan kerran v 2006 ensi lumen aikaan.

• Anonyymi

Liittyy päättyneisiin suhteisiin tuo sanonta.

• Anonyymi

Wikipedia sanoo romantic partner.

• Anonyymi

"Aika harva todellisuudessa päätyy yhteen vuosien jälkeen."

No ei varmaan kukaan. Ihmiset muuttuu erilaisiksi. Nykyinen ei ehkä edes vois sietää sitä nuorta versiota kaivatustaan. Tai ei edes tätä nykyistä :=D

Mutta yhteen päätyminen on eri asia kuin kaipaaminen-. Sitä ei vaan pysty itelleen kertomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä

Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      1843
    2. Kaukosuhteet.

Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan
      Sinkut
      347
      1735
    3. Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.

Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii
      Maailman menoa
      308
      1340
    4. RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa

Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.
      Maailman menoa
      244
      847
    5. Rällääjä bemari

Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa
      Kiuruvesi
      29
      795
    6. Minua hävettää että olin joskus kanssasi

Tai suorastaan oksettaa 😅😅
      Ikävä
      36
      770
    7. Kaipaan piristystä!

Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?
      Sinkut
      142
      767
    8. Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi

Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i
      Tunteet
      35
      685
    9. No persut, päättyikö ne neuvottelut nyt?

Hyvä RKP! 🤣🤣🤣
      Maailman menoa
      184
      649
    10. Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki

Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa
      Maailman menoa
      45
      638
    Aihe