Täällä oli avaus siitä kuinka joku ihminen jää mieleen kauaksikin.
Tuli mieleen mikä on pisin aika jonka joku on oikeasti kaivannut jotakuta?
Oikeessa elämässä eikä missään leffassa :-)
Ja toka kys.
Mikä on pisin aika, minkä jälkeen joistakin on tullut pari vaikka eivät olleet tekemisissä?
Tähän jälkimmäseen tiedän eräät, jotka oli omilla teillään 10 v.
Vanha suola janottaa?
29
774
Vastaukset
- Anonyymi
Miestä lähtee nyt ikävöintiä tänä vuoden puolella kaksi vuotta.
- Anonyymi
Ei janota💩
- Anonyymi
Jaa sulla tuollainen ruokavalio!
- Anonyymi
Minä näen silloin tällöin edelleen unta miehestä, johon olin ihastunut 24 vuotta sitten. Jostain syystä alitajuntani ei jätä minua hänen suhteensa rauhaan. Valve-elämässä en tosin ikävöinyt häntä kuin jonkun muutaman vuotta.
- Anonyymi
Ei unet tarkoita kaipuuta ihmiseen mistä unta näet. Unet on symbolisia. Usein heijastelee tämänhetkistä elämää ja tunteita joita olet kokenut ennenkin. Siitä entiset saman tunteen tuoneet ihmiset symbolisoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei unet tarkoita kaipuuta ihmiseen mistä unta näet. Unet on symbolisia. Usein heijastelee tämänhetkistä elämää ja tunteita joita olet kokenut ennenkin. Siitä entiset saman tunteen tuoneet ihmiset symbolisoi.
Ahaa. No sitten olen varmaan ihastunut johonkin ihmiseen tälläkin hetkellä. Tietämättäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. No sitten olen varmaan ihastunut johonkin ihmiseen tälläkin hetkellä. Tietämättäni.
No sitten ne voi olla myös alitajuisia toiveita tms. Toiveita esim samanlaisiin tunteisiin vaikkei välttis samaan ihmiseen.
- Anonyymi
"unien näkeminen entisestä kumppanista saattaa merkki siitä, että kaipaat intiimejä kohtaamisia arkeesi. Näin voi olla, jos näet esimerkiksi unia, joissa harrastat seksiä ex-kumppanisi kanssa.
Toisaalta unet voivat olla merkki siitä, että kaipaat yleisestikin läheisiä ihmisiä ympärillesi, esimerkiksi perheen ja ystävien muodossa. "
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naetko-unia-entisesta-kumppanistasi-asiantuntija-selittaa-miksi-ei-kannata-huolestua/7512366#gs.t00fk8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"unien näkeminen entisestä kumppanista saattaa merkki siitä, että kaipaat intiimejä kohtaamisia arkeesi. Näin voi olla, jos näet esimerkiksi unia, joissa harrastat seksiä ex-kumppanisi kanssa.
Toisaalta unet voivat olla merkki siitä, että kaipaat yleisestikin läheisiä ihmisiä ympärillesi, esimerkiksi perheen ja ystävien muodossa. "
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naetko-unia-entisesta-kumppanistasi-asiantuntija-selittaa-miksi-ei-kannata-huolestua/7512366#gs.t00fk8Mä en muista ettäkö olisin entisistä nähnyt seksi unia koskaan yleensä aina jostain muusta syystä seksi ei ole mulle ollu koskaan se mitä olisin kaivannu en ole kokenu pillun saamista edes haastavana jos sitä tartteis riittänee kun osaa tarpeeks ni sillä vois jopa halutessaan tienata rupeamalla gigoloksi mu si taas se ettäkö mies voisi valikoida asiakkaansa ni pitäisi olla jo todella hyvä
- Anonyymi
Rakastuin häneen 2012. En ole nähnyt enkä kuullut sitten heinäkuun 2016.
Ikävä ei katoa. Sydän tuntee hellää kaipausta yhä, joskus ikävä tuntuu kipuviiltona ympäri kehoa.. - Anonyymi
21v-25v
- Anonyymi
tänä kesänä tulee 20 vuotta siitä, kun hän lähti toiseen kaupunkiin, siitä lähtien ikävöinyt.
- Anonyymi
Mulla meni ihan reheliseti sanottuna 10 vuotta ensirakkauden unohtamiseen …
Tyypillisin suruprosessi kestää sen 0-2 vuotta ….
Tämä on se psykologinen tervepäinen aika surra … joka on kaikilla yksilöllinen
Toisilla menee pidempään kuin toisilla…..
Mut sit ollaan me joilla on enenpi vähempi ihmis ja läheisriippuvuutta mukana niin siinä sitte menee sitä aikaaki kun oma suhtautuminen tunteisiin ja rakkauteen ei. oo se terve eikä normi….. - Anonyymi
Nuorempana koskaan mitään pidempiaikaista suhdetta, lyhytaikaisia .. .. mietin sitä tässä ja oikeassa ne eräät ihmiset olivat. .no jääköön sanomatta
- Anonyymi
Olen ihastunut 2019 ja vieläkin menee kylmiä väreitä häntä miettiessä. Tunteita on edelleen. Eikä olla oltu yhdessä koskaan, vain katseita ja juttelua.
- Anonyymi
Ei sinne päinkään. Kumpikin kirjain väärin. Nimessäni ei ole yhtään M-kirjainta. Hänellä taitaa olla.
- Anonyymi
Kauheeta tuommoinen jano, jota ei saa sammutettua. Aina vaan janottaa.
Vuodesta 4/2016 lähtien ..
- Anonyymi
Vanha suola janottaa viittaa päättyneeseen parisuhteeseen, eikä mihinkään mieleen jääneeseen elämään
Jos toinen on kiinnostunut ja toinen ei, ei voi sanoa että toinen on omilla teillään, vaan hän elääomaa elämäänsä. Noin voi sanoa vain, jos on erottu. Aika harva todellisuudessa päätyy yhteen vuosien jälkeen.- Anonyymi
Ei, väärin. Ei tarvita aina suhdetta kun kyse on tunteista. Hae hakukoneellaa vanha suola janottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, väärin. Ei tarvita aina suhdetta kun kyse on tunteista. Hae hakukoneellaa vanha suola janottaa.
Ehkä Keskipäivän Aave halusi osoittaa kommenttinsa jollekin tuntemalleen.
Tai halusi määritellä asiat omalla tavallaan 😏
Niinku, omilla teillä tai oma elämä. Mitä ihmeen eroa niissä on?
Ei kukaan omista oikeata tietä kuin jossain yksityisalueella 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Keskipäivän Aave halusi osoittaa kommenttinsa jollekin tuntemalleen.
Tai halusi määritellä asiat omalla tavallaan 😏
Niinku, omilla teillä tai oma elämä. Mitä ihmeen eroa niissä on?
Ei kukaan omista oikeata tietä kuin jossain yksityisalueella 😉Omille teille ei voi lähteä kun yhteiseltä tieltä.
Ei kai se muille kuulu millä teillä joku on. Elää omaa elämäänsä. Kun erotaan, sanotaan lähtevänsä omille teille.
- Anonyymi
17v. Niin se aika kuluu huomaamatta.
- Anonyymi
😬 pitkä on aika. Haluatko avautua lisää kohteestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬 pitkä on aika. Haluatko avautua lisää kohteestasi?
Senverran voin sanoa, että mies teki lähtemättömän vaikutuksen, vaikka ihan arkisissa asioissa puuhattiin yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senverran voin sanoa, että mies teki lähtemättömän vaikutuksen, vaikka ihan arkisissa asioissa puuhattiin yhdessä.
Lisään vielä, että tavattiin ekan kerran v 2006 ensi lumen aikaan.
- Anonyymi
Liittyy päättyneisiin suhteisiin tuo sanonta.
- Anonyymi
Wikipedia sanoo romantic partner.
- Anonyymi
"Aika harva todellisuudessa päätyy yhteen vuosien jälkeen."
No ei varmaan kukaan. Ihmiset muuttuu erilaisiksi. Nykyinen ei ehkä edes vois sietää sitä nuorta versiota kaivatustaan. Tai ei edes tätä nykyistä :=D
Mutta yhteen päätyminen on eri asia kuin kaipaaminen-. Sitä ei vaan pysty itelleen kertomaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591843Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471735Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3081340RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244847Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29795- 36770
Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142767Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35685- 184649
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa45638