Viimeiset gallupit lupaa romahdusta Keskustalle, Soliaalidemograateille, Vasemmistoliitolle ja Vihreille. Ei kannata ääntä hukata näille.
Romahtaako kaikki hallituspuolueet ?
19
144
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta on pitänyt linjansa myös hallituksessa. Kyllä kansa tietää.
- Anonyymi
Vihreät juoksuttaneet. Maaseudun unohtivat ilmastoasioihin kustannuksella.
- Anonyymi
Keskusta on pitänyt perinteisen linjansa: riidellyt muiden hallituspuolueiden kanssa, unohtanut maaseudun ja omat kannattajansa, ajanut omia etujaan... nyt houkuttelee äänestäjiä valheellisilla lupauksilla.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783866d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Persut hajoaa kuitenkin sinisiin vai oisko joku uus väri tällä kertaa.
- Anonyymi
Keskustaa tarvitaan!
- Anonyymi
Hah, valheilla kerää Kepu ääniä. Kuka hyötyy Keskustasta? Kerro ? Mitä hyvää sai hallituksessa aikaan ?
- Anonyymi
Persut tahtoo olla pahasti ongelmaisia, joten en anna kallista ääntäni heille. Juntteja.
- Anonyymi
Aika mitäänsanomaton kommentti, keskustalaiselle kova paikka myöntää että epäonnistuivat täysin ja historian suurin romahdus gallupeissa. Miksi puolustaa uppoava laivaa, kun keskusta hoiti hallituksessa asiat päin vittua, antoi kommunistien määrätä. Ei noin surkea puolue kuin keskusta tarvi olla olemassa. Ei mitään tolkkua mistään, vaaliohjelma oli pelkkää valetta, nyt Saarikko lupasi ettei leikata mistään. Kuka idiootti kuvittelee että keskusta huolitaan hallitukseen, ihan paskaa koko puolue. Ministerit juoppoja tai kaakattavia kanoja ja muiden vietävissä. Kärsikää siittä että lopetatte maaseudun, lopetatte turvetuotannon, ette laskeneet polttoaine veroa, ei dieselveroa. KUKA HULLU ÄÄNESTÄISI TEITÄ KESKUSTA EHDOKKAAT ?? Eikös se Toholammin edustajan firma justiin pilannut luonnon tehtaan saasteilla, ei herran jumala, mitä sakkia olette.
- Anonyymi
Miksi Persuihin käännät asiat, vastaa kepun tekemisiin ? Tuskin yhtään Persuja näitä edes lukee. Vastaa minulle, minä olen keskustaa aikaisemmin äänestänyt.
- Anonyymi
SDP❤️
- Anonyymi
SDP tuhosi jo Suomen, ei tuommoista kehtaa edes äänestää. Roskasakkia,
- Anonyymi
Persut romahtaa
- Anonyymi
Samaa roskasakkia kaikki puolueet!
- Anonyymi
Ääni persulle. He tietävät miten akat pidetään kurissa.
https://yle.fi/a/3-11395718 - Anonyymi
Nyt nousee keskusta.
- Anonyymi
Persuilla ei alueellamme yhtään kunnon ehdokasta.
- Anonyymi
Kuka romahti?
- Anonyymi
Ei kukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569