Jos ei ole varallisuutta ei kannattaa äänestää porvareita. Itse äänestään sosiaalidemokraatteja seuraavista syistä:
Yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus: Sosiaalidemokraatit ovat tunnettuja siitä, että he ajavat yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa. He pyrkivät vähentämään eriarvoisuutta ja tarjoamaan mahdollisuuksia kaikille, riippumatta heidän taustastaan tai varallisuudestaan.
Sosiaaliturva: Sosiaalidemokraatit ovat vahvasti sitoutuneita sosiaaliturvaan ja julkisiin palveluihin, kuten terveydenhuoltoon, koulutukseen ja sosiaalipalveluihin. He uskovat, että jokaisella pitäisi olla pääsy laadukkaisiin palveluihin, joita ei rajoita raha tai sosiaalinen asema.
Jos ei ole varallisuutta
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on demari niin ainut tavoite on saada varallisuutta ja parhaiten sitä saa pettämällä lupaukset kansalle.
Hyvänä esimerkkinä, kun vietiin suomalaiset sähköpörsiin ja kerätään meiltä hirveät summat rahaa.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783926A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Me uskovaiset emme äänestä sosiaalidemokraatteja, muuten meidät heitetään ulos junalanseurakunnasta. Se on keskusta tai kokoomus, jota me uskovaiset voimme äänestää.
- Anonyymi
Sosdem puolue ei ole mikään erikoinen. Tämä hallitus on tehnyt velkaa ja paljon. Elänyt velaksi. Lisäksi virka perustettu aivan turhaan. Ei se ilmaista puuhaa ole.
- Anonyymi
Suomella ei ole euroopan mittakaavassa paljon velkaa. Tässä on muita europan maita jolla on isompi velka:
Greece 193
Italy 145
Portugal 127
Spain 118
France 113
Belgium 108
Cyprus 104
United Kingdom 97.4
Euro Area 95.6
European Union 88.1
Montenegro 83.27
Austria 82.8
Croatia 78.4
Albania 78.1
Iceland 75
Slovenia 74.7
Hungary 73.5
Ja Suomi:
Finland 72.4
Numero on velan määrä suhteutettuna bruttokansantuotteeseen.
- Anonyymi
Ikinä en äänestä sellaista puoluetta joka on halunnut venäläistää Suomen !
- Anonyymi
Kokoomusta ?
Monet kokoomuslaiset pietarsaaressa äänestävätkin ruotsalaista vaihtoehtoa kun kokevat olevansa näin rikkaampiakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusta ?
Monet kokoomuslaiset pietarsaaressa äänestävätkin ruotsalaista vaihtoehtoa kun kokevat olevansa näin rikkaampiakin.eikö se nyt ole vuodesta toiseen nähty ihan sama ketä äänestät ne menee sinne sen hupi palkan ja baari-eläkkeen takia. harva niistä mitään asioita ajaa. väittelevät keskenään sitten kipataan illalla jallut yhdessä baarissa veronmaksajien laskuun tietty...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusta ?
Monet kokoomuslaiset pietarsaaressa äänestävätkin ruotsalaista vaihtoehtoa kun kokevat olevansa näin rikkaampiakin.Äänestin ennen RKP. Tänä vaaleissa äänestän sosiaalidemokraatteja. En halua että tulevat leikkaukset koituisi liikaa vähäosasille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445439Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243520Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t3023017Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui602789- 1802474
- 292274
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271939Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701932Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu941849M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161431