Olen hyvä ja kaunis nainen, tehnyt paljon hyvää elämäni aikana ja karttanut pahaa. Sinua kohtaan olin kova, koska tarvitsit sen kasvaaksesi. Anna anteeksi, se oli sinun parhaaksesi.
Hiukseni tuoksuvat hyvältä
37
679
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että "hyvä". Kuulostat kylläkin manipuloijalta. T. nainen minäkin
- Anonyymi
Voin kuulostaa, se ei haittaa. Olen hyvä, perinpohjin hyvä, ja hyvä että olen sen vihdoinkin ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuulostaa, se ei haittaa. Olen hyvä, perinpohjin hyvä, ja hyvä että olen sen vihdoinkin ymmärtänyt.
Mitään muuta kuin manipulointia täältä saa lukea ja " rakkaus" viestitää, jonka pystyy seulomaan joukosta. Käyttöväline lienee tuttu sana.
- Anonyymi
Oletko mies puskeutunut toisen elämään ilman lupaa, ilman oikeutta! Anteeksi et mitään saa, asiat hoidetaam muuta kautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies puskeutunut toisen elämään ilman lupaa, ilman oikeutta! Anteeksi et mitään saa, asiat hoidetaam muuta kautta!
Aloittaja mies. 👆
- Anonyymi
KOVIA ovat olleet päärynät ei kypsiä otettavaksi. Toisinaan toisinpäin. Milloin on hyvä?
- Anonyymi
Tee hyvää, usko hyvään, ole rehellinen. Anna anteeksi itsellesi ja muilme. Sovinto elämän kanssa on tärkein tekemäsi päätös ja vain sinä ja minä voimme sen tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee hyvää, usko hyvään, ole rehellinen. Anna anteeksi itsellesi ja muilme. Sovinto elämän kanssa on tärkein tekemäsi päätös ja vain sinä ja minä voimme sen tehdä.
Lihansyöjät ovat pahoja, vaikka olisivat kuinka tekopyhiä uskovaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihansyöjät ovat pahoja, vaikka olisivat kuinka tekopyhiä uskovaisia.
Sorkkaeläimten lihaa saa syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorkkaeläimten lihaa saa syödä.
Olet paha ja itsekäs ihminen.
Lihansyöntisi aiheuttaa teollisen mittakaavan väkivaltaa ja tappamista puolustuskyvyttömiä, sekä viattomia eläimiä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet paha ja itsekäs ihminen.
Lihansyöntisi aiheuttaa teollisen mittakaavan väkivaltaa ja tappamista puolustuskyvyttömiä, sekä viattomia eläimiä kohtaan.Tuon kuuleminen saa minut syömään lihaa entistä leveämmin hymyillen.
- Anonyymi
Paljonko kasvua on tarpeeks? Kullakin on oma yksilöllinen kasvukäyrä, se henkinen osio tuskin on neuvolakorttiin merkitty. Fyysinen oli, ennusteena melko osuva jopa.
- Anonyymi
Kun olet onnellinen, olet kasvanut tarpeeksi. Viisaus tuo onnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet onnellinen, olet kasvanut tarpeeksi. Viisaus tuo onnen.
Viisaus on ehkä väärä termi. Sanosin, että arki ja läheiset sen tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaus on ehkä väärä termi. Sanosin, että arki ja läheiset sen tuo.
Se että arvostaa arkea ja läheisiäään on viisautta. Sen viisauden lahjoitan sinulle mielelläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että arvostaa arkea ja läheisiäään on viisautta. Sen viisauden lahjoitan sinulle mielelläni.
En mä enää tarvi siihen lahjotuksia, kirstu on omasta takaa täynnä. Sen osalta säästötalkoot on ollu aina ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä enää tarvi siihen lahjotuksia, kirstu on omasta takaa täynnä. Sen osalta säästötalkoot on ollu aina ohi.
Olet viisas, eikö vaan? Moni ei ymmärrä arvostaa sitä mitä on, sinä osaat. Minä kerron ihmisille mikä on tärkeää ja tavoittelemisen arvoista. Tämän kerroin sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viisas, eikö vaan? Moni ei ymmärrä arvostaa sitä mitä on, sinä osaat. Minä kerron ihmisille mikä on tärkeää ja tavoittelemisen arvoista. Tämän kerroin sinulle.
Ehken, mikäli lasketaan pelkästään pääkopan viisaus. Jos yhtälöön mahtuu sydämen viisaus, saatan yltää lähelle. Arvostan ihmisiä, jotka kuuntelee molempia ja vielä niin, että jälkimmäinen lyö tahtia lämmöllä. Mutta kiitos, sanoit kauniisti.
- Anonyymi
Joku yrittää nyt sotkee toisten välejä Näitä petoja riittää.
- Anonyymi
En yritä sotkea kenenkään välejä.
Toivon sinulle rauhaa ja rakkautta. - Anonyymi
Miksi olet noin tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin tyhmä?
Tunnun tyhmältä, koska emme jaa samaa viisautta.
Viisaus on uskoa, toivoa ja rakkautta, mitä näistä sinulta puuttuu?
- Anonyymi
Jos mies ei kunnioita naisia ja on helppo kohdella huonosti. Näkyy mitä mies naisista ajattelee... Silloin pitää olla kova.
- Anonyymi
Totuus on joskus kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on joskus kova.
Ystävällisen kuoren alta voi löytyä häikäillemätön ja naisia halpana pitävä mies. Kamalimpia kokemuksia ikinä.
- Anonyymi
Hyvät ja kauniit naiset eivät kirjoittele täällä.
- Anonyymi
Sinun mielestäsi asia on noin, enkä väitä vastaan.
Minun mielipiteeni itsestäni ja olemuksestani ihmisenä on oma totuuteni, muut voivat vapaasti nähdä asian toisin.
- Anonyymi
Omaa hyvyyttä kannattas miettiä onko hyvä, miten asiat ovat menneet niinkuin omasta mielestä. En sano, että olisin hyvä kuitenkin tiedän miten toimin ja jos huomaan vääryyttä ne jää siihen. En ole mikään hyödyke tai käyttöesine.
- Anonyymi
Miksi lähdette jonkun yksinkertaisen uskovaisen juttuun mukaan?
- Anonyymi
Mistä mahdat puhua
- Anonyymi
Sinusta ei ole ketään kasvattamaan. Aikuisia ei kukaan pysty kasvattamaan.
Mielestäni olet kova etkä hyvä ihminen. - Anonyymi
Nais-Moku...r Gtullut tänne ;-D
- Anonyymi
Ihminen ei ole koskaan valmis. Jos jää odottamaan, että toinen on "kypsynyt" mieluisaksi, niin saa odottaa ikuisesti.
Parempi vaan puhumalla selvittää mikä hiertää. - Anonyymi
Harrastukseni: Nuuhkin naisia. Kaikki käy, ja mieluisat tuoksut ovat tietysti plussaa.
- Anonyymi
No oliko kasvatustulos toiveidesi mukainen?
- Anonyymi
Suoraan henkilökohtaisesti esitetylle anteeksipyynnölle voisin vastata suotuisasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618