Tulisit sinne missä anonyymit voivat chättää yksityisesti.
Siellä ehkä voisi paremmin onnistua vaikka näyttää siltä ettei tästä mitään tule 😞
Tyhjyyteen heitetty toiveajatus.
23
68
Vastaukset
- Anonyymi
Eli minne?
- Anonyymi
Kuka pyytää
- Anonyymi
Kerran yritin ja persiilleen meni...
- Anonyymi
Muistan hämärästi sen, kun joku täällä mainitsi samasta.
- Anonyymi
Olen ollut pari kertaa chattäämässä eri paikoissa yrittävät udella tietoja ja pyysi rahaa huijaukseen.
- Anonyymi
Ketä semmosesta suosta pitäisi etsiä?
- Anonyymi
Tämä on pahempi suo etsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on pahempi suo etsiä.
Ei muuten ole. Yksityisviestit pahempia varsinkin anonyymit.
- Anonyymi
En tule sellaiseen. Vonkausmestoja.
- Anonyymi
Miten olisi oikeassa elämässä juttelu? Ihan mahdoton ajatus?
- Anonyymi
Samanlaista arvuuttelua se on kuin tässäkin. Kukaan ei halua paljastaa itsestään liikaa kun toinen voi olla joku troIIi. Toiveajattelua tosiaan.
- Anonyymi
Niin se otsikko sanoo.
- Anonyymi
Eli minne chattiin. Sehän tässä on typerintä kun siellä voi olla kuka tahansa.
- Anonyymi
Typerintä oli myös kirjoittaa kommentti.
- Anonyymi
Olen jo luultavasti siellä.
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Kohta keksitään lisää
- Anonyymi
En lähde mihinkään tälläisiin. Väylä on auki niihin ihmisiin, joihin olen yhteydessä. Ei ole tarvetta ottaa kontaktia tuntemattomiin henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa, että häntä ei voi lähestyä kuin anonyymina? Vaikuttaa siltä kuin olisit varma, että hän ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Hae rouva47
- Anonyymi
Viskaa kolikko kaivoon ja toivoa saa. Aina on silti sekin vaihtoehto, että sinne meni sekin kolikko ja vastine jää uupumaan.
- Anonyymi
Just on varaa heittää yks kolikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just on varaa heittää yks kolikko.
No anna palaa, vippaa se mihkä hyvältä tuntuu. Pieni investointi, jos toimii. Sitte vaa sättäämää nii paljon ku sielu sietää.
- Anonyymi
Joku Kik Messengerkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086