Tulisit sinne missä anonyymit voivat chättää yksityisesti.
Siellä ehkä voisi paremmin onnistua vaikka näyttää siltä ettei tästä mitään tule 😞
Tyhjyyteen heitetty toiveajatus.
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli minne?
- Anonyymi
Kuka pyytää
- Anonyymi
Kerran yritin ja persiilleen meni...
- Anonyymi
Muistan hämärästi sen, kun joku täällä mainitsi samasta.
- Anonyymi
Olen ollut pari kertaa chattäämässä eri paikoissa yrittävät udella tietoja ja pyysi rahaa huijaukseen.
- Anonyymi
Ketä semmosesta suosta pitäisi etsiä?
- Anonyymi
Tämä on pahempi suo etsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on pahempi suo etsiä.
Ei muuten ole. Yksityisviestit pahempia varsinkin anonyymit.
- Anonyymi
En tule sellaiseen. Vonkausmestoja.
- Anonyymi
Miten olisi oikeassa elämässä juttelu? Ihan mahdoton ajatus?
- Anonyymi
Samanlaista arvuuttelua se on kuin tässäkin. Kukaan ei halua paljastaa itsestään liikaa kun toinen voi olla joku troIIi. Toiveajattelua tosiaan.
- Anonyymi
Niin se otsikko sanoo.
- Anonyymi
Eli minne chattiin. Sehän tässä on typerintä kun siellä voi olla kuka tahansa.
- Anonyymi
Typerintä oli myös kirjoittaa kommentti.
- Anonyymi
Olen jo luultavasti siellä.
- Anonyymi
Se on tarkoitus. Kohta keksitään lisää
- Anonyymi
En lähde mihinkään tälläisiin. Väylä on auki niihin ihmisiin, joihin olen yhteydessä. Ei ole tarvetta ottaa kontaktia tuntemattomiin henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa, että häntä ei voi lähestyä kuin anonyymina? Vaikuttaa siltä kuin olisit varma, että hän ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Hae rouva47
- Anonyymi
Viskaa kolikko kaivoon ja toivoa saa. Aina on silti sekin vaihtoehto, että sinne meni sekin kolikko ja vastine jää uupumaan.
- Anonyymi
Just on varaa heittää yks kolikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just on varaa heittää yks kolikko.
No anna palaa, vippaa se mihkä hyvältä tuntuu. Pieni investointi, jos toimii. Sitte vaa sättäämää nii paljon ku sielu sietää.
- Anonyymi
Joku Kik Messengerkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2736748Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4703015Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2482203Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2031752Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3001583- 261570
Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.651127Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh621008KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt10902Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte142876