Huh hei, 17 kuukautta siis kulunut kun viimeksi poltin tupakkaa. Paino noussut mutta olo on hyvä. Vieroitusoireet ovat mennyttä aikaa, pitkään ne kestikin.
Nyt kevät tuntuu keväälle ja kesällä tuntee taas kukkien tuoksun.
17 kuukautta lopetuksesta
11
334
Vastaukset 11
- Anonyymi
Onnittelut onnistumisestasi!
- Anonyymi
Thank you!
- Anonyymi
Mä onnellisesti poltan ja nautin joka henkäyksestä.
- Anonyymi
Mistään muusta et sitten nautikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistään muusta et sitten nautikaan
Kunhan on tupakkaa ja rahaa ostaa sitä, muuta en tarvi.
- Anonyymi
Neljä vuotta mulla siitä kun viimeksi poltin tupakkaa, eikä ole mennyt yhtään päivää etteikö olisi tehnyt mieli. Onnitteluja sinulle. Ehditkö kauan sauhutella?
- Anonyymi
Miksi ihmeessä elätte kaunista maaelämää kituuttaen, nauttikaa.
- Anonyymi
Minun ystävätär oli yli 20 vuotta ilman tupakkaa, sanoi kaipaavansa sittenkin, niin että nämäkin asiat ovat yksilöllisiä . Pomoni heitti puolinainen askin roskiin ja lopetti kertaheitolla ja ei mitään haittoja tuntenut . Kaikki reagoivat lopettamiseen eri tavalla .
- Anonyymi
Eka viikko kun on lopettanut niin on kuin uusi ihminen. Vieroitusoireet on yksilöllisiä.
Pentti Saarikoski yritti tupakkalakkoa useasti, ei onnistunut. 2 aski pv meni Penttilä.
Tupakka haisee tosi pahalle, ennen kun poltin niin tupakka haisi hyvälle. Lopetin myös kahvin juonnin samana päivänä kuin tupakan polton.
Kun nikotiini ja häkä poistuu elimistöstä voi hikoiluttaa ja koskea päähän. Näin kävi minulle, mutta sitten kun olin takapihalla raittiissa ilmassa olo oli hyvä.
Pelkäsin vieroitusoireita, yritin ensin vähentää mutta se ei onnistunut.
Rahaa on säästynyt paljon, kahvinkin hinta on noussut kuin moni muukin.Ainut keino on vähentää/lopettaa kulutusta monen asian suhteen. 3 sijaan 2, 2 sijaan 1, 1 sijaan 0. - Anonyymi
Mahtavaa hienoa! ne jotka pelkävät vierotus oireet ja eivät siksi lopeta tupakointi.Ihan kaiki lääkärit kirjoitaa SV-läke reseti tupakoinin lopetus. 3kk.Olet irti tupakasta.Alussa saat poltaa,otat läken ja tupakka jää itsestän pois.Ilman vieroitus oireta. Moni Nainen vaikka on lihava,ei luovu tupakata pelkää lihoaa. Ihan kun syö amiaisen ,lounaan,välipalan päivälisen ja pienen ilta palan ei lihoa. Alkaa van likua edes hyötylikuntaa,sitä tulee tapa kun huomaa jaksaa.Sokeri pitoiset tuotet juomat panaan.Niden tilalle pakaste altaista eri marjoja ja vihaneksia.Äkkiä opii nitä käytää.Oma pää se kaikessa ratkaisee kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34857
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16806- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66571- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29543Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27503Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407