Hyvää päivää naiselle. :)
sinne jonnekkin missä vietät vapaata.
Olisi kivaa jos kaikki loksahtaisivatkohdilleen, mutta tämä on varmaan vain minun omaa toiveajattelua. Kanssasi oli vain niin hyvä olla ne lyhyet hetket joita olen saanut viettää kanssasi. Se vain on jäänyt sanomatta mikä olisi pitänyt sanoa.
Sana pitämisestä, rakas olet minulle.
Jännittää vain mitä se toinen vastaa.
Mutta se pitäisi silti voida sanoa tuli mitä tuli.
pilvilinnan.mies
No niin PÄIVÄÄ PÖÖ
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ihana, rakas olet myös minulle.
- Anonyymi
Hänelle rakas tahtoo olla. =)
- Anonyymi
Se on kyllä haikeaa, kun tapaa ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla. Sen vaan tuntee. Ja se satuttaa kyllä eniten, mikäli hukkaa ne mahdollisuudet kertoa toiselle tunteistaan ja tuntemuksistaan. Elämä on arvaamatonta eikä koskaan voi tietää tuleeko enää mahdollisuutta kertoa kasvokkain toiselle tuntemuksistaan. Siksi aina kannattaa puhua kun siihen annetaan mahdollisuus. Lopulta elämän loppupuolella ne tilaisuudet on juuri niitä joita ihminen katuu kun ei uskaltanu. Rakkaus vaatii rohkeutta. Se ei ole sitä ettei pelota vaan sitä että toimii pelosta huolimatta kävi miten kävi. Aloittajalle toivotan tsemppiä ja uskallusta tehdä asian eteen jotakin, vaikka pienin askelin. Sekä hyvää kevään odotusta! 😊☀🌱
Nimimerkki " Saman kokenut nainen" - Anonyymi
Kaipaatko pupualupua?:)
- Anonyymi
Milloin vietettiin lyhyet hetket? :)
- Anonyymi
No sitä samaa sinne, missä oletkaan, pilvimies! Pilvi taitaisi olla ihan ammatinkin puolesta sulle tuttu... :)
Kaunis on lauantai, vain yksikseni tässä pähkin. Läheisyydestäsi saisi voimaa, välillä siitä tankata, ja taas jaksaisi touhujaan touhuta missä touhuukaan... Jännitteet poistaisi ja hymyn huulille toisi, ehkä molemmille?
Vaikka tuskin tämä minulle oli, kunhan haaveilen...
- tuulisen.saaren.tuulikki - Anonyymi
Rautalangastako pitää vääntää 😉
https://youtu.be/QVdhZwK7cS8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628