No niin PÄIVÄÄ PÖÖ

Anonyymi-ap

Hyvää päivää naiselle. :)
sinne jonnekkin missä vietät vapaata.
Olisi kivaa jos kaikki loksahtaisivatkohdilleen, mutta tämä on varmaan vain minun omaa toiveajattelua. Kanssasi oli vain niin hyvä olla ne lyhyet hetket joita olen saanut viettää kanssasi. Se vain on jäänyt sanomatta mikä olisi pitänyt sanoa.
Sana pitämisestä, rakas olet minulle.
Jännittää vain mitä se toinen vastaa.
Mutta se pitäisi silti voida sanoa tuli mitä tuli.

pilvilinnan.mies

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos ihana, rakas olet myös minulle.

• Anonyymi

Hänelle rakas tahtoo olla. =)

• Anonyymi

Se on kyllä haikeaa, kun tapaa ihmisen, jonka seurassa on hyvä olla. Sen vaan tuntee. Ja se satuttaa kyllä eniten, mikäli hukkaa ne mahdollisuudet kertoa toiselle tunteistaan ja tuntemuksistaan. Elämä on arvaamatonta eikä koskaan voi tietää tuleeko enää mahdollisuutta kertoa kasvokkain toiselle tuntemuksistaan. Siksi aina kannattaa puhua kun siihen annetaan mahdollisuus. Lopulta elämän loppupuolella ne tilaisuudet on juuri niitä joita ihminen katuu kun ei uskaltanu. Rakkaus vaatii rohkeutta. Se ei ole sitä ettei pelota vaan sitä että toimii pelosta huolimatta kävi miten kävi. Aloittajalle toivotan tsemppiä ja uskallusta tehdä asian eteen jotakin, vaikka pienin askelin. Sekä hyvää kevään odotusta! 😊☀🌱
      Nimimerkki " Saman kokenut nainen"

• Anonyymi

Kaipaatko pupualupua?:)

• Anonyymi

Milloin vietettiin lyhyet hetket? :)

• Anonyymi

No sitä samaa sinne, missä oletkaan, pilvimies! Pilvi taitaisi olla ihan ammatinkin puolesta sulle tuttu... :)
      Kaunis on lauantai, vain yksikseni tässä pähkin. Läheisyydestäsi saisi voimaa, välillä siitä tankata, ja taas jaksaisi touhujaan touhuta missä touhuukaan... Jännitteet poistaisi ja hymyn huulille toisi, ehkä molemmille?
      Vaikka tuskin tämä minulle oli, kunhan haaveilen...
      - tuulisen.saaren.tuulikki

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe