Masentunutko

Anonyymi-ap

Olen vaihtamassa työtä, alkoi tuntua että tukehdun vanhassa työssäni. Löysin oppisopimus paikan ja olin jo innostunut ja onnellinen, mutta nyt se alkoi taas…
Jos kehtaisin peruisin koko jutun, ilmoittaisin vanhaan paikkaan tulevani takaisin….
Masentaa ajatella, että pitää oppia uutta ja tavata uusia ihmisiä, ei vaan kiinnosta.
En jaksa enkä halua! Siis miksi minusta tuntuu tältä, en jaksaisi edes selittää asiaa kenellekkään, kun tulis edes lotto voitto voisin ainakin jäädä vain kotiin nukkumaan!
Voi rähmä tätä tunnetta!!

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko vain paniikkia.Kannattaa ottaa uusi paikka ja katsoa olisiko se mukavaa koska vanha paikka saa tukehtumaan vaikka se olisikin tuttu ja turvallinen.

    • Anonyymi

      Ota rauhallisesti , ja uusi oppiminen on kivaa kunhan vaan aloitat sen, askel kerrrallaan uuteen arkipäivään

    • Anonyymi

      Mutta jos jokainen tuleva päivä on samanlainen, jos jokainen aamu iskee paniikki ja tuska, jokainen ilta ja yö menee valvoessa ja tuskaillessa - silloin on pakko tehdä jotain! Paniikkikohtauksen tms… ei voi antaa viedä elämää, ei voi elää jos tietää tehneensä kuitenkin väärän ratkaisun, pakko on uskaltaa sen verran että pääsee siitä pois!

    • Anonyymi

      Hienoa, että sait uuden paikan, olet jo voiton puolella! Ei tässä vaiheessa kannata peruuttaa, sillä nyt sinulla on erittäin hyvä mahdollisuus kokeilla, olisiko tämä parempi. Jos saisit intoa tästä mahdollisuudesta, ties vaikka miten paljon parempi tämä voisi olla!

    • Anonyymi

      Kokeiltu on, taitaa olla ettei sitä paikkaa ole vielä keksitty mikä olisi se ” minun paikka ”…
      Nyt en tiedä mitä teen, kehtaanko ilmoittaa että tämä oli tässä ja heippa !
      Mutta sen tiedän, että tämä ahdistus ei kovin helpolla tule lakkaamaan tuolla.
      Kun tulis lotto voitto, ei olis tätäkään ongelmaa enää!!
      Miten jotkut ihmiset jaksaa päivästä toiseen työpaikassa missä eivät viihdy?
      Tiedän olevani nopea luonne, tiedän mistä pidän ja mistä en mutta alkaa jo itteäni hermostuttaa!

      • Anonyymi

        Et siis viihtynyt uudessa paikassasi? Mikä siellä teki sen, ettet tunne sitä omaksesi?


    • Anonyymi

      Hyvä jos pääsee tutustumaan eri paikkoihin ja katselemaan uusia tuulia, mutta jos tuntuu ettei ole oma juttu on se ihan ok vaihtaa takaisin vaikkakin vähemmän mielenkiintoiseen hommaan. Itse on päätöksensä tehtävä ja elettävä niiden kanssa!
      Pitää vain oppia ottamaan löysin rantein, stressata vähemmän! Välillä on ihan ok mennä vähän sieltä mistä aita on matalin, kunhan sen kanssa pystyy itse elämään! Ja itsellensä jokainen on suurimmassa vastuussa.

    • Anonyymi

      Mene sillä asenteella että kokeilet vaan... jos ei tunnu omalta niin ota sairaslomaa. Ei kannata kokonaan antaa itseään firmalle. Oletko miellyttäjä, ja aina mielinkielin? Se vie voimat ja motivaatiot. Ole oma itsesi niin että olet sinut itsesi kanssa ja jollain tavalla siis tukevalla pohjalla. Käy hautausmaalla kävelyllä, se antaa perspektiiviä.

      • Anonyymi

        Niinhän se on, että itteensä pitää ajatella enemmän. Liian helpolla vaan suostun ja nielen kaiken, siitä kyllä sairastuu helpolla.
        Kyllähän sitä on hyvä mennä uusiin paikkoihin ja kattella, eihän sitä tiedä etukäteen mikä on se oma paikka. Ja aina pääsee pois, mulla niin hyvä säkä että pääsen takasi vanhaan paikkaan. Eihän se mikään täyden kympin paikka ole, mutta tässä voi kattella samalla uusia tuulia . Eihän sitä tiedä mitä tulee vastaan, ja aion ottaa vähän löysemmin hommat - niinhän ne muutkin tekee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, että itteensä pitää ajatella enemmän. Liian helpolla vaan suostun ja nielen kaiken, siitä kyllä sairastuu helpolla.
        Kyllähän sitä on hyvä mennä uusiin paikkoihin ja kattella, eihän sitä tiedä etukäteen mikä on se oma paikka. Ja aina pääsee pois, mulla niin hyvä säkä että pääsen takasi vanhaan paikkaan. Eihän se mikään täyden kympin paikka ole, mutta tässä voi kattella samalla uusia tuulia . Eihän sitä tiedä mitä tulee vastaan, ja aion ottaa vähän löysemmin hommat - niinhän ne muutkin tekee!

        Hyvä sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sinä!

        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe