Minulla on käytössä 5M liittymä puhelimessa
Ja toinen on piuha 100M yläkerrassa.
Miten saman tiedoston lataus voi kestää 5M: 1,5 tuntia
ja nopeammassa 25 min
Vaikka lataus nopeus ei kummassakaan kuitenkaan ole kuin alle 1M.
Molemmillahan sen pitäisi olla 25min sitten.
Lataus nopeuksia
Anonyymi-ap
4
572
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jos sinulla on 5M liittymä niin se siirtää parhaimmillaan noin 500kt/s ja 100M liittymä siirtää parhaimmillaan noin 10000kt/s. Tietenkin palvelin voi myös rajoittaa nopeutta.
Tuossa on siis 20x ero liittymän nopeudessa.- Anonyymi
Onkohan sinulla mennyt lataus ja lähetys sekaisin?
- Anonyymi
Kyllä 5C puhelimessa on turhan nopea lataamaa pöytökoneessakin.
- Anonyymi
Piti sanoa että 100M liittymällä latausnopeus on 2M
ja 5M 0,6M
vaikka kaistaa kuitenkin on se 5M.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124335
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463818Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1393290SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst133175Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58351671Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191638Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251405Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271361Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1221206