Kyllä vaan auto parani uraisilla teillä kun vaihtoi liian matalat 225-45-17 renkaista.
Maanvaraa tuli lisää ja hyvin mahtuu pyörimään ja kulutus putosi mutta mittarinopeus muuttui hyvin oikeaksi samalla,hyvä.
Auton mukavuus parani ja ei nyt niin suurta vaikutusta ajo-ominaisuuksiin muutakuin positiivisessa mielessä. Mutta jos harrastaisin viikonloppu rata ajoa niin siihen ei kävisi koska jo pelkkä täyskaasu kiihdytys saa luistoa etupäässä aikaiseksi takapää vetää luistamatta eli edessä ei ole luistonestoa mutta tämä tilanne ei ole kuin kokeilussa kun jalkakäytävä valisen masan päältä kiihdyttää kokeeksi. Ei sitä repimistä jaksa kuin lapsellinen teini tai juuri sähköauton saanut sen opel astran1.6 jälkeen saanut lapsenmielinen aikuinen. Ajan etanoli awd turbolla vielä pitkään. Kulutus tosiaan putosi mitattuna litrat ja korjattu km määrä johtuen välityksen harvenemisesta ja pienmmästä ilmavastuksesta kenties vaikka ilmaa menee auto alta enmmän. Talveksi 205-65-17 ollut hyvä myös.
205/60/17 on hyvä järkevä rengas
Anonyymi-ap
1
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014