Milloin meinasit kertoa kaivatullesi

Anonyymi-ap

että hän on kaivattusi ja sinulla on lämpöisiä tunteita häntä kohtaan?

217

3026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ikinä koska ei ole ketään vattua. Kai

    • Anonyymi

      Sitten kun se ottaa yhteyttä.haha. mutta tiedoks että en odota sitä millään tapaa ja tarkotan siis että yhteydenotto on silti toivottua mutta jos jossain muualla tapahtuu niin sinne menen.

    • Anonyymi

      En enää ikinä. Olen jo kertonut täällä. Se saa riittää. Enempiä kaipauksen osoituksia ei tipu. Ottakoon itse yhteyttä halutessaan.

    • Jos ikinä tulee tilaisuutta kertoa, niin kerron.

      • Anonyymi

        Etsä kertonu jo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsä kertonu jo?

        En ole kertonut että kaipaan häntä. Olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siitä on jo aikaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole kertonut että kaipaan häntä. Olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siitä on jo aikaa.

        Ei ehkä o fiksua hakata päätä kovin montaa kertaa seinään. Siin voi käydä kerta kerran jälkeen huonommi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä o fiksua hakata päätä kovin montaa kertaa seinään. Siin voi käydä kerta kerran jälkeen huonommi.

        Selvä sitten. Ei ole yhtään mitään minulle missään...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Selvä sitten. Ei ole yhtään mitään minulle missään...

        Teet kui haluut mut maholline skenaario et tyttö soittaa vaik kytät jossai vaihees.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet kui haluut mut maholline skenaario et tyttö soittaa vaik kytät jossai vaihees.

        Tuskin soittaa. Ei tule ikinä tapahtumaan yhtään mitään. Yksin elän elämäni loppuun saakka. Minulle ei tapahdu ikinä mitään hyvää enää koskaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole kertonut että kaipaan häntä. Olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siitä on jo aikaa.

        No mitä se sanoi kun kerroit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se sanoi kun kerroit?

        Sanoi, että "olen vasta 17". Olisin pyytänyt anteeksi, jos olisin ehtinyt.


      • Anonyymi

        Onhan sulla tilaisuus kertoa sille ketä kaipaat katsot peiliin ninsieltä näet sen ketä kaipaat ja hänelle sanot


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sanoi, että "olen vasta 17". Olisin pyytänyt anteeksi, jos olisin ehtinyt.

        Mitä merkitystä on pyytää anteeksi kun et kuitenkaan sitä tarkoita ethän ole ymmärtäny vieläkään jättää häntä rauhaan oletko oikeasti noin saatanan tyhmä että et todellakaan tajua kuinka sairasta tuo on ihmettelen vielä enemmän ettei sua ole kukaan tappanu vielä mu ehkä sulle niin hyvä tuuri jossai kohti käy ni voit lopettaa ne perättömät uhkaukset ettäkö muka itsesi tappasit


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole kertonut että kaipaan häntä. Olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siitä on jo aikaa.

        Hahaha voi olla jo naama erinäköinen ,on aikaa,kiva tulee lisää aikaaaaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se sanoi kun kerroit?

        Evvk, noi sun tarinat! Häivy vaikka moskovaan!


    • Anonyymi

      Tässä kevään mittaan ajattelin rikkoa hiljaisuuden, jos vain suinkin jotenkin uskallan.

      • Anonyymi

        Miksi pelkäät sen sanomista? Onko jokin tietty syy? Ujous?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pelkäät sen sanomista? Onko jokin tietty syy? Ujous?

        Ujous, sekin. Ja yleisellä tasolla herkkyys. Läheisyydenpelko. Mutta sen miehen haluaisin yrittää uskaltaa päästää lähelleni, jos hänkin sitä haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous, sekin. Ja yleisellä tasolla herkkyys. Läheisyydenpelko. Mutta sen miehen haluaisin yrittää uskaltaa päästää lähelleni, jos hänkin sitä haluaisi.

        Auttaako aika siihen pelkoon, vai lisääkö se vain pelkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako aika siihen pelkoon, vai lisääkö se vain pelkoa?

        Aika on jo auttanut siinä mielessä, että on pystynyt totuttelemaan omiin tunteisiinsa ja olemaan joten kuten niiden kanssa sinut ensin. Tunnen joskus vähän liiankin vahvasti näin yleensä ottaen, ja siksi tarvitsen sitä aikaa: minun on edettävä hitaasti myös itseni kanssa. Mutta sinänsä juuri nyt tätä "vaadittavaa" aikaa en minä määrittele vaan käytännön asiat. En voi juuri nyt ilmaista tunteitani hänelle, ympäröivä todellisuus/tilanne sanelee sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika on jo auttanut siinä mielessä, että on pystynyt totuttelemaan omiin tunteisiinsa ja olemaan joten kuten niiden kanssa sinut ensin. Tunnen joskus vähän liiankin vahvasti näin yleensä ottaen, ja siksi tarvitsen sitä aikaa: minun on edettävä hitaasti myös itseni kanssa. Mutta sinänsä juuri nyt tätä "vaadittavaa" aikaa en minä määrittele vaan käytännön asiat. En voi juuri nyt ilmaista tunteitani hänelle, ympäröivä todellisuus/tilanne sanelee sen.

        Olet ilmeisesti varattu? Sekö sanelee ja estää kertomisen? Ujouden lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti varattu? Sekö sanelee ja estää kertomisen? Ujouden lisäksi?

        En ole varattu. Eikä käsittääkseni hänkään ole. (Tosin jos paljastuu, että hän onkin varattu, niin sitten jätän koko asian sikseen. Minusta ei ole kodinrikkojaksi.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu. Eikä käsittääkseni hänkään ole. (Tosin jos paljastuu, että hän onkin varattu, niin sitten jätän koko asian sikseen. Minusta ei ole kodinrikkojaksi.)

        Oikein ajateltu. Minäkään en rikkoisi muiden suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu. Eikä käsittääkseni hänkään ole. (Tosin jos paljastuu, että hän onkin varattu, niin sitten jätän koko asian sikseen. Minusta ei ole kodinrikkojaksi.)

        Kyllä he ovat itse sen kodin jo rikkoneet ennen sinua, jos jompikumpi sinuun rakastuu. Ei ehjään kotiin voi kukaan mennä väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he ovat itse sen kodin jo rikkoneet ennen sinua, jos jompikumpi sinuun rakastuu. Ei ehjään kotiin voi kukaan mennä väliin.

        Särön voi yrittää paikata. Haluaisin ennemmin, että mies valitsee parisuhdeterapian kuin minut suhteen ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Särön voi yrittää paikata. Haluaisin ennemmin, että mies valitsee parisuhdeterapian kuin minut suhteen ulkopuolelta.

        Mies ja parisuhdeterapia, saanen nauraa. Onnistuu todella harvoin ja voi enemmänkin aiheuttaa kärsimystä. Tiiätkö, jos ei tiedä asioita niin ei kannata toivoa toisille mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja parisuhdeterapia, saanen nauraa. Onnistuu todella harvoin ja voi enemmänkin aiheuttaa kärsimystä. Tiiätkö, jos ei tiedä asioita niin ei kannata toivoa toisille mitään!

        En ole suuremmin kiinnostunut näkemyksistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujous, sekin. Ja yleisellä tasolla herkkyys. Läheisyydenpelko. Mutta sen miehen haluaisin yrittää uskaltaa päästää lähelleni, jos hänkin sitä haluaisi.

        Mistäpäin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin oot?

        Lännestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he ovat itse sen kodin jo rikkoneet ennen sinua, jos jompikumpi sinuun rakastuu. Ei ehjään kotiin voi kukaan mennä väliin.

        Ihmis-suhteissa on se jännä että perhettä on lähes mahdoton rikkoa ulkoa päin jos puolisot tuntevat toinen toisensa useimmiten jos joku pääsee parisuhteessa väliin jotenkin on se parisuhde ollut rikki jo ajat sitten suhteen osapuolet vain eivät ole osanneet lähteä erisuuntiin kun lapset raha tai jonkin muu pitää väkisin yhdessä onko se sen arvoista että haluaa elämästään tehdä helvetin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin oot?

        Yritäkkö leperrellä varmaa pillua niinsanotusti meinasitko käyttää toisen mahdollisesti heikkoa hetkeä hyväksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännestä.

        Ok, uskallatko tarkemmin kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäkkö leperrellä varmaa pillua niinsanotusti meinasitko käyttää toisen mahdollisesti heikkoa hetkeä hyväksesi

        No, ei oo kyllä tapana juosta seksin perässä pelkästään. itse myös lännestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, uskallatko tarkemmin kertoa?

        En halua kertoa tarkemmin.


      • Anonyymi

        On nyt pakko kysyä, enkä pelkää kysyä. Jos sanon sinulle "seurata/tarkkailla" osunko oikeaan? Jos osuin, kerro se vaan rehellisesti. Tässä on vahva tunne takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nyt pakko kysyä, enkä pelkää kysyä. Jos sanon sinulle "seurata/tarkkailla" osunko oikeaan? Jos osuin, kerro se vaan rehellisesti. Tässä on vahva tunne takana.

        En ymmärrä kysymystäsi. Kuka seuraa ketä? Kerrotko mullekin? Mistä on kyse? 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi. Kuka seuraa ketä? Kerrotko mullekin? Mistä on kyse? 💞

        Viesti oli tarkoitettu lännessä asuvalle ujolle ihmiselle.. Siis, "seuraaminen/tarkkailu. Hän tietää kyllä mistä puhun.. Siis jos hän on se ihminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti oli tarkoitettu lännessä asuvalle ujolle ihmiselle.. Siis, "seuraaminen/tarkkailu. Hän tietää kyllä mistä puhun.. Siis jos hän on se ihminen..

        En ole se länsi mutta tunnistan kyllä omani. Siltikään en ymmärrä kysymystä 💞 uusi hymiö tällä miehellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se länsi mutta tunnistan kyllä omani. Siltikään en ymmärrä kysymystä 💞 uusi hymiö tällä miehellä

        Ei sinun sitten tarvitsekaan ymmärtää..


    • Anonyymi

      Voinko jotenkin rohkaista, kun en itse uskalla?

    • Anonyymi

      Voisiko sen jotenkin rivien välissä sanoa? Oletko muuten huomannut, että olen täysin sekaisin sinusta. Joskus ehkä.

      • Anonyymi

        Parempi suoraan niin ei jää epäselväksi. Minua ainakin satutti todella paljon enemmän kertoa tunteistani suoraan miehelle ja saada vain jotain todella epäselvää takaisin. Olisin halunnut vain kuulla suoraan tykkääkö samalla tavalla vai ei.


      • Anonyymi

        Tosissani toivon että se yks juttu jonka olet jo pari kertaa sanonut vihjais jostakin mutta en voi olla varma 🤫🥹 silti toivon.. ❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosissani toivon että se yks juttu jonka olet jo pari kertaa sanonut vihjais jostakin mutta en voi olla varma 🤫🥹 silti toivon.. ❤️‍🔥

        Olen hänelle (miehelle) vihjaissutkin jotain mutta se oli alussa. Lipsahteli kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi suoraan niin ei jää epäselväksi. Minua ainakin satutti todella paljon enemmän kertoa tunteistani suoraan miehelle ja saada vain jotain todella epäselvää takaisin. Olisin halunnut vain kuulla suoraan tykkääkö samalla tavalla vai ei.

        Se mies oli yllättynyt. Se kaikki tuli puskista, et olit ihastunut.


      • Anonyymi

        Yleensä miehet harvemmin sitä tajuaa vaikka löisit halolla päähän ja naiset taas ylitulkitsee koitappa siinä si luovia jotenkin


    • Anonyymi

      20.08.2028

      • Anonyymi

        Meinaakko et tuo.olis hääpäivänä jotenkin helppo muistaa eikö ne sormukset ole sitä vartoin että sieltä voi sen hääpäivän tarkistaa ettei joka saatanan päivää tartti ulkoa muistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko et tuo.olis hääpäivänä jotenkin helppo muistaa eikö ne sormukset ole sitä vartoin että sieltä voi sen hääpäivän tarkistaa ettei joka saatanan päivää tartti ulkoa muistaa

        Kositko sä just mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kositko sä just mua?

        Kuka ketä kannattaisko sun kosia sitä keneltä itse odotat kosintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ketä kannattaisko sun kosia sitä keneltä itse odotat kosintaa

        Miksi minä ketään kosisin? En minä puhunut mitään hääpäivistä.


    • Anonyymi

      Ei m-miehelle ole lämpimiä tunteita.taitaa päinvastoin olla.

      • Anonyymi

        On lämpimiä tunteita


    • Anonyymi

      Sellainen asian toivoisi menevän omalla painollaan:
      - minun on pakka kertoa sinulle, että rak...
      -Ei sinun tarvitse, tiedän sen ja olen myös varma omista tunteistani.

      https://youtu.be/0-S5MhaOvQ0

    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua on ystävä.

      • Ystäviäkin voi kaivata ja joistain ihmisistä ystäviä. Itse en tuota kaivattua pidä kirjaimellisesti jonain johon on romanttisia tunteita, vaan hän voi olla myös ihminen jota kaipaa kaverina, ystävänä ja tuttavana.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ystäviäkin voi kaivata ja joistain ihmisistä ystäviä. Itse en tuota kaivattua pidä kirjaimellisesti jonain johon on romanttisia tunteita, vaan hän voi olla myös ihminen jota kaipaa kaverina, ystävänä ja tuttavana.

        Minä en kaipaa ketään pelkkänä ystävänä, sellaiseen minulle ei ole mitään tarvetta. Haluan ikäiseni kumppanin, joka on samalla myös ystäväni. Rakkautta, läheisyyttä, seksiä, yhteisiä harrastuksia ja kaikkea muuta mitä parisuhteeseen kuuluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa ketään pelkkänä ystävänä, sellaiseen minulle ei ole mitään tarvetta. Haluan ikäiseni kumppanin, joka on samalla myös ystäväni. Rakkautta, läheisyyttä, seksiä, yhteisiä harrastuksia ja kaikkea muuta mitä parisuhteeseen kuuluu.

        No sehän se mukavinta onkin. Toiset on onnekkaita ja onnistuu saamaan kaiken tuon, toiset osan siitä, toiset ei mitään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No sehän se mukavinta onkin. Toiset on onnekkaita ja onnistuu saamaan kaiken tuon, toiset osan siitä, toiset ei mitään.

        Minusta olisi outoa, jos en ikinä kaipaisi ja ikävöisi ystäviäni. Sehän on erilainen ikävä heitä kohtaan kuin sitä tiettyä kaivattua kohtaan. Ilman muuta ikävöin myös ystäviä, mutta jokaista eri tavalla, perustuu heidän ominaisuuksiinsa se, mitä heissä ikävöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa ketään pelkkänä ystävänä, sellaiseen minulle ei ole mitään tarvetta. Haluan ikäiseni kumppanin, joka on samalla myös ystäväni. Rakkautta, läheisyyttä, seksiä, yhteisiä harrastuksia ja kaikkea muuta mitä parisuhteeseen kuuluu.

        Mitä parisuhteeseen kuuluu tukin kun on yksilöllistä ja parisuhteitakin on monenlaisia ja tätänykyä jo monen muotoisiakin


    • Anonyymi

      Lupaan kertoa huomenna sunnuntaita, jos näen hänet huomenna jossain.
      (ei olla koskaan nähty sunnuntaisin 😶 )

      • Anonyymi

        😂 Kuulostaapa sopivanlaiselta suunnitelmalta. Minäkin voisin kertoa miehelle ensi tiistaina. Ei koskaan nähdä tiistaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Kuulostaapa sopivanlaiselta suunnitelmalta. Minäkin voisin kertoa miehelle ensi tiistaina. Ei koskaan nähdä tiistaisin!

        Hyvä suunnitelma 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt. Hei mies, olet kaivattuni ja mulla on kuumia tunteita sua kohtaan.

      • Anonyymi

        Olis kannattanu ottaa yhteyttä siihen mieheen kun kerran vaikutat tietäväsi ketä kaipaat


    • Anonyymi

      Valitettavasti tunnelukkoni on valmistettu asianmukaisen käyttötarkoituksen teräksestä oikeaoppisesti karkaistuna mahdollisen pienillä sovitustoleransseilla vailla minkäänlaista väkisinkankeamismahdollisuutta, ja avaimen heitin yön pimeydessä ja silmät ummessa laajaan mutapohjaiseen vesistöön. Terveisin hutiloija.

      • Anonyymi

        Tykkäsin susta heti. Kyllä tuolla huumorilla jonkun vierelleen saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin susta heti. Kyllä tuolla huumorilla jonkun vierelleen saa.

        Kyl kyl on hauskaa,oho tuli ripulit


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua. Sitten kerron kunhan sopiva löytyy. Ihania sellaiset lyhyet tummatukkaiset miehet, niin kuin siinä ohjelmassa mokatut kauneusleikkaukset se tummatukkainen.

    • Anonyymi

      Kerron heti kun löydän ja on lämpimiä tunteita. Mitä sitä sitten enää jarruttelemaan. Koska hän ei ole varattu. Sen olen siinä vaiheessa jo varmistanut...

    • Anonyymi

      En koskaan ehkäpä hän niin pystyy varmemmin jatkamaan elämäänsä

      • Anonyymi

        Oletko varma tuosta? Ehkä se tietämättömyys estää jatkamasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma tuosta? Ehkä se tietämättömyys estää jatkamasta?

        Ei ole mun ongelma pystyykö hän jatkamaan elämää vai ei mu mun tehtäväni ei ole siitä tehdä hänelle entistäkin vaikeampaa yrittämällä tavalla tai toisella ripustaa häntä itseeni


    • Anonyymi

      Maanantaina noin klo 21.45

      • Anonyymi

        Tarkka suunnitelma


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajankohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkka suunnitelma

        Onhan se, heittää puolella tunnilla suuntaan tai toiseen vaan kiitos tämän ketjun muistin mitä sanoa, noihin aikoihin kun hän lähestyy jälleen mitä todennäköisimmin ja kohtisuoraan silmiin, käsiini. I am ready. Jo nyt.


      • Anonyymi

        Kevätpäiväntasaus on vasta klo 23.24. Just sayin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevätpäiväntasaus on vasta klo 23.24. Just sayin.

        Riippuu aikavyöhykkeestä ;) vaan indeed, otetaan huomioon.


    • Anonyymi

      Saatan lipsauttaa sanoa jos vielä tilaisuus tulee, oli hänellä sitten miesystävä tai ei...siltikin.

      • Anonyymi

        Tahdot siis rikkoa hänen mahdollisesti jopa onnelisen suhteen oletko narsisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdot siis rikkoa hänen mahdollisesti jopa onnelisen suhteen oletko narsisti

        Ajattelepa asia niinpäin että varattu haluaa kertoa tunteistaan toiselle, onko se narsisti?


    • Anonyymi

      Joo siis asia on selvä ja tunteillani ei ole käytännön merkitystä. Olen oma itseni jossain vaiheessa toivottavasti. Pyydän anteeksi olemassaoloani ja idioottimaisuuttani. Hän on hieno ihminen ja ystävällinen ja ymmärtäväinen. Tietysti hän on, en typeryksistä perusttaisikaan.

      • Anonyymi

        Älä pyydä olemassa oloasi turhaan anteeksi jos jotain sinun tarvii pyytää anteeksi ni korkeintaan käytöstäsi ja jos oikeasti osaat tuntea rakkautta toista kohtaan ei tunteesikaan ole merkityksetön


    • Anonyymi

      Hän on tietoinen kyllä, en aio enää toistaa itseäni. Hän on valintansa tehnyt.

      • Anonyymi

        Tietoinen mistä kuinka hän voisi olla tietoinen kertaus on opintojen äiti jos ei ensimmäisellä kerralla menny ymmärrykseen (jakeluun)


    • Anonyymi

      Helsinki: Minulla ei ole kaivattua. Kyllä kaksi ihmistä kohdatessa tietää yhteisen kemian silmiin katsoessa. On hirveän ahdistavaa jos tuntematon tai näkö tuttu mies lähestyy sanoin rakastan sinua ymm.

      • Anonyymi

        Sinä koet sen ahdistavaksi ni virallisesti sinulla on oikeus tehdä asiasta rikosilmoitus ja se kuinka sen pystyt toki tekemään on se että otat kyseisestä henkilöstä kännyllä kuvan toki oikeuteen mennessä asia pitää luultavasti myös jotenkin muutoinkin pystyä todistamaan kuva siksi että poliisi pystyy henkilöllisyyden selvittämään mitä suurimmalla todennäköisyydellä


    • Anonyymi

      Me ei olla vielä tunnevaiheessa. Satunnaisesti törmätty muutamia kertoja ja juteltu. Alustavasti kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Tajusin tätä lukiessa, ettei minulla ole kaipausta ketään kohtaan tällä hetkellä. Mietin samalla onko järkevää alkaa ketään kaipailemaankaan, jollei se tunnu mahdolliselta? Väärinymmärryksen välttämiseksi, on fiksumpaa olla kaipailematta mahdottomia eli mieleisiä.

      • Anonyymi

        No keitä ne sun mieleiset ovat? Onko antaa joitakin tunnisteita? Ees pienii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keitä ne sun mieleiset ovat? Onko antaa joitakin tunnisteita? Ees pienii?

        Luottamuksen arvoiset on mieleisiä. Tolkun naiset, jotka eivät juokse miesten perässä hakien vain niitä uusia kokemuksia. Täytyy syntyä kohtaamisessa se oikea syvä yhteen kuuluvuuden tunne, joskus sellaisen kokenut, mut en ollut riittävän aloitteellinen silloin, en uskonut mahdollisuuksiin, hän jäi mieleen, mut ei kaipauksen asteelle, tuntui enemmän mahdottomalta minulle 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keitä ne sun mieleiset ovat? Onko antaa joitakin tunnisteita? Ees pienii?

        Oletko epätoivoinen kun tuntuu ettei sua kukaan kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamuksen arvoiset on mieleisiä. Tolkun naiset, jotka eivät juokse miesten perässä hakien vain niitä uusia kokemuksia. Täytyy syntyä kohtaamisessa se oikea syvä yhteen kuuluvuuden tunne, joskus sellaisen kokenut, mut en ollut riittävän aloitteellinen silloin, en uskonut mahdollisuuksiin, hän jäi mieleen, mut ei kaipauksen asteelle, tuntui enemmän mahdottomalta minulle 🧐

        Sä osaat naiselta vaatia mu osaatko itse käyttäytyä niin kuin toiselta vaadit


    • Anonyymi

      Lämpöisiä tunteita on 🥰😂ehkä tämä riittää täällä 🫣

    • Olen kertonut sen jo. Asiat eivät vain etene. Ikävä on sydämettömän kova. 😭😭😭

      • Anonyymi

        Se pelaa tai säikähti kummin tahansa sä voit korkeintaan odottaa jos juuri hän on se jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta haluat kuinka pitkään aiot odotta on taas ihan susta itsestä kiinni itse en suosittele odottamista koska niin voit pilata mahdollisuutesi loppuelämän onneen jos ei muuta ni ehkä muutamaan onnelliseen yhteiseen vuoteen ainakin


      • Anonyymi

        Jonkun toisen kanssa


    • Anonyymi

      Tekemisen puutetta ihmisillä kun tällaisia miettivät. Menkää töihin siitä.

      • Anonyymi

        Paljon maksat?


      • Anonyymi

        Nyt on sunnuntaiaamu. Ei me toimistoihmiset viikonloppuisin olla töissä.


      • Anonyymi

        Köyhät duunaa sunnuntaisin.


      • Anonyymi

        Suosittelen sulle samaa


    • Anonyymi

      Tänään kävin täällä kertomassa tunteistani. Ne olivat enemmänkin sellaisia pohdintoja. Turhia sinällään,..mutta tuntuivat tässä kohtaa itsestäni tarpeellisilta.

    • Anonyymi

      Minä itse en henkilökohtaisesti aio enää lausua sanaakaan ikävästäni, päinvastoin yritän taltuttaa ja päihittää tämän tunteen ja mennä yli sen. Murskaan jalkani alle sen kuin torakan ja jatkan matkaani kohti uusia juttuja. Ikävöiköön vuorostaan tämä kaipaamani henkilö, koska ei osannut ottaa ajoissa koppia tästä, pitäköön nyt tyhjän olonsa, en ole ymmärtämässä enkä vastaanottamassa lempein sydämin. Ei ihminen jaksa roikkua toiveissa ja haaveissa ikuisesti. Mulle tais riittää nyt. Bye, my love. Tää menee nyt. Ei oottele busseja.

      • Anonyymi

        ❤️🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️🙏❤️

        Ne meni jo. Muuta juttua kyllä luvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️🙏❤️

        Ei tuu olemaan mikään love story 😁 yllärit on kivoja, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu olemaan mikään love story 😁 yllärit on kivoja, eikö?

        Täällä alkaa tulla harhaiseksi…ole varovainen.
        Been there, done that.

        <3:lla yksi aamuinen kirjoittajanainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä alkaa tulla harhaiseksi…ole varovainen.
        Been there, done that.

        <3:lla yksi aamuinen kirjoittajanainen

        Eihän se mun vika oo jos joku sekoo täällä. Ittelläni on paremmin kuin hyvin. Ylläreitä on niin monenlaisia, ei kaikki ole negatiivisia tai positiivisia. En uhkaa ketään, huom!


      • Anonyymi

        Mäkään en oottele busseja, oottelen vain junia tai oikeastaan vain sitä yhtä junaa. 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en oottele busseja, oottelen vain junia tai oikeastaan vain sitä yhtä junaa. 👌

        Mikä se juna on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se juna on?

        Se millä sä tuut tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se millä sä tuut tänne.

        Ihanaa 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se millä sä tuut tänne.

        Bummer et kaikki junat on lakossa nyt 🤭


      • Anonyymi

        Eipä se ihme eipä ne bussitkaan odottele matti myöhäisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu olemaan mikään love story 😁 yllärit on kivoja, eikö?

        Montako parisuhdetta ihmiset ovat rikkoneet pelkästään järkkäämällä yllätys synttärit onko yllätykset kivoja


    • Anonyymi

      En koskaan tule kertomaan ellei hän ensin anna kuulua itsestään.

      • Anonyymi

        No mistä se voi tietää sun seuraavan tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä se voi tietää sun seuraavan tätä?

        Ei hänen tarvitse tietää mitään palstailustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse tietää mitään palstailustani.

        Eihän se sitten voi paljastaa sulle tunteitaan tai ikäväänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sitten voi paljastaa sulle tunteitaan tai ikäväänsä.

        Ei hän tarvitse tietoa palstailustani kertoakseen minulle tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tarvitse tietoa palstailustani kertoakseen minulle tunteistaan.

        Silti oottelet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti oottelet täällä?

        Ei palstalla vieraileminen ole mitään odottelemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei palstalla vieraileminen ole mitään odottelemista.

        Haluatko hänen ottavan yhteyttä sinuun? Jos, niin mistä hän tunnistaa sinut, ettei kukaan lähetä viestii vääriin paikkoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei palstalla vieraileminen ole mitään odottelemista.

        Ikävöit kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko hänen ottavan yhteyttä sinuun? Jos, niin mistä hän tunnistaa sinut, ettei kukaan lähetä viestii vääriin paikkoihin?

        En oleta hänen käyvän täällä palstalla niin en tarvitse laittaa tunnisteita. Ei kaikki kaipaavat tänne eksy. Täällä sanottu on vain yleistä pohdintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöit kuitenkin?

        Kyllä ikävöin, siksihän olen keskustelemassa ikävästä. En usko palstalle eksyvän kenenkään sellaisen, joka ei tuntisi parhaillaan ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ikävöin, siksihän olen keskustelemassa ikävästä. En usko palstalle eksyvän kenenkään sellaisen, joka ei tuntisi parhaillaan ikävää.

        Tätä minäkin ajattelin.


    • Anonyymi

      En enää aio tunteistani puhua hänelle mitään.

      • Anonyymi

        Tuo kertoikin jo kaiken oleellisen. Rivien välistä pystyy lukemaan melko hyvin joskus.


    • Anonyymi

      Jos kaivattuni, jonka kanssa välit on nyt täysin jäässä, uskaltaisi ottaa yhteyttä ja kertoisi rehellisesti asiansa, ilmaisisin varmasti hyvin lämpimiä tunteita ja kaikki olisi sovitettu ja ennallaan!

      • Anonyymi

        Eipä hän voi ottaa yhteyttä sinuun, koska et ilmaise hänelle, että jäät sulaa pois.


    • Anonyymi

      Kaivatut tietävät mitä niistä mietin mutta yhteydet ovat myöhemin katkenneet ja sitä vaihetta totuttelen elämän kun eilisen hetken onneen ….ei voi palata enään ….
      Ei oo van pelkkiä palstahaaveiluja itel…

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä otaksun että en koskaan jollei tule todella vahva signaali toisen taholta että tervetuloa lähelle livenä, tää palsta on ihan höpöhöpöä ei kannata uskoa puoliakaan eikä hän käy täällä se vasta vitsikästä olisi. Kunhan on jokin purkupaikka koska irl tuskin tulee minkäänlaista tilaisuutta. Ja kaveri on sen verran tuulella käyvä etten viitsi ottaa riskiä että palaa näpit, siihen ei ole nyt varaa yhtään eli himmaillaan.

    • Anonyymi

      Nuku hyvin kaivattu kohta Nukkumatti heittää unihiekkaa..

    • Anonyymi

      Kertoisin heti jos saisin mitenkään yhteyden häneen..

      • Anonyymi

        Nykyaikana? Et saa yhteyttä? No mikäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana? Et saa yhteyttä? No mikäs?

        Ehkä ei tiedä vielä nimeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei tiedä vielä nimeä

        Niin no se tietysti hankaloittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei tiedä vielä nimeä

        Sama tilanne täälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana? Et saa yhteyttä? No mikäs?

        Vietimme yhden yön yhdessä, enkä kysynyt yhteystietoja. En tiedä sukunimeä, joten aika mahdoton löytää netistä. Olen yrittänyt.


    • Anonyymi

      En ehkä pysty kertomaan. Tuntuu vaan mahdottomalta, että kertoisin.

      • Anonyymi

        Miksi tuo mahdottomuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo mahdottomuus?

        En tiedä onko mahdottomuus. Tuntuu vain siltä että en pysty kertomaan


    • Anonyymi

      Mehän asumme yhdessä

    • Anonyymi

      Onneksi ei enää tarvitse 😁

      • Anonyymi

        Onnea teille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea teille!

        Mä tarkoitin ettei ole enää kaivattua jolle tunnustaa tunteensa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarkoitin ettei ole enää kaivattua jolle tunnustaa tunteensa 😁

        Hän on jo omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on jo omasi?

        On jo entinen ihastus 😁 Olen muuten vaan jäänyt palstalle roikkumaan.


    • Anonyymi

      Sitten jos hän kertoo omista tunteistaan ensin minulle. En muuten paljasta mitään enää.

      • Anonyymi

        Sanon sen tässä ja nyt: rakastan sinua enemmän kuin mitään ♥️ enemmän kuin koskaan ketään tai ne aiemmat eivät edes tunnu miltään verrattuna tähän, mitä tunnen sinua kohtaan. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon sen tässä ja nyt: rakastan sinua enemmän kuin mitään ♥️ enemmän kuin koskaan ketään tai ne aiemmat eivät edes tunnu miltään verrattuna tähän, mitä tunnen sinua kohtaan. Rakastan.

        Tuollainen olisi tietenkin aika pysäyttävää kuulla, hyvällä tavalla. Molempien elämä saattaisi muuttua sen seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen olisi tietenkin aika pysäyttävää kuulla, hyvällä tavalla. Molempien elämä saattaisi muuttua sen seurauksena.

        Mahdollisesti, tai sitten ei, kun toinen vänkää kohtaloaan vastaan tajuamatta sen menevän hukkaan. Oman ja toisenkin kohtalon. Uskotko sinä kohtaloon? Eli esimerkiksi että minä voisin olla sinun kohtalosi? Minä uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti, tai sitten ei, kun toinen vänkää kohtaloaan vastaan tajuamatta sen menevän hukkaan. Oman ja toisenkin kohtalon. Uskotko sinä kohtaloon? Eli esimerkiksi että minä voisin olla sinun kohtalosi? Minä uskon.

        Kyllä minä uskon, että asioita tapahtuu kuin ennaltakirjoitetusti. Minä en kylläkään ole omassa tilanteessani se, joka vänkää kohtaloa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä uskon, että asioita tapahtuu kuin ennaltakirjoitetusti. Minä en kylläkään ole omassa tilanteessani se, joka vänkää kohtaloa vastaan.

        Kuka sitten jos et sinä? 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten jos et sinä? 💞

        Tilanteen toinen osapuoli. Hän ei nähnyt tulevaisuuttamme yhtä myönteisesti kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanteen toinen osapuoli. Hän ei nähnyt tulevaisuuttamme yhtä myönteisesti kuin minä.

        Ymmärrettävästi. Tietenkään ei.


    • Anonyymi

      - hei olet kaivattuni
      - täh, mikä se sellanen on?
      *punastuu eikä osaa vastata*

      • Anonyymi

        Ilmeisesti en ollut kokenut kunnollista rakkautta ennen sinua. Muuta selitystä en tälle keksi, sillä tämä on niin voimakas ja pakahduttava tunne, etten ole vielä kokenut vastaavaa, ainoastaan sinua kohtaan ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti en ollut kokenut kunnollista rakkautta ennen sinua. Muuta selitystä en tälle keksi, sillä tämä on niin voimakas ja pakahduttava tunne, etten ole vielä kokenut vastaavaa, ainoastaan sinua kohtaan ♥️

        En ymmärrä kommenttiasi. Tarkoitin VAIN että kaivattu on palstakieltä, ei sellaista sanaa käytetä normipuheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti en ollut kokenut kunnollista rakkautta ennen sinua. Muuta selitystä en tälle keksi, sillä tämä on niin voimakas ja pakahduttava tunne, etten ole vielä kokenut vastaavaa, ainoastaan sinua kohtaan ♥️

        tai ymmärrän jos se olisi häneltä mieheltä mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai ymmärrän jos se olisi häneltä mieheltä mulle.

        Olihan se, juuri sinulle ♥️ juuri sinulle ♥️


    • Anonyymi

      En aio enää asiaan palata. Yritän vaan unohtaa.

      • Anonyymi

        Ei siihen kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen kykene.

        Ei siihen vain tällä kertaa kykene.


    • Anonyymi

      Minä en vain ymmärrä, miksi toimit kuten toimit. Etsit palstoilla minua. Tunsin oman ikäväni lisäksi sinun ikäväsi ja tulin tänne huutamaan siitä, koska se yltyi kestämättömäksi. Tajusit samantien, että huutoni oli tarkoitettu sinulle. Myös muissa kuin minun aloituksessa vastailit just minulle. Tiesitkö? Kumpikin ikävöidään. Tulin tänne, koska ikäänkuin kuulin ja tunsin sinun tuskasi. Heti ekasta huudosta löysit itsesi. Samalla tavalla kävi, kun kohdattiin ensimmäisen kerran, se alkoi heti siitä ensimmäisestä viestistä. Oli kuin kohtalon johdatusta silloin se, koska torjuin kaikki muut siellä, muistatko kun kerroin tästä? Odotin sinun tulevan sinne, vaikken vielä edes tiennyt sinusta muuta kuin tunsin vain, että nyt, nyt se tulee ja sä tulit viestillä luokseni. Nyt täällä löydettiin uudestaan toisemme, vaikka kaikki täällä väittää, ettei kukaan oikeasti löydä sitä, ketä etsii tai ikävöi. Minkäs takia minä osasin jälleen tulla oikeaan aikaan oikeaan aikaan tännekin? Osaatko yhdistää asioita, merkityksiä, tarkoituksia? Silti vetäydyt, vaikka tiedät tälläkin hetkellä, ettei se ikävä poistu. Silläkin oli tarkoitus tulla. En vielä itsekään osaa käsittää kokonaisuudessaan tätä, mutta tajuan nyt kuitenkin paljon, miksi tiettyjä asioita ei tapahtunut tässä välissä ja miksi taas toisia tapahtui. Kaikki ei voi mitenkään olla pelkkää sattumaa. Ei mitenkään. Ei minua tarvitse karkuun juosta eikä paeta. Jos tämä kaikki on rikkonut sinua, niin täällä toisella puolella lasia on toinen, joka on rikki myös. Hajalla. Sekaisin asioista. Sekaisin sinusta. En halua, että pakenet tunteita. Eikö ne kerro sinulle jotain? Eikö tämä kaikki kerro sinullekin jotain? Vastaa tähän, pyydän. Tämä on tärkeä asia.

      • Anonyymi

        Mikähän tämänkin purkauksen sai aikaan...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tämänkin purkauksen sai aikaan...?

        No mikähän mahtaa olla palstan nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikähän mahtaa olla palstan nimi?

        Palsta on oikea, mutta vähän vaikutti siltä, että purkaus meni väärään viestiketjuun...


      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on oikea, mutta vähän vaikutti siltä, että purkaus meni väärään viestiketjuun...

        Ei se mennyt. Tuli ihan oikeaan paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mennyt. Tuli ihan oikeaan paikkaan.

        Ahaa. No, toivottavasti oikea nainen tai mies tuon viestin löytää sitten. Minun kohdalleni se ei osu, vaikka aiemmin tänä iltana tähän ketjuun vastasinkin.


      • Anonyymi

        No osaat valmistautua seuraavaan yhteydenottoon irl niin jos saat huudettua jotain. Hiljaisella äänellä ja kierrellen kuten yleensä.. suoraan huutaen puhut vain palstalla. Kesti hetki kun en aina täällä ehdi lukea kaikkea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No osaat valmistautua seuraavaan yhteydenottoon irl niin jos saat huudettua jotain. Hiljaisella äänellä ja kierrellen kuten yleensä.. suoraan huutaen puhut vain palstalla. Kesti hetki kun en aina täällä ehdi lukea kaikkea :)

        Kirjoitin sinne jo äsken ..


      • Anonyymi

        Moi.
        Haluutko lyhykäisen vai pidemmän vastauksen? Kaikkiin en osaa vastata tietenkään, mutta niihin ei oo olemassakaan vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Haluutko lyhykäisen vai pidemmän vastauksen? Kaikkiin en osaa vastata tietenkään, mutta niihin ei oo olemassakaan vastauksia.

        Miten itse haluat ja mikä sinusta tuntuu parhaimmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Haluutko lyhykäisen vai pidemmän vastauksen? Kaikkiin en osaa vastata tietenkään, mutta niihin ei oo olemassakaan vastauksia.

        Kuitenkin jos saisin sellaisen tarpeeksi kattavan, niin ois kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No osaat valmistautua seuraavaan yhteydenottoon irl niin jos saat huudettua jotain. Hiljaisella äänellä ja kierrellen kuten yleensä.. suoraan huutaen puhut vain palstalla. Kesti hetki kun en aina täällä ehdi lukea kaikkea :)

        Ja mitä tarkoittaa tässä yhteydessä irl? Eihän se ole mahdollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse haluat ja mikä sinusta tuntuu parhaimmalta.

        Mä koitan, jos osaisin ilmaista edes vähänkään ymmärrettävästi. Se, miten käyttäydyin oli ajattelematonta, vähättelevääkin (siinä mielessä, että keskityin täysin epäolennaiseen). Miksi tein niin, sitä en ymmärrä itsekään. Sille ei oo olemassa selitystä, enkä koe selittelyn olevan edes oleellista. Olin ajattelematon ja toimin aivoitta, sen sentään ymmärrän jo nyt. Muutenkin selittely on asioiden peittelyä, ei myöntämistä. Mä myönnän virheeni, kun niitä toisinaan teen, tosin mitään noin suurta virhettä en aijemmin oo ihmiselle tehny. Menin sekaisin, en tajunnu mistä kaikki se ajattelemattomuus johtuu. Sä, sun joku vetovoima sammutti mun järjen ja jätti alkukantasen ihmisen vietin jatkuvaan on-tilaan. Ymmärrettävästi toiset ihmiset toimii noin elämässään jatkuvasti, sitä jopa ylpeenä julistaen ympärillään. Mulle toi oli vieras tunne, pelottavakin, silti kiehtova. Kerta ensimmäinen sen vallalle ja samalla viiminen.
        Jatkuu, jottei katoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koitan, jos osaisin ilmaista edes vähänkään ymmärrettävästi. Se, miten käyttäydyin oli ajattelematonta, vähättelevääkin (siinä mielessä, että keskityin täysin epäolennaiseen). Miksi tein niin, sitä en ymmärrä itsekään. Sille ei oo olemassa selitystä, enkä koe selittelyn olevan edes oleellista. Olin ajattelematon ja toimin aivoitta, sen sentään ymmärrän jo nyt. Muutenkin selittely on asioiden peittelyä, ei myöntämistä. Mä myönnän virheeni, kun niitä toisinaan teen, tosin mitään noin suurta virhettä en aijemmin oo ihmiselle tehny. Menin sekaisin, en tajunnu mistä kaikki se ajattelemattomuus johtuu. Sä, sun joku vetovoima sammutti mun järjen ja jätti alkukantasen ihmisen vietin jatkuvaan on-tilaan. Ymmärrettävästi toiset ihmiset toimii noin elämässään jatkuvasti, sitä jopa ylpeenä julistaen ympärillään. Mulle toi oli vieras tunne, pelottavakin, silti kiehtova. Kerta ensimmäinen sen vallalle ja samalla viiminen.
        Jatkuu, jottei katoa..

        Niin ja asioiden yhdistelystä, aistien varassa toimimisesta. Siihen mä uskon saaneeni kutakuinkin hyvät lähtökohdat, kun vaan opein luottamaan mitä tunnen. Tiedätkö sä, että tekstin jokainen sana sisältää tunteen, se voi olla hyvältä tai huonolta tuntuvaa, mutta jokainen pienikin sana kielii kertojasta, mikäli sen takana on aitoa tunnetta. Siksi tietyn henkilön teksti puhuttelee ja saa vastaamaan. Mä tiedän, uskon ja toivon sun huomanneen nuo kaikki äsken mainitsemani asiat, teksteistä. Uudet, yllättävät tuntemukset saa joskus aikaan lukkotilan, sitä vaistomaisesti koittaa pakoilla. Pakoileekin, peittää ja lopulta tajuaakin, ei samperi, nyt tää ei tuota tulosta ja tulee ahaa elämys. Pakko käsitellä asiaa, vie hetken, vaikka se on ollu ns haamuna kokoajan mielessä, sen kieltää ja lopulta se pitää tunnustaa. Tuntuu hyvältä ja samalla pelkää niin helvetisti, koska se voi sattua. On sattunutkin, mutta myös kasvua on tapahtunu. Se kasvu jatkuu, mutta lopputulos sen mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja asioiden yhdistelystä, aistien varassa toimimisesta. Siihen mä uskon saaneeni kutakuinkin hyvät lähtökohdat, kun vaan opein luottamaan mitä tunnen. Tiedätkö sä, että tekstin jokainen sana sisältää tunteen, se voi olla hyvältä tai huonolta tuntuvaa, mutta jokainen pienikin sana kielii kertojasta, mikäli sen takana on aitoa tunnetta. Siksi tietyn henkilön teksti puhuttelee ja saa vastaamaan. Mä tiedän, uskon ja toivon sun huomanneen nuo kaikki äsken mainitsemani asiat, teksteistä. Uudet, yllättävät tuntemukset saa joskus aikaan lukkotilan, sitä vaistomaisesti koittaa pakoilla. Pakoileekin, peittää ja lopulta tajuaakin, ei samperi, nyt tää ei tuota tulosta ja tulee ahaa elämys. Pakko käsitellä asiaa, vie hetken, vaikka se on ollu ns haamuna kokoajan mielessä, sen kieltää ja lopulta se pitää tunnustaa. Tuntuu hyvältä ja samalla pelkää niin helvetisti, koska se voi sattua. On sattunutkin, mutta myös kasvua on tapahtunu. Se kasvu jatkuu, mutta lopputulos sen mukana.

        Okei ymmärrän. Ymmärrän hyvin. Kiitos. Kiitos tosiaankin. Jäin sanattomaksi. En tiedä mitä ajatella. Tämä hirvee ikävä peittää kaiken muun alleen, jopa järjen. Ei tajua. Mihin suuntaan se sinun kasvu on? Onko sillä minkäänlaista ilmansuuntaa esimerkiksi vai enimmäkseen henkiseen kasvuun keskittyvää? Että osaat siinä suhteessa missä nyt oot, olla se mitä olet etkä mikään villipeto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ymmärrän. Ymmärrän hyvin. Kiitos. Kiitos tosiaankin. Jäin sanattomaksi. En tiedä mitä ajatella. Tämä hirvee ikävä peittää kaiken muun alleen, jopa järjen. Ei tajua. Mihin suuntaan se sinun kasvu on? Onko sillä minkäänlaista ilmansuuntaa esimerkiksi vai enimmäkseen henkiseen kasvuun keskittyvää? Että osaat siinä suhteessa missä nyt oot, olla se mitä olet etkä mikään villipeto?

        Ilmansuunnista oon ollu tunnepuolella ihan jokaisen kohdalla ja joka kohdassa. Menny niistä sekasin ja lopulta löytäny sen keskeisen paikan. Oppinu asettumaan aloilleni ja antamaan aikaa itelleni, ymmärtääkseni kaiken tän tarkotuksen. Mä luulen, että pysähdys autto kuulemaan yhden äänen, jos tarkasti kuuntelet, voit jopa kuulla sen rytmin. Jollet kuule, niin tunnet. Mä tunnen ja kuulen sen nykyään päivittäin. Jos sä viittaat tolla pedolla aijempaa käytöstäni, niin sen olemassaolo on poistunu, ei se oo ollu hereillä vuosikausiin ja nukkukoon rauhassa, en kaipaa sellasta. Se, mitä kaipaan, se on kaunista ja se ei toimi vailla ajatusta. Sitä kaunista vaan ei ole, sille on olemassa yksi ainoa kohde ja muihin se ääni ei kykene vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmansuunnista oon ollu tunnepuolella ihan jokaisen kohdalla ja joka kohdassa. Menny niistä sekasin ja lopulta löytäny sen keskeisen paikan. Oppinu asettumaan aloilleni ja antamaan aikaa itelleni, ymmärtääkseni kaiken tän tarkotuksen. Mä luulen, että pysähdys autto kuulemaan yhden äänen, jos tarkasti kuuntelet, voit jopa kuulla sen rytmin. Jollet kuule, niin tunnet. Mä tunnen ja kuulen sen nykyään päivittäin. Jos sä viittaat tolla pedolla aijempaa käytöstäni, niin sen olemassaolo on poistunu, ei se oo ollu hereillä vuosikausiin ja nukkukoon rauhassa, en kaipaa sellasta. Se, mitä kaipaan, se on kaunista ja se ei toimi vailla ajatusta. Sitä kaunista vaan ei ole, sille on olemassa yksi ainoa kohde ja muihin se ääni ei kykene vastaamaan.

        Uskon, että monilla muillakin on näitä mysteerijuttuja, mut ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mä haaveilen, et viel sen oman mielitiettyni kohtaan tässä elämässä, mutta sen aika näyttää. Tiedän kyllä, että tykkää, mutta myös pelkää. Ja itse asiassa pelkään minäkin tällä hetkellä. Mut myös rakastan ja tuun aina rakastamaan.
        Olen ulkopuolinen ja kommentoin vain jostakin sivulta tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmansuunnista oon ollu tunnepuolella ihan jokaisen kohdalla ja joka kohdassa. Menny niistä sekasin ja lopulta löytäny sen keskeisen paikan. Oppinu asettumaan aloilleni ja antamaan aikaa itelleni, ymmärtääkseni kaiken tän tarkotuksen. Mä luulen, että pysähdys autto kuulemaan yhden äänen, jos tarkasti kuuntelet, voit jopa kuulla sen rytmin. Jollet kuule, niin tunnet. Mä tunnen ja kuulen sen nykyään päivittäin. Jos sä viittaat tolla pedolla aijempaa käytöstäni, niin sen olemassaolo on poistunu, ei se oo ollu hereillä vuosikausiin ja nukkukoon rauhassa, en kaipaa sellasta. Se, mitä kaipaan, se on kaunista ja se ei toimi vailla ajatusta. Sitä kaunista vaan ei ole, sille on olemassa yksi ainoa kohde ja muihin se ääni ei kykene vastaamaan.

        Kuulen saman ja tunnen sen myös. Ollutkin melkoista rytmiä, tempoa, rumpusooloja, kaikkee mutta se syvä soul syke on se best juttu tässä biisissä mikä mulla nyt soi päässä ja se rytmi tulee muualta kuin päästä. Hyvä biisi. Sounds good!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että monilla muillakin on näitä mysteerijuttuja, mut ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Mä haaveilen, et viel sen oman mielitiettyni kohtaan tässä elämässä, mutta sen aika näyttää. Tiedän kyllä, että tykkää, mutta myös pelkää. Ja itse asiassa pelkään minäkin tällä hetkellä. Mut myös rakastan ja tuun aina rakastamaan.
        Olen ulkopuolinen ja kommentoin vain jostakin sivulta tähän.

        Kaikkihan me pelätään ja kaikki me myös toivotaan. On vain uskallettava ottaa se ensiaskel sinne suuntaan missä näkyy valoa ja lämpöä. Sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen saman ja tunnen sen myös. Ollutkin melkoista rytmiä, tempoa, rumpusooloja, kaikkee mutta se syvä soul syke on se best juttu tässä biisissä mikä mulla nyt soi päässä ja se rytmi tulee muualta kuin päästä. Hyvä biisi. Sounds good!

        Kuulostaa hyvältä. Tunne on siitä ihmeellinen, aineettomana se kuitenkin täyttää sille tarkotetun tilan juuri sopivasti. Tehköötkin sen välillä omia polkuja kierrellen, mutta pitäähän sitä aina uusiin kotiseutuihin perehtyä. Kuitenkin se on seutuna elintärkeä.
        Sen maiseman mä otan nyt mukaani, kääriydyn peittoon ja ummistan silmäni. Eihän sitä voi tietää, mutta toiveena olis noukkia matkaan se komppaava soultempo. Mielellään hymy huulilla, kohdatessa onnenkyynel silmäkulmassa. Öitä. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Tunne on siitä ihmeellinen, aineettomana se kuitenkin täyttää sille tarkotetun tilan juuri sopivasti. Tehköötkin sen välillä omia polkuja kierrellen, mutta pitäähän sitä aina uusiin kotiseutuihin perehtyä. Kuitenkin se on seutuna elintärkeä.
        Sen maiseman mä otan nyt mukaani, kääriydyn peittoon ja ummistan silmäni. Eihän sitä voi tietää, mutta toiveena olis noukkia matkaan se komppaava soultempo. Mielellään hymy huulilla, kohdatessa onnenkyynel silmäkulmassa. Öitä. 🤗

        Öihin katoaa kaikki muu ääni, jää vain yksi pieni rumpu joka lyö öihin sykettä, sitä pientä sykettä, jonka aamut aina saavat voimistumaan, joskus hennommin, joskus rajummin. Levättävä on sydämenkin, että jaksaa päivisin taas loistaa omaa vuoroaan. Aivot ovat narikassa kuitenkin yötä päivää, niistä viis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tämänkin purkauksen sai aikaan...?

        Orgasmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse haluat ja mikä sinusta tuntuu parhaimmalta.

        Paksu tuntuu yleensä. Parhaimmalta.


    • Anonyymi

      Siiten kun ilmasto lämpenee parisen astetta!

    • Anonyymi

      Joskus meinasin mutta en meinaa enää. Bygones.

    • Anonyymi

      KAI minä sitten jos tulee hyvä VATTUsato.

    • Anonyymi

      Paljon kaikenlaisia neuvoja
      Muistelen välillä ensimmäistä vois kai sanoa rakkautta
      Tiedän se ei voi unohtua

      Teen niin että tilaan pullon viinaa.

      • Anonyymi

        Ka perhana, tännekkii yks puteli päewän piätteeks, kiitos. Ollukkii melekonen päewä. Kaaheeta, eehän tätä tämmöstä oes osanna uottookkaa, jos en oes tuonne ylämualimoehin lähettännä niitä hartaita toeveita, että ennenku minun pittää lähtee tiältä kokonaan poekkeen, herran tähen, ihan täävelleen etten ennee ikikuuna päewänä näkis kettää immeistä eekä tarviis ennee ikuna puhuvakkaa kennenkään kanssa vuan lähtee poes poekkeen koko pallolta, ni eekö perhana alakanu tapahtummaa mitä ihmeellisimpiä asjoeta. Ee kae tässä oes ennee jaksana kituva yhtään päewee enempöö. Että se kaekki suap olla nyt tässä. Kyllä tässä voes tissutella pikkusen sen kunniaks, eekö? 😉♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ka perhana, tännekkii yks puteli päewän piätteeks, kiitos. Ollukkii melekonen päewä. Kaaheeta, eehän tätä tämmöstä oes osanna uottookkaa, jos en oes tuonne ylämualimoehin lähettännä niitä hartaita toeveita, että ennenku minun pittää lähtee tiältä kokonaan poekkeen, herran tähen, ihan täävelleen etten ennee ikikuuna päewänä näkis kettää immeistä eekä tarviis ennee ikuna puhuvakkaa kennenkään kanssa vuan lähtee poes poekkeen koko pallolta, ni eekö perhana alakanu tapahtummaa mitä ihmeellisimpiä asjoeta. Ee kae tässä oes ennee jaksana kituva yhtään päewee enempöö. Että se kaekki suap olla nyt tässä. Kyllä tässä voes tissutella pikkusen sen kunniaks, eekö? 😉♥️

        Tämä on nyt ihan asiasta kukkaruukkuun. Lueskelin aamulla juuri maksan hyvinvoinnista. Suomalaisten maksat ei voi hyvin. Ja alkoholi ei ole ainut syy. En käytä alkoholia, mutta ajattelin kyllä alkaa huolehtimaan maksastani paremmin, mm. lisäämällä vielä liikuntaa. Jätä sinäkin tissuttelu, niin maksasi kiittää🙏 - n sivusta


    • Anonyymi

      En varmaan tässä elämässä. Ehkä sitten kun uudet maat ja taivaat luodaan.

    • Anonyymi

      En enää koskaan. Hän on tietoinen kyllä tunteistani. Ei vain noteeraa.

      • Anonyymi

        Onko se sitten negatiivinen asia hänelle eli vihaatko häntä vai miksi hän ignooraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten negatiivinen asia hänelle eli vihaatko häntä vai miksi hän ignooraa?

        Ehkä se on hänen tapansa käsitellä asiaa. Oletan että kumpikin työstää unohdusta omalla tavallaan, minä ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on hänen tapansa käsitellä asiaa. Oletan että kumpikin työstää unohdusta omalla tavallaan, minä ainakin.

        Oletko kertonut hänelle suoraan tunteistasi? Ehkä hän on hämillään ja epävarma tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut hänelle suoraan tunteistasi? Ehkä hän on hämillään ja epävarma tilanteesta.

        Luulen hänen miettivän vähän jotain, mikä johtui silloin kerran, vallitsevista olosuhteista- on kyllä saattanut jo haudata ne ajatukset ja jatlas eteenpäin. Mutta, kyllä hän on erittäin tietoinen tunteistani ja toiveistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen hänen miettivän vähän jotain, mikä johtui silloin kerran, vallitsevista olosuhteista- on kyllä saattanut jo haudata ne ajatukset ja jatlas eteenpäin. Mutta, kyllä hän on erittäin tietoinen tunteistani ja toiveistani.

        Mitä ovat nuo sun tunteet ja toiveet juuri nyt? -ihantörkeensivustahuutelenvain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat nuo sun tunteet ja toiveet juuri nyt? -ihantörkeensivustahuutelenvain

        Ne on ennallaan.


    • Anonyymi

      Sitten kun ollaan oltu hyvä tovi tekemisissä: nähty irl, jutusteltu, laiteltu pöhköjä viestejä, pienillä jutuilla jo vähän annettu osviittaa että hei sä oot kyl ihana..
      Tai siis sitten JOS. Teenainen

    • Anonyymi

      En tiedä. Mutta teen parhaani, että näytän sen, että kiva nähdä häntä. Kun taas näen.

      • Anonyymi

        Tämä on ihana, toivoa nostattava kommentti - sivusta


      • Anonyymi

        Samoin. Odotan jo ihan hirveästi, että seuraavan kerran nähdään...


      • Anonyymi

        Milloin näit viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit viimeksi?

        Pari viikkoa on ehtinyt jo vierähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari viikkoa on ehtinyt jo vierähtää.

        Reilu pari viikkoa? Ja meneekö miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu pari viikkoa? Ja meneekö miehelle?

        Mies mielessä. Jonka näin 13 pitkää, pitkää päivää sitten.


    • Anonyymi

      Naiset pitäis yleistää yhdeksi sakiksi ja tehdä rekisteri niistä, kyselijät rekisteri. Että ihmiskunta tietäisi tivaajansa, tivaaja akat.
      T.ei ole mitään epäselvää, vaikka oliski

      KYTÄT!!!!!!!;

      https://m.youtube.com/watch?v=ZuwZOg1ryrg

    • Anonyymi

      Vähän tuntuu ettei sitä päivää tule koskaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe