Kyll ny napurin Lara on kovilla

Anonyymi-ap

Kovilla on, kun me sinne kaikki perseemme pistämme ja kirkonkyläämme lähdemme sitten kaikki yhdessä äänestämmme.
Äijät touhus sen Laran kimpussa kuin se olisi ollut joku - käskin ne välillä kaffeelle ja kovin olivat siinä muka politikoivinasi.

Jotenki siiitä heirän välistä sain tuntua että : äijät ovat menossa äänestämään PERSUSTAA,

Kyll ny meirän LADA 1200 L , on kovilla kun kaikki se vanha auto saa kuskata Persuja äänestään.

17

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päseks ja mää mukkaan , tulisin mukaan vaikka takapenkille ja ei se hattaisi lainkaan tälläselle vanhallepiialle jos vaikka 2 äjää siinä vieres kovana seisokkina olis, kuhan päässee änestää.

      • Anonyymi

        Pantiin äänestyspaikalla seisten, kun oli niin pitkä jono.


    • Anonyymi

      Poika tuossa tota vanhaa Lada 1200 L:ää koittaa koekäynnistää nyt siihen kuntoon jotta sitten varmasti pääsemme kirkolle äänestämään nyt savua pukkaa pakoputkesta jo.
      Kyll, se meijän poika osaa, käynnisti äskein Ladan, vaikka se oli seissyt jo VIIMEVAALEISTA asti siin ladonnurkassa.
      Bensaa kun vielä lisätään, johan tokkiinsa tuolla pääsemme koko kylämme porukka kirkolle äänestämään Perustaa.

    • Anonyymi

      Olemme sopineet, että otamme kaikki kuvan vaalilipustamme ja jos siinä on VÄÄRÄ numero - sitten ei pääse takaisin Ladassamme kotikyläämme.

      • Anonyymi

        Vaalilipun kuvaaminen on rikos. Itse olen kyllä ottanut omasta kirkkovene estä kuvan ja esitellyt sitä julkisesti, mutta olen syrjäytynyt, se antaa eri vapauden. 🙃🙃🙃


    • Anonyymi

      Kirkkoherrat ei sitten pääse kyytiimme, niillä usein niin painavaa hopeaa jotka on muka vain "tarttunert" mukaan.

    • Anonyymi

      Meill Kirkkoheroilla onkin aivan eri , me kuljemme äänesyspaikolle hERRAN nuhteessa ja pussit täynnä, olemmehan etuoikeututtaja.

    • Anonyymi

      Lada o aivan täys, mutta kun tuo ökyrikas viljelieviä tahtois ja mukaan kirkonkylään, kun se muija on kiukkupäällä - pääsehän se feliimme toki takkontissa matkustaen.
      Onneksi oli henkilökortti kaikilla mukana , kun kuuntelin edellistä äänetäjää,,,jolla ei ollut sitä mukana.
      -" Eks sää mua muka tunne, äitiiskin olen tavannut useimmannkerran - voisit olla vaikka lapseni. Yksi huutaa nuorelle tytölle joka on vaalivirkailija.

    • Anonyymi

      No , lopultahan siinä kävi niin, kun piti ne VAALIKAFFEET juodä Kämäräisen luona ja pirukos meihin meni, kun se kaatoi emännän keittämään kaffeeseen pontikkaa ja siitäkös rirmu alkoi.
      Mutta, kauheen kankkusenjälkeen llaan vielä topillaan
      _

    • Anonyymi

      Heräsitkö, nyt voisit krapulassasi mennä sen äänesi antamaan - muista toki numerosi jonka annoin taskusi.

    • Anonyymi

      Heräsin aamulla emännän jalkojen välistä ja nyt pitää mennä varmaan sinne äänestämään mennä ja jos en ole ennakkoääniä kännissä antanut, nyt siten annan oikean ääneni.

      • Anonyymi

        Kyll sää äijä oot aina huutanut, nyt tulee ja lähtee naidessaki, osaaks sää nyt ennakoida sen äänesi edes?


    • Anonyymi

      Oi kun ihanaa kun te pääsette vanhalla nyt jo museikäisellä Ladalla 1200 L äänestämääm, mun tekis ja tulla feliin, mut ku tuo ukko ei varmaan päästä mukaan aamulla ennen kirkonmenoja.
      Haaveilen nuoruurestani kuinka menimme tyttöporukassa linja-autolla ekan kerran Huvikalliolle Kitulaan ja sieltähän sitten pääsin yhden pojan matkaan joka lupas heittä mut Rekijoelle.
      Sattui sitten se, mikä siihen aikaan tehtiin takapenkillä ja aina muistan kuinka pojan isältänsä lainaama uusi Lada tuoksui ja sen kuinka ne ei aidot tekonahkapenkit olivat liukkaat, no en viitsi puhuu - ne penkit se poika varmaan joutui aamulla pyyhkimän, kas kun olin impi silloin.

    • Anonyymi

      Ladan teonahkapenkit olivat silloin parasta suomessa

    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä mistä se ryssien Ladan ja volgan sisäinen haju johtui, se johtui penkkien sisustamisesta JÄRVIRUODOSTA.

    • Anonyymi

      Onko kellään myydä Lada 1200 L mallista,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe