Tietää, että joku jossain oikeasti kaipaa. Siinä ei tarvita kirjaimia, ei yhtään aloitusta eikä hymiötä. Sen tietää varmaksi teoista. Sen sijaan se on epäselvää miksi. Yhtä selvää on se, että asiaa ei tarvitse kysyä.
Onhan se aika kova juttu.
60
92
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä olen kanssasi - tänne piti tulla katsomaan vain palstakirjoituksia ja kommentoimaan neutraaleihin viesteihin.. provosoitua ei kannata
- Anonyymi
Nyt en ymmärtänyt. Mitä ei tarvitse kysyä? 😀
- Anonyymi
Miksi kaipaa. Sitä ei tarvitse kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaipaa. Sitä ei tarvitse kysyä.
Jos on epäselvää miksi, niin eikös juuri silloin kannata kysyä? Hiukan on ristiriitainen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on epäselvää miksi, niin eikös juuri silloin kannata kysyä? Hiukan on ristiriitainen aloitus.
En silti aio avata asiaa enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti aio avata asiaa enempää.
Ahaa. Kävit vähän "raottamassa" vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on parempi kysymättä. Riittääkö vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja poistui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on parempi kysymättä. Riittääkö vastaus?
Ei kyllä selvinnyt vastauksestasi yhtään mitään.
- Anonyymi
No mikä on vastaus miksi se kaipaa?
- Anonyymi
Ei aina tarvitse kysellä. Se on vähän niinkuin tämä minun palstailu. Ei sellaisia aloituksia avata, joista näkee sokeakin, ettei ne ole itseä varten. Ei kaikkea tarvi tietää eikä miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina tarvitse kysellä. Se on vähän niinkuin tämä minun palstailu. Ei sellaisia aloituksia avata, joista näkee sokeakin, ettei ne ole itseä varten. Ei kaikkea tarvi tietää eikä miettiä.
Onhan siinä nyt ero kaipaako mistä syystä ja miten paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä nyt ero kaipaako mistä syystä ja miten paljon
Mutta pitääkö se tietää? Miksi se pitäisi saada tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitääkö se tietää? Miksi se pitäisi saada tietää?
Itsehän se aloituksessa mukama tiedät miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän se aloituksessa mukama tiedät miksi.
Lues uudestaan.
- Anonyymi
No entäs jos kertoo toiselle että on ikävä?
- Anonyymi
Suosittelen sitä tapaa. Se myös teoksi lasketaan. Ei jää epäselvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sitä tapaa. Se myös teoksi lasketaan. Ei jää epäselvää.
Siksi kysyin kun olen suoraan sanonut. Ei tarvii teoista arvuutella. Mutta kovin on toinen epävarma silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kysyin kun olen suoraan sanonut. Ei tarvii teoista arvuutella. Mutta kovin on toinen epävarma silti.
Jaa. No sitten sinun pitää kokeilla muita tekoja tai päätellä asiasta jotakin.
- Anonyymi
Tilanteet on joskus sellaisia, että ihmiset peittää tunteitaan Olet väärässä siis. Tunteet ei ole noin helppoja.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Sitä että aina ei voi tai pysty tai halua näyttää tunteitaan eikä niitä silloin näe teoistakaan. Vaikka niitä olisi kuinka paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että aina ei voi tai pysty tai halua näyttää tunteitaan eikä niitä silloin näe teoistakaan. Vaikka niitä olisi kuinka paljon.
Okei. Ehkä asia on noin. Minä en osaisi toimia niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ehkä asia on noin. Minä en osaisi toimia niin.
Olet sitten nuorempi kuin vaikkapa minä. Tässä iässä on joskus pakko pitää tunteet sisällään. Ihastelun ja ahdistelun voi sekoittaa tietyissä tilanteissa toisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten nuorempi kuin vaikkapa minä. Tässä iässä on joskus pakko pitää tunteet sisällään. Ihastelun ja ahdistelun voi sekoittaa tietyissä tilanteissa toisiinsa.
Jaa. Olkoon sitten niin. Luulisin, että kerran olen, paljon nuorempana, mennyt ahdistelun puolelle, koska halusin pakit. Tavoite oli oikeasti saada pakit. Mutta joo muuten olen kyllä pystynyt ahdistelematta kertomaan tunteeni. Ja jos ei ole toista miellyttänyt tai tullut vastakaikua, olen kyllä pystynyt hiljaa ja täysin itsekseni pääsemään yli kaikista tunteista. Ei ole ollut tarvetta toistaa kerran sanottua.
- Anonyymi
Sun teot kertoo siitä ettet tiedä kuka ja missä kunnossa olen. Aliarvioimista.
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä. En alkuunkaan..tämä on varmaan jollekin muulle.
- Anonyymi
Minä ymmärrän tämän asian hyvin.
- Anonyymi
Voihan joku ajatella että miksi joku häntä kaipaisi
Niinkin voi olla- Anonyymi
Niin voi olla. Hyvin tuttua. Sitähän voi pohtia. Olen päättänyt olla pohtimatta.
- Anonyymi
Eli et tiedä miksi kaipaa, koska tiedät ettei tiedä itsekään vai väitätkö että kaipaa koska R-sana?
- Anonyymi
En tiedä miksi kaipaa, enkä aio kysyä.
- Anonyymi
Ja kuka sua muka kaipaa😅🤣🤣🤣🤣onko pienet hallusinaatiot menossa perjantain kunniaks😆😆😆
- Anonyymi
Mietihän sitä ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietihän sitä ihan rauhassa.
Miksi sä suutut heti tollai kaikesta? Oot ku pieni lapsi😛 rentouru
- Anonyymi
Kova juttu mutta ei kiinnosta miksi ja niin edelleen. Kuulostaa välinpitämättömältä. Taitaa mennä kaipaukset hukkaan.
- Anonyymi
Aika epämääräsiä viestejä annat. Siksiköhän se ei susta kiinnostu. Jos et sinäkään tuon enempää virka ni eiköhän kannata unohtaa kaipailut.
- Anonyymi
Eihän sitä tarvitse kysyä, jos kerran tietää. Mutta jos itsellä on samanlaisia tunteita, niin ehkä olisi syytä näyttää necteoilla, sille kaipaajalle. Jos, tunteita ei ole, niin ehkä olisi syytä kertoa se sille kaipaajalle, jotta hän pääsee eteenpäin. Se sattuu, totuus yleensa satuttaa. Mutta roikottaminenkin sattuu 💔
- Vai tahdotko vain nauttia suosiosta?- Anonyymi
Ei ole siitä kysymys. Ei kai ihmistä tarvitse hylätä jos se kaipaa? Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kysymys. Ei kai ihmistä tarvitse hylätä jos se kaipaa? Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen.
Olette siiscyhteydessä ja nautit huomiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette siiscyhteydessä ja nautit huomiosta.
Olen kyllä yhteydessä, mutta en sanoisi huomiosta nauttimiseksi. Platonisena kuvaisin yhteydenpitoa.
- Anonyymi
Kukaan ei kaipaa ketään, luulette vain 😆😅
T. Kannustaja-Kaisa Sekin on aika kova juttu, kun tietää ettei kukaan missään kaipaa. Siinä ihminen kohtaa oman pienuutensa ja sen ettei maailma kaadu, vaikka "sinä" kaadut.
- Anonyymi
Se se kova juttu onkin 👍
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
On kyllä. Hyvin kasvattavaa. Ja silmiä avaavaa.
Viimeistään tuon huomaaminen/tajuaminen, kyllä 👍
- Anonyymi
Kyllä jokaisella on joku, joka kaipaa. Se ihminen pitää vain löytää. Yksinäisyys on raskas taakka kantaa. Sen taakan karistamiseen tarvitaan omaa tahtoa ja hyviä ihmisiä. Heitä löytyy.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokaisella on joku, joka kaipaa. Se ihminen pitää vain löytää. Yksinäisyys on raskas taakka kantaa. Sen taakan karistamiseen tarvitaan omaa tahtoa ja hyviä ihmisiä. Heitä löytyy.
No äiti ja isä monesti ainakin, jos ovat välittäviä vanhempia.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No äiti ja isä monesti ainakin, jos ovat välittäviä vanhempia.
Heti löytyi. Ja on varmasti ihmisiä, jotka tarvitsee sinua ja välittää sinusta.
Anonyymi kirjoitti:
Heti löytyi. Ja on varmasti ihmisiä, jotka tarvitsee sinua ja välittää sinusta.
No minulla on omia lapsia, joten kyllä löytyy. Ei kuitenkaan ole aina ollut näin onnellisesti asiat. Paitsi, että vanhemmat on aina välittäneet minusta.
Vieraat ei niinkään.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No minulla on omia lapsia, joten kyllä löytyy. Ei kuitenkaan ole aina ollut näin onnellisesti asiat. Paitsi, että vanhemmat on aina välittäneet minusta.
Vieraat ei niinkään.Kuulostaa siltä, että on paljonkin ihmisiä, jotka välittävät ja kaipaavat. Mitä sitä muuta tarvitsee.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että on paljonkin ihmisiä, jotka välittävät ja kaipaavat. Mitä sitä muuta tarvitsee.
Minulla on 5 ihmistä joiden tiedän välittävän ja kaipaavan. Kaikilla ei ole ja siksi alunperin kommentoinkin.
Koska koen surua heitä ajatellessani.G-LoveR kirjoitti:
Minulla on 5 ihmistä joiden tiedän välittävän ja kaipaavan. Kaikilla ei ole ja siksi alunperin kommentoinkin.
Koska koen surua heitä ajatellessani.Toivoisin niin kovin, että jokainen saisi tuntea olevansa tärkeä jollekin. Spessu. Eikä jää yksin maailman tuuliin jäätymään, vaan joku kietoisi kädet ympärilleen ja kertoisi, olet tärkeä minulle.
Luettuna tämä näyttää ihan kamalalta, mutt toisaalta, tämähän ois se ihanne.
Kukaan ei kaipaisi, kenellekään ei olisi mitään velkaa, edes vastauksina.runoN kirjoitti:
Luettuna tämä näyttää ihan kamalalta, mutt toisaalta, tämähän ois se ihanne.
Kukaan ei kaipaisi, kenellekään ei olisi mitään velkaa, edes vastauksina.Niin on siinä oma kauneutensakin.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Toivoisin niin kovin, että jokainen saisi tuntea olevansa tärkeä jollekin. Spessu. Eikä jää yksin maailman tuuliin jäätymään, vaan joku kietoisi kädet ympärilleen ja kertoisi, olet tärkeä minulle.
Tämä on niin totta. Hyvin sanottu👍
G-LoveR kirjoitti:
Niin on siinä oma kauneutensakin.
Helppoa, kliinistä, reviiritietoista, ylhäistä.
Yksinäistä!
Miten Se voisi olla mahdollista,
ettei tiedä miksi.- Anonyymi
Koska syitä voi olla yhtä monia kuin on runon aiheita.
Anonyymi kirjoitti:
Koska syitä voi olla yhtä monia kuin on runon aiheita.
Riippuu siitä, kuinka spesifin syyn haluaa etsiä. 🌙
Voisko syy olla vain "itse-raadollinen-paljas-ikävä" itsessään. 🌼
Runon saapi mistä vaan, vaikka syistä moninaisista 💥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196010- 173566
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193016Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6432232Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1652216Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721505Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421455Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641137