Onhan se aika kova juttu.

Anonyymi-ap

Tietää, että joku jossain oikeasti kaipaa. Siinä ei tarvita kirjaimia, ei yhtään aloitusta eikä hymiötä. Sen tietää varmaksi teoista. Sen sijaan se on epäselvää miksi. Yhtä selvää on se, että asiaa ei tarvitse kysyä.

60

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen kanssasi - tänne piti tulla katsomaan vain palstakirjoituksia ja kommentoimaan neutraaleihin viesteihin.. provosoitua ei kannata

    • Anonyymi

      Nyt en ymmärtänyt. Mitä ei tarvitse kysyä? 😀

      • Anonyymi

        Miksi kaipaa. Sitä ei tarvitse kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaa. Sitä ei tarvitse kysyä.

        Jos on epäselvää miksi, niin eikös juuri silloin kannata kysyä? Hiukan on ristiriitainen aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on epäselvää miksi, niin eikös juuri silloin kannata kysyä? Hiukan on ristiriitainen aloitus.

        En silti aio avata asiaa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silti aio avata asiaa enempää.

        Ahaa. Kävit vähän "raottamassa" vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Kävit vähän "raottamassa" vaan?

        Joskus on parempi kysymättä. Riittääkö vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Kävit vähän "raottamassa" vaan?

        ja poistui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on parempi kysymättä. Riittääkö vastaus?

        Ei kyllä selvinnyt vastauksestasi yhtään mitään.


    • Anonyymi

      No mikä on vastaus miksi se kaipaa?

      • Anonyymi

        Ei aina tarvitse kysellä. Se on vähän niinkuin tämä minun palstailu. Ei sellaisia aloituksia avata, joista näkee sokeakin, ettei ne ole itseä varten. Ei kaikkea tarvi tietää eikä miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tarvitse kysellä. Se on vähän niinkuin tämä minun palstailu. Ei sellaisia aloituksia avata, joista näkee sokeakin, ettei ne ole itseä varten. Ei kaikkea tarvi tietää eikä miettiä.

        Onhan siinä nyt ero kaipaako mistä syystä ja miten paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä nyt ero kaipaako mistä syystä ja miten paljon

        Mutta pitääkö se tietää? Miksi se pitäisi saada tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitääkö se tietää? Miksi se pitäisi saada tietää?

        Itsehän se aloituksessa mukama tiedät miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän se aloituksessa mukama tiedät miksi.

        Lues uudestaan.


    • Anonyymi

      No entäs jos kertoo toiselle että on ikävä?

      • Anonyymi

        Suosittelen sitä tapaa. Se myös teoksi lasketaan. Ei jää epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sitä tapaa. Se myös teoksi lasketaan. Ei jää epäselvää.

        Siksi kysyin kun olen suoraan sanonut. Ei tarvii teoista arvuutella. Mutta kovin on toinen epävarma silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kysyin kun olen suoraan sanonut. Ei tarvii teoista arvuutella. Mutta kovin on toinen epävarma silti.

        Jaa. No sitten sinun pitää kokeilla muita tekoja tai päätellä asiasta jotakin.


    • Anonyymi

      Tilanteet on joskus sellaisia, että ihmiset peittää tunteitaan Olet väärässä siis. Tunteet ei ole noin helppoja.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Sitä että aina ei voi tai pysty tai halua näyttää tunteitaan eikä niitä silloin näe teoistakaan. Vaikka niitä olisi kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että aina ei voi tai pysty tai halua näyttää tunteitaan eikä niitä silloin näe teoistakaan. Vaikka niitä olisi kuinka paljon.

        Okei. Ehkä asia on noin. Minä en osaisi toimia niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ehkä asia on noin. Minä en osaisi toimia niin.

        Olet sitten nuorempi kuin vaikkapa minä. Tässä iässä on joskus pakko pitää tunteet sisällään. Ihastelun ja ahdistelun voi sekoittaa tietyissä tilanteissa toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten nuorempi kuin vaikkapa minä. Tässä iässä on joskus pakko pitää tunteet sisällään. Ihastelun ja ahdistelun voi sekoittaa tietyissä tilanteissa toisiinsa.

        Jaa. Olkoon sitten niin. Luulisin, että kerran olen, paljon nuorempana, mennyt ahdistelun puolelle, koska halusin pakit. Tavoite oli oikeasti saada pakit. Mutta joo muuten olen kyllä pystynyt ahdistelematta kertomaan tunteeni. Ja jos ei ole toista miellyttänyt tai tullut vastakaikua, olen kyllä pystynyt hiljaa ja täysin itsekseni pääsemään yli kaikista tunteista. Ei ole ollut tarvetta toistaa kerran sanottua.


    • Anonyymi

      Sun teot kertoo siitä ettet tiedä kuka ja missä kunnossa olen. Aliarvioimista.

      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä. En alkuunkaan..tämä on varmaan jollekin muulle.


      • Anonyymi

        Minä ymmärrän tämän asian hyvin.


    • Anonyymi

      Voihan joku ajatella että miksi joku häntä kaipaisi
      Niinkin voi olla

      • Anonyymi

        Niin voi olla. Hyvin tuttua. Sitähän voi pohtia. Olen päättänyt olla pohtimatta.


    • Anonyymi

      Eli et tiedä miksi kaipaa, koska tiedät ettei tiedä itsekään vai väitätkö että kaipaa koska R-sana?

      • Anonyymi

        En tiedä miksi kaipaa, enkä aio kysyä.


    • Anonyymi

      Ja kuka sua muka kaipaa😅🤣🤣🤣🤣onko pienet hallusinaatiot menossa perjantain kunniaks😆😆😆

      • Anonyymi

        Mietihän sitä ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän sitä ihan rauhassa.

        Miksi sä suutut heti tollai kaikesta? Oot ku pieni lapsi😛 rentouru


    • Anonyymi

      Kova juttu mutta ei kiinnosta miksi ja niin edelleen. Kuulostaa välinpitämättömältä. Taitaa mennä kaipaukset hukkaan.

      • Anonyymi

        Aika epämääräsiä viestejä annat. Siksiköhän se ei susta kiinnostu. Jos et sinäkään tuon enempää virka ni eiköhän kannata unohtaa kaipailut.


    • Anonyymi

      Eihän sitä tarvitse kysyä, jos kerran tietää. Mutta jos itsellä on samanlaisia tunteita, niin ehkä olisi syytä näyttää necteoilla, sille kaipaajalle. Jos, tunteita ei ole, niin ehkä olisi syytä kertoa se sille kaipaajalle, jotta hän pääsee eteenpäin. Se sattuu, totuus yleensa satuttaa. Mutta roikottaminenkin sattuu 💔
      - Vai tahdotko vain nauttia suosiosta?

      • Anonyymi

        Ei ole siitä kysymys. Ei kai ihmistä tarvitse hylätä jos se kaipaa? Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys. Ei kai ihmistä tarvitse hylätä jos se kaipaa? Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen.

        Olette siiscyhteydessä ja nautit huomiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siiscyhteydessä ja nautit huomiosta.

        Olen kyllä yhteydessä, mutta en sanoisi huomiosta nauttimiseksi. Platonisena kuvaisin yhteydenpitoa.


    • Anonyymi

      Kukaan ei kaipaa ketään, luulette vain 😆😅
      T. Kannustaja-Kaisa

    • Sekin on aika kova juttu, kun tietää ettei kukaan missään kaipaa. Siinä ihminen kohtaa oman pienuutensa ja sen ettei maailma kaadu, vaikka "sinä" kaadut.

      • Anonyymi

        Se se kova juttu onkin 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se se kova juttu onkin 👍

        On kyllä. Hyvin kasvattavaa. Ja silmiä avaavaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On kyllä. Hyvin kasvattavaa. Ja silmiä avaavaa.

        Viimeistään tuon huomaaminen/tajuaminen, kyllä 👍


      • Anonyymi

        Kyllä jokaisella on joku, joka kaipaa. Se ihminen pitää vain löytää. Yksinäisyys on raskas taakka kantaa. Sen taakan karistamiseen tarvitaan omaa tahtoa ja hyviä ihmisiä. Heitä löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokaisella on joku, joka kaipaa. Se ihminen pitää vain löytää. Yksinäisyys on raskas taakka kantaa. Sen taakan karistamiseen tarvitaan omaa tahtoa ja hyviä ihmisiä. Heitä löytyy.

        No äiti ja isä monesti ainakin, jos ovat välittäviä vanhempia.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No äiti ja isä monesti ainakin, jos ovat välittäviä vanhempia.

        Heti löytyi. Ja on varmasti ihmisiä, jotka tarvitsee sinua ja välittää sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heti löytyi. Ja on varmasti ihmisiä, jotka tarvitsee sinua ja välittää sinusta.

        No minulla on omia lapsia, joten kyllä löytyy. Ei kuitenkaan ole aina ollut näin onnellisesti asiat. Paitsi, että vanhemmat on aina välittäneet minusta.

        Vieraat ei niinkään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No minulla on omia lapsia, joten kyllä löytyy. Ei kuitenkaan ole aina ollut näin onnellisesti asiat. Paitsi, että vanhemmat on aina välittäneet minusta.

        Vieraat ei niinkään.

        Kuulostaa siltä, että on paljonkin ihmisiä, jotka välittävät ja kaipaavat. Mitä sitä muuta tarvitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että on paljonkin ihmisiä, jotka välittävät ja kaipaavat. Mitä sitä muuta tarvitsee.

        Minulla on 5 ihmistä joiden tiedän välittävän ja kaipaavan. Kaikilla ei ole ja siksi alunperin kommentoinkin.

        Koska koen surua heitä ajatellessani.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Minulla on 5 ihmistä joiden tiedän välittävän ja kaipaavan. Kaikilla ei ole ja siksi alunperin kommentoinkin.

        Koska koen surua heitä ajatellessani.

        Toivoisin niin kovin, että jokainen saisi tuntea olevansa tärkeä jollekin. Spessu. Eikä jää yksin maailman tuuliin jäätymään, vaan joku kietoisi kädet ympärilleen ja kertoisi, olet tärkeä minulle.


      • Luettuna tämä näyttää ihan kamalalta, mutt toisaalta, tämähän ois se ihanne.
        Kukaan ei kaipaisi, kenellekään ei olisi mitään velkaa, edes vastauksina.


      • runoN kirjoitti:

        Luettuna tämä näyttää ihan kamalalta, mutt toisaalta, tämähän ois se ihanne.
        Kukaan ei kaipaisi, kenellekään ei olisi mitään velkaa, edes vastauksina.

        Niin on siinä oma kauneutensakin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Toivoisin niin kovin, että jokainen saisi tuntea olevansa tärkeä jollekin. Spessu. Eikä jää yksin maailman tuuliin jäätymään, vaan joku kietoisi kädet ympärilleen ja kertoisi, olet tärkeä minulle.

        Tämä on niin totta. Hyvin sanottu👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin on siinä oma kauneutensakin.

        Helppoa, kliinistä, reviiritietoista, ylhäistä.
        Yksinäistä!


    • Miten Se voisi olla mahdollista,
      ettei tiedä miksi.

      • Anonyymi

        Koska syitä voi olla yhtä monia kuin on runon aiheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska syitä voi olla yhtä monia kuin on runon aiheita.

        Riippuu siitä, kuinka spesifin syyn haluaa etsiä. 🌙
        Voisko syy olla vain "itse-raadollinen-paljas-ikävä" itsessään. 🌼

        Runon saapi mistä vaan, vaikka syistä moninaisista 💥


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe