Mikä on pielessä, kun mulle tulee hirveät tuskat vatsaan, kun syön valkosipulia? Sehän pitäisi olla terveysvaikutteinen, suolistoa puhdistava, eikä aiheuttaa tuskia!?!
Vastaukset 4
- Hei
Ensinnäkin se mikä on terveysvaikutteinen, ei välttämättä ole kuitenkaan yksilölle sopiva.
Miten sinä sen valkosipulin nautit? Onko vatsasi muuten herkkä?
Se on kyllä puppua että valkosipuli putsaisi suolistoa? Mitä oikeastaan tarkoitat sillä putsaamisella? Ei se nyt ainakaan mitään kuonaa poista, basilleihin sun muihin ötököihin se vaikuttaa kyllä ja suojaa niin suolistoa kuin muutakin elimistöä.
On sillä valkosipulilla meilläkin paranneltu kaikkea korvatulehduksista veritulppaan asti. Kumma että lääkärit reagoivat usein kovin jyrkästi kun kertoo käyttävänsä valkosipulia melkein vaivaan kuin vaivaan? Vielä kummallisemmaksi sen tekee se että lääkärillä ei ole mitään parempaakaan hoitoa antaa.- Tuska syönnistä
Olen ottanut kapseleina, sitten ihan vaan ruoan kanssa ns. mausteena, pizzan haettua saa mukaan valkosipuliseoksen jne. ja ihan näistäkin tavaton tuska,että ihan otsalla kihelmöi. Ei löysää vatsaa, vain järetön kipu!
Ja sillä putsaamisella tarkoitan juuri tätä basilleihin ja muihin bakt. vaikutusta eli suoliston "suojausta".
- housuissa
Jätä vaan suosiolla valkosipuli pois, et sinä siitä sairaammaksi muutu. Pojallani todettiin yliherkkyyttä valkosipulille. Vatsa alkaa vaivata ja tulee 1-2 päivän ripuli.
- katsika
Joskus kai valkosipulisen ruoan aiheuttamat vaivat voivat olla maksavaivojen syytä. Maksan hoidossa (ja sapen) taas painonhallinta on ykkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331815Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233894Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144871- 76793
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36792- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85671
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65641Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561