Muutamia sääntöjä ja periaatteita.

Anonyymi-ap

Joiden mukaan elän:
Sääntö nro 1. En petä. En kaipaa suhteessa muita kuin sitä kumppania. Koskee myös palstaa. Kavereita on ja tulee olemaan. Mitään salaamatta tai peittämättä. Reilusti ja avoimesti.
Sääntö nro 2. En koske varattuihin. En kaipaa heitä. Koskee myös palstaa. Voin keskustella heidän kanssaan ja ajatella heitä, mutta en romanttisessa mielessä. Pakit tulee ja on tullut varatuille. Aina. Turha selittää rakastumisesta varattuun, ei tule tapahtumaan. En arvosta, jos muille käy niin. Joskaan en tuomitsekaan.
Sääntö nro 3. Kun olen varattu ja tiedän, että joku ihailee tai on ihaillut minua, en ole mustasukkainen ihailijasta enkä hae huomiota. Pidän erittäin omituisena sitä, että varattu henkilö on mustasukkainen ihailijastaan. Tätä näkee jonkun verran.
Sääntö nro 4. En koske helposti ihastuviin ja tunteissaan ailahteleviin. Ne on kaverimatskua.
Sääntö nro 5. Suojelen rakkaita ihmisiä. En katso vierestä, jos kaveria petetään.
Sääntö nro 6. Jos pitää valita rehellisyyden ja epätotuuden välillä, koska totuus loukkaa, valitsen rehellisyyden.
Sääntö nro 7. En ole m@@kku, enkä halua niitä elämääni. En vaikka maksettaisiin.
Sääntö nro 8. Minua ei voi ostaa millään valuutalla. Enkä myy mitään.
Sääntö nro 9. Elän mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Sääntö nro 10. Minulla on oikeus tunteisiini. Kukaan ei kerro minulle, mitä minulla on oikeus tuntea. Tekoja voi moittia, jos on aihetta.
Sääntö nro 11. En valehtele tunteista. Jos ne ailahtelee, ne ailahtelee. Perusvire pysyy. Syitä on monia, eikä ne kuulu tänne.
Sääntö nro 12. Palaa sääntöön 1.

48

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas rajua huhu.

      • Anonyymi

        Lupaa vissiin yksinäistä vanhuutta. Mutta näillä mennään. Nyt unille.


      • Anonyymi

        Mitä rajua tuossa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rajua tuossa on?

        On siinä kai sellaiselle paljonkin joka ei tiedä mitä elämäänsä kaipaa haluaa tarvitsee


    • Anonyymi

      Olet kyllä täynnä itseäsi. Toivottavasti en ihastu koskaan kaltaiseesi. Vttu 12 kohdan lista lauantai-iltana aiheesta minä Ikävä.palstalle???

      • Anonyymi

        Minäkin toivon ettet koskaan ihastu kaltaiseeni😊. Mukavaa päivää vain sinnekin.


    • Anonyymi

      Sulle suosittelen lomamatkaa savoon. Opettavat reppanan suhtautumaan elämään vähän rennommin.

      • Anonyymi

        Laita siihen naurettavaan stressilistaasi vielä kohta, että käyttäydyt asiallisesti keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi

        Ja kieroilevat minkä ehtivät. En suosittele.


    • Anonyymi

      Hyvä lista.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla.


    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen listailija?

      • Anonyymi

        Olen syntynyt nuun-sukupuolisena. Täytettyäni 15-vuotta sain siitä kirjallisen todistuksenkin. En ole mies enkä nainen. Olen periaatteen ihminen IHMINEN, en mies en nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syntynyt nuun-sukupuolisena. Täytettyäni 15-vuotta sain siitä kirjallisen todistuksenkin. En ole mies enkä nainen. Olen periaatteen ihminen IHMINEN, en mies en nainen.

        Onko sinulla sitten miehen vai naisen vehkeet vai onko sinulla vehkeitä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten miehen vai naisen vehkeet vai onko sinulla vehkeitä ollenkaan?

        Kuulin kerran että syntyi lapsi jolla oli kummatkin vehkeet miehen sekä naisen.


      • Anonyymi

        Voisin olla kumpi vain, mutta nainen olen. Tuo tuossa edellä edustaa kolmatta genreä.
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin olla kumpi vain, mutta nainen olen. Tuo tuossa edellä edustaa kolmatta genreä.
        Ap.

        Taidat olla sukupuolilarppaajamies tyylin tunnistaa kyllä jos vähänkään raksuttaa


    • Anonyymi

      Mitä minä tai kukaan muu nyt tälläkin tiedolla sitten tekee?

      • Anonyymi

        Tuskin mitään. Mielenkiintoista nähdä, mitä muut mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mitään. Mielenkiintoista nähdä, mitä muut mieltä.

        Itse olen sitä mieltä että tekoja voi toki kontrolloida muttei tunteita ja ajatuksiaan. Ja erillaisia elämän tilanteita ja kohtaloita on niin paljon kuin ihmisiä. Elämää ei voi suunnitella.


    • Anonyymi

      En ymmärrä kohdan 7 sensuroitua sanaa. Mitä se tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Se on ihan hyvä niin. Ei se lasten/nuorison korviin kuulukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä niin. Ei se lasten/nuorison korviin kuulukaan.

        Olen yli nelikymppinen. En tunne sanaa "maakku", jollaiseksi tuon sensuroinnin lukee. Mutta sensurointikäytäntösi lienee vain jokseenkin harhaanjohtava ja m*lkkua siinä tavoittelit. Niin sanotusti.


    • Anonyymi

      Paljon sääntöjä 😎 hyviä ovat.

      • Anonyymi

        Tulipa taasen lisää tietoa yleisölle!


      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Aika pitkälle periaatteita osa. Enemmän kuin sääntöjä.


    • Anonyymi

      Hyvä lista, järkevä ihminen olet👍👍

      • Anonyymi

        Kiitos, kiva kuulla👍


    • Anonyymi

      ”Minä. minä, minä, minä. Korkealla jalustalla, katselen musta-valkoisena maailmaa. Pikkuisen nenänvarttani pitkin. Minä. Olen niin ylivertainen, parempi muita, erehtymätön täydellisyys. Minä. Ja minun säännöt”
      Näitäkin näköjään maailmaan mahtuu. Ei pidä hämmästellä.

      • Anonyymi

        Voit nähdä asian noin. Mitkä on sinun säännöt vai onko niitä?


    • Anonyymi

      Minkä kukaan voi tunteilleen, teot voi valita.

      • Anonyymi

        Kyllä rakkaus on päätös. Se päätös on se,
        että antaa sille mahdollisuuden. Ihastumiselle ei voi mitään. Sen mukaan ei tarvi toimia.


    • Anonyymi

      Olet kuin minä kuka lienetki💞💕

      • Anonyymi

        Mukava kuulla, että löytyy samanlainen kulkija❤


    • 👯👯👯👯👯👯👯👯👯
      Sääntö nro 1.
      Pettämisen suhteen olisin varovainen, petosta kun on niin monen eri sorttimenttia. Myös valkoinen valhe on petosta.

      Sääntö nro 2.
      Parisuhteen ulkopuoliset suhteet: Mitähän niillä voittaa, seikkailumatkan tunteiden tummiin syövereihin!

      Sääntö nro 3.
      siis varatun ihailijat (fanit) .... Omg !

      Sääntö nro 4.
      Mutt tunteet on ja elää, tilanteiden mukaan, niiden on annettava vaeltaa vapaasti, ei ne muuten oo tunteita, vaan faktoja.

      Sääntö nro 5.
      Muista aina liikenteessä: monta puolta on käytettävissä ja osa jo ojassa.

      Sääntö nro 6.
      Toi totuus on niin veteen piirretty jana, ettei tosikaan.

      Sääntö nro 7.
      -ohi-

      Sääntö nro 8.
      Kaiken voi ostaa, kun tarjoo riittävästi ja tarpeeksi.

      Sääntö nro 9.
      EI ole ihmisen hyvä olla yksin, tiedäthän sen.

      Sääntö nro 10.
      Oikeus on myös säännöstellä, valikoida, ohitella, vähätellä, suurennella, säädellä, tuntea tunteita jne

      Sääntö nro 11.
      Usein on ehkä parempi antaa tunteen mennä, eikä tehdä siitä sanoja, lauluja, runoa, tai mitään tekoja sen suhteen. Feeelings=)

      Sääntö nro 12.
      *kierretään kehää, tunteillaan lisää*
      👯👯👯👯👯👯👯👯👯

      • Anonyymi

        Meitä on erilaisia. Ei siinä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on erilaisia. Ei siinä mitään.

        Tietenkin olemme erilaisia, emme ole klooneja, edes tunteissamme.


      • Anonyymi
        runoN kirjoitti:

        Tietenkin olemme erilaisia, emme ole klooneja, edes tunteissamme.

        Prinssi j? Sitä vähän muistutat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j? Sitä vähän muistutat.

        Pitääkö mun nyt kiittää vai kiistää?
        Kiitos kommentista, on suuri kunnia "muistuttaa" jotain.
        Tosin en ole mies, joten....
        en ole kovin imarreltu luulotteluistasi,
        Vahvasti epäilen, onko Prinssisikään.


    • Anonyymi

      Olispa vielä sääntö nro 13. En kerro muille asioistani.
      P.S. Ihmetyttää miksi tälläinen kirjoitus on täällä, kun tuntuu että aloittajalle riittää oma itsensä.

      • Anonyymi

        Kerropa kenen aloitus on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa kenen aloitus on?

        Miksi se pitäisi tietää? Aloitus on senverran kuvaava, ettei jää mitään epäselväksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se pitäisi tietää? Aloitus on senverran kuvaava, ettei jää mitään epäselväksi .

        Olet siis eri mieltä säännöistä vai mikä on ongelma? Jos kerran tunnet minut, eikä kiinnosta, eikö vain voi jättää rauhaan? Onhan se jo selvää, että löytyy parempia.


    • Anonyymi

      Onko sulla aapee myös ortoreksia?

    • Anonyymi

      Hauska! Ihan hyviä arvoja sinulla.

    • Anonyymi

      Lisään: nro 13 Pitää olla rakastunut.

    • Anonyymi

      Näillä säännöillä on menty tämänkin aloituksen jälkeen. Ei edelleenkään kiinnosta varatut, varattujen kaipaajat, m@lkkujen kaipaajat, eteenpäin menneet. Juhalle tiedoksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe