En saa unta

Anonyymi-ap

Ryypiskelin vähän ja sivistyneesti, mutta verenpaine pomppas niin taivaisiin, että nukkuminen ei ole mahdollista. Alkoholin suhteen siis parempi jättää juomatta jatkossa... tässähän lähtee pian henki muuten.

14

234

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinnuu. Minä heräsin pissahätään.

• Anonyymi

Ei kai tullut housuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tullut housuun?

Ei tullut.

• Anonyymi

Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..

Minäkään en pitsalle (pizza) yöllä heräile mutta heräilen joskus pissalle, jos olen juonut paljon kahvia myöhään tai kun olen syönyt suolaista ruokaa illalla ja juonut janoon vettä.

• Anonyymi

Lisäksi naapurit vähän elämöi, niin ei saa enää unta. Edellinen.

• Anonyymi

Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.

Juu täälläkin on yleensä hiljaiset naapurit, mutta välillä viikonloppuisin tykkäävät valvoa myöhään.

• Anonyymi

Täytyypä itsekin mitata pitkästä aikaa verenpaineet. Mulla kyllä on ollut normaalit jo pidemmän aikaa. Ennen oli koholla, vaikka ikääkään ei paljon ole. Onneksi parani itsestään, niin ei tarvinut lääkitystä.

• Anonyymi

Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.

Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?

En ole käynyt nyt pariin vuoteen. Pitää joskus mennä.

• Anonyymi

Miten "ryypätään" sivistyneesti? Ryyppääminen ei itsessään ole sivistynyttä. Ryyppääminen tarkoittaa sikakänniin juomista eikä se ole sivistynyttä. Pelkkä sana ryyppääminen ilmentää hallitsematonta alkoholin käyttöä. Jos ryyppäämistä hallitummin juodaan alkoholia, silloin naukkaillaan. Se miten paljon naukkaillaan riippuu siitä onko se sivistynyttä vai ei. Yksi tai kaksi naukkailua menee vielä kohtuulliseen kulutukseen, mutta jos naukkaillaan koko pullollinen, on se sivistymättömyyttä ja menee ryyppäämisen puolelle. Naukkailussa alkoholia juodaan vain pieni tilkka kun taas ryyppämisessä voi mennä kerralla puolikin pulloa.
      Maljan nostaminen taas on eri asia, Se tarkoittaa että esim. ruoan kanssa juodaan viiniä jalallisesta lasista. Se on sitä sivistynyttä juomista, kunhan se jää siihen yhteen lasilliseen.
      Jos kotiin kävellen tuntuu ettei pysy suorassa linjassa ja tuulikin saattaa viedä ojaan, niin silloin kyllä ei ole juotu sivistyneesti.

• Anonyymi

Minullakin on alkoholiongelma. Viinat on loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      161
      1140
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      176
      727
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      583
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      36
      517
    5. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      491
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      341
      485
    7. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      462
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      17
      457
    9. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      31
      449
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      446
    Aihe