Ryypiskelin vähän ja sivistyneesti, mutta verenpaine pomppas niin taivaisiin, että nukkuminen ei ole mahdollista. Alkoholin suhteen siis parempi jättää juomatta jatkossa... tässähän lähtee pian henki muuten.
En saa unta
14
234
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinnuu. Minä heräsin pissahätään.
- Anonyymi
Ei kai tullut housuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tullut housuun?
Ei tullut.
- Anonyymi
Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..
Minäkään en pitsalle (pizza) yöllä heräile mutta heräilen joskus pissalle, jos olen juonut paljon kahvia myöhään tai kun olen syönyt suolaista ruokaa illalla ja juonut janoon vettä.
- Anonyymi
Lisäksi naapurit vähän elämöi, niin ei saa enää unta. Edellinen.
- Anonyymi
Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.
Juu täälläkin on yleensä hiljaiset naapurit, mutta välillä viikonloppuisin tykkäävät valvoa myöhään.
- Anonyymi
Täytyypä itsekin mitata pitkästä aikaa verenpaineet. Mulla kyllä on ollut normaalit jo pidemmän aikaa. Ennen oli koholla, vaikka ikääkään ei paljon ole. Onneksi parani itsestään, niin ei tarvinut lääkitystä.
- Anonyymi
Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.
Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?
En ole käynyt nyt pariin vuoteen. Pitää joskus mennä.
- Anonyymi
Miten "ryypätään" sivistyneesti? Ryyppääminen ei itsessään ole sivistynyttä. Ryyppääminen tarkoittaa sikakänniin juomista eikä se ole sivistynyttä. Pelkkä sana ryyppääminen ilmentää hallitsematonta alkoholin käyttöä. Jos ryyppäämistä hallitummin juodaan alkoholia, silloin naukkaillaan. Se miten paljon naukkaillaan riippuu siitä onko se sivistynyttä vai ei. Yksi tai kaksi naukkailua menee vielä kohtuulliseen kulutukseen, mutta jos naukkaillaan koko pullollinen, on se sivistymättömyyttä ja menee ryyppäämisen puolelle. Naukkailussa alkoholia juodaan vain pieni tilkka kun taas ryyppämisessä voi mennä kerralla puolikin pulloa.
Maljan nostaminen taas on eri asia, Se tarkoittaa että esim. ruoan kanssa juodaan viiniä jalallisesta lasista. Se on sitä sivistynyttä juomista, kunhan se jää siihen yhteen lasilliseen.
Jos kotiin kävellen tuntuu ettei pysy suorassa linjassa ja tuulikin saattaa viedä ojaan, niin silloin kyllä ei ole juotu sivistyneesti. - Anonyymi
Minullakin on alkoholiongelma. Viinat on loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575