En saa unta

Anonyymi-ap

Ryypiskelin vähän ja sivistyneesti, mutta verenpaine pomppas niin taivaisiin, että nukkuminen ei ole mahdollista. Alkoholin suhteen siis parempi jättää juomatta jatkossa... tässähän lähtee pian henki muuten.

14

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinnuu. Minä heräsin pissahätään.

      • Anonyymi

        Ei kai tullut housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tullut housuun?

        Ei tullut.


      • Anonyymi

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..

        Minäkään en pitsalle (pizza) yöllä heräile mutta heräilen joskus pissalle, jos olen juonut paljon kahvia myöhään tai kun olen syönyt suolaista ruokaa illalla ja juonut janoon vettä.


    • Anonyymi

      Lisäksi naapurit vähän elämöi, niin ei saa enää unta. Edellinen.

      • Anonyymi

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.

        Juu täälläkin on yleensä hiljaiset naapurit, mutta välillä viikonloppuisin tykkäävät valvoa myöhään.


    • Anonyymi

      Täytyypä itsekin mitata pitkästä aikaa verenpaineet. Mulla kyllä on ollut normaalit jo pidemmän aikaa. Ennen oli koholla, vaikka ikääkään ei paljon ole. Onneksi parani itsestään, niin ei tarvinut lääkitystä.

      • Anonyymi

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?

        En ole käynyt nyt pariin vuoteen. Pitää joskus mennä.


    • Anonyymi

      Miten "ryypätään" sivistyneesti? Ryyppääminen ei itsessään ole sivistynyttä. Ryyppääminen tarkoittaa sikakänniin juomista eikä se ole sivistynyttä. Pelkkä sana ryyppääminen ilmentää hallitsematonta alkoholin käyttöä. Jos ryyppäämistä hallitummin juodaan alkoholia, silloin naukkaillaan. Se miten paljon naukkaillaan riippuu siitä onko se sivistynyttä vai ei. Yksi tai kaksi naukkailua menee vielä kohtuulliseen kulutukseen, mutta jos naukkaillaan koko pullollinen, on se sivistymättömyyttä ja menee ryyppäämisen puolelle. Naukkailussa alkoholia juodaan vain pieni tilkka kun taas ryyppämisessä voi mennä kerralla puolikin pulloa.
      Maljan nostaminen taas on eri asia, Se tarkoittaa että esim. ruoan kanssa juodaan viiniä jalallisesta lasista. Se on sitä sivistynyttä juomista, kunhan se jää siihen yhteen lasilliseen.
      Jos kotiin kävellen tuntuu ettei pysy suorassa linjassa ja tuulikin saattaa viedä ojaan, niin silloin kyllä ei ole juotu sivistyneesti.

    • Anonyymi

      Minullakin on alkoholiongelma. Viinat on loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe