En saa unta

Anonyymi-ap

Ryypiskelin vähän ja sivistyneesti, mutta verenpaine pomppas niin taivaisiin, että nukkuminen ei ole mahdollista. Alkoholin suhteen siis parempi jättää juomatta jatkossa... tässähän lähtee pian henki muuten.

14

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinnuu. Minä heräsin pissahätään.

      • Anonyymi

        Ei kai tullut housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tullut housuun?

        Ei tullut.


      • Anonyymi

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..

        Minäkään en pitsalle (pizza) yöllä heräile mutta heräilen joskus pissalle, jos olen juonut paljon kahvia myöhään tai kun olen syönyt suolaista ruokaa illalla ja juonut janoon vettä.


    • Anonyymi

      Lisäksi naapurit vähän elämöi, niin ei saa enää unta. Edellinen.

      • Anonyymi

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.

        Juu täälläkin on yleensä hiljaiset naapurit, mutta välillä viikonloppuisin tykkäävät valvoa myöhään.


    • Anonyymi

      Täytyypä itsekin mitata pitkästä aikaa verenpaineet. Mulla kyllä on ollut normaalit jo pidemmän aikaa. Ennen oli koholla, vaikka ikääkään ei paljon ole. Onneksi parani itsestään, niin ei tarvinut lääkitystä.

      • Anonyymi

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?

        En ole käynyt nyt pariin vuoteen. Pitää joskus mennä.


    • Anonyymi

      Miten "ryypätään" sivistyneesti? Ryyppääminen ei itsessään ole sivistynyttä. Ryyppääminen tarkoittaa sikakänniin juomista eikä se ole sivistynyttä. Pelkkä sana ryyppääminen ilmentää hallitsematonta alkoholin käyttöä. Jos ryyppäämistä hallitummin juodaan alkoholia, silloin naukkaillaan. Se miten paljon naukkaillaan riippuu siitä onko se sivistynyttä vai ei. Yksi tai kaksi naukkailua menee vielä kohtuulliseen kulutukseen, mutta jos naukkaillaan koko pullollinen, on se sivistymättömyyttä ja menee ryyppäämisen puolelle. Naukkailussa alkoholia juodaan vain pieni tilkka kun taas ryyppämisessä voi mennä kerralla puolikin pulloa.
      Maljan nostaminen taas on eri asia, Se tarkoittaa että esim. ruoan kanssa juodaan viiniä jalallisesta lasista. Se on sitä sivistynyttä juomista, kunhan se jää siihen yhteen lasilliseen.
      Jos kotiin kävellen tuntuu ettei pysy suorassa linjassa ja tuulikin saattaa viedä ojaan, niin silloin kyllä ei ole juotu sivistyneesti.

    • Anonyymi

      Minullakin on alkoholiongelma. Viinat on loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe