En saa unta

Anonyymi-ap

Ryypiskelin vähän ja sivistyneesti, mutta verenpaine pomppas niin taivaisiin, että nukkuminen ei ole mahdollista. Alkoholin suhteen siis parempi jättää juomatta jatkossa... tässähän lähtee pian henki muuten.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinnuu. Minä heräsin pissahätään.

      • Anonyymi

        Ei kai tullut housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tullut housuun?

        Ei tullut.


      • Anonyymi

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ja olen juonnut vain kahvia. Ilmeisesti liikaa normisti en kyllä pitsalle yöllä heräilen..

        Minäkään en pitsalle (pizza) yöllä heräile mutta heräilen joskus pissalle, jos olen juonut paljon kahvia myöhään tai kun olen syönyt suolaista ruokaa illalla ja juonut janoon vettä.


    • Anonyymi

      Lisäksi naapurit vähän elämöi, niin ei saa enää unta. Edellinen.

      • Anonyymi

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisia sellaiset naapurit. Täällä on hiirenhiljaista. Naapurit nukkuu tai ei ole kotona.

        Juu täälläkin on yleensä hiljaiset naapurit, mutta välillä viikonloppuisin tykkäävät valvoa myöhään.


    • Anonyymi

      Täytyypä itsekin mitata pitkästä aikaa verenpaineet. Mulla kyllä on ollut normaalit jo pidemmän aikaa. Ennen oli koholla, vaikka ikääkään ei paljon ole. Onneksi parani itsestään, niin ei tarvinut lääkitystä.

      • Anonyymi

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut aina todella matala, mutta nykyisin alkanut yllättäen nousta pilviin.

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta. Olethan käynyt lääkärissä?

        En ole käynyt nyt pariin vuoteen. Pitää joskus mennä.


    • Anonyymi

      Miten "ryypätään" sivistyneesti? Ryyppääminen ei itsessään ole sivistynyttä. Ryyppääminen tarkoittaa sikakänniin juomista eikä se ole sivistynyttä. Pelkkä sana ryyppääminen ilmentää hallitsematonta alkoholin käyttöä. Jos ryyppäämistä hallitummin juodaan alkoholia, silloin naukkaillaan. Se miten paljon naukkaillaan riippuu siitä onko se sivistynyttä vai ei. Yksi tai kaksi naukkailua menee vielä kohtuulliseen kulutukseen, mutta jos naukkaillaan koko pullollinen, on se sivistymättömyyttä ja menee ryyppäämisen puolelle. Naukkailussa alkoholia juodaan vain pieni tilkka kun taas ryyppämisessä voi mennä kerralla puolikin pulloa.
      Maljan nostaminen taas on eri asia, Se tarkoittaa että esim. ruoan kanssa juodaan viiniä jalallisesta lasista. Se on sitä sivistynyttä juomista, kunhan se jää siihen yhteen lasilliseen.
      Jos kotiin kävellen tuntuu ettei pysy suorassa linjassa ja tuulikin saattaa viedä ojaan, niin silloin kyllä ei ole juotu sivistyneesti.

    • Anonyymi

      Minullakin on alkoholiongelma. Viinat on loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe