Kun et ole enää elämässäni.
Mulla on ikävä
19
74
Vastaukset
- Anonyymi
Laitteles nimikirjaimet, niin ei tarvitse arvuutella taas kenenkään ja myös, minne päin Suomea tämä sijoittuu.
- Anonyymi
Tahtoisin myös hänet takaisin elämääni..
-sivusta oletan - Anonyymi
Mulla on ikävä kun et ollut koskaan oikeasti elämässäni.
- Anonyymi
Eli ei olla koskaan seurusteltu? Koska on kasvotusten nähty viimeksi? Sun vai mun luona? Pussattiinko sillon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei olla koskaan seurusteltu? Koska on kasvotusten nähty viimeksi? Sun vai mun luona? Pussattiinko sillon?
Ei olla seurusteltu koskaan. Kasvotusten nähtiin mun luona ja pussattiin erään miehen kanssa.
- Anonyymi
Niin mullakin sua. Ottaisin yhteyttä, mutta en taida olla haluttua seuraa.
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen: Ei sen puoleen. Poistin yhteystiedotkin jo...
- Anonyymi
Jos oot hän, niin oot haluttua seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot hän, niin oot haluttua seuraa.
Oleks E nainen?
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Nauti nyt olostasi.
- Anonyymi
Aika on melko pelottava. Et voi tarttua menneeseen... Mihin silloin tartut, omiin muistoihin ja mielikuviin?
- Anonyymi
Miksi hän ei ole enää elämässäsi?
- Anonyymi
- Anonyymi
Varmaan joo kun joskus pitää menettää että ymmärtää.
Sitähän täällä varmasti suurin osa populaatiosta ikävöi. Olihan se mukavaa ja mielenkiintoista, kun sai häntä nähdä eläväisenä lähes joka päivä...
- Anonyymi
Siihen on syy, miksi et ole enää.
Et voi enää satuttaa minua epärehellisellä toiminnallasi.
Muiden satuttamistahan jatkat, kun luonnevikainen olet.
Liian moni elämän oppitunti on jäänyt väliin vuorovaikutuksessa.
Ei se yhden suhteen loppu ole lopulta sen kummempi kuin kuolema.
Lopulta sitä toista ei ole enää, eikä mitään yhteyttä.
Muistot toki on, mutta ehkäpä niistä kannattaa luopua jo?- Anonyymi
Taas yksi mieIenterveysongelmainen päätti parhaaksi loukata jotain sivullista, kun ei se omien tunteiden kohde kuuntele eikä välitä. Olen pahoillani puolestasi. Sivusta
- Anonyymi
Aloittajalle: niin on mullakin ikävä sua ja vaikka et sitä enää uskoisi, ottaisin sut takaisin milloin vain, mut tiedät varsin hyvin että pallo on sulla.
- Anonyymi
Polla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713