Et hylkäisi minua

Anonyymi-ap

Voidaan kirjoitella täällä. En kestä ilman sinua.

21

259

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua kirjoitella täällä.

• Anonyymi

En minäkään, mutta en tiedä onko muuta vaihtoehtoa... minun puolesta kyllä olisi.

• Anonyymi

Tarkenna että ihminen voisi tunnistaa itsensä.

• Anonyymi

Yhteys on aina suki hänelle. Olisi aika murtaakin jo hiljaisuus. Olen odottanut..💔

• Anonyymi

Avoinna*

• Anonyymi

Sukisuki, eiks sellainen ole kondomimerkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukisuki, eiks sellainen ole kondomimerkki?

Tais olla joskus, ja olihan niitä muitakin, mitä makuupussissa tuhlattiin..🎶👍😊

• Anonyymi

Lähetä viestiä.

• Anonyymi

Laita enemmän tunnistetta

• Anonyymi

Onko me oltu joskus yhdessä?

• Anonyymi

Mikset kestä? Oletko mies vai nainen ap?

• Anonyymi

En hylkäisi sinua mies. En minäkään kestä ilman sinua.

• Anonyymi

Jatkoa. En vain tiedä saanko ajatella sinusta niin kuten ajattelen. Tietysti meidän kohdalla se on normaalia mutta sitten ajattelen kun sinä olet sen naisen kanssa. Haluaisin vain että olisit onnellinen ja olet sitä sen naisen kanssa. En halua tulla väliin millään tavalla vaikka en voi sille mitään että meidän yhteys on mikä on ja itse olen tunteellisella päällä. Mutta ei sitä voi estää jos vain ajatuksen tasolla näkee ja tietää toisen. Pystyy tuntemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa. En vain tiedä saanko ajatella sinusta niin kuten ajattelen. Tietysti meidän kohdalla se on normaalia mutta sitten ajattelen kun sinä olet sen naisen kanssa. Haluaisin vain että olisit onnellinen ja olet sitä sen naisen kanssa. En halua tulla väliin millään tavalla vaikka en voi sille mitään että meidän yhteys on mikä on ja itse olen tunteellisella päällä. Mutta ei sitä voi estää jos vain ajatuksen tasolla näkee ja tietää toisen. Pystyy tuntemaan.

Kenenkään väliin ei pidä mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisikaan mennä kenenkään väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksihän tuo täällä ruikuttaa eikä mene väliin. Älä sotke palstaa oikeaan elämään.

• vähän Jamppaa niin lähtee tääkin päivä uuteen nousuun 🙏
      https://youtu.be/EUwseoVinhA

Toivotaan ettei hän sinua hylkää,
      voisko rakkaus kestää talven viimat 🥰

• Anonyymi

😍😍😊😊😘

• Anonyymi

kaikki, menee maailmassa ja Suomessa, paremmin ja paremmin,

ei, tarvitse kuin odotella, vain,

ja, samoin, sinulla ja minulla, menee myöskin paremmin,

N

• Anonyymi

Hyvin näytät kestävän ilman minua, kun et mitään yhteyttä halua irl pitää. Palsta on ainoa asia mikä kiinnostaa sinua.

• Anonyymi

Jos ei voida kirjoitella kuin täällä niin unohda koko juttu. En millään erota sinua täällä muista. Liian stressaavaa kuvitella kaikkia sinuksi. Haluan pikkuhiljaa pois täältä. Kesään mennessä selvitän asiat hänen kanssaan ja jätän palstan lopullisesti. Hän jää elämääni tai katoaa, mutta päätös pitää olla hänen eikä palstatroIIien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      175
      1607
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      851
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      38
      823
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      791
    5. 59
      630
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      610
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      551
    8. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      18
      502
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      496
    10. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      35
      486
    Aihe