Voidaan kirjoitella täällä. En kestä ilman sinua.
Et hylkäisi minua
21
176
Vastaukset
- Anonyymi
En halua kirjoitella täällä.
- Anonyymi
En minäkään, mutta en tiedä onko muuta vaihtoehtoa... minun puolesta kyllä olisi.
- Anonyymi
Tarkenna että ihminen voisi tunnistaa itsensä.
- Anonyymi
Yhteys on aina suki hänelle. Olisi aika murtaakin jo hiljaisuus. Olen odottanut..💔
- Anonyymi
Avoinna*
- Anonyymi
Sukisuki, eiks sellainen ole kondomimerkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukisuki, eiks sellainen ole kondomimerkki?
Tais olla joskus, ja olihan niitä muitakin, mitä makuupussissa tuhlattiin..🎶👍😊
- Anonyymi
Lähetä viestiä.
- Anonyymi
Laita enemmän tunnistetta
- Anonyymi
Onko me oltu joskus yhdessä?
- Anonyymi
Mikset kestä? Oletko mies vai nainen ap?
- Anonyymi
En hylkäisi sinua mies. En minäkään kestä ilman sinua.
- Anonyymi
Jatkoa. En vain tiedä saanko ajatella sinusta niin kuten ajattelen. Tietysti meidän kohdalla se on normaalia mutta sitten ajattelen kun sinä olet sen naisen kanssa. Haluaisin vain että olisit onnellinen ja olet sitä sen naisen kanssa. En halua tulla väliin millään tavalla vaikka en voi sille mitään että meidän yhteys on mikä on ja itse olen tunteellisella päällä. Mutta ei sitä voi estää jos vain ajatuksen tasolla näkee ja tietää toisen. Pystyy tuntemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa. En vain tiedä saanko ajatella sinusta niin kuten ajattelen. Tietysti meidän kohdalla se on normaalia mutta sitten ajattelen kun sinä olet sen naisen kanssa. Haluaisin vain että olisit onnellinen ja olet sitä sen naisen kanssa. En halua tulla väliin millään tavalla vaikka en voi sille mitään että meidän yhteys on mikä on ja itse olen tunteellisella päällä. Mutta ei sitä voi estää jos vain ajatuksen tasolla näkee ja tietää toisen. Pystyy tuntemaan.
Kenenkään väliin ei pidä mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisikaan mennä kenenkään väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksihän tuo täällä ruikuttaa eikä mene väliin. Älä sotke palstaa oikeaan elämään.
vähän Jamppaa niin lähtee tääkin päivä uuteen nousuun 🙏
https://youtu.be/EUwseoVinhA
Toivotaan ettei hän sinua hylkää,
voisko rakkaus kestää talven viimat 🥰- Anonyymi
😍😍😊😊😘
- Anonyymi
kaikki, menee maailmassa ja Suomessa, paremmin ja paremmin,
ei, tarvitse kuin odotella, vain,
ja, samoin, sinulla ja minulla, menee myöskin paremmin,
N - Anonyymi
Hyvin näytät kestävän ilman minua, kun et mitään yhteyttä halua irl pitää. Palsta on ainoa asia mikä kiinnostaa sinua.
- Anonyymi
Jos ei voida kirjoitella kuin täällä niin unohda koko juttu. En millään erota sinua täällä muista. Liian stressaavaa kuvitella kaikkia sinuksi. Haluan pikkuhiljaa pois täältä. Kesään mennessä selvitän asiat hänen kanssaan ja jätän palstan lopullisesti. Hän jää elämääni tai katoaa, mutta päätös pitää olla hänen eikä palstatroIIien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267