Kymmeniätuhansia ladunvarsilla. Suomen hiihtokilpailuissa yleisöä ei ole yhtään. Hiihto on Suomessa kuolemassa pois.
Valtavasti yleisöä Falunissa ja Holmenkollenilla
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Hemohess skandaali tappoi hiihdon Suomessa. Yleisöä oli niissä kisoissa mutta se karmea näytelmä ei heiltä unohdu. Korrostan tämä on vasta epäily. Rehellinen lapin mies.
- Anonyymi
Nyt Falunissa sekaviesti...... aivan onnetonta Suomen osalta. 🇫🇮🥱 missä nämä täyden apurahan saajat. Jumankauta!!!!!!! Siellä on lähdetty Porsche/talo/perheenlisäys-...... vauva tai koiranpentuesittelyihin ympäri Suomea köyhille faneille. Myöhemmin myös festarikiertueet ja maatalousnäyttelyt. Jotain dokumenttejä nähneenä, norjalaiset harjoittelevat huom! Lumilla vielä kesäkuussa. Sinne vaan missä on lunta. Eiköhän Hiihtoliitto matkat kustanna, vaikka menisi omilla urheiluautoilla. Ehkä vielä rusketukset kaupan päälle.!!!!!!
- Anonyymi
🇫🇮🙋♀️👌❄️☃️⛄️
- Anonyymi
Tulkaa Salpparille laittamaan asia kuntoon. Tavoitteena kuten Mietaan aikaan, 200.000 kävijää tai lipunostanutta
- Anonyymi
Miksi rehellinen Lapin mies saa olla kommentaattorina ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815