Tarpeeksi kauan kun

Anonyymi-ap

venkoilee omissa tunnekuohuissa, niin toisen ihastus saattaa ehtiä loppua. Joten jos olette ihastuneita niin ilmaiskaa se myös sille kohteelle muuallakin kuin vain ikävöimällä täällä. Mä ainakin sain ihan liian paljon aikaa ajatella 😂

43

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä se oli tarkoitus

      • Anonyymi

        Hyvin se ainakin toimi 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se ainakin toimi 😁

        Ei oma tarkoitukseni, mutta kohtalo kai sitten 🤔
        Jos se toimi hyvin,
        😐 niin kaikki on kai hyvin 😅


    • Anonyymi

      Mä olen aina kertonut heti kun on päästy kunnolla juttelemaan kahdestaan. Mitä sitä panttaa, menee vain sekaiseksi.

      • Anonyymi

        Joo asiat mutkistuu kun ne pitkittyy. Tulee spekulaatiota yms väärinymmärryksiä. Puhumalla paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo asiat mutkistuu kun ne pitkittyy. Tulee spekulaatiota yms väärinymmärryksiä. Puhumalla paras.

        Tulee spekulaatiota ja väärinymmärryksiä - tää pätee aina mun kokemuksen mukaan


      • Anonyymi

        Olitkohan liian innokas kun täällä olet edelleen? Kun kertoo kaikille niin saattaa kylillä maine mennä äkkiä. Ihmiset puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitkohan liian innokas kun täällä olet edelleen? Kun kertoo kaikille niin saattaa kylillä maine mennä äkkiä. Ihmiset puhuu.

        Mistäköhän mahdat oikein puhua tässä


    • Anonyymi

      Tänne kirjoitetaan alkuvaiheessa, kun ei vielä voi puhua ihastukselle tai ei löydä somesta mistään

      • Anonyymi

        Hah, sinäkö se päätät milloin muillakin on ikävä, sivusta tämä


    • Anonyymi

      Tuskin kukaan pyrkii täältä tavoittamaan, sehän olisi hyödytöntä.

    • Anonyymi

      Tuttu pilasi hyvän suhteen alun pyörittelemällä sitä kaikenmaailman palstoilla ja luulottelemalla että tunteiden kohde vastailee. Meni livenä toimimaan niiden random vastausten perusteella ja toinen oli tietty että mitä häh ja suuttui.

      • Anonyymi

        Kopioiko joku täältä elämäänsä, siis näissähän käy tuhannet ihmiset


    • Tietenkin Hänelle itselleen, ensin. Sitten vollotukset tänne

    • Anonyymi

      Mua häiritsee kun jotku tarraa siihen kuka kommentoi. Ihan sama kun kaikki on kuitenki yhtä sivullisia ja sitä kautta kaikkien kommat on yhtäläisiä.

      • Anonyymi

        Ei siitä ole kyse vaan siitä, että kun sinä kommentoit tuon 9:13 kommentin... niin Jos kysyn sinulta siitä jotain niin silloin kysymys on juuri sinulle eikä sille hosujalle, joka tunkee vastaamaan kuin olisit sinä. Jos olen kiinnostunut sinun ajatuksesta niin on ärsyttävää, että joku toinen vastaa kuin olisi sinä- tää on sivusta


      • Anonyymi

        Täällä kuten muuallakin yhteiskunnassa, toiset ihmiset on kiinnostavia ja toiset ei. Vaikka ollaan anoja niin toisten mielipide ei kiinnosta. Voisi kunnioittaa sitä, että toiselta kysytään jotain ei sinulta ja sanoa, jos kirjoittaja vaihtuu. Mutta eihän tämä apinalauma osaa perus käytöstapoja, suurin osa jotain syrjäytyneitä. Huudellaan törkeyksiä ja käyttäydytään kuin lapset. Sellaisia lapsiaikuisia osa. tämä on sivusta. Aloittajan juttu oli minusta typerä. Istuu odottamassa ihailua vaikka täällä osoitettu ihailu tuskin hänelle edes on.


    • Anonyymi

      Itse päätin just äsken, että en enää odota. Olisi ollut tilaisuutta toisella tulla jo, ei näy täällä vieläkään, joten nyt saa olla mun puolesta ihan missä tahansa lopun ikänsä. Heippa vaan, muru.

      • Anonyymi

        Mistä kukaan tietäis tulla tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kukaan tietäis tulla tänne

        Näkyyhän tuo tietävän.


      • Anonyymi

        Hoida livenä, ite pitäisin ihan ääliönä jos täällä yrittäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoida livenä, ite pitäisin ihan ääliönä jos täällä yrittäisi

        Onhan tuo kirjoittanut tietyin tuntomerkein. Siitä tunnistan.


    • Anonyymi

      voi voi kun sen ihastelijan omakin ihastus saattaa lopahtaa venkoillessa. Eikä se kohde kovin ihastunut ole, jos ei voi itse tehdä mitään. Onko hän sen vaivan arvoinen? Näiden pitäisi olla kahdensuuntaisia juttuja.

      Älkää olko yksipuolisen itsekkäitä kuten ap. Miksi et itse tehnyt mitään? Oletko joku kuningatar vai? Jos tiesit toisen ihastuksesta kuten annat ymmärtää aloituksessa niin ihmetyttää ettet itse tehnyt mitään.

      • Anonyymi

        Tässähän se aikuisten näkemys viimein asiaan tulikin. Kaksi ihmistä tässä kohtaa, jos kohtaa, ja vain toisen osapuolen syyllistämisessä ei ole mitään tolkkua. Älkää ihmiset leikkikö toisten tunteilla. Olkaa valmiita tulemaan puoliväliin vastaan, jos aidosti välitätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän se aikuisten näkemys viimein asiaan tulikin. Kaksi ihmistä tässä kohtaa, jos kohtaa, ja vain toisen osapuolen syyllistämisessä ei ole mitään tolkkua. Älkää ihmiset leikkikö toisten tunteilla. Olkaa valmiita tulemaan puoliväliin vastaan, jos aidosti välitätte.

        Just noin, yksin on vaikea pulkkaa kiskoa vaikka kuinka haluis. Yhdessä kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän se aikuisten näkemys viimein asiaan tulikin. Kaksi ihmistä tässä kohtaa, jos kohtaa, ja vain toisen osapuolen syyllistämisessä ei ole mitään tolkkua. Älkää ihmiset leikkikö toisten tunteilla. Olkaa valmiita tulemaan puoliväliin vastaan, jos aidosti välitätte.

        Ei täällä ole oikeita ihmisiä kaipaamassa. Ei ainakaan naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole oikeita ihmisiä kaipaamassa. Ei ainakaan naisia

        Totta kai on. Älä höpise sekavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai on. Älä höpise sekavia.

        Ei varmasti ole


    • Anonyymi

      En näe mitään muuta syytä ihmisten olla juuri tällä palstalla kuin se, että heillä on ikävä jotakuta. Käydään katsomassa, kaipaako juuri minua kukaan. Miksi täällä muuten kukaan jaksaisi lukea näitä?

      • Anonyymi

        Mikäköhän muu syy voisi olla


    • Anonyymi

      Kyllä mä sitä miestä ikävöin. Heippa rakas! Pidä huolta itsestäsi ❣️

    • Anonyymi

      Niimpä. Ei kannata n. 15 vuota uotella, kun lähettelee viestiä. Huoh, mutta lähetimpä kummissii. Enkä ole pahoillani siit, tulpaha ennen viikatemieskin tunnustettu ja kerrottu. Harmi vuan, kun ei hiän "lämmennä"? Ja nyt en tuolla tarkoita mittää tuhmmoo. Kova halu ois ollu jutustella kaiken muailman asioista, ois suanna tähännii elämään jottai makkuu. T: käpykyläläinen

    • Anonyymi

      "Mä ainakin sain ihan liian paljon aikaa ajatella " Oletko siis vammainen tai holhottava kun et tehnyt itse mitään?

      • Anonyymi

        Provo


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan ollut aikaa kun jatkuvasti on pommitettu työllä ja koulutuksilla. Ei ne mitään mukavia asioita ole olleet. Ahdistavia juttuja jotka eivät koskaan lopu ja sitten taas kerrataan. Nyt on jo myöhäistä. Loppuelämä menee kuolemaa odotellessa.

    • Anonyymi

      Mutta voi olla, että toinen venkoilee vielä enemmän. Ei tee mieli edistää asiaa toisen venkoilun takia.

      • Anonyymi

        Vaikea yrittää mitään jos toinen juoksee karkuun. Eli oikeasti ei kiinnostanut tippaakaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea yrittää mitään jos toinen juoksee karkuun. Eli oikeasti ei kiinnostanut tippaakaan 😂

        Voi olla vain paniikissa rakkauden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla vain paniikissa rakkauden takia.

        Joopa joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla vain paniikissa rakkauden takia.

        Jos ei pysty edes puhumaan yhtään mitään toiselle niin silloin kannattaa unohtaa toinen mahdollisimman nopeasti. Eihän silloin pysty edes tutustumaan. Silloin myös antaa itsestään kuvan ettei toinen kiinnosta yhtään. No, ihastuksia tulee ja menee, ehkä seuraava ihastus on se oikea, tai sitä seuraava 😁


    • Anonyymi

      No joo 😁 mä olisin voinut tänkin aloituksen jättää tekemättä. Turhia neuvoja tällä palstalla 🤣

    • Anonyymi

      Totta, mutta ei välttämättä lopu, jos molemmat pysyvät vain vapaina. Aika helposti silloin leimahtaa uudelleen. Toki jos toinen tai molemmat sitoutuvat tahoillaan, silloin voi loppuakin. Ehkä silloin toinen ei ole ollut se oikea, vaan joku muu.

    • Anonyymi

      Venkoiljat ei ole kiinnostavia. Ei myöskään umpimieliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe