MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,

Anonyymi-ap

jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydämessäsi asian olevan toisin. Oletkin ehkä jo myöntänyt itsellesi, muttet halua uskoa sitä todeksi. Et voi paetakaan sitä tunnetta. Se on sinussa. Huomaanhan minä sen pitkän matkan päähän sinusta, että näin se vain on.

265

3262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat?

      • Anonyymi

        Naiselle kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle kirjoitan.

        Se on totta tänään ollut ikävä ehkä myös sinulla minua ?


    • Anonyymi

      Lopeta huutaminen, on sunnuntaiaamu. 🙉

      • Anonyymi

        Anteeksi, en tarkoittanut sitä niin.


    • Anonyymi

      Onko pakko huutaa rauhallisena aamuna.

      • Anonyymi

        Ei varmaankaan. Anteeksi.


    • Anonyymi

      Minä en ole "ikävöinyt" pitkään aikaan 😕

      • Anonyymi

        Sitten se et ole sinä.


    • Anonyymi

      Jahas, se onkin se aika keväästä että voi heittää narsissit pihalle.

      • Anonyymi

        Heitä sinä narsissit, minä mustasilmäsusannat.


      • Anonyymi

        Ranskalaiset tulppaanit lötkähtävät, aukeavat sensuellististi, kauniisti lasimaljakossa


    • Anonyymi

      En nyt tiedä kenelle naiselle mutta olen hyväksynyt jo että ikävöin sinua mies toissavuodelta jos siis minulle oli tuo.

    • Anonyymi

      EThän sä voi tosissasi sanoa noin kun itse keksit niiitä jutttujasi miehistä ja muista.

    • Anonyymi

      Milloin sinä mies tunnustat että ikävöit minua?

      • Anonyymi

        Joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä.

        Eikö sinun pitäisi ikävöidä jotain toista naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun pitäisi ikävöidä jotain toista naista?

        Miksi pitäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi?

        En tiedä. En edes tiedä ketä naista kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi?

        Kaipaan mestä. Mies + mies.


    • Anonyymi

      Mistäs nyt tuulee? Miksi en olisi myöntänyt sitä itselleni? Kyllä minä olen.

      • Anonyymi

        Ehkä et ole se jolle tarkoitin tämän.


    • Anonyymi

      Jos olet toisen tunteista näin varma, niin miksi et itse toimi? Olettaen tietenkin, että haluat jotain tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Tämä. Outoa vinkumista - tee AP itse jotain, jos kerran olet varma, että toinen kaipaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Outoa vinkumista - tee AP itse jotain, jos kerran olet varma, että toinen kaipaa sinua.

        Niinhän minä teinkin. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä teinkin. -ap

        Mitä teit?


      • Anonyymi

        Koska mies - mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mies - mies

        Anytime. Hyppäätkö bussiin vai taksiin? Miten haluat? Mä tarjoon kyydin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit?

        Laitoinhan mä tämän aloituksen tänne. Eikö sekin ole jo jotain? Muuten me ei kirjoiteltais tässä.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä kuka olet. Kuka oikein olet?

      • Anonyymi

        Kerron heti nimeni etukirjaimet, kun sinä kerrot omasi. Olekin rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron heti nimeni etukirjaimet, kun sinä kerrot omasi. Olekin rehellinen.

        En kerro. Kerro sinä ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro. Kerro sinä ensin.

        MT riittääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MT riittääkö?

        Mika? Laita viestiä minulle heti!
        T. Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MT riittääkö?

        Riittää. Ei enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää. Ei enempää.

        Ei enempää. Kysyin vain kysymystä tuossa aloituksessa. Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika? Laita viestiä minulle heti!
        T. Tarja

        Entiseen tapaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enempää. Kysyin vain kysymystä tuossa aloituksessa. Milloin?

        Sopiiko vaikka nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiiko vaikka nyt?

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla?

        Myönnän että kaipaan... Happy dear?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän että kaipaan... Happy dear?

        Kyllä. Very happy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän että kaipaan... Happy dear?

        Ja kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Very happy.

        Täällähän voi huudella niin paljon kuin huvittaa. Asia ei silti miksikään muutu. Takaisin oikeaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika? Laita viestiä minulle heti!
        T. Tarja

        Mitä nyt taas ?? Kuka mitä missä ja kui? Ketkä Mika ja Tarja !??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän voi huudella niin paljon kuin huvittaa. Asia ei silti miksikään muutu. Takaisin oikeaan elämään.

        Tämäkin on elämää. Oikeaa. Samalla tavalla kuin esimerkiksi kirjeenvaihto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on elämää. Oikeaa. Samalla tavalla kuin esimerkiksi kirjeenvaihto.

        Tavallaan joo. Oikea kirje olis kyllä mukavampi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on elämää. Oikeaa. Samalla tavalla kuin esimerkiksi kirjeenvaihto.

        Tiiäkkö mitä? Toi sun aloitus kertoo, että sinä olet se joka kaipaa. Kummalla siis on se problemo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan joo. Oikea kirje olis kyllä mukavampi 😉

        Ei ehkä tässä tapauksessa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä tässä tapauksessa kuitenkaan.

        Ai miks ei? Ei voi jättää todistusaineistoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkkö mitä? Toi sun aloitus kertoo, että sinä olet se joka kaipaa. Kummalla siis on se problemo?

        Kummallakin näköjään. Tai eihän se mikään ongelma ole. Vain myöntämistä, että ikävöi. Ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallakin näköjään. Tai eihän se mikään ongelma ole. Vain myöntämistä, että ikävöi. Ei sen kummempaa.

        Hyvä. Nyt on myönnetty. Nyt menen katsomaan sun kuvaa ja ikävöimään. 👋👋👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Nyt on myönnetty. Nyt menen katsomaan sun kuvaa ja ikävöimään. 👋👋👋

        Tuskin meet. En ihan tuohon usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin meet. En ihan tuohon usko.

        Miksi et usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko?

        No en tietenkään. En myöskään siihen, että se ikävöinnin myöntäminen olisi tullut puhtaasti sun sydämestä. Se "happy dear?" paljasti, että halusit myöntää sen vain siksi, koska .. nimikirjaimet .. en voi sanoa enempää siitä. Mutta tiedän sun ikävöivän minua, tiedän sen useasta eri seikasta. Sanot mitä tahansa, niin ikävöit. Halusin vain, että myonnät sen myös itsellesi. Minä olen tiennyt sen jo pidemmän aikaa. Sinunkin ikäväsi. Ja huutelijoille tiedoksi: tämä ei ole kevätkukkaista narsistia nähnyt tämä teksti eikä tämä ihminen, pohjautuu ihan havainnointeihin eri puolilta.


      • Anonyymi

        On. Ne on mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Ne on mun.

        Miksi et voi sanoa enempää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi sanoa enempää?

        Syystä. Pätevästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syystä. Pätevästä syystä.

        Ai myönsin nimikirjainten takia? En oikein ymmärrä mitä puhut tuossa viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai myönsin nimikirjainten takia? En oikein ymmärrä mitä puhut tuossa viestissä.

        En kerro tähän tästä enempää. Pidän suuni kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkään. En myöskään siihen, että se ikävöinnin myöntäminen olisi tullut puhtaasti sun sydämestä. Se "happy dear?" paljasti, että halusit myöntää sen vain siksi, koska .. nimikirjaimet .. en voi sanoa enempää siitä. Mutta tiedän sun ikävöivän minua, tiedän sen useasta eri seikasta. Sanot mitä tahansa, niin ikävöit. Halusin vain, että myonnät sen myös itsellesi. Minä olen tiennyt sen jo pidemmän aikaa. Sinunkin ikäväsi. Ja huutelijoille tiedoksi: tämä ei ole kevätkukkaista narsistia nähnyt tämä teksti eikä tämä ihminen, pohjautuu ihan havainnointeihin eri puolilta.

        Haluat että myönnän ikävän itselleni, jotta juoksisin sen jälkeen sinun luokse? Näinkö haluat tapahtuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat että myönnän ikävän itselleni, jotta juoksisin sen jälkeen sinun luokse? Näinkö haluat tapahtuvan?

        Tiedät, että vaikka kuinka ikävöisin, en koskaan tule sinun luokse. Ikävä on ja pysyy mun omana asiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät, että vaikka kuinka ikävöisin, en koskaan tule sinun luokse. Ikävä on ja pysyy mun omana asiana.

        Sanotaanko että on kohteliaisuus kysymys.


      • Anonyymi

        Ei. Muut eivät voi ymmärtää tätä asiaa. En voi selittää sitä tässä. Enkä edes halua selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat että myönnän ikävän itselleni, jotta juoksisin sen jälkeen sinun luokse? Näinkö haluat tapahtuvan?

        Ei. Halusin sinun huomaavan sen itsekin ja myontävän sen minulle. Syytä en voi tähän laittaa. Ei ole mikään paha se syy, mutta liian henkilökohtainen asia, siksi en voi sanoa sitä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät, että vaikka kuinka ikävöisin, en koskaan tule sinun luokse. Ikävä on ja pysyy mun omana asiana.

        On se vähän minunkin asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vähän minunkin asia.

        Okei... Myönnetään. Tottakai se on sinun asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Halusin sinun huomaavan sen itsekin ja myontävän sen minulle. Syytä en voi tähän laittaa. Ei ole mikään paha se syy, mutta liian henkilökohtainen asia, siksi en voi sanoa sitä tässä.

        Minkä takia? Mitä siitä seuraa, että myönnän sen itselleni ja sitten sinulle? Kerta et halua että tulen sinun luokse. Mitä jos haluan sun luokse? Entä jos haluan sun luokse just nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia? Mitä siitä seuraa, että myönnän sen itselleni ja sitten sinulle? Kerta et halua että tulen sinun luokse. Mitä jos haluan sun luokse? Entä jos haluan sun luokse just nyt?

        JOS sinä haluaisit tulla minun luokseni juuri nyt, niin eiköhän siitä pitäisi neuvotella. En uskokaan, että näin kävisi, mutta koska kysyit, niin vastaan että sitten sinä tulisit mutta pitäisi neuvotella kuitenkin. Ihminen sitä olen minäkin, ja varsinkin tällaisessa ikävässä melkoisen herkässä mielentilassa, satutettavissakin, enkä kaipaa sotaa, sitä on tarpeeksi maailmassa muutenkin. Puhtaalla mielellä pääsee pitkälle, puhtaalla rehellisellä ajattelutavalla ja sen esille tuomisella oikealla tavalla, nätisti, ei rumasti. Tuntuu vain niin hurjalta ja myös kurjalta kirjoittaa kaikesta tässä kaiken kansan edessä, ikäänkuin polvillani, nöyränä, kuunnellen ja miettien, mitä sisältäni kumpuaa. En itsekään uskoisi omaksi tekstikseni, ellen tietäisi, että olen kirjoittanut tämän itse. Sen verran oudolta tuntuu tässä kirjoittaa näitä. En halua sinua loukata, siksikään en voi tähän avata enempää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää. Ei enempää.

        Mielenterveydetön


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tranut, ei netissä lapsia esittävät patalaput tai pedarialoituksia kyhäilevät omaan elämäänsä tyytymättömät sossuelätit

      • Anonyymi

        Eikö kiinnosta? Nuohan on hyvin ihailtavia ominaisuuksia


    • Anonyymi

      Hän ei huomaa mitään, kun ei ole nähtykään 10 vuoteen :)

    • Anonyymi

      En ole koskaan kieltänyt ikävääni mieheen. Olen tiennyt sen alusta asti. Mitä höyryät aamusta lähtien? Kuka edes olet?

    • Anonyymi

      Meillä on etäisyyttä paljon...et näe kuinka kaipaan ja riudun💔

      • Anonyymi

        Miten paljon matkaa? Tarkenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon matkaa? Tarkenna.

        Satoja kilometrejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satoja kilometrejä.

        Niin on aivan liikaa välimatkaa sadat kilometrit. En usko sun riutuvan. Ei siltä vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon matkaa? Tarkenna.

        140 km aika tarkalleen.


      • Anonyymi

        Et sinä riudu, ainoastaan minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on aivan liikaa välimatkaa sadat kilometrit. En usko sun riutuvan. Ei siltä vaikuta.

        Mistä saat sellaisen vaikutelman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saat sellaisen vaikutelman?

        Sun toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun toiminnasta.

        Miten mielestäsi toimin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mielestäsi toimin?

        Alanko tässä tosiaan kertomaan? Sen mitä tiedän? Ei ehkä järkevää enkä usko, että edes julkaisukelpoista olisi. En usko. Voimme vaihtaa tästä aiheesta ajatuksia ja mielipiteitä jotain muuta kautta, en mielelläni lähtisi tähän laittamaan, mitä olen huomannut itse ja saanut tietooni. Mieluiten jättäisin kuitenkin tämän puolen asiasta vielä toistaiseksi käsittelemättä. Ei ole niin oleellinen seikka. Oleellista on, että huomasit niinkuin aiemminkin. Tuo kertoo jo paljon. Kaikella rakkaudella sanon tämän. Tuo kertoo mulle paljon erinäisiä asioita. Enemmän kuin tiedätkään. Ymmärrän enemmän kuin luulet. Tiedän enemmän kuin luulet. Haluatko jatkaa tätä tässä? En ainakaan minä haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alanko tässä tosiaan kertomaan? Sen mitä tiedän? Ei ehkä järkevää enkä usko, että edes julkaisukelpoista olisi. En usko. Voimme vaihtaa tästä aiheesta ajatuksia ja mielipiteitä jotain muuta kautta, en mielelläni lähtisi tähän laittamaan, mitä olen huomannut itse ja saanut tietooni. Mieluiten jättäisin kuitenkin tämän puolen asiasta vielä toistaiseksi käsittelemättä. Ei ole niin oleellinen seikka. Oleellista on, että huomasit niinkuin aiemminkin. Tuo kertoo jo paljon. Kaikella rakkaudella sanon tämän. Tuo kertoo mulle paljon erinäisiä asioita. Enemmän kuin tiedätkään. Ymmärrän enemmän kuin luulet. Tiedän enemmän kuin luulet. Haluatko jatkaa tätä tässä? En ainakaan minä haluaisi.

        Tämä ei nyt varmaan kosketa minua, sillä en ole tehnyt mitään. Ainoastaan hoidan velvollisuuteni siinä mihin minut jätit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alanko tässä tosiaan kertomaan? Sen mitä tiedän? Ei ehkä järkevää enkä usko, että edes julkaisukelpoista olisi. En usko. Voimme vaihtaa tästä aiheesta ajatuksia ja mielipiteitä jotain muuta kautta, en mielelläni lähtisi tähän laittamaan, mitä olen huomannut itse ja saanut tietooni. Mieluiten jättäisin kuitenkin tämän puolen asiasta vielä toistaiseksi käsittelemättä. Ei ole niin oleellinen seikka. Oleellista on, että huomasit niinkuin aiemminkin. Tuo kertoo jo paljon. Kaikella rakkaudella sanon tämän. Tuo kertoo mulle paljon erinäisiä asioita. Enemmän kuin tiedätkään. Ymmärrän enemmän kuin luulet. Tiedän enemmän kuin luulet. Haluatko jatkaa tätä tässä? En ainakaan minä haluaisi.

        Voit hieman avata asiaa. Ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei nyt varmaan kosketa minua, sillä en ole tehnyt mitään. Ainoastaan hoidan velvollisuuteni siinä mihin minut jätit.

        Minä jätin sinut johonkin tilanteeseen? Ei ei, olet väärillä jäljillä. En puhu mistään sellaisesta. Puhun nykyhetkestä. Tämän hetkisestä toiminnasta sinun puoleltasi. Ainoastaan siitä tuossa edellisessä postauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätin sinut johonkin tilanteeseen? Ei ei, olet väärillä jäljillä. En puhu mistään sellaisesta. Puhun nykyhetkestä. Tämän hetkisestä toiminnasta sinun puoleltasi. Ainoastaan siitä tuossa edellisessä postauksessa.

        Avaa nyt vähän miten toimin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa nyt vähän miten toimin?

        Ei tämä voi koskettaa minua, hän kyllä tietää tilanteeni ja varmasti tietää myös että ikävöin. Hän tässä pakenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa nyt vähän miten toimin?

        Aloitanko vaikkapa siitä, että käyt täällä ja muilla sivuilla katselemassa, oonko kirjoittanut mitään? Kommentoitkin välillä niihin. Huomaat heti, mikä aloitus on sulle. Tästä jatkuisi listaa, mutta saanen myrskyä päälleni, jos alan avaamaan enemmänkin tätä. Kuitenkin huomannut sinun "etsivän" minun kirjoituksiani, luulet väärinkin välillä eli ei ole ollut minun kirjoittamiani, mutta sinä luulet kuitenkin niin. Sinulla ikävä, koska käyt tälläkin sivulla katsomassa, ethän sinä muuten täällä olisi paitsi samasta syystä kuin muillakin puolilla :) ja siltikin kehtaat nimittää minua sellaiseksi, vaikken harrasta sitä. Stalkkaamista. Minä olen ainoastaan kirjoittanut tänne omaa ikävääni, eikös tämä sitä varten ole? Sinä olet seuraillut ja seuraillut tai te .. tuskin sä yksin tässä oot. Siksikään en kerro sinulle sen enempää, vaikka tiedän tosi paljon. Tämä on vain pintaraapaisu kaikesta, tiedät sen hyvin itsekin. Siltikin sillä uhallakin, että saan niskaani ryöpytystä katkerilta ihmisiltä, sanon ja rehellisesti sanonkin, etten ole ikinä ikävöinyt ketään niinkuin sinua. En odota kuuta taivaalta, sillä tiedän, ettei se sieltä tipahda minulle. Mutta sen verran tiedän, että jonain päivänä - eikä siihen itse asiassa mene enää kauan - tuleekin aurinko tipahtamaan kuun sijasta. Tiedät, mitä tarkoitan. Ainakin luulen sinun ymmärtävän. Se polttaa, mutten voi olla koskematta sitä silti. Polttakoon. Se on sen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit hieman avata asiaa. Ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.

        Tuossa alempana olen avannut pienesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitanko vaikkapa siitä, että käyt täällä ja muilla sivuilla katselemassa, oonko kirjoittanut mitään? Kommentoitkin välillä niihin. Huomaat heti, mikä aloitus on sulle. Tästä jatkuisi listaa, mutta saanen myrskyä päälleni, jos alan avaamaan enemmänkin tätä. Kuitenkin huomannut sinun "etsivän" minun kirjoituksiani, luulet väärinkin välillä eli ei ole ollut minun kirjoittamiani, mutta sinä luulet kuitenkin niin. Sinulla ikävä, koska käyt tälläkin sivulla katsomassa, ethän sinä muuten täällä olisi paitsi samasta syystä kuin muillakin puolilla :) ja siltikin kehtaat nimittää minua sellaiseksi, vaikken harrasta sitä. Stalkkaamista. Minä olen ainoastaan kirjoittanut tänne omaa ikävääni, eikös tämä sitä varten ole? Sinä olet seuraillut ja seuraillut tai te .. tuskin sä yksin tässä oot. Siksikään en kerro sinulle sen enempää, vaikka tiedän tosi paljon. Tämä on vain pintaraapaisu kaikesta, tiedät sen hyvin itsekin. Siltikin sillä uhallakin, että saan niskaani ryöpytystä katkerilta ihmisiltä, sanon ja rehellisesti sanonkin, etten ole ikinä ikävöinyt ketään niinkuin sinua. En odota kuuta taivaalta, sillä tiedän, ettei se sieltä tipahda minulle. Mutta sen verran tiedän, että jonain päivänä - eikä siihen itse asiassa mene enää kauan - tuleekin aurinko tipahtamaan kuun sijasta. Tiedät, mitä tarkoitan. Ainakin luulen sinun ymmärtävän. Se polttaa, mutten voi olla koskematta sitä silti. Polttakoon. Se on sen arvoista.

        Todellisuudessa kukaan ei voi 100% varmasti tietää kuka täällä kirjoittaa ja kenelle. Miksi luulet tietäväsi ja tunnistavasi juuri minun kirjoitukset tuhansien joukosta? Ainoa keino, millä tuo voisi onnistua on se, että näet IP osoitteen. Miten voit tietää milloin täällä käyn, jos mitään en ole kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa kukaan ei voi 100% varmasti tietää kuka täällä kirjoittaa ja kenelle. Miksi luulet tietäväsi ja tunnistavasi juuri minun kirjoitukset tuhansien joukosta? Ainoa keino, millä tuo voisi onnistua on se, että näet IP osoitteen. Miten voit tietää milloin täällä käyn, jos mitään en ole kirjoittanut?

        Tiedätkö että en ole koskaan uskonut että täällä kirjoitetut asiat ovat totta. Uskotko sinä todellakin niin? Täällä kaikki kuvittelee asioita ja etsii kirjoituksia tukemaan omia tunteita ja omia kuvitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa alempana olen avannut pienesti.

        Ylempänä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa kukaan ei voi 100% varmasti tietää kuka täällä kirjoittaa ja kenelle. Miksi luulet tietäväsi ja tunnistavasi juuri minun kirjoitukset tuhansien joukosta? Ainoa keino, millä tuo voisi onnistua on se, että näet IP osoitteen. Miten voit tietää milloin täällä käyn, jos mitään en ole kirjoittanut?

        Tarkoitin kirjoituksia, kommentteja. Ei minulla mitään ultranäköä ole enkä ole sinun IP:stäsi tietoinen, en tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kirjoituksia, kommentteja. Ei minulla mitään ultranäköä ole enkä ole sinun IP:stäsi tietoinen, en tietenkään.

        Jos olisit niin 101 % varma siitä että minä olen se joksi minua luulet niin miksi et laita mulle viestiä esim wa tai ig? Minäpä kerron... Koska et oikeasti ole varma siitä kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit niin 101 % varma siitä että minä olen se joksi minua luulet niin miksi et laita mulle viestiä esim wa tai ig? Minäpä kerron... Koska et oikeasti ole varma siitä kuka olen.

        Hmm.. Laitan mun wa tietoja osioon kirjoituksen. Sano mitä laitoin siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. Laitan mun wa tietoja osioon kirjoituksen. Sano mitä laitoin siihen.

        Niin ja mitä oikein tarkoitat että tuskin olen tässä yksin? Ketkä me?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. Laitan mun wa tietoja osioon kirjoituksen. Sano mitä laitoin siihen.

        Eipä tainnu tärpätä? Melkein jo säikähdin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mitä oikein tarkoitat että tuskin olen tässä yksin? Ketkä me?

        Mihin kirjoitukseen wa tietoja? Sinulla on uusi, eli et ole yksin tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit niin 101 % varma siitä että minä olen se joksi minua luulet niin miksi et laita mulle viestiä esim wa tai ig? Minäpä kerron... Koska et oikeasti ole varma siitä kuka olen.

        100 prossaa varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kirjoitukseen wa tietoja? Sinulla on uusi, eli et ole yksin tässä.

        Mitä?? Laitoin mun wa profiilin tietoja osioon tekstin. Mitä siinä lukee? Todista et tiedät kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 prossaa varma.

        Todista se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kirjoitukseen wa tietoja? Sinulla on uusi, eli et ole yksin tässä.

        Eihän mulla ole enää sun wa tietoja tai muitakaan, joten mistä voisin tietää niitä tai muistaa entisiäkään, olet kuitenkin vaihtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mulla ole enää sun wa tietoja tai muitakaan, joten mistä voisin tietää niitä tai muistaa entisiäkään, olet kuitenkin vaihtanut.

        En ole se miksi luulet. Hyvä osoitus siitä, että täällä mikään ei ole totta. Ketään ei voi tunnistaa anonyyminä kirjoittelusta. Jos olisit hän niin sulla on mun numero ja näkisit mun wa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?? Laitoin mun wa profiilin tietoja osioon tekstin. Mitä siinä lukee? Todista et tiedät kuka olen.

        En löydä sellaista kohtaa kuin tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä sellaista kohtaa kuin tietoja.

        No mitä siinä nimen alla lukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siinä nimen alla lukee?

        puhelinnumero tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhelinnumero tietysti

        Eipäs 😂😂😂. Toisilla lukee esim. että Terve! Minä käytän WhatsAppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs 😂😂😂. Toisilla lukee esim. että Terve! Minä käytän WhatsAppia.

        No se tietysti lukee hemmetti sentään!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tietysti lukee hemmetti sentään!!!!

        ja mun näytöllä päättyy numeroihin 31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mun näytöllä päättyy numeroihin 31

        Ei oo mun numero 😂👍. Vieläkö olet varma siitä että tunnistat täällä kirjoittajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mun numero 😂👍. Vieläkö olet varma siitä että tunnistat täällä kirjoittajan?

        Kyllä. Kyllä olen. En kaikista, mutta enimmillään kyllä. Ei mulla muuten ois pokkaa tulla tänne sanomaan sellaista. Voihan se olla, että oot vaihtanut liittymän. Tai sitten tuo on joku vanhempi juttu, sullahan muuttui ne välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mun numero 😂👍. Vieläkö olet varma siitä että tunnistat täällä kirjoittajan?

        Laitanko sun nimeä tähän tai jonkun? Testataan, pitääkö paikkansa? Tietysti jos onkin sit väärin, niin auts ei ole hyvä juttu sitten 😬 no joka tapauksessa tunnisti ittes tuolla teksteissä ja puhuit asioista, joita kukaan muu ei ois sanonut samalla tavalla. Tiedän että sinä olet sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kyllä olen. En kaikista, mutta enimmillään kyllä. Ei mulla muuten ois pokkaa tulla tänne sanomaan sellaista. Voihan se olla, että oot vaihtanut liittymän. Tai sitten tuo on joku vanhempi juttu, sullahan muuttui ne välillä.

        Ei kai tänne edes saa laittaa koko nimeä keltään. Tunnistit kuitenkin nuo nimikirjaimet, jotka laitoin ja se riitti sinulle. Mikset vieläkään usko mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitanko sun nimeä tähän tai jonkun? Testataan, pitääkö paikkansa? Tietysti jos onkin sit väärin, niin auts ei ole hyvä juttu sitten 😬 no joka tapauksessa tunnisti ittes tuolla teksteissä ja puhuit asioista, joita kukaan muu ei ois sanonut samalla tavalla. Tiedän että sinä olet sinä.

        No laita etunimi.. Ei ole vaarallista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita etunimi.. Ei ole vaarallista tietoa.

        M ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita etunimi.. Ei ole vaarallista tietoa.

        Tai sit sä oot nyt joku muu enkä mä laita toisten nimiä kun aiemmin mulle kirjoitettiin tuonne että riittää. Uskon siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita etunimi.. Ei ole vaarallista tietoa.

        Tiedät varsin hyvin tilanteen ja nyt tiedät mun oloni ja ikäväni, silti viitsit vielä tuolla tavalla tehdä. Ei se tietysti ihme ole, kun tiedän sun tilanteen siellä. No, ei kai tässä koko päivää tätä jankata. Sovitaan sit niin, että mä olin ihan totaalisen väärässä, jos se sulle tekee paremman mielen. Sovitaan sit niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varsin hyvin tilanteen ja nyt tiedät mun oloni ja ikäväni, silti viitsit vielä tuolla tavalla tehdä. Ei se tietysti ihme ole, kun tiedän sun tilanteen siellä. No, ei kai tässä koko päivää tätä jankata. Sovitaan sit niin, että mä olin ihan totaalisen väärässä, jos se sulle tekee paremman mielen. Sovitaan sit niin.

        Sovitaan mitä haluat. Jos oikeasti on asiaa niin laita yv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan mitä haluat. Jos oikeasti on asiaa niin laita yv.

        Ai niinku mitähän kautta mä sulle laittaisin yv juujuu kyllä kyllä, eihän mulla kuulemma ollut oikea numerokaan kuten sanoit, että heh :) ei mulla oo sulle asiaa tämän enempää kuin tuo alkuperäinen, minkä jo sainkin tietää. Kiitos siitä! Ja eiköhän tuo ollut ihan oikea asia eikä mikään feikkishitti, minkä laitoin. Kirjoitat että jos on oikeesti asiaa , niin viittaan siihen tuolla lauseellani. Vai vielä yv .... just ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan mitä haluat. Jos oikeasti on asiaa niin laita yv.

        Nyt puhuit ittes pussiin, äskenhän väitit, ettei se numero ollut oikea xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan mitä haluat. Jos oikeasti on asiaa niin laita yv.

        Mites se käytännössä on mahdollista, että ensin sanot ettet ole hän ja nyt sanot että laita yv jos on asiaa .. että hetkinen .. huomaatko yhtään? Ettet tunne mua ja kuitenkin voin laittaa yv?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuit ittes pussiin, äskenhän väitit, ettei se numero ollut oikea xD

        Ei se ollut ainakaan minun numero. Mietin että jos sulla on jollekin asiaa niin turhaan täällä kirjoittelet. Laita yv. Kirjoitit koko ajan väärälle henkilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut ainakaan minun numero. Mietin että jos sulla on jollekin asiaa niin turhaan täällä kirjoittelet. Laita yv. Kirjoitit koko ajan väärälle henkilölle.

        Seliseli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli.

        En selittele. Kuulostat siltä niinku joku nainen on jättänyt sut ja ottanut uuden miehen. Et uskalla lähestyä häntä yv koska nainen on mennyt eteenpäin. Sinä et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En selittele. Kuulostat siltä niinku joku nainen on jättänyt sut ja ottanut uuden miehen. Et uskalla lähestyä häntä yv koska nainen on mennyt eteenpäin. Sinä et.

        Minun ei tarvitse avata tätä tämän enempää täällä. Sen verran voin kertoa, että kyllä, nainen lähti ja otti toisen. En lähesty, koska kunnioitan hänen toivettaan olla ottamatta yhteyttä. Täällä lienen saan purkaa ikävääni, sillä ikävä jäi, en saa sitä revittyä itsestäni pois, v aikka miten yritän. Siksi kai tämä palsta on olemassa, että täällä saa käydä valittamassa ikäväänsä, vai? Ilmeisesti nainenkaan ei ole mennyt täysin eteenpäin, koska huutoni täällä osui hänen silmiinsä. Miksi hän täällä muuten olisi? Just hanging around? Ei, vaan hänelläkin ikävä ja olen tuntenut sen tänne asti. Naura, jos naurattaa, mutta tunnen. Olen toki mennyt eteenpäinkin, mutten voi unohtaa häntä näiden tunteitteni takia En halua puhua tässä tämän enempää. Kysyn vain: onko väärin rakastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitanko vaikkapa siitä, että käyt täällä ja muilla sivuilla katselemassa, oonko kirjoittanut mitään? Kommentoitkin välillä niihin. Huomaat heti, mikä aloitus on sulle. Tästä jatkuisi listaa, mutta saanen myrskyä päälleni, jos alan avaamaan enemmänkin tätä. Kuitenkin huomannut sinun "etsivän" minun kirjoituksiani, luulet väärinkin välillä eli ei ole ollut minun kirjoittamiani, mutta sinä luulet kuitenkin niin. Sinulla ikävä, koska käyt tälläkin sivulla katsomassa, ethän sinä muuten täällä olisi paitsi samasta syystä kuin muillakin puolilla :) ja siltikin kehtaat nimittää minua sellaiseksi, vaikken harrasta sitä. Stalkkaamista. Minä olen ainoastaan kirjoittanut tänne omaa ikävääni, eikös tämä sitä varten ole? Sinä olet seuraillut ja seuraillut tai te .. tuskin sä yksin tässä oot. Siksikään en kerro sinulle sen enempää, vaikka tiedän tosi paljon. Tämä on vain pintaraapaisu kaikesta, tiedät sen hyvin itsekin. Siltikin sillä uhallakin, että saan niskaani ryöpytystä katkerilta ihmisiltä, sanon ja rehellisesti sanonkin, etten ole ikinä ikävöinyt ketään niinkuin sinua. En odota kuuta taivaalta, sillä tiedän, ettei se sieltä tipahda minulle. Mutta sen verran tiedän, että jonain päivänä - eikä siihen itse asiassa mene enää kauan - tuleekin aurinko tipahtamaan kuun sijasta. Tiedät, mitä tarkoitan. Ainakin luulen sinun ymmärtävän. Se polttaa, mutten voi olla koskematta sitä silti. Polttakoon. Se on sen arvoista.

        Tämäpä oli hauska vaikka itkettääkin lukea. Menee kyllä nyt yli ja syvälle. Tiedän ja muuta en sano.


    • Anonyymi

      Ei selviötä ole vaikea myöntää ja todelliselta se tuntuu. Niin se vain on.

    • Anonyymi

      Oletko J mies vai joku muu?

      • Anonyymi

        Se on MT lue ylempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on MT lue ylempää.

        Ei ole se on O mies. Eiku T mies sittenkin.


    • Anonyymi

      Tänään erityisesti olen tuntenut ikävää. Ihan murruin ja tuli kauhea väsymys. Menin levolle, mutta kaipuu vain jatkuu!
      Kuinka kauan tätä jatkuu ennenkuin saan sinut?

    • Anonyymi

      Tietysti on ikävä. Molemmilla on. Olemme sen molemmat ilmaisseet. Olosuhteiden pakosta ikävä jatkuu ellei sitten joskus lopu itsekseen. Näin on eikä tilanne muutu. Tosiasiat on hyväksyttävä.

      • Anonyymi

        Keneltä tämä on ja kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä tämä on ja kenelle?

        MT mieheltä naiselle


      • Anonyymi

        Olosuhteisiin on hyvä sopeutua. Tai itkeä, ja sopeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olosuhteisiin on hyvä sopeutua. Tai itkeä, ja sopeutua.

        Joskus ei vain voi sopeutua, silloin tulee sitä itkua ja sitä on tullut. Sitä on tullut enemmän kuin koko elämäni aikana ikinä aiemmin edes yhteensä. Ja koska en pysty sopeutumaan, kutsutaan sitä nyt sitten tuolla nimellä, niin minulla on omat keinoni mennä tästä yli ja pois. Siellä varmaan jo serenadifanfaarit soi sen kunniaksi, olkoon niin, ei ne mulle asti kuulu. Sopeutuminen on minulle ihan jotain muuta kuin mitä se on esimerkiksi sinulle. Meidän tilanteemmehan on aivan eri. Jättäjän ja jätetyn roolit ovat niin täysin erilaiset enkä usko, että tulet sitä ymmärtämään juuri nyt. Sinulla on paljon muutakin ajateltavaa ja suunnitelmia. Mutta tuo sana sopeutuminen ei käy tähän tilanteeseeen, ei minun puolella ainakaan. Sinulla toki tilanne aivan toisenlainen. Siitä sulle pojot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MT mieheltä naiselle

        Hän einole MT - joten tämä ei kosketa minua. Toivottavasti oikea kohteesi vastaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän einole MT - joten tämä ei kosketa minua. Toivottavasti oikea kohteesi vastaa sinulle.

        Voi olla ettet ymmärtänyt oikein juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ettet ymmärtänyt oikein juttuja.

        Tai sitten kirjoitit epäselvästi, "mielenterveysmies"? - sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten kirjoitit epäselvästi, "mielenterveysmies"? - sivullinen

        Aha no nytkö mulla onkin jo tuollainen uusi nimi 😂 kyllä kyllä, kiitosta vaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ettet ymmärtänyt oikein juttuja.

        Jos kaipaat S- naista, niin tämä voisi olla minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha no nytkö mulla onkin jo tuollainen uusi nimi 😂 kyllä kyllä, kiitosta vaan 👍

        No me lukijat voimme istuttaa tuohon "MT":hen ihan mitä vaan merkityksiä, kun sinä et sitä meille suostu avaamaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaipaat S- naista, niin tämä voisi olla minulle?

        Etenkin sinua olen ikävöinyt XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me lukijat voimme istuttaa tuohon "MT":hen ihan mitä vaan merkityksiä, kun sinä et sitä meille suostu avaamaankaan.

        Ihan vapaasti, ihan vapaasti :) olkaa hyvät :) ja jos meno yltyy vallan mielettömyyksiin, niin laitetaan toki tulemaan nuokin tiedot - nuo mystiset kirjaintiedot - tiedän ainakin, kenen toimesta se lysti silloin on aloitettu kuten tämäkin provo :)=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaipaat S- naista, niin tämä voisi olla minulle?

        S-naisella tuntuu ainakin olevan ikävä minua, kun ihan kuviaan laittelee mulle. Onko niin ikävä, että haluat mun tulevan kylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me lukijat voimme istuttaa tuohon "MT":hen ihan mitä vaan merkityksiä, kun sinä et sitä meille suostu avaamaankaan.

        "me lukijat" .. näkee kyllä, ketkä siellä kirjoittaa .. aivan kuten sanoin, te .. ja väitit siihenkin vastaan, että ketkä me .. noin helposti saa sieltä päästä käsityksen mukaan lukien nuo yv:t, että osaa kuka tahansa laskea yhteen, kuka olikaan oikeassa ja kuka väärää esitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten kirjoitit epäselvästi, "mielenterveysmies"? - sivullinen

        Kerron teille tarinan. Koko tarinan. Alusta loppuun. Siitä tulee moniosainen, sillä se alkaa muutaman vuoden takaa. Menee hyvin aikaa, kun alan kirjoittaa ja ennenkuin olen kirjoittanut kaiken. Sen jälkeen ei jää epäselvää asiaa mistään kohtaa. Sitä näköjään kaivataan tänne. Yleisön pyynnöstä: koko stoori, ei sen jälkeen tarvitse kutsua minua noin hienolla nimellä kuin tuo Mt-mies. Hetki vain, siirryn parempiin asemiin kirjoittamaan.


      • Anonyymi

        Täällä ollaan, anna tulla vaan - S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan, anna tulla vaan - S

        Fire away, Fire away...I'm bulletproof, nothing to loose.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan, anna tulla vaan - S

        Hyvä, kohta alkaa iltatarina, ei -satu vaan tarina. Tuolla alempana onkin jo aloitusta tarinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ollaan, anna tulla vaan - S

        By the way .. haluutko joku ilta minut yökylään? Voisin tulla lähiaikoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        By the way .. haluutko joku ilta minut yökylään? Voisin tulla lähiaikoina?

        Riippuu kuka kysyy? Oikea ei kyllä kysyisi..vaan kutsuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaipaat S- naista, niin tämä voisi olla minulle?

        Kyllä, tämä on juurikin sinulle! Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin sinua olen ikävöinyt XD

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Ja täällä on näitä välikommentteja, joita en ole minä kirjoittanut. Ehkä huomaat, mitkä ovat minun ja mitkä muiden. -ap

      • Anonyymi

        Eli olet sitten J mies vai et?


    • Anonyymi

      Silti pysyt kaukana. Joten kenelle minä asian myöntäisin. En kenellekään.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä on tarkoitettu?


      • Anonyymi

        no johan sä myönsit, miksi nyt väität vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no johan sä myönsit, miksi nyt väität vastaan?

        Myöntäisin sen sinulle ja olen myöntänyt


      • Anonyymi

        Enhän minä ole tervetullut yhtään lähemmäksi. Jos asia olisi toisin, niin viivana tapahtuisi suuntaan tai toiseen lähtöjä.


    • Anonyymi

      Johan pomppasi. Aivan omia harhojasi nuo🙈 hanki lääkkeet.

      • Anonyymi

        Mites sulla se lääketilanne? Balanssissa?


    • Anonyymi

      Tulen hulluksi näistä kirjoitteluista 😨💦 En uskalla enää vilkaista tänne. Totta se on, mutta ajatellen että olisin kaiken tämän kirjoittanut itse 🤣

      • Anonyymi

        :DDD minäkin mietin onko taidokasta yksinpuhelua, ellei jopa omaani.
        Vähän nauratti tuo mt- jutska.
        Yt mt-nainen. Ihania mussukoita. On se ihmismieli jännittävä. Aurinkoa päiviimme. Uskotaan kun nähdään:) Siihen asti suhtautukaamme asioihin tietyllä varauksella ja pilkkeellä silmäkulmassa.


    • Anonyymi

      Tämä on taas näitä varatun kaipausviestejä. Minä en myönnä mitään. Näillä mennään.

      • Anonyymi

        Ei ole varatun kaipausviestejä. Tässä on kyseessä vain tapaus, missä näköjään potkitaan yhä lisää jo potkittua, jonka sydän on palasina ja silti niitä sirpaleita ja sitä ikäväntunnetta painetaan niin alas kuin vain voidaan. Siinä on työmaa yrittää saada ihan niistä pikkuruisista siruista vielä kasattua itsensä ehjäksi, matkan varrrella tapahtunut yhtä jos toista, josta nämä toiset osapuolet eivät edes ole tietoisia. Pahoja asioita, jotka otin toisen puolesta vastaan itselleni, ja tämä on kiitos siitä heidän puoleltaan, heidän tai ainakin toisen heistä nahkan pelastamisesta todella pahoista tilanteista. maaten sairaalassa jopa. Siltikin särkynyttä voidaan särkeä enemmän. Juuri tällä tavalla kuten tuo kaksikko tekee. MT-mies ei ole mt-mies, totuus tulee kohta. On vain niin pitkä tarina kirjoitettavana, että menee melkoisen kauan, ei haittaa, eihän nämä haittaa heitäkään. Kaikki tämä tämänpäiväinen lähti siitä, kun erehdyin kysymään ikävästä, ikäväntunteesta ja kaipauksesta. Olisin halunnut kertoa hieman erinäisiä asioita toiselle heistä tarkastikin mutten saa siihen tilaisuutta ilman että minut julistetaan mt-mieheksi. Onko S-nainen valmiina? Tarinaa alkaa pikkuhiljaa muodostua, alku aina hankalaa, vai miten se menikään ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varatun kaipausviestejä. Tässä on kyseessä vain tapaus, missä näköjään potkitaan yhä lisää jo potkittua, jonka sydän on palasina ja silti niitä sirpaleita ja sitä ikäväntunnetta painetaan niin alas kuin vain voidaan. Siinä on työmaa yrittää saada ihan niistä pikkuruisista siruista vielä kasattua itsensä ehjäksi, matkan varrrella tapahtunut yhtä jos toista, josta nämä toiset osapuolet eivät edes ole tietoisia. Pahoja asioita, jotka otin toisen puolesta vastaan itselleni, ja tämä on kiitos siitä heidän puoleltaan, heidän tai ainakin toisen heistä nahkan pelastamisesta todella pahoista tilanteista. maaten sairaalassa jopa. Siltikin särkynyttä voidaan särkeä enemmän. Juuri tällä tavalla kuten tuo kaksikko tekee. MT-mies ei ole mt-mies, totuus tulee kohta. On vain niin pitkä tarina kirjoitettavana, että menee melkoisen kauan, ei haittaa, eihän nämä haittaa heitäkään. Kaikki tämä tämänpäiväinen lähti siitä, kun erehdyin kysymään ikävästä, ikäväntunteesta ja kaipauksesta. Olisin halunnut kertoa hieman erinäisiä asioita toiselle heistä tarkastikin mutten saa siihen tilaisuutta ilman että minut julistetaan mt-mieheksi. Onko S-nainen valmiina? Tarinaa alkaa pikkuhiljaa muodostua, alku aina hankalaa, vai miten se menikään ..

        En ole kutsunut ketään mt- tapaukseksi. Ei kuulu tyyliin, enkä ajattele kenestäkään niin. Mutta kerro toki. Minä kuuntelen. En ole kaipaamasi S-nainen - En usko niin. Mutta levollisin mielin olen valmis toista kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varatun kaipausviestejä. Tässä on kyseessä vain tapaus, missä näköjään potkitaan yhä lisää jo potkittua, jonka sydän on palasina ja silti niitä sirpaleita ja sitä ikäväntunnetta painetaan niin alas kuin vain voidaan. Siinä on työmaa yrittää saada ihan niistä pikkuruisista siruista vielä kasattua itsensä ehjäksi, matkan varrrella tapahtunut yhtä jos toista, josta nämä toiset osapuolet eivät edes ole tietoisia. Pahoja asioita, jotka otin toisen puolesta vastaan itselleni, ja tämä on kiitos siitä heidän puoleltaan, heidän tai ainakin toisen heistä nahkan pelastamisesta todella pahoista tilanteista. maaten sairaalassa jopa. Siltikin särkynyttä voidaan särkeä enemmän. Juuri tällä tavalla kuten tuo kaksikko tekee. MT-mies ei ole mt-mies, totuus tulee kohta. On vain niin pitkä tarina kirjoitettavana, että menee melkoisen kauan, ei haittaa, eihän nämä haittaa heitäkään. Kaikki tämä tämänpäiväinen lähti siitä, kun erehdyin kysymään ikävästä, ikäväntunteesta ja kaipauksesta. Olisin halunnut kertoa hieman erinäisiä asioita toiselle heistä tarkastikin mutten saa siihen tilaisuutta ilman että minut julistetaan mt-mieheksi. Onko S-nainen valmiina? Tarinaa alkaa pikkuhiljaa muodostua, alku aina hankalaa, vai miten se menikään ..

        S-naisia on siis useampikin, minuakaan tämä ei koske - S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-naisia on siis useampikin, minuakaan tämä ei koske - S

        No mutta ylemmissä viesteissä oli yksi S-nainen, joka flirttaili minullle ja haluaa saada lisää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ylemmissä viesteissä oli yksi S-nainen, joka flirttaili minullle ja haluaa saada lisää tietoa.

        Juttele sitten hänen kanssaan. Minä se en ollut.


    • Anonyymi

      Kuka on huomannut?

      • Anonyymi

        Ette tunne tapausta, niin ette osaa yhdistää asioita, minä osaan koska tunnen.


    • Anonyymi

      Tämä S-nainen kirjoitti, että lukijat voivat vetää johtopäätöksiään mt-miehestä. Selvä syyllistäminenhän se oli mielenterveyspuolen asiakkaaksi, jota en tosin ole. Taidan kuitenkin nyt tuottaa pettymyksen kaikille tänä iltana tämän tarinan kirjoittamisessa, sillä olen tarinan yhdelle osapuolelle luvannut joskus aikoinaan lojaaliuteni ja se sana pitää, kunnes .. miten se menikään .. oliko se kunnes kuolema erottaa? No, kuolema kävi, muttei korjannut vielä mukaansa, kahdestikin. Siltikin tuon lupaukseni takia en aio tuoda esille tätä tarinaa, se olisi väärin, en ole kostonhaluinen. Aito rakkaus ei ole sitä. Se on sitä, että ymmärtää ja antaa anteeksi, ei sitä, että kertoisin tuntemattomille ihmisille koko jutun kaikessa raakuudessaan. Mutta sanoin niinkuin sanoin, olen yllytettävissä ja jos sitä jatketaan, minun yllyttämistä kun minä rikotun sieluni avasin ja toin sen esille, niin se rikkoutuu vielä entisestään, mutta tarinaa tulee. Tämä tiedoksi Ässänaiselle. Teet sen täysin tahallasi, välittämättä lainkaan vieressäsi olevasta ihmisestä, miten häneen saattaa sattua sisäisesti, vaikkei välttämättä näytäkään sitä. Minä taas tunnen tuon ihmisen sisältäkin paremmin kuin kukaan. Tai tunsin tiettyyn pisteeseen saakka. Enää hän ei taida olla tuo tuntemani nainen, hän on ehkä jotain aivan muuta, mutta tiedän kuin tiedänkin, mitä hänen sisällään liikkuu. Niin sydämessä kuin muutenkin. En tee tätä hänen vuokseen. en kirjoita. Teen sen hänen vuokseen, etten kirjoita. En voita sillä mitään. En saa sillä mitään hyvää aikaan. Saisin vain pahoitettua hänen mielensä, sen herkän jonka tunnen ja samalla myös omani, sekin herkkä. En tuntisi itseäni, jos tekisin niin. Pahoitteluni, en kirjoita .

      • Anonyymi

        No huh. En ole ollut osallinen mihinkään kolmiodraamaan, joten ei minulle tuo tarina. Pysy vain lojaalina sille, jota rakastat. Se on oikein👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh. En ole ollut osallinen mihinkään kolmiodraamaan, joten ei minulle tuo tarina. Pysy vain lojaalina sille, jota rakastat. Se on oikein👍

        Niin juuri teinkin. En olisi muuten oma itseni. En rakastava. Vaikka itse olenkin rikottu, ei minun tarvitse rikkoa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh. En ole ollut osallinen mihinkään kolmiodraamaan, joten ei minulle tuo tarina. Pysy vain lojaalina sille, jota rakastat. Se on oikein👍

        Nii justii Oi oi joo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii justii Oi oi joo!

        Aika sarkastinen sävy. Jos nyt olisi ollut minulle, anna palaa vain. Olet jo loukannut niin, ettei tunnu missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sarkastinen sävy. Jos nyt olisi ollut minulle, anna palaa vain. Olet jo loukannut niin, ettei tunnu missään.

        Tuo en ollut minä -ap- nuo kaksi edellistä ainakaan eivät ole minulta. Tuo "niin juuri teinkin" on minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sarkastinen sävy. Jos nyt olisi ollut minulle, anna palaa vain. Olet jo loukannut niin, ettei tunnu missään.

        Ja saanko kysyä, millä tavalla minä loukkasin sinua? Päinvastoin en edes tuonut esille sinua enkä tilanteita. Minuahan tässä on koko päivä parjattu ja heitelty kuin märkää rättiä. Minuun ne kolhut ovat osuneet, ei sinuun 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saanko kysyä, millä tavalla minä loukkasin sinua? Päinvastoin en edes tuonut esille sinua enkä tilanteita. Minuahan tässä on koko päivä parjattu ja heitelty kuin märkää rättiä. Minuun ne kolhut ovat osuneet, ei sinuun 😔

        Hän on loukannut ihan riittävästi. Kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ei tarvitse enää. Mutta jos tuntuu siltä että tarvitsee jatkaa, antaa palaa vain. Ei tarvi säästellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on loukannut ihan riittävästi. Kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ei tarvitse enää. Mutta jos tuntuu siltä että tarvitsee jatkaa, antaa palaa vain. Ei tarvi säästellä.

        Saanen vielä kerran sanoa, ettei tarkoitukseni ole ollut loukata sinua enkä tietoisesti niin ole tehnytkään. Vai ketä tarkoitat sanalla hän? Sitä rakastasi? Mikäli siitä kyse, minä poistun, en ikinä huuda perääsi ikävääni. Et kuule minusta koskaan mitään. Siitäkö kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanen vielä kerran sanoa, ettei tarkoitukseni ole ollut loukata sinua enkä tietoisesti niin ole tehnytkään. Vai ketä tarkoitat sanalla hän? Sitä rakastasi? Mikäli siitä kyse, minä poistun, en ikinä huuda perääsi ikävääni. Et kuule minusta koskaan mitään. Siitäkö kyse?

        En tiedä keneksi minua luulet. Puhun hänestä, jota täällä ikävöin. Ennen kuin paskamyrsky alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keneksi minua luulet. Puhun hänestä, jota täällä ikävöin. Ennen kuin paskamyrsky alkoi.

        olen ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ap

        Sitten toivon tosiaan etten ole kaivattusi. Koska hänelle toivon, että hän ottaa jonkun tyrkyn, joka puhuu p:tä selän takana, kiusaa ja kieroilee. Koska niitä hän osaa arvostaa, auttaa ja kaivata. Ja toivon, että he elävät onnellisena elämänsä loppuun asti. Minulle riitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on loukannut ihan riittävästi. Kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ei tarvitse enää. Mutta jos tuntuu siltä että tarvitsee jatkaa, antaa palaa vain. Ei tarvi säästellä.

        Älä uhriudu. Sinua ei ole kiusattu, vaan itse olet osallistunut siihen kiusaamiseen ja alunalkaen sinä olit se suunsoittaja ollut. Anna mun olla jo, luulisi olevan helppoa kun oot jo vihas näyttänyt eikä meidän elämäkään ole koskaan sattunut kietoutumaan yhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhriudu. Sinua ei ole kiusattu, vaan itse olet osallistunut siihen kiusaamiseen ja alunalkaen sinä olit se suunsoittaja ollut. Anna mun olla jo, luulisi olevan helppoa kun oot jo vihas näyttänyt eikä meidän elämäkään ole koskaan sattunut kietoutumaan yhteen?

        Sinä olit yksi kiusaajista. Voitko ihmetellä, miksi olen vihainen. Sinä uskot niiden puheita, jotka puhuvat sinusta pelkkää pahaa seläntakana. Eläimet ei saa ruokaa, ei osaa puhdistaa vesikuppeja, ei osaa käsitellä eläimiä, ei ole koskaan tehnyt sitä, tätä ja tuota , ei pidä puheitaan, kaikki on paskaa. Sitä sinä haluat ihmisiltä, sen sinä saat. Minä en puhunut pahaa sinusta seläntakana koskaan. Enkä kiusannut pikkutyttöjä enkä sitä typerää lehmää, jonka sinä otit laiduntamaan. Elä elämääsi, sen olet valinnut. Saat vihata minua, jos tahdot. Sait kostosi ja toivottavasti sen myötä rauhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit yksi kiusaajista. Voitko ihmetellä, miksi olen vihainen. Sinä uskot niiden puheita, jotka puhuvat sinusta pelkkää pahaa seläntakana. Eläimet ei saa ruokaa, ei osaa puhdistaa vesikuppeja, ei osaa käsitellä eläimiä, ei ole koskaan tehnyt sitä, tätä ja tuota , ei pidä puheitaan, kaikki on paskaa. Sitä sinä haluat ihmisiltä, sen sinä saat. Minä en puhunut pahaa sinusta seläntakana koskaan. Enkä kiusannut pikkutyttöjä enkä sitä typerää lehmää, jonka sinä otit laiduntamaan. Elä elämääsi, sen olet valinnut. Saat vihata minua, jos tahdot. Sait kostosi ja toivottavasti sen myötä rauhan.

        En minä ole uhri. Kuuntelin jumalavita lähes päivittäin sitä loputonta ruikutusta. Ensin yksi, sitten toinen. Puolustin sinua. Se oli typerää. Minut suljettiin ulkopuolelle. Olin sinuun ihastunut. Miten helvetin typerää. Katselin vierestä, kun palvelut näitä naisia polvet savessa ja uskoit sen kaiken paskan, mitä he sinulle kauniisti tarjoilivat. Kesti pitkään tajuta, että se oli se, mitä sinä halusit. Et minua. Hankalaa ja suorasukaista keskustelijaa. Taistelin pitkään tunteitani vastaan. Eihän sellaista voi rakastaa, joka ei arvosta sinussa niitä piirteitä, joita itse pidät eniten arvossa. Joka jätti pulaan kerta toisensa jälkeen. Petit minut. Tietämättäsi niin monta kertaa.
        En ole uhri. Olen selvinnyt tunteistani sinuun. Niillä muilla ei ole minulle paskan väliä. En arvostanut, en pettynyt. Sinulla oli väliä. Sinä merkitsit minulle jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten toivon tosiaan etten ole kaivattusi. Koska hänelle toivon, että hän ottaa jonkun tyrkyn, joka puhuu p:tä selän takana, kiusaa ja kieroilee. Koska niitä hän osaa arvostaa, auttaa ja kaivata. Ja toivon, että he elävät onnellisena elämänsä loppuun asti. Minulle riitti.

        Ei, et ole, sillä en ymmärrä mitään tuosta teidän riitelystänne. En yhtikäs mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, et ole, sillä en ymmärrä mitään tuosta teidän riitelystänne. En yhtikäs mitään.

        Hyvä niin👍. Sitten toivotan sinulle onnea kaivattusi kanssa. Helpotti kirjoittaa nuo asiat. Olen vapaa. Vain huudahdus tuuleen, kirjoitettuja sanoja muuriin, pienillä kirjaimilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin👍. Sitten toivotan sinulle onnea kaivattusi kanssa. Helpotti kirjoittaa nuo asiat. Olen vapaa. Vain huudahdus tuuleen, kirjoitettuja sanoja muuriin, pienillä kirjaimilla.

        kiitos, minun kaivattuni on jo kuitenkin varattuna toisaalla, hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos, minun kaivattuni on jo kuitenkin varattuna toisaalla, hyvää jatkoa sinulle.

        Harmi. Minulta ei tule arvostusta varatun kaipaajalle. Hyvät jatkot silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit yksi kiusaajista. Voitko ihmetellä, miksi olen vihainen. Sinä uskot niiden puheita, jotka puhuvat sinusta pelkkää pahaa seläntakana. Eläimet ei saa ruokaa, ei osaa puhdistaa vesikuppeja, ei osaa käsitellä eläimiä, ei ole koskaan tehnyt sitä, tätä ja tuota , ei pidä puheitaan, kaikki on paskaa. Sitä sinä haluat ihmisiltä, sen sinä saat. Minä en puhunut pahaa sinusta seläntakana koskaan. Enkä kiusannut pikkutyttöjä enkä sitä typerää lehmää, jonka sinä otit laiduntamaan. Elä elämääsi, sen olet valinnut. Saat vihata minua, jos tahdot. Sait kostosi ja toivottavasti sen myötä rauhan.

        No en ole ollut kiusaajasi kuitenkaan.
        Tuo on juurikin pahan lietsomiseen yritystä ja motiivisi oon tainnut tajuta, haluat vaan päättömästi yrittää musertaa.
        Mikähän tuo lehmä mahtaa olla?

        Äläkä käännä ympäri, ole edes kerrankin rehellinen. Koskaan en ole kostanut, enkä ryve vihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole ollut kiusaajasi kuitenkaan.
        Tuo on juurikin pahan lietsomiseen yritystä ja motiivisi oon tainnut tajuta, haluat vaan päättömästi yrittää musertaa.
        Mikähän tuo lehmä mahtaa olla?

        Äläkä käännä ympäri, ole edes kerrankin rehellinen. Koskaan en ole kostanut, enkä ryve vihassa.

        Se oli vain sellainen tukeva blondi, joka katsoi asiakseen aamulla klo 8 soittaa minulle Viron reissulta ja haukkua yhtä ihmistä sen jälkeen, kun olin kertonut ajatukseni selän takana puhumisesta ja siitä, miten asioita hoidetaan. Siksi typerä. Rumasti sanottu. Olin kyllä äärimmäisen kylmä ja v-mäinen hänelle silloin ja sen jälkeen. Olen siitä itse asiassa vähän ylpeä. Voit paheksua rauhassa. En ryve vihassa. Enkä ole myöskään kostanut.
        Sanoin vain etten arvosta varatun kaipaajia. Onko se henkilökohtainen loukkaus? Ei sovi arvoihini. Sen sijaan yllä kertomani asiat sopivat. Se miten toimin. Sinun ei tarvitse sitä arvostaa. Ollaanko sujut?


    • Anonyymi

      MT ne oli miehen kirjaimet niin mitä ainakin ymmärsin. 😁

      • Anonyymi

        Niinhän se piti alunperin ollakin, mutta sai matkalla tuossa ilkeän sävyn MT-mieheksi .. vetäen johtopäätökset te lukijat kuten eräs tuolla ilmaisi. Olkaa hyvät, tässä teille MT-miestä, joka ei ole mt-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se piti alunperin ollakin, mutta sai matkalla tuossa ilkeän sävyn MT-mieheksi .. vetäen johtopäätökset te lukijat kuten eräs tuolla ilmaisi. Olkaa hyvät, tässä teille MT-miestä, joka ei ole mt-mies.

        En tiedä eli onko ap M vai mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se piti alunperin ollakin, mutta sai matkalla tuossa ilkeän sävyn MT-mieheksi .. vetäen johtopäätökset te lukijat kuten eräs tuolla ilmaisi. Olkaa hyvät, tässä teille MT-miestä, joka ei ole mt-mies.

        Jos ketjussa kaivatun miehen nimikirjaimet on M. T niin silloin ikävänkohde ei ole minulle. En tunne ketään noilla kirjaimilla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ketjussa kaivatun miehen nimikirjaimet on M. T niin silloin ikävänkohde ei ole minulle. En tunne ketään noilla kirjaimilla :)

        Ketjussa kaivattiin kylläkin naista ❣️


    • Anonyymi

      En voi sanoa etten ikävöi.

      • Anonyymi

        En voi minäkään.


    • Anonyymi

      So? Tunteilleen ei aina voi mitään. Ketähän tässä nyt taas rakastetaan niin...?

      • Anonyymi

        Sinulla on oma rakkaasi, ketä voit ja saat rakastaa, niin mitäs toi nyt tarkoittaa oikein?


    • Anonyymi

      Mitä siitä sitte vaikka jotakuta ikävöikin eikö se ny ole yksi tunne muiden joukossa halittavissa siinä missä muutkin tunteet kun on opetellut tunteitaan hallitsemaan ikävöidähän voi ketä tahansa syystä tai toisesta ikävöinhän minäkin toisinaan isääni vaikkei tuo isänä kaksinen ollutkaan mutta siltikin paljosta oppimastani tai siitä mitä osaan edes vähääkään saan kiittää isääni

      • Anonyymi

        Olen hieman eri mieltä asiasta. ikäviä kun on erilaisia ja niin myös meitä ihmisiä, tunteita, elämiä, luonteita .... kaikilla ei mene niin yksioikoisesti sama homma kuin jollain toisella. Oma ikäväni on megaluokkaa, muuten en täällä olisikaan. Poistun kyllä ihan pian, en ole valittamassa täällä enkä palstailemassa. Ei ole enää syytä.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa että minulla ikävä on sinua.
      Minkäs teen kun itse mokasin kaiken?
      Ehkäpä tämä tässä vuosien saatossa laimenee...

      • Anonyymi

        Me ihmiset tehdään virheitä. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Ei kukaan. Olisi vain hyväksyttävä ja mentävä eteenpäin ottaen opiksi virheistään, helpommin sanottu kuin tehty. Itse olen oikeasti niin kovaa ikävöinyt sua, etten ois ikinä voinut uskoa tällaista ikävää olevan olemassakaan. Never. Joka päivä odotan sinua takaisin, vaikka tiedän, ettet tule. Se kuitenkin antaa mulle sen mun tarvitsemani lohdun ja voiman, että jaksan nousta uuteen päivään, vaikka se onkin joka päivä täysin samanlainen aamusta iltaan. Odotusta. Toivoa. Kaipausta. Sinua. Tällä hetkellä minulla ei ole laimennnusta näkyvissä, päinvastoin, se yltyy ja se yltyi niin kovaksi, että oli tultava tänne huutamaan aamulla sitä tuskaa. Se jäi minuun. Jääköön ja pysyköön. En kaipaa muita. Vain sinua. Poistun täältä, ei tule teille perheriitaa tästä.. Ehkä hetken aikaa mietin tätä päivää tässä koneen ääresssä, tuijotan näitä meidän sanoja, ruutua .. sitten minä menen. Olet rakas ja tärkeä. Aina. Muista.


      • Anonyymi

        Saanko kysyä yhden asian vielä ennenkuin poistun? Vastaat vain rehellisesti. No panic. Jos saisit toivoa mitä tahansa, mitä se voisi olla? Jos sen joku voisi toteuttaa. En tarkoita että maailmanrauhaa, jokainen sitä haluaa, mutta noin niinku henkkoht puolella? Jos joku voisi antaa sinulle jotain, mitä se olisi? Mitä toivoisit?


    • Anonyymi

      Myönsin jo silloin itsellenikin kun sen sinulle kerroin 🫶😊

      • Anonyymi

        Myönsit minkä?


      • Anonyymi

        Ikävän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävän?

        Niin.. ja jotain muutakin mutta en mä sitä ole kertonut 🤭


    • Anonyymi

      Siis tänä aamuna myönsit? Tiesit sen olemassaolon kuitenkin? Arvasin tämän. Siksi halusin tulla huutaa tänne, koska ajattelin ettei tämmöinen tuska voi lähteä vain yhdestä ihmisestä eli minusta. Jotenkin tunsin sinut siinä samassa. Haluatko kertoa, mikä se toinen asia on? Että vihaat minua vai?

    • Anonyymi

      Jatkuvs ikävä on, en vain tohdi ottaa yhteyttä kun en tiedö mitä ajattelet. Aikaisemin otin yhteyttä niin vastaukset olivat hiukan suppeita muiden juttujen lisäksi.

      • Anonyymi

        Sitä samaahan se on täälläkin. Jatkuvaa ja v*tun raastavaa.


    • Anonyymi

      Mies ikävöin ja rakastan 🥰

    • Anonyymi

      Nyt mä poistun. Rakastan sinua, M. Heippa.

      • Anonyymi

        Saavuin. Tiesit että tulen, etten voi olla tulematta tähän. Rakastan sinua, T. Moi.


    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Jatkuvastihan jengi täällä ikäväänsä tunnustaa 😁

    • Anonyymi

      Kirottua! Selviydyin tästä kuin Oulun naispolliisit!! Ymph.. jos monistaudun lisänaisiin, lisään vain polvillaolon määriä..

    • Anonyymi

      Olen jo myöntänyt, opettelen elämään sen kanssa. Hän ei ikävöi, joten et ole Hän -S

    • Anonyymi

      No mitäs sitte kun on sen tunnustanut. Tähtisadetta ja fanfaareja? Eipä muuta todellisuutta ja olosuhteita mitenkään.

      • Anonyymi

        Okei. Siinä tapauksessa minä lähden kokonaan pois näiltä sivuilta ja toivotan hyvää jatkoa sinulle ❣️ en palaa tänne. Olet rakas, moimoi.


    • Anonyymi

      Milloin ajattelit kertoa kuka helvetti olet vai oletko helvetti itse?

    • Anonyymi

      En ikävöi ketään. Ei ole kaivattua, henkilöä odotan. Ja kiva päästä kunnolla kiinni taas normaalista omasta elämästä. Uusia juttuja, samaa rutiinityötä ja kotia, perhettä, uusiakin juttuja. Nuivan alkuvuoden jälkeen tulossa hyvä vuosi.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin ap.n juttua mulla myös yksi joka jäänyt nonstop päähän. Myönnän myös kyttääväni vähän siellä täällä. Joskus yritän pysyä pois onnistuu joskus jopa päivän kaks varmaan maximi😄en tosiaankaan odottele mitään kuuta minäkään en myöskään ymmärrä kuinka joku voi jäädä tajuntaan eikä lähde sieltä vaikka välillä itken ja rukoilen että häipyisi niin sillä tavalla myönnän ikävän. Toisinaan yritän selittää itselleni, että se nyt vaan on pakkomielle minussa ja yritän sopeutua toisinaan mietin onko elämää ollut ennenkin ehkä me ollaan tunnettu joskus . Luulen myös joskus tunnistavani tietyt kirjoitukset vaikka luulen ettei hän tänne vuodattelemaan sortuisi, mutta siltä varalta jos niin hengailen täällä joskus varmuuden vuoksi. Kaikkein kummallisinta on se ikävä ja joskus on niin raskas tuntuu, että tulee sielun sydämen juuresta asti sellasia häivähdyksiä jotka yhdistän tähän kyseiseen henkilöön en ikinä noteeranut häntä vasta joitakin vuosia sitten vaikka tiesin kuka on. Vahingossa tarrauduin joskus katseeseensa ja ihmettelin miksi ihmeessä minua katsoi niin kauniisti, lempeästi enkä koskaan ollut nähnyt yhdelläkään niin kaunista katsetta ja niin kauniita silmiä. Niin siltä varalta tiedoksi jos.

      • Anonyymi

        Vain jos myönnät että rakastat minua yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain jos myönnät että rakastat minua yhä.

        Ja tiedoksi: olen vain tässä osiossa, en muissa. Sanoin tämän siksi, ettet sotke mua muiden viesteihin. Vain täällä luen ja ehkä sanonkin joskus jotain, jos huomaan että se on mulle tarkoitettu satavarmasti. Tietyin sanoin voit siis saada minut hokasee, mikä on tarkoitettu mulle. En jaksa seurata riitelyitä muilla palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedoksi: olen vain tässä osiossa, en muissa. Sanoin tämän siksi, ettet sotke mua muiden viesteihin. Vain täällä luen ja ehkä sanonkin joskus jotain, jos huomaan että se on mulle tarkoitettu satavarmasti. Tietyin sanoin voit siis saada minut hokasee, mikä on tarkoitettu mulle. En jaksa seurata riitelyitä muilla palstoilla.

        Tai kävin yhden sanomani sanomassa, en muita. Rakastamiseen liittyvä asia.


    • Anonyymi

      Josoa lopettaisit itsekkään ahdistelusi ja antaisit hänen ihan itse päättää tunteistaan💩

      • Anonyymi

        Nii tekeekin. Ilman muuta. Päättää omista tunteistaan. Myöntäisikin ne vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tekeekin. Ilman muuta. Päättää omista tunteistaan. Myöntäisikin ne vielä.

        Sinulla on pakkomielle. Et kunnioita häntä ja hänen tahtoaan vaan itsekkäästi ajat omaa päähänpinttymääsi. Tuo tie ei hyvin lopu💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on pakkomielle. Et kunnioita häntä ja hänen tahtoaan vaan itsekkäästi ajat omaa päähänpinttymääsi. Tuo tie ei hyvin lopu💩

        Antaisit sinäkin hänen tuntea niitä tunteita, joita hänellä on. Mä en sun kanssa ala kinaamaan tästä. Tämä ei ole sinun asia ollenkaan. Jos me kinataan tästä, se ei ole kenenkään eduksi. Siitä on kaikille vain haittaa. Tämä on hänen ja minun välinen asia täysin. Aivan täysin meidän välinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisit sinäkin hänen tuntea niitä tunteita, joita hänellä on. Mä en sun kanssa ala kinaamaan tästä. Tämä ei ole sinun asia ollenkaan. Jos me kinataan tästä, se ei ole kenenkään eduksi. Siitä on kaikille vain haittaa. Tämä on hänen ja minun välinen asia täysin. Aivan täysin meidän välinen.

        Ole hyvä. Mutta ykskinhän sinä täällä kinaat. Ei ole ketään muuta toisessapäässä kuin mielikuvitus. Olen aikoinaan joutunut tuollaisen kohteeksi,siksi tämä vihastuttaa. Antakaa toisten päättää omista tunteistaan älkääkä laittako omia toiveitanne tai halujanne toisen päähän. Se on suurinta rakkautta se💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Mutta ykskinhän sinä täällä kinaat. Ei ole ketään muuta toisessapäässä kuin mielikuvitus. Olen aikoinaan joutunut tuollaisen kohteeksi,siksi tämä vihastuttaa. Antakaa toisten päättää omista tunteistaan älkääkä laittako omia toiveitanne tai halujanne toisen päähän. Se on suurinta rakkautta se💩

        Hän on kyllä aivan itse ilmaissut ikävänsä minua kohtaan ja mistä se kertoo? En keskustele asiasta muiden kanssa, vain hänen. P I S T E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kyllä aivan itse ilmaissut ikävänsä minua kohtaan ja mistä se kertoo? En keskustele asiasta muiden kanssa, vain hänen. P I S T E

        Ota sitten irl yhteys. Älä täällä ahdistele. Jos irl tahtoo tavata niin asia ok. Muuten ei.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sitten irl yhteys. Älä täällä ahdistele. Jos irl tahtoo tavata niin asia ok. Muuten ei.💩

        Paitsi, että hänellä ap,lla on täysi oikeus puhua täällä jos haluaa ja siihen on olemassa omat syynsä eikä ole tilivelvollinen sinulle! Sinä puolestaan voit häippästä toiseen ketjuun, jos et kestä lukea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että hänellä ap,lla on täysi oikeus puhua täällä jos haluaa ja siihen on olemassa omat syynsä eikä ole tilivelvollinen sinulle! Sinä puolestaan voit häippästä toiseen ketjuun, jos et kestä lukea!

        Joopa joo. Osuiko ja upposi ap💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että hänellä ap,lla on täysi oikeus puhua täällä jos haluaa ja siihen on olemassa omat syynsä eikä ole tilivelvollinen sinulle! Sinä puolestaan voit häippästä toiseen ketjuun, jos et kestä lukea!

        Kiitos, siis tuhannet kiitokset, että joku ymmärtää ja jopa puolustaa minua. Minulla ei ole mitkään pahat sudet mielessä tässä asiassa ollenkaan vaan rakastan häntä ja kaipaan aivan älyttömästi. Se on tullut selväksi, että tuo kaipaus on molemminpuolista. Sitä ollut jo pidemmän aikaa kummallakin. En mielestäni toimi väärin kirjoittaessani tätä kautta hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Osuiko ja upposi ap💩

        Miksi sinun pitää esitellä tuota kakkaasi minulle? En ole ansainnut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, siis tuhannet kiitokset, että joku ymmärtää ja jopa puolustaa minua. Minulla ei ole mitkään pahat sudet mielessä tässä asiassa ollenkaan vaan rakastan häntä ja kaipaan aivan älyttömästi. Se on tullut selväksi, että tuo kaipaus on molemminpuolista. Sitä ollut jo pidemmän aikaa kummallakin. En mielestäni toimi väärin kirjoittaessani tätä kautta hänelle.

        Se on tullut selväksi jo aikoja sitten et ole toiminut väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tullut selväksi jo aikoja sitten et ole toiminut väärin!

        Joopa joo. Siis varattujen salaliitto täällä palstalla. Hyi yök💩 tässä lisää💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Siis varattujen salaliitto täällä palstalla. Hyi yök💩 tässä lisää💩

        Kova oot kakkimaan 😂😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova oot kakkimaan 😂😁

        💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💩💩💩💩

        Jotkut rakastelun sijasta haluavat natinnon kusemiseata ja paskantamisesta.
        Session jälkeen kyrpä kovana (kerrankin) sanotaan:
        SÄÄSTETÄÄN VIELÄ....

        NAINEN OLI VAIN VÄLINE.

        OMA KÄSI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, siis tuhannet kiitokset, että joku ymmärtää ja jopa puolustaa minua. Minulla ei ole mitkään pahat sudet mielessä tässä asiassa ollenkaan vaan rakastan häntä ja kaipaan aivan älyttömästi. Se on tullut selväksi, että tuo kaipaus on molemminpuolista. Sitä ollut jo pidemmän aikaa kummallakin. En mielestäni toimi väärin kirjoittaessani tätä kautta hänelle.

        Mutts mehän asumme yhdessä.


    • Anonyymi

      Naurettavia nämä kirjaimet.
      Nuorena olin töissä silloisessa apukoulussa.
      Kuha muisti.

    • Anonyymi

      En ymmärrä tästä ketjusta mitään..tosi sekavaa sättimistä puolin ja toisin. - sivusta

    • Anonyymi

      MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN ASIAN, ETTÄ OLET PARANOIDI JA VAINOHULLU?

      Availet näitä ketjuja ja höpiset "keskustelet" itseksesi.

      • Anonyymi

        Miksi tuollaista myöntäisin, mikä ei ole totta? Siksi en ole mikään paranoita kuten eräät. Kai mä nyt osaan höpistä ittekseni ihan ilman kännykkää. Sullakin joku ongelma? Ootko kade vai mistä puristaa?


    • Anonyymi

      En ikävöi ketään, haluan vain elää elämääni ilman teidän kiusaa ja sairasta toimintaa.

    • Anonyymi

      Ja suhteeni eivät teille kuulu. Minä en ole teidän omistuksessa, ammattiosaaminen ja olemus on henkilökohtaista, ei sitä määrää kukaan ilman lupaa, töissä annetaan tehtäviä ja ne tehdään omalla osaamisella. Ei kukaan voi tulla määräämään mitään tietoisuuksien vaihtoa, tai saatikaan henkilökohtaisia asioita

      • Anonyymi

        Älä hermostu ei kannata välittää! Eihän se kivaa ole kun jotkut haukkuvat vaikka eivät tiedä! Olet kirjoittanut hienosti kuitenkin ja varmasti asiasta hänelle jollekin! Toivon, että olisi tavoittanut sanomasi oikein niinkuin tarkoitit. Siitä voi koitua hyvää eikö hyvä tule aina hyvän luokse niin joten paha painukoot pahan luo! Toivon, että hän myöntää ikävänsä sinulle uskoisin niin tekevän kun pyydät ja kysyt nätisti ja suoraan. Silloin saat varmasti oikeimman vastauksen.Toivon aurinkoa elämääsi vaikka sitten polttaisit näppisi niissä säteissä onnellisissa säteissä ☀️ n>ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hermostu ei kannata välittää! Eihän se kivaa ole kun jotkut haukkuvat vaikka eivät tiedä! Olet kirjoittanut hienosti kuitenkin ja varmasti asiasta hänelle jollekin! Toivon, että olisi tavoittanut sanomasi oikein niinkuin tarkoitit. Siitä voi koitua hyvää eikö hyvä tule aina hyvän luokse niin joten paha painukoot pahan luo! Toivon, että hän myöntää ikävänsä sinulle uskoisin niin tekevän kun pyydät ja kysyt nätisti ja suoraan. Silloin saat varmasti oikeimman vastauksen.Toivon aurinkoa elämääsi vaikka sitten polttaisit näppisi niissä säteissä onnellisissa säteissä ☀️ n>ap

        Kyllä, olet oikeassa. En enää välitäkään. Pahasta. Näpit voivat palaa kyllä vielä, mutta se onkin jo toinen juttu eikä liity tähän mitenkään. Heippa sinnekin 👍 hyvää joulua 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet oikeassa. En enää välitäkään. Pahasta. Näpit voivat palaa kyllä vielä, mutta se onkin jo toinen juttu eikä liity tähän mitenkään. Heippa sinnekin 👍 hyvää joulua 👌

        Noi sun näppimerkit käsistä on tooodella korneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi sun näppimerkit käsistä on tooodella korneja.

        Opin sen korniuden eräältä läheiseltä kaveriltani, hän niitä kirjoitti :)


    • Anonyymi

      Minä tunnustan ikävä
      Miestäni kohtaan en sitä salaa enkä kiellä itseltäni
      Voi kun kuulisin ja näkisin sitten rutistaisin enkä päästäisi pois hän on minun ❤️

    • Anonyymi

      HEP, myönnetty on. Meneekö perille?

    • Anonyymi

      Hiano kipale toi streiksandsin memories.

    • Anonyymi

      Kyllä aidot ja rehelliset ihmiset ansaitsee toisensa. Kyllä näin on.

      • Anonyymi

        Se on tismalleen näin😆


    • Anonyymi

      Myönnän , ikävä on kova.
      Rakkaus huutaa kaipuuta .

      • Anonyymi

        Niin tekee,yrittää torjua ajatuksen mutta ei tunnu onnistuvan, aina vaan palautuu takaisin häneen naiseen.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe