Se nainen rakastaa sinua, siitä voi tulla jotain. Sano se.
Milloin viimeks sanoit itsellesi
24
107
Vastaukset
- Anonyymi
Koska oon nainen niin en muistaakseni koskaan mutta miks ei, se nainen rakastaa sinua ja siitä voi tulla jotain.
- Anonyymi
Unohdit että tämä on keskustelupalsta. Mutta ei se mitään. Jos aikaa on niin lue kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit että tämä on keskustelupalsta. Mutta ei se mitään. Jos aikaa on niin lue kaikki.
Ai unohdinko. Kiva kun kerroit.
- Anonyymi
En koskaan. Eikä tässä koulutus ja työorjan asemassa ehdi miettimään mitään rakkausjuttuja. Lisäksi on tehty selväksi että olen paska ihminen jota pitää testailla koko elämän ajan. Odottelen vain kuolemaa.
- Anonyymi
Pelastan sinut itseltäsi. Tule pian. Pääset kuninkaaksi kuningattaren paikalle ja alan orjaksesi.
- Anonyymi
Rinssi vaihtan anomuumiksi koita vaihtaa se älppärikin välistä ni et olis niin selvästi tunnistettavissa
- Anonyymi
Aika kivalta tuo kuulostaisi kyllä.
- Anonyymi
Se nainen rakastaa sinua, siitä tulee jotain.
- Anonyymi
En sano koskaan niin. En halua elää omissa kuvitelmissa. Se on naisen tehtävä kertoa minulle että rakastaa jos rakastaa. En kerro hänen puolestaan.
- Anonyymi
Minä kerron hänen puolestaan. Rakastaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kerron hänen puolestaan. Rakastaa se.
Et voi kertoa toisen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi kertoa toisen puolesta.
Voin jos se käski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin jos se käski.
Mistä tunnette toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnette toisenne?
Ai sen naisesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sen naisesi?
Niin juuri.
Itsensä huijaaminen on hölmöä. En sano.
Haluan saada varmistuksen tähän.
- Anonyymi
No meneppä ja kysy.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kun tietäisin minne menisin. Mistä hänet nyt löydän?
Mistäs sen kukaan täällä tietää. Laita vaikka kysely etsintäkuulutus tai J.kylä palstalle.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kun tietäisin minne menisin. Mistä hänet nyt löydän?
Tutkin sen oman pers-silmäs ehkä se sieltä löytyy
- Anonyymi
En varmalla sano, en ala itselleni valehtelemaan, jollei se pidäkään paikkaansa? Ei voi olla varma tällaisissa asioissa? Ja valehtelu ei sovi mun luonteelle.
- Anonyymi
Ei se ole valehtelua. Korkeintaan pieni valkoinen valhe.
- Anonyymi
Mitä se auttaa sanoa se jos kun ei tiedä kuitenkaan mitä toinen haluaa hmmmm......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713