Ei olla enää missään tekemisissä

Anonyymi-ap

Ei kysellä kuulumisia tai laitella viestejä enää. Olemme ajautuneet erilleen. Onko nyt mies hyvä? Tätäkö toivoit?

57

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En toivonut. Ap taisi itse toivoa ja sai mitä halusi.

• Anonyymi

Kuinka niin halusin? En todellakaan toivonut tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitko mitä halusit? Et. Kerroitko mitä toivoit? Et. Miehen olisi pitänyt olla ajatustenlukija vaikkakin omaa sellaista mitä ei voi nähdä mutta hän tietää jostain syystä asioita joko ennalta tai siinä hetkessä. Mies sai niskaansa melkoisen ryöpyn ja nyt hänen ilmeisesti pitää jotenkin hyvittää tämä tyhmyytensä kun ei tiennyt mitä nainen halusi ja toivoi. Ei ole mies saanut vieläkään sitä tietää. Mies vain etsii ja etsii oikeaa ratkaisua löytämättä sitä. Olikohan se oikea ratkaisu sitten se ero kun ei löydä rakastaan täältä tuhansien ihmisten joukosta ... Kuka kertoisi? Hep tietääkö kukaan vastausta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos et toivonut niin pistä minulle viestiä ja kadu sitä mitä sanoit minulle niin jutellaan lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitko mitä halusit? Et. Kerroitko mitä toivoit? Et. Miehen olisi pitänyt olla ajatustenlukija vaikkakin omaa sellaista mitä ei voi nähdä mutta hän tietää jostain syystä asioita joko ennalta tai siinä hetkessä. Mies sai niskaansa melkoisen ryöpyn ja nyt hänen ilmeisesti pitää jotenkin hyvittää tämä tyhmyytensä kun ei tiennyt mitä nainen halusi ja toivoi. Ei ole mies saanut vieläkään sitä tietää. Mies vain etsii ja etsii oikeaa ratkaisua löytämättä sitä. Olikohan se oikea ratkaisu sitten se ero kun ei löydä rakastaan täältä tuhansien ihmisten joukosta ... Kuka kertoisi? Hep tietääkö kukaan vastausta?

Ei minun mielestäni heti kättelyssä tarvitse kenellekään kertoa, mitä toisesta haluaa. Eiköhän asiat etene siihen kohtaan luonnollisesti, jos niin on tarkoitettu. Aina ei asiat mene niin kuin toivoisi, vaan niin kuin ne sitten menee.

• Anonyymi

Sun toiminnan takiahan tilanne on nyt tämä.

• Anonyymi

Mitä mä muka tein😳🤷‍♀️

• Anonyymi

Arvasin sen, että ajattelet edelleen noin. Syytät mua. Oon tehnyt virheitä ja ollut turhautunut kun ei nähty. . Oppinut sen, ettet halunnutkaan nähdä, vaan saada mut loittonemaan susta. Tiedätkö mitä siinä onnistuit 🥺 Mutta en jaksa loputtomiin kuunnella syytöksiä, kun se on raskasta eikä johda mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin sen, että ajattelet edelleen noin. Syytät mua. Oon tehnyt virheitä ja ollut turhautunut kun ei nähty. . Oppinut sen, ettet halunnutkaan nähdä, vaan saada mut loittonemaan susta. Tiedätkö mitä siinä onnistuit 🥺 Mutta en jaksa loputtomiin kuunnella syytöksiä, kun se on raskasta eikä johda mihinkään

Miksi ei sitten nähdä koska minäkin haluisin nähdä sut monta kertaa ja soitella ja vaikka mitä mutta sä aina keksit jotain verukkeita olen pyytänyt että soitan mut aina keksit jotain itsellesi ettet kerkee puhumaan miksi olet niin arka ka piiloudut multa että meenpä piilon etkä löydä mua miksi tälläinen toiminta sulta

• Anonyymi

Onhan yhteys meillä🧔🤔

• Anonyymi

En ainakaan eräästä miehestä ole kuullut aikoihin mitään. Liekkö unohtanut jo 😔

• Anonyymi

Mikä yhteys sun mielestä meillä on?

• Anonyymi

Millon viimeksi?

• Anonyymi

Etkö tule kyytiin?

• Anonyymi

Mihin kyytiin? Mitä tarkoitat

• Anonyymi

Joku tulee kyytiin onko näin?

• Anonyymi

Harva on prinssi omalla maallaan.

Prinssi_J

• Anonyymi

Liftari fiftari pihtari kuinka vaan.

• Anonyymi

Varjelkoon...

• Anonyymi

Itse menetin minulle tärkeän ystävän hiljaisuuteen. Olin se huomattavasti puheliaampi osapuoli, mutta sitten vastauksetkin loppuivat. Siinä ei voi enää kauheasti tehdä. Toki aloittajan tilanteesta en tiedä mitään, enkä luultavasti ole se kaivattu osapuoli, mutta puran silti vähän omia ajatuksiani.

• Anonyymi

Mulle kanssa kävi samoin

• Anonyymi

Toivotaan toivottaan palataan

• Anonyymi

Että ei missään tekemisissä ?
      Kuinkas siinä niin kävi? Että ei missään?

• Anonyymi

Kovat kyydit antoi

• Anonyymi

Annoinko miksei uudestaan sitten

• Anonyymi

Itseasiassa on hyvä. Rasittavaa kun toisen vastailut ovat katkeilevia ja pelkästään tekstistä voi päätellä että ei oikein innosta. Helvetin rasittavaa.

• Anonyymi

Ei ollut sinulle

• Anonyymi

No näinpä

• Anonyymi

Kyllä. Tätä toivoin.

• Anonyymi

Mitäpä viestejä turhaan laittelemaan

• Anonyymi

Selvä tämä oli toiveesi ei epäilyksiä enää.

• Anonyymi

Jos mietitään niin mikä on pisin aika ilman viestittelyä meidän välillä?
      On joskus oltu puoli vuottakin ilman mitää ... tuliko sillon paniikki?

Älä itke Iines! On se mykkä kaveri sulla, huopahattu heilahtaa ja mopo tärisyttää niin p***keleesti.

• Anonyymi

No ei todellakaan ole hyvä tilanne enkä koskaan toivonut, että näin tulisi käymään.

Yrityksistäni huolimatta et ole reagoinut juurikaan mihinkään yhteydenottooni pl. yksi ainut ja siitäkin on jo aikaa useita kuukausia.

• Anonyymi

Teksti, Whatsapp, sähkis..

• Anonyymi

Minkä nimistä kaipaat?

• Anonyymi

Tämä on parempi kuin friendzone.

• Anonyymi

Halusin enemmän fyysistä mut sinä et. Oonko niin pelottava 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin enemmän fyysistä mut sinä et. Oonko niin pelottava 😔

Et ole pelottava. Minua vaan ei kiinnosta friends with benefits mukasuhteilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole pelottava. Minua vaan ei kiinnosta friends with benefits mukasuhteilu.

Samma här m ei muakaan kiinnosta fwb. Se on muiden heiniä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här m ei muakaan kiinnosta fwb. Se on muiden heiniä se.

Unohtui puumerkki 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui puumerkki 💞

Kuka puumerkin takana on?

• Anonyymi

Ne rypyt voi kerätä tulehdusta. Ehkä ne poksahtaa joskus itekseen.

• Anonyymi

En. Riudun ikävästäni sinuun.

• Anonyymi

Käsittääkseni on yhteys, en vain kehdannut ottaa yhteyttä N

• Anonyymi

Kyllä, vaikka et kuullustelutkaan minua, niin miehinen nimittelysi riittää, itsellesi. Että ripusta vaalimainoksesi, käys ripusteleen.....

Rauhallista illanjatkoa, turvallista.

https://m.youtube.com/watch?v=9X7awzQkSw4

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa tuollaisetkin kirjoitukset. Ne liittyvät siihen ihmiseen, joka toiminnallaan sai paljon pahaa aikaan monen vuoden ajan ja kaikki se esitys, mikä on häirinnyt elämää kauan.

• Anonyymi

Kenties hän toivoi mistäkö tuota kukaan meistä täällä voisi tietää

• Anonyymi

En toivonut tällaista.

• Anonyymi

Mutta eikös se sanonta mee niin että sitä saa mitä tilaa. Mitä tilasit? Mitä oli menussa? Mitä otit?

• Anonyymi

Minun käsityksen mukaan minä olin ja olen naurettava hänen silmissään. Kun huomasi minun ihastuneen, vanha akka nuoreen mieheen. Arvatkaa hävettääkö mua nyt, no kyllä hävettää!! Mahtoi sillä olla hauskaa, kun nauroi mulle, kaveriensa yms. kanssa. Että eiköhän tilanne ole tasan kuten toivoo ja enemmänkin, hyvin hoidettu.
      Anteeksi avautuminen, menen takaisin lattialautojen väliin, jonne vanhat akat kuuluu.

• Anonyymi

Voisin allekirjoittaa tämän kirjoituksen omanani. Vaikka ikäeroa ei ollut kuin 4-5 vuotta. Mutta vanhat ajat pysyköön ikäisissään jatkossa. - sivusta, toinen vanha aika.

• Anonyymi

Onko tämän tyypin kaverit sanoneet jotain naureskelusta vai mihin pohjaat tuon näkemyksen?

• Anonyymi

Kyllä, tätä toivoin.

• Anonyymi

Vastailitko omaan aloitukseesi mies?
        Kuulosti liian tehdyltä ketjun vuoropuhelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailitko omaan aloitukseesi mies?
        Kuulosti liian tehdyltä ketjun vuoropuhelut.

Ai että mun vuoropuhelua ... Ei saattana koko höskä oo mun. Jos onkin sun? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että mun vuoropuhelua ... Ei saattana koko höskä oo mun. Jos onkin sun? 😂

No ei ole, mun oli vain tuo, johon vastasit. Nyt yhteensä kaksi kommenttia.🤔
        Eikä lusää tule.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe