Ei kysellä kuulumisia tai laitella viestejä enää. Olemme ajautuneet erilleen. Onko nyt mies hyvä? Tätäkö toivoit?
Ei olla enää missään tekemisissä
57
1024
Vastaukset
- Anonyymi
En toivonut. Ap taisi itse toivoa ja sai mitä halusi.
- Anonyymi
Kuinka niin halusin? En todellakaan toivonut tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko mitä halusit? Et. Kerroitko mitä toivoit? Et. Miehen olisi pitänyt olla ajatustenlukija vaikkakin omaa sellaista mitä ei voi nähdä mutta hän tietää jostain syystä asioita joko ennalta tai siinä hetkessä. Mies sai niskaansa melkoisen ryöpyn ja nyt hänen ilmeisesti pitää jotenkin hyvittää tämä tyhmyytensä kun ei tiennyt mitä nainen halusi ja toivoi. Ei ole mies saanut vieläkään sitä tietää. Mies vain etsii ja etsii oikeaa ratkaisua löytämättä sitä. Olikohan se oikea ratkaisu sitten se ero kun ei löydä rakastaan täältä tuhansien ihmisten joukosta ... Kuka kertoisi? Hep tietääkö kukaan vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos et toivonut niin pistä minulle viestiä ja kadu sitä mitä sanoit minulle niin jutellaan lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko mitä halusit? Et. Kerroitko mitä toivoit? Et. Miehen olisi pitänyt olla ajatustenlukija vaikkakin omaa sellaista mitä ei voi nähdä mutta hän tietää jostain syystä asioita joko ennalta tai siinä hetkessä. Mies sai niskaansa melkoisen ryöpyn ja nyt hänen ilmeisesti pitää jotenkin hyvittää tämä tyhmyytensä kun ei tiennyt mitä nainen halusi ja toivoi. Ei ole mies saanut vieläkään sitä tietää. Mies vain etsii ja etsii oikeaa ratkaisua löytämättä sitä. Olikohan se oikea ratkaisu sitten se ero kun ei löydä rakastaan täältä tuhansien ihmisten joukosta ... Kuka kertoisi? Hep tietääkö kukaan vastausta?
Ei minun mielestäni heti kättelyssä tarvitse kenellekään kertoa, mitä toisesta haluaa. Eiköhän asiat etene siihen kohtaan luonnollisesti, jos niin on tarkoitettu. Aina ei asiat mene niin kuin toivoisi, vaan niin kuin ne sitten menee.
- Anonyymi
Sun toiminnan takiahan tilanne on nyt tämä.
- Anonyymi
Mitä mä muka tein😳🤷♀️
- Anonyymi
Arvasin sen, että ajattelet edelleen noin. Syytät mua. Oon tehnyt virheitä ja ollut turhautunut kun ei nähty. . Oppinut sen, ettet halunnutkaan nähdä, vaan saada mut loittonemaan susta. Tiedätkö mitä siinä onnistuit 🥺 Mutta en jaksa loputtomiin kuunnella syytöksiä, kun se on raskasta eikä johda mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin sen, että ajattelet edelleen noin. Syytät mua. Oon tehnyt virheitä ja ollut turhautunut kun ei nähty. . Oppinut sen, ettet halunnutkaan nähdä, vaan saada mut loittonemaan susta. Tiedätkö mitä siinä onnistuit 🥺 Mutta en jaksa loputtomiin kuunnella syytöksiä, kun se on raskasta eikä johda mihinkään
Miksi ei sitten nähdä koska minäkin haluisin nähdä sut monta kertaa ja soitella ja vaikka mitä mutta sä aina keksit jotain verukkeita olen pyytänyt että soitan mut aina keksit jotain itsellesi ettet kerkee puhumaan miksi olet niin arka ka piiloudut multa että meenpä piilon etkä löydä mua miksi tälläinen toiminta sulta
- Anonyymi
Onhan yhteys meillä🧔🤔
- Anonyymi
En ainakaan eräästä miehestä ole kuullut aikoihin mitään. Liekkö unohtanut jo 😔
- Anonyymi
Mikä yhteys sun mielestä meillä on?
- Anonyymi
Millon viimeksi?
- Anonyymi
Etkö tule kyytiin?
- Anonyymi
Mihin kyytiin? Mitä tarkoitat
- Anonyymi
Joku tulee kyytiin onko näin?
- Anonyymi
Harva on prinssi omalla maallaan.
Prinssi_J - Anonyymi
Liftari fiftari pihtari kuinka vaan.
- Anonyymi
Varjelkoon...
- Anonyymi
Itse menetin minulle tärkeän ystävän hiljaisuuteen. Olin se huomattavasti puheliaampi osapuoli, mutta sitten vastauksetkin loppuivat. Siinä ei voi enää kauheasti tehdä. Toki aloittajan tilanteesta en tiedä mitään, enkä luultavasti ole se kaivattu osapuoli, mutta puran silti vähän omia ajatuksiani.
- Anonyymi
Mulle kanssa kävi samoin
- Anonyymi
Toivotaan toivottaan palataan
- Anonyymi
Että ei missään tekemisissä ?
Kuinkas siinä niin kävi? Että ei missään? - Anonyymi
Kovat kyydit antoi
- Anonyymi
Annoinko miksei uudestaan sitten
- Anonyymi
Itseasiassa on hyvä. Rasittavaa kun toisen vastailut ovat katkeilevia ja pelkästään tekstistä voi päätellä että ei oikein innosta. Helvetin rasittavaa.
- Anonyymi
Ei ollut sinulle
- Anonyymi
No näinpä
- Anonyymi
Kyllä. Tätä toivoin.
- Anonyymi
Mitäpä viestejä turhaan laittelemaan
- Anonyymi
Selvä tämä oli toiveesi ei epäilyksiä enää.
- Anonyymi
Jos mietitään niin mikä on pisin aika ilman viestittelyä meidän välillä?
On joskus oltu puoli vuottakin ilman mitää ... tuliko sillon paniikki?
Älä itke Iines! On se mykkä kaveri sulla, huopahattu heilahtaa ja mopo tärisyttää niin p***keleesti. - Anonyymi
No ei todellakaan ole hyvä tilanne enkä koskaan toivonut, että näin tulisi käymään.
Yrityksistäni huolimatta et ole reagoinut juurikaan mihinkään yhteydenottooni pl. yksi ainut ja siitäkin on jo aikaa useita kuukausia. - Anonyymi
Teksti, Whatsapp, sähkis..
- Anonyymi
Minkä nimistä kaipaat?
- Anonyymi
Tämä on parempi kuin friendzone.
- Anonyymi
Halusin enemmän fyysistä mut sinä et. Oonko niin pelottava 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin enemmän fyysistä mut sinä et. Oonko niin pelottava 😔
Et ole pelottava. Minua vaan ei kiinnosta friends with benefits mukasuhteilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole pelottava. Minua vaan ei kiinnosta friends with benefits mukasuhteilu.
Samma här m ei muakaan kiinnosta fwb. Se on muiden heiniä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma här m ei muakaan kiinnosta fwb. Se on muiden heiniä se.
Unohtui puumerkki 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui puumerkki 💞
Kuka puumerkin takana on?
- Anonyymi
Ne rypyt voi kerätä tulehdusta. Ehkä ne poksahtaa joskus itekseen.
- Anonyymi
En. Riudun ikävästäni sinuun.
- Anonyymi
Käsittääkseni on yhteys, en vain kehdannut ottaa yhteyttä N
- Anonyymi
Kyllä, vaikka et kuullustelutkaan minua, niin miehinen nimittelysi riittää, itsellesi. Että ripusta vaalimainoksesi, käys ripusteleen.....
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=9X7awzQkSw4- Anonyymi
Kannattaa lopettaa tuollaisetkin kirjoitukset. Ne liittyvät siihen ihmiseen, joka toiminnallaan sai paljon pahaa aikaan monen vuoden ajan ja kaikki se esitys, mikä on häirinnyt elämää kauan.
- Anonyymi
Kenties hän toivoi mistäkö tuota kukaan meistä täällä voisi tietää
- Anonyymi
En toivonut tällaista.
- Anonyymi
Mutta eikös se sanonta mee niin että sitä saa mitä tilaa. Mitä tilasit? Mitä oli menussa? Mitä otit?
- Anonyymi
Minun käsityksen mukaan minä olin ja olen naurettava hänen silmissään. Kun huomasi minun ihastuneen, vanha akka nuoreen mieheen. Arvatkaa hävettääkö mua nyt, no kyllä hävettää!! Mahtoi sillä olla hauskaa, kun nauroi mulle, kaveriensa yms. kanssa. Että eiköhän tilanne ole tasan kuten toivoo ja enemmänkin, hyvin hoidettu.
Anteeksi avautuminen, menen takaisin lattialautojen väliin, jonne vanhat akat kuuluu.- Anonyymi
Voisin allekirjoittaa tämän kirjoituksen omanani. Vaikka ikäeroa ei ollut kuin 4-5 vuotta. Mutta vanhat ajat pysyköön ikäisissään jatkossa. - sivusta, toinen vanha aika.
- Anonyymi
Onko tämän tyypin kaverit sanoneet jotain naureskelusta vai mihin pohjaat tuon näkemyksen?
- Anonyymi
Kyllä, tätä toivoin.
- Anonyymi
Vastailitko omaan aloitukseesi mies?
Kuulosti liian tehdyltä ketjun vuoropuhelut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailitko omaan aloitukseesi mies?
Kuulosti liian tehdyltä ketjun vuoropuhelut.Ai että mun vuoropuhelua ... Ei saattana koko höskä oo mun. Jos onkin sun? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mun vuoropuhelua ... Ei saattana koko höskä oo mun. Jos onkin sun? 😂
No ei ole, mun oli vain tuo, johon vastasit. Nyt yhteensä kaksi kommenttia.🤔
Eikä lusää tule.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803