jos törmäiltäisiin vähän useammin jatkossa?
Sopisiko sulle mies
62
994
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai, ei kai siitä ole epäilystä. Mutta sun täytyy ottaa se askel törmäyskurssille. Onko se edes teoriassa mahdollista?
- Anonyymi
Voin vaikuttaa asiaan helposti omalta puoleltani. Et sinä taida olla hän kun teoriaakin epäilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vaikuttaa asiaan helposti omalta puoleltani. Et sinä taida olla hän kun teoriaakin epäilet.
Ei aivan mahdotonta mullakaan. Mut ei joka päivä samoilla reviireillä mennä, ei läheskään.
Varmuutta ei ole kuinka usein hengitellään samaa ilmaa :-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aivan mahdotonta mullakaan. Mut ei joka päivä samoilla reviireillä mennä, ei läheskään.
Varmuutta ei ole kuinka usein hengitellään samaa ilmaa :-)En ajatellutkaan että joka päivä. Useammin kuin viimeaikoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan että joka päivä. Useammin kuin viimeaikoina?
Oikeesti en tiedä sun olemisista tai menemisistä. Arvata voi niistä murusista tai höyhenistä mitä lentelee.
Mut kevääl ja kesäl törmääminen teoriassa mahdollista iltapäiväl, illalla. Tuskin muuten.
Tosta voit aatella puhutaanko toistemme ohi :-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti en tiedä sun olemisista tai menemisistä. Arvata voi niistä murusista tai höyhenistä mitä lentelee.
Mut kevääl ja kesäl törmääminen teoriassa mahdollista iltapäiväl, illalla. Tuskin muuten.
Tosta voit aatella puhutaanko toistemme ohi :-)Et varmaan ole hän. Tai et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosta voit aatella puhutaanko toistemme ohi :-)Missä voitaisiin tuona aikana törmäillä? Samoissa paikoissa kun aiemmin vai jossakin uudessa? Mulle osunee tämä paremmin kuin aloittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosta voit aatella puhutaanko toistemme ohi :-)Eli teet pelkkää iltaa ja yötä. Itse varmaan enemmän aamuissa. Ei siis nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teet pelkkää iltaa ja yötä. Itse varmaan enemmän aamuissa. Ei siis nähdä.
ahaa, puhut siis omista työvuoroista :-)
ite vapaa-ajasta törmäilylinjoilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan että joka päivä. Useammin kuin viimeaikoina?
Kuinka usein viime aikoina?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
En tiedä oon ihan loppu.
- Anonyymi
Voiko asialle tehdä mitään? Eikö sun akkuun ole laturia?
Jos tällainen kysymys olisi minulle, niin ilman muuta sopisi.
- Anonyymi
Ei se ole, mutta kiva tietää, että noin, jos olisi.
- Anonyymi
Missä pitäisi törmätä?:)
- Anonyymi
Siellä missä aina.
- Anonyymi
Parempi kiikarissa..
- Anonyymi
Minä olen se parempi. Keneksi oikein luulit?
- Anonyymi
Mistä sää sen paeemmaksi ees tiedät 😂
- Anonyymi
Sopii hyvinkin. Koska haluaisit törmätä?
- Anonyymi
Arvaa.
- Anonyymi
Sopisi todellakin.
- Anonyymi
Pyritään siihen.
- Anonyymi
Minä miehenä tein viimeksi vuosia takaperin aloitteen...pallo on sinulla ,nainen.
- Anonyymi
Voitko vähän valaista millainen se aloitteesi oli? Tajusiko nainen sen aloitteeksi?
- Anonyymi
Kun tapahtuneesta on vuosia, niin se hankaloittaa asioita. Eli nainen ei tiedä sinun olevan kiinnostunut. Ollaan alkupisteessä ja kumpikaan ei tee mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tapahtuneesta on vuosia, niin se hankaloittaa asioita. Eli nainen ei tiedä sinun olevan kiinnostunut. Ollaan alkupisteessä ja kumpikaan ei tee mitään.
Näin se on. Alkupisteessä mutta toisella on isompi syy siitä miksi siihen saavuttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Alkupisteessä mutta toisella on isompi syy siitä miksi siihen saavuttiin.
Ja se tekeekin siitä aloitteesta vieläkin hankalampaa.
T. kokemusasiantuntija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vähän valaista millainen se aloitteesi oli? Tajusiko nainen sen aloitteeksi?
Nainen tajusi sen aloitteeksi,sen verran on fixu friidu. Ja etenimmekin hieman, jopa puspus tasolle ja siitä reilusti ylitse. Mutta kaikki kiva loppuu aikanaan, ehkä hän nainen hiipui minun tylsyyteeni...ei kertonut syytä, tai pienen vihjeen jätti minulle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen tajusi sen aloitteeksi,sen verran on fixu friidu. Ja etenimmekin hieman, jopa puspus tasolle ja siitä reilusti ylitse. Mutta kaikki kiva loppuu aikanaan, ehkä hän nainen hiipui minun tylsyyteeni...ei kertonut syytä, tai pienen vihjeen jätti minulle...
koska tuollaista on tapahtunut?
- Anonyymi
Joo sopii, viime kerrasta onkin jo useita kuukausia.
- Anonyymi
Ei ole vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä.
Paljonko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko?
Alle kuukausi.
- Anonyymi
Jos vaan ohta kestää :)
- Anonyymi
Ohta? Otsa?
- Anonyymi
olisi kyllä mukava,
https://youtu.be/pjxhwNrhIgA
vaihtaa kuulumisia.- Anonyymi
niin olisi ja ikävä on häntä.
- Anonyymi
Ilman muuta se sopii. ;)
- Anonyymi
Sitten mennään sillä ajatuksella, että hänellekin varmaan sopii.
- Anonyymi
Kyllä minulle sopii nähdä, tulet vain nainen jutteleen, jos tiedät numeroni, niin viestitä. Kyllä törmättäisiin useamminkin. T. mies
- Anonyymi
Voidaan me käydään jossakin kahvilla taas?
- Anonyymi
Sovitaan joku paikka jonka molemmat tietää.
- Anonyymi
Tottakai, sitä juuri odotan
- Anonyymi
minäkin odotan 🤍
- Anonyymi
Ihanan siivooja typykän kanssa törmäilisin mieluusti fyysisesti, tänään näin tämän ihanan ilmestyksen jälleen.
- Anonyymi
Mulla on vähän toisenlainen koulutus. En tiedä tietääkö edes kaivattuni sitä. Ei ole puhuttu asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähän toisenlainen koulutus. En tiedä tietääkö edes kaivattuni sitä. Ei ole puhuttu asiasta.
Tietää varmasti kaiken jos se oikea😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää varmasti kaiken jos se oikea😅
Jos tykkää niin varmaan tietää 🙂
- Anonyymi
Missä pitäis törmätä?tai siis missä kaupungissa ja missä yhteydessä?
- Anonyymi
Jossain vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vaan.
Taru päättyi ja linnut silloin lensi maihin niin kaukaisiin ja siellä pysykööt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taru päättyi ja linnut silloin lensi maihin niin kaukaisiin ja siellä pysykööt!
En minä tänne mitään kaupunkeja laita. Etpä laita itsekään,
- Anonyymi
Jokin pieni kyläpahanen? Kävisikö?
- Anonyymi
Täällä käpykylässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä käpykylässä?
Mölyapinan luona?
- Anonyymi
Sivusta nuo vastas.
- Anonyymi
Tästä tulee mieleen se huvipuiston autorata, törmäilyautot.
Ei järjen hiventä.- Anonyymi
Sellaista rakkaus on alussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628