Sinä Lupu? Vai siitä kaupungista?
Oletko maaseudulta kotoisin?
103
719
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungista. Entä sinä Hupu, jollet Tupu oo.
- Anonyymi
Helsingistä. Oliko toi k k oikeasti sulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingistä. Oliko toi k k oikeasti sulta?
Ei oo, nimessäni ei oo yhtäkään koota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo, nimessäni ei oo yhtäkään koota.
Ai se oli sulta. Epäilit sellaista? Kävi itselläni mielessä myös, mutta ei kai se sellainen ihan ole luonteeltaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se oli sulta. Epäilit sellaista? Kävi itselläni mielessä myös, mutta ei kai se sellainen ihan ole luonteeltaan?
Multapa multa. Mitähän epäilin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multapa multa. Mitähän epäilin?
No sitä mitä itsekin halusit. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä mitä itsekin halusit. 😄
Nyt meni utopiseks. 😂 En vaan voinu vastustaa tipu, hupu, lupu asetelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tipu, tupu tietty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se oli valmis jopa siihen. Tätäkö se turhautuminen teettää? Patoutumia?! 🙉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se oli valmis jopa siihen. Tätäkö se turhautuminen teettää? Patoutumia?! 🙉
Hyi olkoon, kolmas pyörä on liikaa. Kahdella pyörällä pärjää mainiosti. Kolmas olis haitaks, jos aattelee et pitäs kääntyy tiukkaan kurviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi olkoon, kolmas pyörä on liikaa. Kahdella pyörällä pärjää mainiosti. Kolmas olis haitaks, jos aattelee et pitäs kääntyy tiukkaan kurviin.
Hyvä olla aina vararengas, jos toinen räjähtää ajossa. Älä vähättele varautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä olla aina vararengas, jos toinen räjähtää ajossa. Älä vähättele varautumista.
Kukin taplaa tyylillään. En kuulu niihin, jotka pitää vararenkaita, sen enempää vyötäröllä kun takaluukussakaan. Se on näes nykyaika tuonu paikkavaahdot autoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tällaista tosin oli ilmassa. Vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tällaista tosin oli ilmassa. Vai?
Noo, ehkä oli. Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, ehkä oli. Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Oletko tällaiseen suuntautunut enemmänkin? Tai olitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tällaiseen suuntautunut enemmänkin? Tai olitko?
En ja en. Miks kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ja en. Miks kysyt?
Tuli mieleen että olinko vaan tällaiseen tarkoitettu väliaikainen apu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen että olinko vaan tällaiseen tarkoitettu väliaikainen apu.
Vaihdetaas puheenaihetta, mä tässä yhtäkkiä tajusin, että tupu, hupu ja lupu on poikia. Mä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdetaas puheenaihetta, mä tässä yhtäkkiä tajusin, että tupu, hupu ja lupu on poikia. Mä en.
Niin? Ei se nyt ihan noin ollut. Mistä haluat puhua? Jäikö jotain sanomatta? 😊 Olen avoin keskustelulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Ei se nyt ihan noin ollut. Mistä haluat puhua? Jäikö jotain sanomatta? 😊 Olen avoin keskustelulle.
Paljonkin jäi sanomatta. Siitä on tehty laulukin, ehkä tuttu biisi sullekin? Ehkei aina saa tilaisuutta niille sanoille, joita haluis sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkin jäi sanomatta. Siitä on tehty laulukin, ehkä tuttu biisi sullekin? Ehkei aina saa tilaisuutta niille sanoille, joita haluis sanoa.
Sano nyt. Tässähän mä olen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano nyt. Tässähän mä olen!
Mä en käskien tee mitään, mut senhän sä jo tiesitkin. Tai tietäsit, jos olisit ollu mun kans tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en käskien tee mitään, mut senhän sä jo tiesitkin. Tai tietäsit, jos olisit ollu mun kans tekemisissä.
Jos sä tuntisit mut kunnolla, niin tietäisit että tuo oli tarjous, ei käsky. Eikö asioista puhuminen helpota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä tuntisit mut kunnolla, niin tietäisit että tuo oli tarjous, ei käsky. Eikö asioista puhuminen helpota?
Tottahan se helpottaa, ei mulla oo ongelmia puheen tuottamisessa. Ongelma on, et yksinpuhelu on melko tuottamatonta, ei tuloksellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se helpottaa, ei mulla oo ongelmia puheen tuottamisessa. Ongelma on, et yksinpuhelu on melko tuottamatonta, ei tuloksellista.
Olet oikeassa. Harrastatko sellaista? Kirjoitit minulle kauniisti erääseen viestiin. Olet hyvä ilmaisemaan itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Harrastatko sellaista? Kirjoitit minulle kauniisti erääseen viestiin. Olet hyvä ilmaisemaan itseäsi.
Kieltämättä oon harrastanu. Eipä ketään voi pakottaa puhumaan, eikä pidäkkään. Toiveen tai pyynnön voi esittää. Pääsääntösesti oon ymmärretyks tullu, että tiedä häntä ilmaisutaidosta. Kerrotko vinkin, kauniin ilmaisun tiimoilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä oon harrastanu. Eipä ketään voi pakottaa puhumaan, eikä pidäkkään. Toiveen tai pyynnön voi esittää. Pääsääntösesti oon ymmärretyks tullu, että tiedä häntä ilmaisutaidosta. Kerrotko vinkin, kauniin ilmaisun tiimoilta?
En kerro. Varmaan laitoit sen heikkoina hetkenä. Mitä sitä sen enempää kaivelemaan. Tiedätkö että saatoit aikoinaan antaa vähän sellaisen vaikutelman, hyvin hienovaraisesti tosin, että olin ehkä hyväksikäyttö-materiaalia enemmän kuin mitään vakavaa, ja olisit halunnut tarkistaa vähän kuin hevosmarkkinoilla, että mitä mulla olisi ollut tarjota. Tällainen vaikutelma syntyi ja tiedätkö että se on ehkä pahin mahdollinen vaikutelma, joka syntyä voi. Onnistuit kyllä nyt jälkikäteen paikkaamaan vaikutelmaa, mutta voit itse laskea, miten monta vuotta liian myöhään se tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. Varmaan laitoit sen heikkoina hetkenä. Mitä sitä sen enempää kaivelemaan. Tiedätkö että saatoit aikoinaan antaa vähän sellaisen vaikutelman, hyvin hienovaraisesti tosin, että olin ehkä hyväksikäyttö-materiaalia enemmän kuin mitään vakavaa, ja olisit halunnut tarkistaa vähän kuin hevosmarkkinoilla, että mitä mulla olisi ollut tarjota. Tällainen vaikutelma syntyi ja tiedätkö että se on ehkä pahin mahdollinen vaikutelma, joka syntyä voi. Onnistuit kyllä nyt jälkikäteen paikkaamaan vaikutelmaa, mutta voit itse laskea, miten monta vuotta liian myöhään se tapahtui.
Eipä käy kieltämän sanomaas. Tosin vasta jälkikäteen, näin ajan kuluttua sen oikeestaan tajuun kunnolla. Ehkei tuolloin ollu järki matkassa, eikä se yhätikään häävi ole. Mutta, se on jännä huomata, että rauhallisina hetkinä tulee miettineeks kaikenlaista ja se on kieltämättä tehny hyvää. Uus tilanne valitettavasti teki mut vauhtisokeeks. Anteeks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä käy kieltämän sanomaas. Tosin vasta jälkikäteen, näin ajan kuluttua sen oikeestaan tajuun kunnolla. Ehkei tuolloin ollu järki matkassa, eikä se yhätikään häävi ole. Mutta, se on jännä huomata, että rauhallisina hetkinä tulee miettineeks kaikenlaista ja se on kieltämättä tehny hyvää. Uus tilanne valitettavasti teki mut vauhtisokeeks. Anteeks.
Saat anteeksi. 😊 Jännä että nyt tilanne on tämä. Ajattele, miten kauan siitä on, ja nyt me jutellaan tässä. Sain tämän meidän jutun vuoksi takkiin aika huolella. Epäilin aikoinaan että se meidän juttu kantautui mun piireihin saakka. Siellä oli tietty yhteys, kanava. Tämä palsta-juttu tuskin on kenenkään tiedossa. Ja ajattelin silloin automaattisesti, että sulla on suvun ja perheen vaatimukset niskassa ja joudut siksi tarkastamaan että olenko a-luokan materiaalia. Mietin, että olet varmaan äidillesikin puhunut minusta, vaikka ei edes aloitettu avioliiton suunnittelua. Kyllähän mä tietysti olisin varmaan ollut eniten sitä materiaalia jossain mielessä, mitä havittelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi. 😊 Jännä että nyt tilanne on tämä. Ajattele, miten kauan siitä on, ja nyt me jutellaan tässä. Sain tämän meidän jutun vuoksi takkiin aika huolella. Epäilin aikoinaan että se meidän juttu kantautui mun piireihin saakka. Siellä oli tietty yhteys, kanava. Tämä palsta-juttu tuskin on kenenkään tiedossa. Ja ajattelin silloin automaattisesti, että sulla on suvun ja perheen vaatimukset niskassa ja joudut siksi tarkastamaan että olenko a-luokan materiaalia. Mietin, että olet varmaan äidillesikin puhunut minusta, vaikka ei edes aloitettu avioliiton suunnittelua. Kyllähän mä tietysti olisin varmaan ollut eniten sitä materiaalia jossain mielessä, mitä havittelit.
Nytpä meni mielenkiintoseks. Ehken tunnista kovinkaan hyvin mainitsemias seikkoja, mitä nyt kirjotit. Taitaa olla kuitenkin eri henkilö kyseessä, samanlaisuuksiakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytpä meni mielenkiintoseks. Ehken tunnista kovinkaan hyvin mainitsemias seikkoja, mitä nyt kirjotit. Taitaa olla kuitenkin eri henkilö kyseessä, samanlaisuuksiakin on.
Noi on asioita mitä sä et tiedä. Sitä touhua kuitenkin seurasi aika monta silmäparia ja kenellekään tuskin oli epäselvää, mitä oli ilmassa. Tämä on siis vaan epäilys. Se luultavasti ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on asioita mitä sä et tiedä. Sitä touhua kuitenkin seurasi aika monta silmäparia ja kenellekään tuskin oli epäselvää, mitä oli ilmassa. Tämä on siis vaan epäilys. Se luultavasti ei pidä paikkaansa.
Seuras, työs puolestako? Sähän voisit kertoo jotain sellasta, mistä tunnistaisin itteni. Ehkei nyt tunnistettavia, mutta ymmärtänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuras, työs puolestako? Sähän voisit kertoo jotain sellasta, mistä tunnistaisin itteni. Ehkei nyt tunnistettavia, mutta ymmärtänet.
Ei sulla kyllä pitäisi olla enää mitään epäselvyyttä siitä kuka mä olen. Oliko toi yksi uusi ketju sulta? Luuletko että löin jarrut pohjaan "sen" takia. Ei pidä paikkaansa. Siinä ei ole kyllä mitään sellaista, mitä tarvitsisi hävetä. Minkäköhänlaisia miehiä sä olet tapaillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla kyllä pitäisi olla enää mitään epäselvyyttä siitä kuka mä olen. Oliko toi yksi uusi ketju sulta? Luuletko että löin jarrut pohjaan "sen" takia. Ei pidä paikkaansa. Siinä ei ole kyllä mitään sellaista, mitä tarvitsisi hävetä. Minkäköhänlaisia miehiä sä olet tapaillut?
En mä oo tehny yhtäkään alotusta, viimeks ehkäpä 6kk sitten. Mutta toteen, että oot erehtyny mun suhteen. Mä en voi olla se, ketä kaipaat. Ehkäpä löydät hänet vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oo tehny yhtäkään alotusta, viimeks ehkäpä 6kk sitten. Mutta toteen, että oot erehtyny mun suhteen. Mä en voi olla se, ketä kaipaat. Ehkäpä löydät hänet vielä.
En mä häntä kyllä enää etsi. Miten daijuna sä mua pidät? Nämä on vanhoja asioita, joita jostain syystä on mukava vatuloida. Kyllä mä tietenkin hänelle haluaisin esitellä asioita, jos tulisi tilaisuus, mutta sitä tuskin tulee. Olet kyllä tavallaan niin aito kun olla voi. Melkein joku voisi luulla että olet maatalon emäntä, siis ollut joskus. Suoraviivainen ote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä häntä kyllä enää etsi. Miten daijuna sä mua pidät? Nämä on vanhoja asioita, joita jostain syystä on mukava vatuloida. Kyllä mä tietenkin hänelle haluaisin esitellä asioita, jos tulisi tilaisuus, mutta sitä tuskin tulee. Olet kyllä tavallaan niin aito kun olla voi. Melkein joku voisi luulla että olet maatalon emäntä, siis ollut joskus. Suoraviivainen ote.
No niin suoraviivainen en oo, että vetäsin aamuyöstä kumpparit jalkaan ja lähtisin kohti navettaa. Mutta viiva se on vähän loivasti kaartuvakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin suoraviivainen en oo, että vetäsin aamuyöstä kumpparit jalkaan ja lähtisin kohti navettaa. Mutta viiva se on vähän loivasti kaartuvakin.
Toi oli hyvä kielikuva! Ajattelen hänestä, että hän on juuri täsmälleen sellainen, joka tarvittaessa vetää kumpparit jalkaan vaikka aamuyöstä mennäkseen navettaan. En näe siinä mitään väärää. Hän on kotoisin samasta maakunnasta kuin yksi itselleni hyvin läheinen ihminen. Ymmärrän hänen temperamenttiaan paljon paremmin kuin hän tietääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä kielikuva! Ajattelen hänestä, että hän on juuri täsmälleen sellainen, joka tarvittaessa vetää kumpparit jalkaan vaikka aamuyöstä mennäkseen navettaan. En näe siinä mitään väärää. Hän on kotoisin samasta maakunnasta kuin yksi itselleni hyvin läheinen ihminen. Ymmärrän hänen temperamenttiaan paljon paremmin kuin hän tietääkään.
Pakon tai velvotteiden edessä vetäsin. Vaan nyt sellasta velvotetta ei oo. Saapi nukkua edes hitusen pidempään. Tempperamentti on hyvä juttu, mikäli sitä oppii säätelemään. Kaikkien kannalta hyvä siis. Osu ja uppos, b5!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakon tai velvotteiden edessä vetäsin. Vaan nyt sellasta velvotetta ei oo. Saapi nukkua edes hitusen pidempään. Tempperamentti on hyvä juttu, mikäli sitä oppii säätelemään. Kaikkien kannalta hyvä siis. Osu ja uppos, b5!
Toi temperamentti liittyy kai noihin vietteihinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi temperamentti liittyy kai noihin vietteihinkin.
Kuka ties, mahdollisesti liittyy ja yhtälailla voi olla liittymättäkin. Mysteeri ikuinen? Pikku mysteerit on kiinnostavia, pitää mielenkiinnon yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ties, mahdollisesti liittyy ja yhtälailla voi olla liittymättäkin. Mysteeri ikuinen? Pikku mysteerit on kiinnostavia, pitää mielenkiinnon yllä.
Oletko mystinen ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mystinen ihminen?
Sitä sun pitäs kysyy joltain muulta. Multa jos kysyt, ni mielestäni en sitä oo. Joku toinen voi nähdä mut erilailla. Yhden totuus ei välttämättä oo koko totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sun pitäs kysyy joltain muulta. Multa jos kysyt, ni mielestäni en sitä oo. Joku toinen voi nähdä mut erilailla. Yhden totuus ei välttämättä oo koko totuus.
Nii. Mulle hän on kyllä mysteeri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Mulle hän on kyllä mysteeri!
Vähä sama se mulla on, mysteeri mielessä. Vaikkakin mysteeri on verhoaan nostanu, enää mysteerin motiivi on sen verhon peitossa. Kaikki aikanaan, maailma on valmis, muutoksistaan huolimatta. Ei sekään valmiimmaksi hätiköiden olis tullu. Montaa monessa ja lusikkaa sopassa. Hosuminen on siinä mielessä verrattavissa sopan syöntiin haarukalla, jää se herkullinen liemi nauttimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä sama se mulla on, mysteeri mielessä. Vaikkakin mysteeri on verhoaan nostanu, enää mysteerin motiivi on sen verhon peitossa. Kaikki aikanaan, maailma on valmis, muutoksistaan huolimatta. Ei sekään valmiimmaksi hätiköiden olis tullu. Montaa monessa ja lusikkaa sopassa. Hosuminen on siinä mielessä verrattavissa sopan syöntiin haarukalla, jää se herkullinen liemi nauttimatta.
Onko näin päässyt käymään? Jos joku vielä askarruttaa, niin kysy nyt kun olen tässä. Vastaan avoimesti ja rehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin päässyt käymään? Jos joku vielä askarruttaa, niin kysy nyt kun olen tässä. Vastaan avoimesti ja rehellisesti.
Sanon vaikka näin, fiksut ihmiset paljastaa just sen verran, minkä turvalliseks kokee. Ei sellasta tee vahingossa. Ei tässä kiire oo, tai nyt alkaa jo olla, nimittäin kohti nukkumapaikkaa. Taas on arki edessä ja pitää saada aikaan aamuks tyynynkuva poskeen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vaikka näin, fiksut ihmiset paljastaa just sen verran, minkä turvalliseks kokee. Ei sellasta tee vahingossa. Ei tässä kiire oo, tai nyt alkaa jo olla, nimittäin kohti nukkumapaikkaa. Taas on arki edessä ja pitää saada aikaan aamuks tyynynkuva poskeen. 😊
En ole täällä enää kauan. Voi olla etten huomenna tule enää. Pidin jo vuosia taukoa, mutta tulin hiljattain takaisin. Sano nyt, jos on jotain aikuisten oikeasti tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole täällä enää kauan. Voi olla etten huomenna tule enää. Pidin jo vuosia taukoa, mutta tulin hiljattain takaisin. Sano nyt, jos on jotain aikuisten oikeasti tärkeää.
Jos olisit hän, sulla olis muitakin kanavia käytössä. Ja niitä saisit käyttää, täysin vapaasti. Jollet oo ollu tässä alta puolenvuoden yhteydessä, et oo ajattelemani henkilö. Jos olisit ja tunnistaisit, niin viestiä vaan tulonpäälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, sulla olis muitakin kanavia käytössä. Ja niitä saisit käyttää, täysin vapaasti. Jollet oo ollu tässä alta puolenvuoden yhteydessä, et oo ajattelemani henkilö. Jos olisit ja tunnistaisit, niin viestiä vaan tulonpäälle.
Toivotko jotain yhteydenottoa vielä? Oikeasti? Kuule, mun pitää oikeasti lopettaa tämä. Sä varmaan kaipaat täällä jotain muuta kuin mua. Miksi sä täällä muuten olisit? Tämä on epärakentava paikka. Mä en tule tänne enää, kun kohta lähden. Ja sunkin olisi varmaan parasta lähteä täältä. Ei tee hyvää sun luonteiselle ihmiselle tämä. Kovempikin voi ottaa täällä osumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotko jotain yhteydenottoa vielä? Oikeasti? Kuule, mun pitää oikeasti lopettaa tämä. Sä varmaan kaipaat täällä jotain muuta kuin mua. Miksi sä täällä muuten olisit? Tämä on epärakentava paikka. Mä en tule tänne enää, kun kohta lähden. Ja sunkin olisi varmaan parasta lähteä täältä. Ei tee hyvää sun luonteiselle ihmiselle tämä. Kovempikin voi ottaa täällä osumaa.
Saahan sitä toivoa. Ehken pidä kovin todennäkösenä silti. Toinen voi ajatella liikaa ja jopa luulla, etten ymmärtäs asiaa hänen kannaltaan. Mutta luulen ymmärtäväni. Ei pahaa sanottavaa. Totta puhut, tää on huono paikka lopulta ja välillä kannattaa välttää tulemasta. Suodatin tuolla korvienvälissä pelaa ja siivilöi turhan ulosteen, erottelee jyvät akanoista. Mä kiitän päivän jutustelusta ja toivotan hyviä öitä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä toivoa. Ehken pidä kovin todennäkösenä silti. Toinen voi ajatella liikaa ja jopa luulla, etten ymmärtäs asiaa hänen kannaltaan. Mutta luulen ymmärtäväni. Ei pahaa sanottavaa. Totta puhut, tää on huono paikka lopulta ja välillä kannattaa välttää tulemasta. Suodatin tuolla korvienvälissä pelaa ja siivilöi turhan ulosteen, erottelee jyvät akanoista. Mä kiitän päivän jutustelusta ja toivotan hyviä öitä sulle.
No mä koitin nyt pelastaa sut täältä. Tiedän että se on vähän turhaa, mutta mä tiedän olevani myös oikeassa siinä, että tää on sulle ehdottomasti väärä paikka. Vielä on toivoa, muista se. Toivoa paremmasta. Häivytään täältä!
Hyvää yötä. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme pyörää on ajamisen taitoa polkupyörällä opettelevalla pikkulapsella. Kolmipyöräisellä on helppo ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä koitin nyt pelastaa sut täältä. Tiedän että se on vähän turhaa, mutta mä tiedän olevani myös oikeassa siinä, että tää on sulle ehdottomasti väärä paikka. Vielä on toivoa, muista se. Toivoa paremmasta. Häivytään täältä!
Hyvää yötä. 😊Sä oot kyllä täysin oikeessa. Myönnän, ettei tää paikka oikein sovellu mun luonteelle. Ehkei sinunkaan? Kevät koittaa. Huhtikuu on jo ovella, sille kun oven avaan, tämän oven suljen. Voisinkohan mä pyytää sulta yhtä asiaa? Samalla toivon, että viikon alku suju luonnikkaasti siellä ja meno pysyy tasasena läpi viikon. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä täysin oikeessa. Myönnän, ettei tää paikka oikein sovellu mun luonteelle. Ehkei sinunkaan? Kevät koittaa. Huhtikuu on jo ovella, sille kun oven avaan, tämän oven suljen. Voisinkohan mä pyytää sulta yhtä asiaa? Samalla toivon, että viikon alku suju luonnikkaasti siellä ja meno pysyy tasasena läpi viikon. 😊
Mitä haluaisit pyytää?
- Anonyymi
Jostain mitä sinä tupurakas et edes tiedä, hupu
- Anonyymi
Niin? Miksi sitä ei voi tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Miksi sitä ei voi tietää?
Se on salainen kaupunki.
- Anonyymi
Luput tuput löytivät tässä ketjussa lopulta toisensa. Ei ollut tupulupu oikea aikaisemmissa ketjuissa.
- Anonyymi
Luulin että oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että oli!
Aina sitä voi luulla. Jospa tästä oikea löytyy.
- Anonyymi
Minä tulin tällaiseen eka kertaa. Olenko siis oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä voi luulla. Jospa tästä oikea löytyy.
Sen tiedän että hän käy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin tällaiseen eka kertaa. Olenko siis oikea?
Tunnisteilla ehkä parempi onni voisi sattua. Muuten on ilmaan huutelua.
- Anonyymi
Siitä kaupungista
- Anonyymi
Et siis ole maalainen.
- Anonyymi
Maalaisuudessa ei tosin ole mitään vikaa.
AP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole maalainen.
En ole.
- Anonyymi
Vai haluatko tutustua väärään Lupuun? Vaikka onkin kavereita täällä ja kaipaan toista miestä.
- Anonyymi
En tiedä kuka hän voisi olla. Tunnetko hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka hän voisi olla. Tunnetko hänet?
En tiedä kuka se sinun oikea Lupusi on. Minä olen se väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka se sinun oikea Lupusi on. Minä olen se väärä.
Ok, mä olen vuosia jutellut täällä ajankuluksi tuntemieni naisten kanssa, joiden kanssa oli asioita ilmassa oikeassa elämässä. Ne on kauniita naisia. Kukaan ei tätä usko, mikä on hyvä asia. 😂
Mistä sinä olet kotoisin ja minkä ikäinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mä olen vuosia jutellut täällä ajankuluksi tuntemieni naisten kanssa, joiden kanssa oli asioita ilmassa oikeassa elämässä. Ne on kauniita naisia. Kukaan ei tätä usko, mikä on hyvä asia. 😂
Mistä sinä olet kotoisin ja minkä ikäinen?Tunnetko sinä sitten minutkin jos kerta olet vuosia jutellut tuntemiesi naisten kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko sinä sitten minutkin jos kerta olet vuosia jutellut tuntemiesi naisten kanssa?
Niin, sen haluaisin tietää! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sen haluaisin tietää! 😄
Olit siis Helsingistä kotoisin vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis Helsingistä kotoisin vai?
Sieltäpä hyvinkin! Entä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltäpä hyvinkin! Entä sinä?
En itse Helsingistä ainakaan. Pohjoisemmasta olen reippaasti. En usko että tunnen ketään Helsinkiläistä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse Helsingistä ainakaan. Pohjoisemmasta olen reippaasti. En usko että tunnen ketään Helsinkiläistä miestä.
Oikea hupu on myös pohjoisesta. Kaunis ja älykäs nainen. Vähän pelottavakin, jos suuttuu. Tykkään hänen spontaanista luonteestaan. Olisin halunnut hänet vaimokseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea hupu on myös pohjoisesta. Kaunis ja älykäs nainen. Vähän pelottavakin, jos suuttuu. Tykkään hänen spontaanista luonteestaan. Olisin halunnut hänet vaimokseni.
Niin on mutta 3 vuoden ikäero ei nyt täsmäile edelleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta 3 vuoden ikäero ei nyt täsmäile edelleenkään.
Enhän mä väittänytkään sinua häneksi. Hänen pöhköytensä on kyllä söpöä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet kyllä kauniisti hänestä. Ja olet kivan pirskahteleva persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat ihan hyvälle tyypille lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet kyllä kauniisti hänestä. Ja olet kivan pirskahteleva persoona.
Miten höpönassusta voisi ajatella rumasti? Ei vaan voi. Hän on kyllä myös aika pätevä ja vahva nainen myös. Kaksi eri puolta hänessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten höpönassusta voisi ajatella rumasti? Ei vaan voi. Hän on kyllä myös aika pätevä ja vahva nainen myös. Kaksi eri puolta hänessä.
Tuommoisia miehiä pitäisi enemmänkin olla. Kaikki yleisesti vain jörisee menemään miehekkäästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoisia miehiä pitäisi enemmänkin olla. Kaikki yleisesti vain jörisee menemään miehekkäästi.
No etkö tiedä että suomalaisen miehen kuuluu olla vakava, hieman huolissaan ja myöskin äijä? Joka ajaa 7 vuotta vanhalla bemarilla salille 30 kilometrin ylinopeutta, ja laittaa salin jälkeen jauhelihaa pannulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö tiedä että suomalaisen miehen kuuluu olla vakava, hieman huolissaan ja myöskin äijä? Joka ajaa 7 vuotta vanhalla bemarilla salille 30 kilometrin ylinopeutta, ja laittaa salin jälkeen jauhelihaa pannulle.
Kyllä. Ja tyylikkyys kaukana pukeutumisessa. Vaatteet roikkuvat päällä ja lippis vinossa tai sitten on vain raju kalju niin ettei lippistä tarvita. Vähän partaa kasvatettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ja tyylikkyys kaukana pukeutumisessa. Vaatteet roikkuvat päällä ja lippis vinossa tai sitten on vain raju kalju niin ettei lippistä tarvita. Vähän partaa kasvatettu.
Mulla ei ole vieläkään kaljua. Onneksi. Sit se on kyllä ohi, elämä, kun kalju paistaa kilometrin päähän. Vitsi vitsi. Helssingisä pitää pukeutua kyllä. Se on vähän se juttu...
Onko siellä päin sumua? Täällä on ihan mieletön sumu. Ei oikein näe edes katuvaloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole vieläkään kaljua. Onneksi. Sit se on kyllä ohi, elämä, kun kalju paistaa kilometrin päähän. Vitsi vitsi. Helssingisä pitää pukeutua kyllä. Se on vähän se juttu...
Onko siellä päin sumua? Täällä on ihan mieletön sumu. Ei oikein näe edes katuvaloja.Siellä kyllä näkyy monenlaista tyyliä. Sekä toppahousuja ja niitä tyylikkäämpiäkin. Ei täällä sumua ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä kyllä näkyy monenlaista tyyliä. Sekä toppahousuja ja niitä tyylikkäämpiäkin. Ei täällä sumua ole.
Ihminen valitsee pukeutumisen luonteensa mukaan. Itse kuljen ihmisten ilmoilla hyvinkin hienoissa vetimissä, ellen ole urheilemassa tai luonnossa, mutta se sopii mun luonteeseen. Itse en vierasta college-paitojakaan esimerkiksi höpönassujen päällä. Ne saattaa sopia erittäin hyvin tiettyyn mielialaan. Kun homma on mennyt päin pe ffaa ja sit kohdataan se tyyppi jossain. Jotkut näyttää hyvältä kolitsipaidassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen valitsee pukeutumisen luonteensa mukaan. Itse kuljen ihmisten ilmoilla hyvinkin hienoissa vetimissä, ellen ole urheilemassa tai luonnossa, mutta se sopii mun luonteeseen. Itse en vierasta college-paitojakaan esimerkiksi höpönassujen päällä. Ne saattaa sopia erittäin hyvin tiettyyn mielialaan. Kun homma on mennyt päin pe ffaa ja sit kohdataan se tyyppi jossain. Jotkut näyttää hyvältä kolitsipaidassakin.
Niinhän se vaikuttaa. Minullakin mielialan mukaan mikä näyttää ja tuntuu tänään hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se vaikuttaa. Minullakin mielialan mukaan mikä näyttää ja tuntuu tänään hyvältä.
Onko sulla muuten i vai o?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla muuten i vai o?
Mikä i vai o? En ymmärrä kysymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä i vai o? En ymmärrä kysymystä.
Ok, no ei sit mtn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no ei sit mtn.
Joku virtanappi kytkin? Miksi sellainen olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku virtanappi kytkin? Miksi sellainen olisi?
No tavallaan joo. Kyllä hänellä sellainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tavallaan joo. Kyllä hänellä sellainen on.
Ei minulla sellaista ole. Mutta miksi se olisi i vai o eikä i ja o sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla sellaista ole. Mutta miksi se olisi i vai o eikä i ja o sitten?
Voihan se niinkin olla, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä päin sumua? Täällä on ihan mieletön sumu. Ei oikein näe edes katuvaloja.Tuo ei ole totta. Helsingissä ei tarvitse pukeutua. Kukaan ei huomaa mitä siellä ihmisillä on päällä. Kukaan ei huomaa juuri sinua. Menepä pienempään kaupunkiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole totta. Helsingissä ei tarvitse pukeutua. Kukaan ei huomaa mitä siellä ihmisillä on päällä. Kukaan ei huomaa juuri sinua. Menepä pienempään kaupunkiin...
Miksi pitäisi mennä? Käsketkö nyt minua?
- Anonyymi
Olen kaupunkilainen. Pelkään susia ja tunnelman luojaksi kelpaa elokuiset katuvalot. Mikä tämä tupu hupu lupu juttu on? Olettteko varma, että olette oikeat henkilöt?
- Anonyymi
Miksi pelkäät susia? Mitä tykkäät niistä mun viesteistä, joita vakoilet? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä viesteistä puhut. Olette jotain sekopaitä. Jatkakaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vakoilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vakoilee?
Olen huomannut sen jo kauan sitten. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663