että olen ihastunut häneen. Se oli yllätys itselle. Häneltä yritän tunteeni peittää. Ehkä onnistun siinä, ehkä en.
Tilanne on se
35
589
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat peittää tunteesi häneltä?
- Anonyymi
No, kaipaa tiedät, mitä teet. Toivotan onnea joka tapauksessa.
- Anonyymi
Voi kun tietäisinkin mitä tekisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tietäisinkin mitä tekisin.
En osaa neuvoa. Tiedän kyllä sen voimattomuuden ja voiman, mikä tulee, kun sen tajuaa. Ehkäpä osaat toimia viisaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa neuvoa. Tiedän kyllä sen voimattomuuden ja voiman, mikä tulee, kun sen tajuaa. Ehkäpä osaat toimia viisaasti.
Mitä sitten itse tekisit tai olet tehnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juossut ihan samperin lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juossut ihan samperin lujaa.
Karkuun? Jotkut tosiaan juoksee mieluummin kuin kävelee. Pääsee nopeammin. Karkuun tai kohti. Tai ajatukset pois mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karkuun? Jotkut tosiaan juoksee mieluummin kuin kävelee. Pääsee nopeammin. Karkuun tai kohti. Tai ajatukset pois mielestä.
Tavallaan olen juossut. Ja nyt olen lopettanut juoksemisen. Ei tarvitse enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan olen juossut. Ja nyt olen lopettanut juoksemisen. Ei tarvitse enää.
En juokse perässä enkä karkuun. Epäilen että hän ei edes pitäisi sellaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juokse perässä enkä karkuun. Epäilen että hän ei edes pitäisi sellaisesta.
Hyvin ajateltu. Mikä on siis suunnitelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ajateltu. Mikä on siis suunnitelma?
Ei ole suunnitelmaa, todennäköistä on että yritän olla ainakin hienotunteinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala tässä on yrittää neuvoa, kun ei tiedä minkälaisesta miehestä/naisesta on kysymys. Ikisinkku? Varattu? Sosiaalinen ja ulospäinkääntynyt? Hiljaisempi introvertti? Perheellinen? Keski-ikäinen vai parikymppinen? Siitä kai se on kiinni minkälaiseen ihmiseen olet ihastunut, että mikä voisi olla se oikea tapa lähestyä (jos lähestyä haluaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala tässä on yrittää neuvoa, kun ei tiedä minkälaisesta miehestä/naisesta on kysymys. Ikisinkku? Varattu? Sosiaalinen ja ulospäinkääntynyt? Hiljaisempi introvertti? Perheellinen? Keski-ikäinen vai parikymppinen? Siitä kai se on kiinni minkälaiseen ihmiseen olet ihastunut, että mikä voisi olla se oikea tapa lähestyä (jos lähestyä haluaa).
Tietyistä syistä en tarkkoja tunnisteita laita. Yksi syy on se että minutkin ehdittiin jo narsissiksi leimata. En halua hänen joutuvan ruotimisen kohteeksi minun takiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietyistä syistä en tarkkoja tunnisteita laita. Yksi syy on se että minutkin ehdittiin jo narsissiksi leimata. En halua hänen joutuvan ruotimisen kohteeksi minun takiani.
Eli varattu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ihan hyvä ratkaisu, tämä palsta huomioon ottaen.
Eipä tässä muuta voi sanoa kuin että jos teillä on jo jonkinlainen yhteys, niin kuuntele tarkalla korvalla ja katso tarkalla silmällä. Ihmiset kuitenkin kertoo sanattomastikin yllättävän paljon asioita toisilleen, joko tahallaan tai tahattomasti. Sitä kautta saattaa ruveta aukeamaan se, mitä voisi tehdä, tai mitä ei ainakaan kannata missään nimessä tehdä. Tosin mitä nyt täällä olet vähän kirjoittanut, niin jonkunlaisia suuntaviivojahan sinulla jo tuntuu tuohon olevan, kun tiedät, ettet ole heti päälle käymässä tai suin päin poiskaan vetäytymässä. Itse ajattelisin, ainakin näin yleisellä tasolla, että omana tavallisena itsenään oleminen tuppaa olemaan yleensä ihan hyvä baseline. Ihmisiähän me kaikki vain ollaan ja ihmisinä ihmiset kohdataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli varattu on.
Sanoin että en halua että hän joutuu ruotimisen kohteeksi. Minä jouduin vain siksi leimatuksi narsissiksi, että sanoin että olen yrittänyt peittää tunteeni. Ihan tällaisestakin asiasta voi leimakirves heilahtaa. Paljon liikkeellä tällaista. En vain halua että hän joutuu mistään syystä kohteeksi. Ehkä olin itse epäselvä. Tarkoitin että olen tähän asti peittänyt tunteeni mutta en tiedä ovatko tunteeni silti näkyneet vai eivät. Jatkossa ehkä tuon tunteeni esiin jossain sopivassa kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ihan hyvä ratkaisu, tämä palsta huomioon ottaen.
Eipä tässä muuta voi sanoa kuin että jos teillä on jo jonkinlainen yhteys, niin kuuntele tarkalla korvalla ja katso tarkalla silmällä. Ihmiset kuitenkin kertoo sanattomastikin yllättävän paljon asioita toisilleen, joko tahallaan tai tahattomasti. Sitä kautta saattaa ruveta aukeamaan se, mitä voisi tehdä, tai mitä ei ainakaan kannata missään nimessä tehdä. Tosin mitä nyt täällä olet vähän kirjoittanut, niin jonkunlaisia suuntaviivojahan sinulla jo tuntuu tuohon olevan, kun tiedät, ettet ole heti päälle käymässä tai suin päin poiskaan vetäytymässä. Itse ajattelisin, ainakin näin yleisellä tasolla, että omana tavallisena itsenään oleminen tuppaa olemaan yleensä ihan hyvä baseline. Ihmisiähän me kaikki vain ollaan ja ihmisinä ihmiset kohdataan.Kiitos kun ymmärrät. Hyviä neuvoja. Tuntuu olevan paljon liikkeellä näitä ruotijoita ja leimakirveen heiluttajia ja myös trolleja ja kiusaajia. Häntä haluan kaikelta sellaiselta suojella. Siksi en tunnistetietoja laita. Veikkaisin että hän tuskin ilahtuisi sellaisesta, ei olisi kiva juttu ollenkaan. Olen hänen kanssaan tekemisissä muualla kuin palstoilla. En käy päälle, haluan olla hienotunteinen. Mutta en halua vetäytyäkään. Sanattoman ja sanallisen viestinnän tulkitseminen on silloin vaikeampaa kun itsellään on tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun ymmärrät. Hyviä neuvoja. Tuntuu olevan paljon liikkeellä näitä ruotijoita ja leimakirveen heiluttajia ja myös trolleja ja kiusaajia. Häntä haluan kaikelta sellaiselta suojella. Siksi en tunnistetietoja laita. Veikkaisin että hän tuskin ilahtuisi sellaisesta, ei olisi kiva juttu ollenkaan. Olen hänen kanssaan tekemisissä muualla kuin palstoilla. En käy päälle, haluan olla hienotunteinen. Mutta en halua vetäytyäkään. Sanattoman ja sanallisen viestinnän tulkitseminen on silloin vaikeampaa kun itsellään on tunteita.
Oikein, tällaisiin paikkoihin ei kannata laittaa mitään tietoa kenestäkään
- Anonyymi
Mieheltä naiselle? Vai toisinpäin?
- Anonyymi
Miksi kerrot täällä, jos haluat sen peittää? Kuulostat narsissilta
- Anonyymi
Ah, tulihan se sieltä. Melkein joka ketjussa on aina yksi joka epäilee muita narsisseiksi. En ole narsissi mutta voit ajatella ihan mitä huvittaa. Tämä on ikäväpalsta. Täällä saa kertoa ikävöinneistään. Asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia että sen kun vaan kertoo ihastumisestaan kyseiselle henkilölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, tulihan se sieltä. Melkein joka ketjussa on aina yksi joka epäilee muita narsisseiksi. En ole narsissi mutta voit ajatella ihan mitä huvittaa. Tämä on ikäväpalsta. Täällä saa kertoa ikävöinneistään. Asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia että sen kun vaan kertoo ihastumisestaan kyseiselle henkilölle.
Miksi pitää leikkiä ja vinkkailla, että olen ihastunut mutta peitän sen lällällää? Leiki barbeilla ja naita niitä keskenään. Täällä käy osa aika narsistisia ihmisiä. joten en ihmettele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää leikkiä ja vinkkailla, että olen ihastunut mutta peitän sen lällällää? Leiki barbeilla ja naita niitä keskenään. Täällä käy osa aika narsistisia ihmisiä. joten en ihmettele.
En leiki yhtään mitään. Sanoin kuten asia on. Minulla on tunteita jotka tähän asti olen yrittänyt peittää. Ajattelen siinä muitakin kuin itseäni. Se vaan ei poista ikävää.
- Anonyymi
Jos ei ole tarvetta tuoda tunteitaan julki, niin anna olla. Vielä tulee vastaan joku, jota kohtaan tunnet niin vahvasti, että et voi pitää suutasi kiinni ja on pakko kertoa siitä hänelle vaikka mitä tapahtuisi.
- Anonyymi
En sanonut ettei ole tarvetta. Yritän ajatella myös häntä. Yritän olla hienotunteinen enkä halua että hän alkaa kokea olonsa epämukavaksi takiani.
- Anonyymi
Taas sama ilmeisesti suomi24 työskentelevä laittaa samalla teemalla hieman eri sanoin uutta aloitusta. Miksi olette aktiivisimpia juuri ikävä palstalla?
- Anonyymi
Väärin arvattu.
- Anonyymi
Millon ihastuit? Joskus menee kauankin että ymmärtää olevansa ihastunut.
- Anonyymi
Kyllä sen ymmärtää heti kun se tunne pamahtaa aivoihin ekan kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen ymmärtää heti kun se tunne pamahtaa aivoihin ekan kerran.
Sen kyllä huomaa heti mutta millon sen itselleen myöntää? Normaalisti se laantuu melko nopeasti mutta oma kokemus on että se tunne ei poistu.
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Kiitos ja oivoi.
- Anonyymi
Olet kaikesta päätellen hyvä mies, ap. Ja hyvän miehen se nainen sinusta saa. Ole vain oma itsesi, niin ei hänkään voi olla sitä huomaamatta.
- Anonyymi
Aloitus on miehelle? Minnepäin Suomea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713