En jaksa enää kaivata täällä miestä. Hänellä on ollut mahdollisuus ottaa yhteyttä niin halutessaan, ei ole halunnut. Kohta vuosi....
Oon ollut täysi tollo ja oikein mulle, kun hän halusi musta eroon. Oikein että hän vain lopetti yhteydenpidon, ei halunnut enää nähdä vain katosi hiipien elämästäni. Oon tehnyt ilmeisesti sellaisen virheen jota en ilmeisesti anteeksi olekaan saanut.
Sydän on ihan rikki 💔
Mä luovutan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä päätös. Jos et ole niin kiinnostunut, että voisit itsekin olla yhteydessä niin unohda koko mies. Löydän jonkun mielenkiintoisemman varmasti.
- Anonyymi
Olen ollut yhteydessä itse mutta mies ei enää halua selvästi jatkaa keskusteluja tai pitää yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä itse mutta mies ei enää halua selvästi jatkaa keskusteluja tai pitää yhteyttä
Ei ole kiinnostusta miehellä selvästi sori.
- Anonyymi
Etenkin jos olet lisääntymisiässä, niin sun teot on voinu ajaa miehen toiseen suuntaan. Ei kaikkien kanssa voi alkaa perhettä perustaan.''
Luotettavuus on se tärkein asia.
Sana pidetään ja lupaus tehdään.- Anonyymi
Samaa mieltä. Luotettavuus tärkein. Saatoin turhautua miehen käytökseen. Kun oli niin kova halu vain nähdä ja fyysisesti lähelle. Ja sanoin jotain josta muuttui härkänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Luotettavuus tärkein. Saatoin turhautua miehen käytökseen. Kun oli niin kova halu vain nähdä ja fyysisesti lähelle. Ja sanoin jotain josta muuttui härkänen.
Hälytyskello ei soinut jo silloin kun toinen ei ollut innostunut kun halusit nähdä ja mies ei, siitä turhauduit? Voi voi selvät rukkaset saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693