Mitäpä hän toivotteli sinulle kun näitte?
Toivotonta
29
824
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tainnut toivotella mitään.
- Anonyymi
Hauskaa syksyä
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua toivotti.
- Anonyymi
Niin toivottelin joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivottelin joo.
Olisitpa hän. Ikävä. 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän. Ikävä. 💗
Tapahtui helmikuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui helmikuussa.
Se, että vastasin "et ole hän" oli sitten ilmeisesti sääntöjen vastainen viesti, kun se poistettiin. Mutta joo, et valitettavasti ole hän...
- Anonyymi
Kerran toivotti hyvää lomasäätä.
- Anonyymi
Katselimme pitkään kun hän lähti kävelemään pois. Sanoja en muista.
- Anonyymi
Koska tapahtui? Itse lähdin kävelemään, vaikken halunnut.
- Anonyymi
Ei kyllä toivotellut mitään. Hiljaisesti erkani.
- Anonyymi
En ole nähnyt Häntä, vain silmiisi katsoin, ne kertoi mulle, sulla ei ole häntää ...
https://m.youtube.com/watch?v=qoWRs7lXtYE - Anonyymi
Taisi sanoa viimeiseksi että moimoi. Ehkä toivotti päivänjatkoja ennen sitä
- Anonyymi
Turvallista kotimatkaa...
- Anonyymi
En enää mitää, ohi on ohi on tämä biisimne pian ohi on... siis on jo, pistetää kyläpyörät jakoo.. aamen
- Anonyymi
Hyvää loppuelämää, taisi olla 🤔
- Anonyymi
Just mies rakas soita
- Anonyymi
Taisin kerran tehdä niin mutta en tarkoittanut. Toivoin että näen vielä usein ja olen nähnytkin sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just mies rakas soita
En ole mies. T. Klo 20:36:55
- Anonyymi
Hyvät Joulut toivottiin.
- Anonyymi
Ei toivotellut vaan lähinnä voivotteli :D
- Anonyymi
hehe, millä tavalla :D
- Anonyymi
Mua pelottaa kertoa siitä, jos luet sen täältä :)
- Anonyymi
Jos hän,joka sen toivotti lukee,niin ajattelee sua muutenki kokoajan😊
- Anonyymi
Ei mitään. Olin kuin ilmaa
- Anonyymi
Äsken nähtiin, se sanoi moi ja minä sanoin moi ja hymyilin. Tais sekin vähän hymyillä.
- Anonyymi
Viimeisenä tekonani näin hänet kauniisti vatsallaan nukkumassa. Oli antanut mulle lähes koko nukkumatilan. Sekavan olotilani vuoksi häivyin ja kadun sitä nyt. En tiedä missä hän on!
- Anonyymi
Eipäs vaan viimeisenä tekonasi livenä suutelisin minua häthätää nippa nappa toiseen suupieleeni ja käännyit nopeasti poispäin minusta, otit rinkkasi ja lähdit. Lähtiessäsi tunsin kuten olen tuntenut muutkin tunteeni jostain silloin tällöin tullen ajatuksiini yhtäkkiä, ettet tule enää takaisin ja sanoinkin sen ääneen. Vastasin että tottakai minä tulen, minne muualle minä menisin. Ja yhtä kaikki sinä tiesit sen jo itsekin. Muistatko kun sohvalla hieman aiemmin sanoin että minusta sinä olet alkanut tuntumaan oudolta varsinkin kännykän kanssa. Vastasit että onpa kurjaa että sinusta tuntuu siltä. Viimeimpänä ja jääköönkin sitten aivan viimeiseksi teoksi minua kohtaan sait minut äärimmäisen surulliseksi ja haavoitti todella pahasti. Ja minä hullu olin jopa tulossa hakemaan sinut pois. Koko päivän välttelit puhelinyhteyttä, vaikka monet kerrat kehotit ottamaan yhteyttä. Hienosti tehty, bravo 🎖️🏅 kehtasit vielä tuonkin tehdä särkyneelle. Ja kyllä, HEP ymmärretty. HEP myös sulle. T. Eräs itkupilli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs vaan viimeisenä tekonasi livenä suutelisin minua häthätää nippa nappa toiseen suupieleeni ja käännyit nopeasti poispäin minusta, otit rinkkasi ja lähdit. Lähtiessäsi tunsin kuten olen tuntenut muutkin tunteeni jostain silloin tällöin tullen ajatuksiini yhtäkkiä, ettet tule enää takaisin ja sanoinkin sen ääneen. Vastasin että tottakai minä tulen, minne muualle minä menisin. Ja yhtä kaikki sinä tiesit sen jo itsekin. Muistatko kun sohvalla hieman aiemmin sanoin että minusta sinä olet alkanut tuntumaan oudolta varsinkin kännykän kanssa. Vastasit että onpa kurjaa että sinusta tuntuu siltä. Viimeimpänä ja jääköönkin sitten aivan viimeiseksi teoksi minua kohtaan sait minut äärimmäisen surulliseksi ja haavoitti todella pahasti. Ja minä hullu olin jopa tulossa hakemaan sinut pois. Koko päivän välttelit puhelinyhteyttä, vaikka monet kerrat kehotit ottamaan yhteyttä. Hienosti tehty, bravo 🎖️🏅 kehtasit vielä tuonkin tehdä särkyneelle. Ja kyllä, HEP ymmärretty. HEP myös sulle. T. Eräs itkupilli
Viimeiset tekosi "ulkomailta" asti olivat, kun piti alkaa eroa, asuntoa ja raha-asioita selvittämään koronan kourissa. Et kertaakaan kysynyt niinä alkuviikkoina, miten minä jakselen. Riitelit tavaroista, joita et edes ottanut mukaasi. Olit töykeä mulle, vaikka se en ollut minä, joka lähti ja petti. Ei pelkästään seksillä vaan muutenkin. Henkisesti. Sinä petit minut. Täysin. Ja vielä sen jälkeenkin jaksoit olla inhottava mulle, jätit taloussihteeri mun niskoille plus vuokraisännän. Sain katteettomien lupaustesi takia ottaa sinun sijastasi turpaani. Minun piti valita, lyödäänkö sua vai mua. Olin herrasmies ja otin iskut, nekin, vastaan. Sain siitä vammoja, joiden takia jouduin sairaalaan. Menetin myös kaksi hammasta. Maksoin "hyvitystä" in cash noille henkilöille, että jahti loppuisi. Se loppuikin. Jouduin siksi luopumaan moottoripyörästäni. Oli pakko myydä se. Pahasti kaikin puolin loukkaantuneena pakkasin enimmän osan suurta taloa, että sinun olisi helpompaa käydä vain hakemassa omasi pois. Olisin tehnyt kaikki lopputyotkin muttet halunnut että teen ne. Vuokraisäntä joutui tekemään. Jouduin myös loukkaantuneena tekemään muuton yksin parin apumiehen avustuksella. Selkäni oli täysin paskana ja koska koko juttu aiheutti minulle pahan sttessin, sairastuin koronaan uudelleen, olin silloin tositosi heikkona. Mutta. Minä perhana tein. Muutoin. Erosin. Itkin. Pakkasin. Nyt yhä itken ja yhä myös puran tavaroita, koska en ole heikon oloni takia voinut laittaa kaikkea paikoilleen. Ei tästä tämän enempää. Se tämänpäiväinen oli ehkä hieman liikaa tuon kaiken päälle. Enhän minä saakelin ressukka ole vielä edes päässyt käsittelemään eroasiaa, koska olen ollut joko kipeänä tai tehnyt muita hommia kuten tuon muuton ja muut. Tämä päivä. Tämä päivä opetti sinusta paljon minulle. Saa ottaa yhteyttä kaikki ketkä haluavat laittaa viestiä tai soittaa mulle. Tänään. Vain tänään. Ainoastaan puhelimitse. En palstaile. En tule enää huutamaan sitä samaa ikävää mikä sinullakin on. Tämä päivä opetti minulle sen. HEP 🎖️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628