Sä tiedät että toi satuttaa mua

Anonyymi-ap

ja silti sä vaan jatkat sitä, mitä siitä pitäisi oikeen ajatella😔 Jos tykkäisit musta että varmasti haluaisi tehdä mua näin surulliseksi 😢😢

30

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka noin tekee?

      • Anonyymi

        T-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen

        Jatkan mitä? Mikä satuttaa? Oon ollut palstalta pois pidempään, pari kolme viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen

        Miten se menikään? Jos yksi sormi osoittaa toiseen niin...? Tämä ei nyt syyttelemällä ratkea vaan suoralla kommunikoinnilla palstan ulkopuolella. Tai jos ei niin se oli siinä. Poistun lopullisesti ei tarvitse syytellä enää. Väsynyt tähän touhuun. Ja hei mun tunteet on syvät mut oot aina epäillyt oonko aidosti kiinnostunut ja varot mua. Mieti miltä se tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan mitä? Mikä satuttaa? Oon ollut palstalta pois pidempään, pari kolme viikkoa.

        Et ole menettänyt mitään vaikka olisit välillä poissa ollutkin täältä.


    • Anonyymi

      Ei kun mä välitän susta, vaikka sä et sitä uskokaan. Siksi sanoin totuuden. Nyt eletään kato ihan toista aikaa kun ennen.

    • Anonyymi

      Sinullakin on rajat.
      Kunnioita muita.
      Älä jauha epäolennaisesta asioista epäoleellinen aikaan.
      Hyväksy säännöt.
      Tottele.

    • Anonyymi

      T härnää tahallisia keinoja ⁷ oli en pikeon ymmärtää 0

    • Anonyymi

      Mieti ihan itse miten olet toiminut

    • Anonyymi

      Mistä sulle on tullut paha mieli?😔 Rakastan sua enkä ikinä tarkoituksella sua loukkaisi.

    • Anonyymi

      Jos joku satuttaa sua, se ei tykkää susta vaan vihaa.

      • Anonyymi

        Ei ole aivan yksioikoista tuo. Nimittäin toisen tunnereaktioita ei voi aina ennakoida. Joskus teko tai sanat ovat kaikkea muuta kuin tarkoitettu loukkaamaan. Kerro vaikka huono vitsi, joka osuu tietämättäsi juuri häneen. Tai et vaan tunne toista tarpeeksi tietääksesi mitä ei kannata nostaa esille. Toista sattuu jos se osuu just herkimpiin kipupisteisiin. Erottaisin tarkoituksenmukaisen tekemisen tuosta. Jos joku tahattomasti osuu arkaan paikkaan, ei ole kyse vihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aivan yksioikoista tuo. Nimittäin toisen tunnereaktioita ei voi aina ennakoida. Joskus teko tai sanat ovat kaikkea muuta kuin tarkoitettu loukkaamaan. Kerro vaikka huono vitsi, joka osuu tietämättäsi juuri häneen. Tai et vaan tunne toista tarpeeksi tietääksesi mitä ei kannata nostaa esille. Toista sattuu jos se osuu just herkimpiin kipupisteisiin. Erottaisin tarkoituksenmukaisen tekemisen tuosta. Jos joku tahattomasti osuu arkaan paikkaan, ei ole kyse vihasta.

        Aloituksessa luki "sä tiedät että toi satuttaa mua" eli tarkoituksellista. Lisäksi jokainen tietää perusasiat, mitä voi sanoa ja mitä ei. Kaikenlaisia ihmisiä on tullut vastaan, mutta ei yhtään niistä tietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa luki "sä tiedät että toi satuttaa mua" eli tarkoituksellista. Lisäksi jokainen tietää perusasiat, mitä voi sanoa ja mitä ei. Kaikenlaisia ihmisiä on tullut vastaan, mutta ei yhtään niistä tietämätöntä.

        Kuinka monta kertaa sitä kuvittelee lukevansa toisen ajatuksia? Aika monesti ainakin ihmissuhteissa. Eli onko tuo "sä tiedät että toi satuttaa mua" vain oma kokemus ja ajatus siitä että toisen pitäisi "tietää" ? Jos on varma tieto että toista sattuu olen samaa mieltä sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa sitä kuvittelee lukevansa toisen ajatuksia? Aika monesti ainakin ihmissuhteissa. Eli onko tuo "sä tiedät että toi satuttaa mua" vain oma kokemus ja ajatus siitä että toisen pitäisi "tietää" ? Jos on varma tieto että toista sattuu olen samaa mieltä sun kanssa.

        Tai sitten on kyse narsistista, jonka tarkoitus on nimenomaan loukata. Narsistilla on olematon itsetunto, jota yrittää (turhaan) pönkittää muita alentamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on kyse narsistista, jonka tarkoitus on nimenomaan loukata. Narsistilla on olematon itsetunto, jota yrittää (turhaan) pönkittää muita alentamalla.

        Niinpä! Juuri tuosta ylempänä puhuin. Ero on siinä onko se tarkoituksellista vai tarkoituksetonta. Narsistinen ihminen ei myönnä itsessään olevan mitään vikaa. Tässä on hyvä myös muistaa se, ei narsistisille ihmiselle, ja oikeastaan meille kaikille sattuu huonoja päiviä ja suusta tulee sammakoita. Armollisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Juuri tuosta ylempänä puhuin. Ero on siinä onko se tarkoituksellista vai tarkoituksetonta. Narsistinen ihminen ei myönnä itsessään olevan mitään vikaa. Tässä on hyvä myös muistaa se, ei narsistisille ihmiselle, ja oikeastaan meille kaikille sattuu huonoja päiviä ja suusta tulee sammakoita. Armollisuutta

        Useini hminen edes huomaa omaa käytöstä muut huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useini hminen edes huomaa omaa käytöstä muut huomaa.

        Kyllä oman käytöksen huomaa jos vain tarkastelee sitä. Sepä siinä onkin kun tarkastelun kohteeksi joutuu usein toinen, syyttä suotta, silloinkin kun olisi syytä itse katsoa peiliin.


    • Anonyymi

      Katkaise välit, mikään muu ei tule auttamaan.

    • Anonyymi

      Surulliseksi millä tavalla?

    • Anonyymi

      Klassinen syyllistäminen omasta tilanteesta, johon toisella ei ole osaa ei arpaa.

      • Anonyymi

        Tuli sama mieleen.


      • Anonyymi

        On hänellä osuutensa.


      • Anonyymi

        Pakkomielteisen harhainen kapasiteetti kääntää kaiken sen syyksi, josta on kehitellyt utopistiset mielikuvat. Vuosituhannen rakkaustarinat meneillään vain omassa päässä samalla kun toinen porskuttaa eteenpäin avioliiton onneen lapsia tehden. Sick? Todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen.

        Just näin. Aloittajalla ei ole selkeästi edes mitään haluakaan että tämä ns. satuttaja korjaisi tilanteen jos siis oikeasti muka jotain henkistä satuttamista on.


      • Anonyymi

        Sama mieleen mullakin. Ap:ta kehottaisin pohtimaan tilannetta oman toiminnan kautta, koska omaan käytökseen voi vain vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteisen harhainen kapasiteetti kääntää kaiken sen syyksi, josta on kehitellyt utopistiset mielikuvat. Vuosituhannen rakkaustarinat meneillään vain omassa päässä samalla kun toinen porskuttaa eteenpäin avioliiton onneen lapsia tehden. Sick? Todella.

        Onkohan kuitenkin itselläsi harhainen mielikuva tuosta?
        Ei ole rakkautta kohtaasi, joten ei myöskään mitään rakkaustarinaakaan. Koskaan ollutkaan. Olisit kerrankin rehellinen myöntämään omiakin tekojasi ja sen että voit olla hyvin väärässä omissa tulkinnoissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kuitenkin itselläsi harhainen mielikuva tuosta?
        Ei ole rakkautta kohtaasi, joten ei myöskään mitään rakkaustarinaakaan. Koskaan ollutkaan. Olisit kerrankin rehellinen myöntämään omiakin tekojasi ja sen että voit olla hyvin väärässä omissa tulkinnoissasi.

        Mitä sinä lässytät siellä vielä, anna perheellisten olla. Ketään ei kiinnosta millään muulla tavalla kuin että sinut viedään rosikseen näiden naisiin kohdistuvien ahdistelujen osalta mitä olet päsmäröinyt vuosia täällä ja muualla somessa


    • Anonyymi

      Valta ja ajatuskiistaa, monella, ei voi hyväksyä että ajatuksia, tapoja ja elämää on monenlaista, erilaista ja että hyvää eivät tehneet, ja hunous siirtyy jotenkin sinne omaan elämään, näin monella. Ei tarvii kinastella, ei tarvitse olla tekemisissä ja jokainen voi keskittyä omaan elämään.

    • Anonyymi

      Mietin tavallaan samaa. Tajusin itse juuri vastikään ettei eräs mies todellakaan välitä vaikka muuta yrittääkin esittää. Kukaan toisesta ihmisestä tykkäävä ei puhu alentavaan sävyyn, valheellisesti eikä rumasti siitä ihastuksensa kohteesta. Onneksi muut ihmiset on tulleet kertomaan minulle tästä mitä tuo ihminen onkaan puhunut selkäni takana vaikka kasvotusten esittää minulle jotain aivan muuta. Paljastui siis hänen todelliset kasvonsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe