Kerros nyt Lupu joku karu totuus

Anonyymi-ap

Oikein sellainen että iso mies hätkähtää.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole se kaivattu mies. Siinä on totuutta.

      • Anonyymi

        Joo, en ole, mutta halusin jonkin karmean totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en ole, mutta halusin jonkin karmean totuuden.

        Karmeaa oli se että luulin sinun olevan se minun kaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmeaa oli se että luulin sinun olevan se minun kaivattu.

        Mutta eihän siinä ole mitään karmeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän siinä ole mitään karmeaa.

        Onhan se oikein karmiva uutinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se oikein karmiva uutinen.

        Nauran nyt. 😅 Millä tavalla se nyt olisi karmivaa? Kerro nyt joku oikein hirveä juttu. Tiedän että sulta irtoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran nyt. 😅 Millä tavalla se nyt olisi karmivaa? Kerro nyt joku oikein hirveä juttu. Tiedän että sulta irtoaa.

        Se oli karmivaa että luulin edes olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli karmivaa että luulin edes olevan.

        Niin? Mitä karmivaa siinä nyt on? Sitä sattuu. Itselleni kävi sillä tavalla, että en edes tiennyt että eräs ihminen tykkää musta. Oikeassa elämässä. Ei kaikkea aina hoksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Mitä karmivaa siinä nyt on? Sitä sattuu. Itselleni kävi sillä tavalla, että en edes tiennyt että eräs ihminen tykkää musta. Oikeassa elämässä. Ei kaikkea aina hoksaa.

        Se on oikein pelottava ja karmiva totuus.


    • Anonyymi

      Millä tavalla olet iso? Leveys vai pituussuunnassa?

      • Anonyymi

        Olen aikamoinen jättiläinen. Mitään pientä ei ole. Paitsi pianonsoittajan sormet. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikamoinen jättiläinen. Mitään pientä ei ole. Paitsi pianonsoittajan sormet. 😂

        Oletko varma aivojesi koosta? Onko ne yhtä jättiläinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma aivojesi koosta? Onko ne yhtä jättiläinen?

        Mahtuukohan sinne se jokin pieni valhe? Mikähän se nyt sitten oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuukohan sinne se jokin pieni valhe? Mikähän se nyt sitten oli?

        Mahtuu sinne aina mukaan pieniäkin asioita pienempiin kokonaisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuu sinne aina mukaan pieniäkin asioita pienempiin kokonaisuuksiin.

        Millaisia ne sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ne sitten on?

        Valheetko? Yleisesti valkoiset valheet ovat sellaisia mitä kerrotaan kun halutaan pitää toinen hyvällä mielellä.


    • Anonyymi

      Ei ole karuja totuuksia tarjolla. :D kokeile jotain muuta adjektiivia

      • Anonyymi

        No ihana totuus? Se voi järkyttää vieläkin enemmän herran jestas mitä täällä on joskus mulle tarjottu. Huhhuh. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihana totuus? Se voi järkyttää vieläkin enemmän herran jestas mitä täällä on joskus mulle tarjottu. Huhhuh. 😳

        Totuus olisi kattanut sen, etten ole ajatellut sinua kuin kuuta nousevaa ja elämäntilanteestani joitain nippelitietoja. Oliko ihanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus olisi kattanut sen, etten ole ajatellut sinua kuin kuuta nousevaa ja elämäntilanteestani joitain nippelitietoja. Oliko ihanaa?

        Siis kyllähän se siltä vaikutti, että sun käsitys minusta ei ole kauhean korkea. 🙃😄

        Mikä sun elämäntilanne sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllähän se siltä vaikutti, että sun käsitys minusta ei ole kauhean korkea. 🙃😄

        Mikä sun elämäntilanne sitten on?

        Tällä hetkellä en ajattele mies sinua samalla tavalla kuin olin aiemmin, siihen viittasi tuon kommentin - aiempaan.

        Mikä tämän hetkisessä elämäntilanteessa kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä en ajattele mies sinua samalla tavalla kuin olin aiemmin, siihen viittasi tuon kommentin - aiempaan.

        Mikä tämän hetkisessä elämäntilanteessa kiinnostaa?

        Varmaan tuli joku kirjoitusvirhe tuohon. En nyt saa kiinni sun ajatuksesta. Kestän kyllä aika karunkin totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuli joku kirjoitusvirhe tuohon. En nyt saa kiinni sun ajatuksesta. Kestän kyllä aika karunkin totuuden.

        Joo ei oo kirjoitusvirhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei oo kirjoitusvirhettä.

        En saa siitä mitään selvää. Rakenne on jotenkin kummallinen. Sano suoraan nyt äläkä kaartele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa siitä mitään selvää. Rakenne on jotenkin kummallinen. Sano suoraan nyt äläkä kaartele!

        Tarkoitin että ajattelin miehestä ennen oikeinkin mukavasti ja lämpimästi, nykyään en niinkään sillä kaikkea ei voi kestää.

        Mikä kiinnosti elämäntilanteessani nyt?

        Oliko selkeämpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että ajattelin miehestä ennen oikeinkin mukavasti ja lämpimästi, nykyään en niinkään sillä kaikkea ei voi kestää.

        Mikä kiinnosti elämäntilanteessani nyt?

        Oliko selkeämpi

        Oli kyllä, hyvin selkeä. Olin siinä luulossa, että et koskaan ajatellut ihan täysin lämpimästi. Mutta kun tulin miettineensä tuota asiaa, niin itseasiassa se, että nainen ei ajattele miehestä täysin positiivisesti, mutta silti on vahvasti kiinnostunut ja jopa sitoutunut siinä suhteessa tunnetasolla, niin se oikeastaan vain näyttää viittaavan rakkauden suuntaan. Siis jos joku tyyppi vtuttaa, mutta silti haluaisi sen itselleen, niin se näyttäisi kyllä olevan aika paha rakastuminen kyllä. Tollanen kitkeränsuloinen tunne taitaa oikeastaan olla kaikista väkevintä rakkautta. Kun se näkee ne virheetkin.


        En yritä todistaa mitään. Minä en todellakaan tiedä yhtään mistään mitään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä, hyvin selkeä. Olin siinä luulossa, että et koskaan ajatellut ihan täysin lämpimästi. Mutta kun tulin miettineensä tuota asiaa, niin itseasiassa se, että nainen ei ajattele miehestä täysin positiivisesti, mutta silti on vahvasti kiinnostunut ja jopa sitoutunut siinä suhteessa tunnetasolla, niin se oikeastaan vain näyttää viittaavan rakkauden suuntaan. Siis jos joku tyyppi vtuttaa, mutta silti haluaisi sen itselleen, niin se näyttäisi kyllä olevan aika paha rakastuminen kyllä. Tollanen kitkeränsuloinen tunne taitaa oikeastaan olla kaikista väkevintä rakkautta. Kun se näkee ne virheetkin.


        En yritä todistaa mitään. Minä en todellakaan tiedä yhtään mistään mitään enää.

        Luulis että jokainen ihminen osaa elää toisten ihmisten "vikojen/huonojen puolien kanssa". Eli ei se rakastamista tarkoita.
        Kuitenkin, minä joskus ajattelin siitä miehestä lämpimästi jopa romanttisella tasolla. Enää en, liikaa satuttanut joten siinä kyllä haihtuu loppukin.


    • Anonyymi

      Mä en tiedä sun elämäntilanteesta yhtään mitään. En osaa edes kysyä siitä mitään. Sun pitää itse kertoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe