Potskun kisa oli pelkkää tervanjuontia. Pisteitä ei tullut vaikka Potsku suditteli jalka jäykkänä. Pisteet juoksivat karkuun ja Potsku suditteli joukon hännillä takoen kelloon kisan hitaimpia kierrosaikoja.... Tämä antaa aihetta selityksille.
" Pitää löytää vika. Vähän epäilen, että ensimmäisellä kierroksella joku osu lensi eteen ja meni auton alta. Ehkä siinä tuli jotain vahinkoa diffuusoriin."
Seli seli seli..... kun ei nouse, niin ei nouse.
Lopulta veltto Potsku tuli maaliin viimeisenä. Kiinalainen partneri ei myöskään saanut, vaan pisteet antautuivat toisiin talleihin
AlfaRomeon vauhti on kateissa Saudeissa
Anonyymi-ap
6
200
Vastaukset
- Anonyymi
Setämies körötteli Alfallaan pelkkää leppoisaa sunnuntaiajelua.
- Anonyymi
Kisojen tuomaristo oli ainakin ihan "pihalla". Stroll keskeytti ja ajoi autonsa turva-aidan taakse suojaan, niin radalle otettiin turva-auto. Uskomatonta kohellusta ja mokailua tuomaristolta. Ei olisi tarvittu edes keltaisia lippuja.
- Anonyymi
Vallun homoviikset lisäävät ilmanvastuskerrointa kypärän sisällä.
- Anonyymi
Takatukka myös.
- Anonyymi
Miksiköhän harva ostaa alfa romeon lienee kallis peli ?
- Anonyymi
Kyllä tuolla palkalla ajelee vaikka viimeisenä, useampi satatonnia/kisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712804Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka202225Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3401963- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091337- 661287
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093