Voiko olla syöpä?

Anonyymi-ap

Moi. Viime syyskuun alussa alkoi oireilu. Se alkoi pahana olona joka helpottui iltaan mennessä. Lokakuussa paha olo paheni, söin normaalisti, vaikka välillä teki tiukkaa. Ei mahakipua, vain paha olo. Haeuduin telkkariin. Nopeat veret hyvät ja määräsi somacia ja pahoinvointilääkettä. Maksaarvot hieman koholla, vähensin reilusti tissuttelua. Kakka kokoajan normaalia. Vuodenvaihteeseen mennessä hakeuduin ällön olon takia monta kertaa päivystykseen, veren kuva aina hyvä psitsi maksa. marraskuun alussa olivat maksa arvot about 200. Lopetin juomisen siihen. Samalla todettiin refluksi. Stressi alkoi olla järjetön. Tammikuun lopulla vihdoin kirjotettiin lähete tähystykseen. Tämän käynnin jälkeen pahoinvointi helpotti, mutta viikon päästä tulemaan mustanharmaata kakkaa. Kakka normaalin rakenteista, parikertaa ripulia. Eivät suostuneet kakkanäytteeseen. Stressi aivan järjetön. Lähdin pois tältä hyvivointialueelta 4vk soitteluien jälkeen. Se helpotti stressiä suuresti. Käsitys oli että minua ei hoideta alueella. En voi paljastaa nimiä enkä alueita, sensuuri muuten vie. Kun Stressi helpotti, musta kakka palasi normaaliksi. Siirryttyäni pääkaupunkiseudulle tuli samantien lähete kakkanäytteeseen. Olin jo varannut liput ja poistuin maasta. Takasin en enää tule. Nyt kakka normaalia, ulostus rytmi vielä hakusessa, johtunee varmaan aikaerosta, normaalisti oli parikertaa aamussa. Hakeudun heti kyllä tähystykseen kun saan rahaa kasaan, täällä paljon halvempaa. Paino pudonnut vuodenvaihteesta tähän about 12-14 kg. Lopetin kyllä alkoholin marraskuun alussa ja sokerit kokonaan vuodenvaihteessa. Syön huopputerveellisesti. Tupakanpolton lopetus meneillään. Kysymys teille onko syytä huoleen? Stressaavia asia.....

7

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni oli samantapaisia oireita, osittain tosin liittyi umpilisäkkeeseen joka leikattiin kiireisenä ja otettiin samalla näyte imusolmukkeista. Ei muuta kuin hoitoon kutsuttiin. Sytostaatissa kävin useamman kerran ja sitten kantasoluhoidossa. Oli aika rankat hoidot. Aikaisemmin olin käynyt työterveyden tutkimuksissa (jossa otettiin verinäyte ja ei löydetty mitään poikkeavaa). Että ei niistä verinäytteistä välttämättä mitään löydy, pitäisi käydä vähintään tt-kuvissa. Mutta sehän maksaa ja arvauskeskus mielluummiin niitä pillereitä antaa pahoinvointiin.

    • Anonyymi

      Joo kyllä tuo pitäisi tutkia ja suolisto tähystää että tietää onko vain tulehdus tai jotain pahanlaatuista.
      Itsellä ollut myös joskus mustia ulosteita ja syyt ollet erilaisia välillä haavoja suolistossa, tulehdus tai jonkin hyytymistekijän vajaus. Nyt ei ollut enää pitkää aikaa tuota mutta aina tutkituttaa kannattaa ja vaatia tutkimuksia! Paksunsuolen tähystyksessä ottavat koepaloja ja tutkivat ottei ole pahanlaatuisuutta.

    • Anonyymi

      Juominen kannattaa lopettaa se voi aiheuttaa kaikkea pahaa ja syöpääkin!

      • Anonyymi

        Jos ei juo niin kuivuu aika nopeasti, ei se juomattomuuskaan ole terveellistä🤔


    • Anonyymi

      Jos olo illalla aina on parempi niin silloin on kysymyksessä masennus usein ja sen mukana usein juuri vatsahäiriöitä.
      Ei kai kukaan hoitopiste otan vastaan potilasta jolta on kaikki kokeet otettu ja terveeksi todettu , sehän olisi jo itsekästä touhua
      Ulosteen väri laatu vaihtelee ihmisillä sitä mukaan kun jotain syö mikä muuttaa ulosteen
      Ja liikunta auttaa myös siihen että vatsa toimii normaalisti.
      Joten hellitä otetta, olisi kokeissa näkynyt jos olisi ollut aihetta kuvata vatsa.
      Joten älä pidä itseäsi mitenkään erikois tapauksena, näitä oireita on sadoilla ihmisillä ja menevät ohitse kun elää terveellisesti . Liika itsensä tarkastelu voi saada ihmisen voimaan huonosti ja kuvitellut sairaudet

    • Anonyymi

      ” tissuttelu ” onnusein pitkän päälle se joka aiheuttaa maha vaivoja ja heikentää psyykkistä olotilaa, kunanusein tissuttelee.
      Joten kun ihminen vanhenee niin vatsan toimintakin alkaa temppuilemaan .
      Joten elä terveellisesti niin huomaat että kunto paranee. Pahaan oloon otetaan usein juuri näitä lääkkeitä jotka muka estäisivät pahan olon tunteen, itse en niitä edes söisi, sillä jos ei vatsa edes ole kipeänä niin kokeile tervettä elämän tyyliä .
      Siis ei tippakaan alkoholia ja paljon liikuntaa, ravitsevaa ruokaa myös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe