"Vuosia täytät keskellä kevään,
heräät aamuun hymyilevään.
Tahtoisin sulle kukkia antaa,
kauneimmat ruusut syliisi kantaa.
Kun olet kaukana viestini tää,
hetken ehkä mieltäsi lämmittää."
https://youtube.com/shorts/180OHDRxt6k?feature=share
♡✧°。❀♡ Aurinkoista ja iloista synttäripäivää toivottaen ♡✧°。❀♡
Ariel ja Toljanter
Synttärionnea Kittie!!!
36
163
Vastaukset
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Ihanalle kittielle onnea :)) <3
Sunflower - Anonyymi
Lämpimät onnentoivotukset myöskin täältä! 💐
Mageeta syndee mageelle daamille! 'Onnee ja iloo, 100 000 kiloo'! toivoo Artsi-setä ja Klartsu perheineen 🌹🌹🌹
Kiitos oikein paljon!♥️
- Anonyymi
Onnea minunkin puolesta, olet palstan piristys:)
- Anonyymi
Olipa taas oikein erikoinen viesti julkisella palstalla…
- Anonyymi
kissalla on housussa pissa
- Anonyymi
Tämmöisenä aurinkoisena päivänä on taatusti mukava juhlia, kakkuisaa ja kukkaisaa syntymäpäivää! 🎂🌷
- Anonyymi
Tällaisena aurinkoisena päivänä risukasakin näyttää joitain
Hyvää syntymäpäivää!! 🌹🌺🌹🌺🌹
- Anonyymi
No niinpä tietty tinttulinttu ite rupisammakko tuli paikalle
- Anonyymi
Tuli paikalle kun aloitti itse aloituksen eri nimimerkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli paikalle kun aloitti itse aloituksen eri nimimerkillä.
näin just. lukee ettei kaikki jo tiiä
- Anonyymi
Toljanteri… tuo esi-isiemme syntisäkki ja sylkykuppi.
- Anonyymi
- Anonyymi
Hyvää syntymäpäivää minunkin puolestani:)
~Tukkirekka~ - Anonyymi
Kuinka monta nimimerkkiä tarttee tyyppi tällaiseen viestityksen? Tukkirekat , kittyt ja tinttuliinit… rekisteröityä nyt monta kertaa ja sit kirjoittaa ja vastaa eri nimimerkeillä itselle
- Anonyymi
Hupinsa kullakin.
- Anonyymi
Mitenkäs sujui päivänsankarin syntymäpäivä?:)
Rauhallisesti, lahjoja avasin mieheltäni ja muilta. Tarkoitus on loppukuusta tulla kaverit käymään kakkua syömään.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Rauhallisesti, lahjoja avasin mieheltäni ja muilta. Tarkoitus on loppukuusta tulla kaverit käymään kakkua syömään.
Hehheh… noinko aikuiset pitää synttäreitä??? Monen päivän numero ja viestittely yleiselle palstalle ja kuukauden juhlinta😅
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta! Alan ammattilaisen kokkauksia kelpaa maistella, jos vaan itse leivot kakun:)
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh… noinko aikuiset pitää synttäreitä??? Monen päivän numero ja viestittely yleiselle palstalle ja kuukauden juhlinta😅
Jos meidän jutut ei kiinnosta, pitääkö tulla ketjuun?
Ja synttäreitään saa kukin juhlia miten haluaa.Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta! Alan ammattilaisen kokkauksia kelpaa maistella, jos vaan itse leivot kakun:)
Kiitos! Kyllä leivon kakun itse, teen mansikka kakun.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Jos meidän jutut ei kiinnosta, pitääkö tulla ketjuun?
Ja synttäreitään saa kukin juhlia miten haluaa.Toi on vaan kateellinen ku monet muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on vaan kateellinen ku monet muistaa.
Kun yksi muistaa melkein kymmenen kertaa...
Anonyymi kirjoitti:
Toi on vaan kateellinen ku monet muistaa.
Sen pitää valittaa kun ei muuten saa huomiota.
- Anonyymi
Ei tarvi olla kateellinen.. jokainen täyttää vuosia kerran vuodessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192