Kun ihastus

Anonyymi-ap

loppuu niin alkaa tuo kyynisyys nostaa päätään. Mulle on näköjään käynyt niin. Onko muita samanlaisia?

50

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla se on muuttunut sen jälkeen rakkaudeksi.

• Anonyymi

Hienoa jos joku ollut noin onnekas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa jos joku ollut noin onnekas.

No kyllähän se yleensä muuttuu ihastuksesta rakkaudeksi, ei siinä ole kyynisyydelle tilaa. Jotkut eivät osaa rakentaa suhdetta ihastumista pidemmälle tai ovat muuten joissain lukoissaan, ja silloinhan se kyynisyys nostaa päätään. Moniselitteinen, ei aivan yksioikoinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän se yleensä muuttuu ihastuksesta rakkaudeksi, ei siinä ole kyynisyydelle tilaa. Jotkut eivät osaa rakentaa suhdetta ihastumista pidemmälle tai ovat muuten joissain lukoissaan, ja silloinhan se kyynisyys nostaa päätään. Moniselitteinen, ei aivan yksioikoinen asia.

Ei yksipuoliset ihastukset johda suhteeseen ja rakkauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksipuoliset ihastukset johda suhteeseen ja rakkauteen.

Ei tietenkään yksipuolinen. Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään yksipuolinen. Ei.

Tällä palstalla ei muita ole, kuin yksipuolisia, niistäkin suurin osa salaisia, joista kohde ei tiedä välttämättä mitään. Muut hoitavat asiansa puhumalla oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Yritin olla kyyninen, mutta tykkään hänestä liikaa 😊

• Anonyymi

Tuttu tunne

• Anonyymi

Jokos se loppui. No ohho.

• Anonyymi

Niin siinä taisi käydä.

• Anonyymi

Ei ole tuttua.

• Anonyymi

Ehkä voisit luovuttaa kohteesi, hän ei varmaan välinpitämyyttäsi kaipaa. Kerro, että tämä oli tässä ja älä roikota.

• Anonyymi

En mä ketään roikota 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ketään roikota 😂

En edes enää itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ketään roikota 😂

Omakohtainen kokemus on, että olen ihastunut ja kaipaan. Hän ei ole ilmaissut selkeästi, että ei kiinosta, jatka matkaa. Vaan ignooraa, ja se tosiaan tekee kipeää. Sitä tarkoitin tässä. Olisi paljon parempi, kun asiat olisi selvät, eikä toista roikoteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omakohtainen kokemus on, että olen ihastunut ja kaipaan. Hän ei ole ilmaissut selkeästi, että ei kiinosta, jatka matkaa. Vaan ignooraa, ja se tosiaan tekee kipeää. Sitä tarkoitin tässä. Olisi paljon parempi, kun asiat olisi selvät, eikä toista roikoteta.

Silloin varmaan kannattaisi kysäistä siltä toiselta osapuolelta kiinnostuksesta. Toinen ei varmasti itse tule sitä kertomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sä olet yksipuolisesti ihastunut eikä toista kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut jos ignooraa.

• Anonyymi

Se ihastus oli gavallinen nainen ei kuitenkaan ymmärrä
      Näitä tuntemuksia miksi sellaisia tuntee.
      Tosi raskaita välillä. Voi olla mielen sairauttakin jotkut
      Ei rakastu koskaan elämänsä aikana.

• Anonyymi

Ensiavussa on sellaisia kriteereitä jonka tähden pitäisi varata aikaa. Tässä maailmassa tosin penseydellä ja välinpitämättömyydelläkin on. Siis kriteereitä. Priorisoituja.

• Anonyymi

Ihan tuttua sillä erolla, että mulla se ihastus ei pääsekään loppumaan. Jotain kautta se taas tulee ja lämmittää sisintä...

• Anonyymi

Mullakin se ihastumisen tunne pysyy myös rakastamisen aikana. Jokainen päivä ei tietenkään ole pelkkää aurinkoa, mutta joka päivä siltikin huomasin rakastavani ja olevani yhä yhtä ihastunut tähän ihmiseen kuin jo ensi metreillä. Joka päivä katsoin häntä uusin silmin. Elämäni rakkaus. Vaimoni ❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin se ihastumisen tunne pysyy myös rakastamisen aikana. Jokainen päivä ei tietenkään ole pelkkää aurinkoa, mutta joka päivä siltikin huomasin rakastavani ja olevani yhä yhtä ihastunut tähän ihmiseen kuin jo ensi metreillä. Joka päivä katsoin häntä uusin silmin. Elämäni rakkaus. Vaimoni ❣️

Ihanaa ettå kirjoitat vaimollesi täällä. Hän on varnasti myös tietoinen, mitkä viestit ovat sinulta? Maustaa varmasti ihanasti seksielämäänne? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa ettå kirjoitat vaimollesi täällä. Hän on varnasti myös tietoinen, mitkä viestit ovat sinulta? Maustaa varmasti ihanasti seksielämäänne? :)

Varnasti varnasti 😂

• Anonyymi

Mulla on auttanut se että muistan sen tunteen kun toiseen ei saanut minkäänlaista kontaktia (toinen ei ollut näkevinään). Hyvin kylmenee ne viimeisetkin tunteet 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo taitaa itse istua palstalla ja kirjoitella miehenään :) En usko että kukaan rakastavassa suhteessa olevan olisi tätä edes avannut. Lukekaa otsikko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole enää seksia. Vaimolla on naapurin isännän kanssa jotain vielä. t: 10:18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole enää seksia. Vaimolla on naapurin isännän kanssa jotain vielä. t: 10:18

Aivan, aivan, no tsemii dude.

• Anonyymi

Ihan vierasta, yleensä ihastuksesta tulee rakkaus.

• Anonyymi

Et ole sitten kokenut yksipuolista ihastusta?

• Anonyymi

Minulla taas ei koskaan ole käynyt noin vaikka nelosella ikäkin jo alkaa.

• Anonyymi

Ei nyt välttämättä kyynisyys. Ei se yksipuolinen ihastuminen estä ihastumasta uudestaan. Kun ne vaaleanpunaiset lasit putoaa silmiltä, ei vain näe enää pelkkiä yhdistäviä tekijöitä, eikä yritä selittää asioita parhain päin sen toisen ja itsensä kannalta. Alkaa nähdä erot ja tapahtumat realistisesti. Kun tunnustaa tosiasiat, on helppo hengittää. Tietää, että jalat on taas tukevasti maan pinnalla.

• Anonyymi

Ei se muakaan ole estänyt ihastumasta johonkin toiseen ihmiseen. Hetkeksi saattaa iskeä vaan tuo kyynisyys, kun on nuo vaaleanpunaiset lasit pudonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se muakaan ole estänyt ihastumasta johonkin toiseen ihmiseen. Hetkeksi saattaa iskeä vaan tuo kyynisyys, kun on nuo vaaleanpunaiset lasit pudonneet.

Näinhän se menee.

• Anonyymi

Nämä kommentit ihastuksen muuttumisesta rakkaudeksi huvittaa mua, kun mulla oli ihastuskin vaihtunut suunnilleen lennosta toiseen ihmiseen. Ei olleet mitään vuosisadan rakkaustarinoita 😂

• Anonyymi

Ihastumisella ei tee mitään, vasta rakkaudella.

• Anonyymi

Joo, jotkut vaihtaa kohdetta kuin sukkia. Toiset ihastuu vakavasti ja riutuvat loppuelämän. Eivätkä leiki toisten tunteilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastumisella ei tee mitään, vasta rakkaudella.

Olen samaa mieltä. Ihastua voi yksipuolisesti, rakkauteen tarvitaan kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, jotkut vaihtaa kohdetta kuin sukkia. Toiset ihastuu vakavasti ja riutuvat loppuelämän. Eivätkä leiki toisten tunteilla.

Se on myös oma valinta haluaako jäädä roikottamaan itseään yhden ihastuksen takia. Jos ihastukseltaan ei saa vastakaikua, ei se ole toisten tunteilla leikkimistä vaan silloin kiusaa vain itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on myös oma valinta haluaako jäädä roikottamaan itseään yhden ihastuksen takia. Jos ihastukseltaan ei saa vastakaikua, ei se ole toisten tunteilla leikkimistä vaan silloin kiusaa vain itseään.

Tietysti kannattaa kertoa toisellekin. Jos ei kerro, niin silloinhan ei tee kaikkea, mitä voisi.

• Anonyymi

Kyynisyys, katkeruus, viha, masennus ja epätoivo on vain jäänyt jäljelle suuresta rakkaudesta. Nainen petti, jätti ja hylkäsi.

• Anonyymi

Harmi että sulle on käynyt niin. Sen jälkeen on varmasti vaikea luottaa enää kenenkään.

• Anonyymi

Niin ne tekee teille beta-miehille.

• Anonyymi

Ihastuminen päättyy joko syventymällä rakkaudeksi tai kuihtumalla, jos huomataan ettei onnaa. Enpä tiedä miten kyynisyys siihen tulisi mukaan, en ole kokenut.

• Anonyymi

Ihastuminen on muksujen touhua, aikuiset rakastuu.

• Anonyymi

Ihanko totta 😂

• Kyllä nyt oli taas...

• Anonyymi

EI välttämättä lopu, menee vain lepotilaan. Voi leimahtaa uudestaan.

• Anonyymi

I love cynicism. It's my middle name.

• Anonyymi

Minä teen naisen kyyniseksi kun olen niin arka. Hän ei jaksa rakastaa minua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1760
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe