Tänään? Tulethan? On niin valtava ikävä.
Milloin tuut
16
119
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen 1.1.2031
- Anonyymi
Okei 👍
- Anonyymi
Siinä on aika pitkä aika jollekin odoteltavaksi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on aika pitkä aika jollekin odoteltavaksi 🤣
Eihän tuo ole aika eikä mikään 😁
- Anonyymi
Tuun jo 15 sekunnin jälkeen, entä sinä?
- Anonyymi
Sun kanssa ehkä noin kahdessa tunnissa.
- Anonyymi
Ich komme auch.
- Anonyymi
Voivoi miten nopeesti kerkeetkö ees nauttia raukka
- Anonyymi
Tuun jos pyydät. Odottelen siis sun viestiä
- Anonyymi
Tässähän minä pyysin.
- Anonyymi
Eihän mulla ole sun oikeaa numeroa.
- Anonyymi
Litä tänne kuvasi niin tiedän oletko hän?Jos et uskalla missä kaupunki asut ? Rovaniemikö?
- Anonyymi
Jos junat kulkisivat tänään normaalisti, niin monenko aikaan oisit perillä, jos hyppäisit seuraavaan junaan, mikä sieltä lähtisi? Moneltako oisit tällä asemalla? Katotaan tätä kautta, selviääkö.
- Anonyymi
Vastaan sun puolesta tähän, että klo 17.27 oisit perillä, jos ne kulkisivat. Joko kässäät?
Kyllähän minä voisin kutsusta tulla. Irl viestiä vaan tulemaan. 😁
- Anonyymi
Mä tulin just. Melki kuali siihe😇 mutta kyllä oli kivaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️741611Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1161057YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52892- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028739Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726