Tänään? Tulethan? On niin valtava ikävä.
Milloin tuut
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen 1.1.2031
- Anonyymi
Okei 👍
- Anonyymi
Siinä on aika pitkä aika jollekin odoteltavaksi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on aika pitkä aika jollekin odoteltavaksi 🤣
Eihän tuo ole aika eikä mikään 😁
- Anonyymi
Tuun jo 15 sekunnin jälkeen, entä sinä?
- Anonyymi
Sun kanssa ehkä noin kahdessa tunnissa.
- Anonyymi
Ich komme auch.
- Anonyymi
Voivoi miten nopeesti kerkeetkö ees nauttia raukka
- Anonyymi
Tuun jos pyydät. Odottelen siis sun viestiä
- Anonyymi
Tässähän minä pyysin.
- Anonyymi
Eihän mulla ole sun oikeaa numeroa.
- Anonyymi
Litä tänne kuvasi niin tiedän oletko hän?Jos et uskalla missä kaupunki asut ? Rovaniemikö?
- Anonyymi
Jos junat kulkisivat tänään normaalisti, niin monenko aikaan oisit perillä, jos hyppäisit seuraavaan junaan, mikä sieltä lähtisi? Moneltako oisit tällä asemalla? Katotaan tätä kautta, selviääkö.
- Anonyymi
Vastaan sun puolesta tähän, että klo 17.27 oisit perillä, jos ne kulkisivat. Joko kässäät?
Kyllähän minä voisin kutsusta tulla. Irl viestiä vaan tulemaan. 😁
- Anonyymi
Mä tulin just. Melki kuali siihe😇 mutta kyllä oli kivaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857