Vihreiden kannattaa hankkia omaa metsää, jota voi suojella.
Nyt on paljon metsätiloja myynnissä.
Vihreät - ostakaa metsää
11
422
Vastaukset
- Anonyymi
Purra:
Kansallisen edun mukainen EU-politiikka on mahdollista.
”Ruotsi ei hyväksy EU:n hiilinieluasetusta – pelkää haittoja maaseudulle ja metsätaloudelle
Ruotsin äänestyskäyttäytyminen rikkoo normia, jossa puheenjohtajamaa yleensä kannattaa EU:n esitystä.”
PS voittoon! 🇫🇮 - Anonyymi
Hyvä Ruotsi!
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/dd450d63-b9a1-4cbf-bb8d-d23ac930a67d - Anonyymi
Kannattaa myös selvittää, että mikä ovat jokamiehenoikeudet liikkua metsässä.
- Anonyymi
Niinpä! On siellä kaikenlaisia papparaisia huutamassa marjastajille! Lukisivat papparaiset itse säännöt!
- Anonyymi
Hutisalo ei ole käynyt ikinä luonnossa, partiolaista akasta ei saa millään keinolla!!♻️🍀💸
- Anonyymi
Itäkeskus ja metro lienevät hänen lähin kontaktinsa luontoon? Köyhyystutkija-tohori.
- Anonyymi
Jokamiehen oikeus; jalan saa kulkea mutta ei moottorilla!
- Anonyymi
Autolla ei saa ajella esim. osakasrantoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla ei saa ajella esim. osakasrantoihin!
Onko näin
- Anonyymi
Vihreät on kovinta huutoa siellä missä metsän tilalle on kasvanut betoniviidakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774562Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112633- 1771769
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721279- 761262
- 35996