Vihreiden kannattaa hankkia omaa metsää, jota voi suojella.
Nyt on paljon metsätiloja myynnissä.
Vihreät - ostakaa metsää
11
394
Vastaukset
- Anonyymi
Purra:
Kansallisen edun mukainen EU-politiikka on mahdollista.
”Ruotsi ei hyväksy EU:n hiilinieluasetusta – pelkää haittoja maaseudulle ja metsätaloudelle
Ruotsin äänestyskäyttäytyminen rikkoo normia, jossa puheenjohtajamaa yleensä kannattaa EU:n esitystä.”
PS voittoon! 🇫🇮 - Anonyymi
Hyvä Ruotsi!
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/dd450d63-b9a1-4cbf-bb8d-d23ac930a67d - Anonyymi
Kannattaa myös selvittää, että mikä ovat jokamiehenoikeudet liikkua metsässä.
- Anonyymi
Niinpä! On siellä kaikenlaisia papparaisia huutamassa marjastajille! Lukisivat papparaiset itse säännöt!
- Anonyymi
Hutisalo ei ole käynyt ikinä luonnossa, partiolaista akasta ei saa millään keinolla!!♻️🍀💸
- Anonyymi
Itäkeskus ja metro lienevät hänen lähin kontaktinsa luontoon? Köyhyystutkija-tohori.
- Anonyymi
Jokamiehen oikeus; jalan saa kulkea mutta ei moottorilla!
- Anonyymi
Autolla ei saa ajella esim. osakasrantoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla ei saa ajella esim. osakasrantoihin!
Onko näin
- Anonyymi
Vihreät on kovinta huutoa siellä missä metsän tilalle on kasvanut betoniviidakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933