Toive Keiteleen apteekille

Anonyymi-ap

Keiteleen apteekki on postimerkin kokoinen. Kun sieltä yrittää ostaa käsikauppalääkkeitä tai muita tuotteita, henkilökunnalla on tapana rynnätä reseptitiskin takaa kuulustelemaan, mitä asiakas etsii.

Tämän on varmaan tarkoitus olla hyvää palvelua, mutta aina se ei ole sitä. Pienellä paikkakunnalla asuva voi haluta ostaa katumuspillerinsä, raskaustestinsä, liukuvoiteensa , alapään vaivojen lääkkeet yms. ilman, että kaikki paikalla olevat sitä kuulevat. Antakaa siis meidän asioida rauhassa käsikauppaosastolla. Osaamme kyllä pyytää apua, jos sitä tarvitsemme.

Valitettavasti tämä sama tapa on leviämässä myös Pielaveden apteekkiin. Saa nähdä, miten etäälle on asiointi siirrettävä liiallisen palveluinnon vuoksi.

9

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylläpä sitä nyt kehutaan. Keiteleellä kaikki tietävät kuitenkin kaikkien asiat. Mitäpä noita salailemaan. Liukuvoide on varmaan noihin b-rapun hommiin?

• Anonyymi

Venäläinen nainen tietää ainakin. Selvillä markkinoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaa sitten hinnoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaa sitten hinnoitella.

venäjä nainen parras naine n suomi naine huono nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekakäyttäjäpillupoliisi joka muutti pois keiteleeltä?

• Anonyymi

Tällä kylällä ei harrasteta paskasuolen venytyksiä. Jumalan Sana ja mies ja nainen ja Isänmaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä kylällä ei harrasteta paskasuolen venytyksiä. Jumalan Sana ja mies ja nainen ja Isänmaa!

Ja naisilla kuivuus.fi.

• Anonyymi

Venäläiset naiset on laiskoja. Ota mielummin thaikku. Keiteleen kunnalle on tullut iso lovi näistä venäläisistä. Kunnan elättejä ainakin tämä yksi kevytkenkäisestä naisesta alkunsa saanut sukukunta, joka nyt onneksi on siirtynyt suurimmaksi osaksi pois Keiteleen kunnan leivistä.

• Anonyymi

Sinä vittu tarvii tällä kylällä mitään liukuvoiteita tai raskaustestejä. Vai naitko kaikki miehet läpi kerran vuoteen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe