Ehkäpä näin sinusta unta

Anonyymi-ap

vaikka siinä muitakin ihmisiä oli, olit "päähenkilö" :)

Koko aamun olen miettinyt MIKSI näin susta unta, kun ei olla vuosiin nähty.
Ei kai siinä muuta syytä ole kuin että olet välillä ajatuksissa.
Ja kun täällä oli avaus Vanhasta suolasta ja katsoin äskettäin Poikamiesboxi elokuvan joka pisti miettimään näitä naisen logiikkoja ja ihastumisia. Tosin elokuvan juonet oli 60 vuoden takaa. Mut kai ne naisten osalta vähän pitää paikkasa ;-)

Ratkaiseva osa uneen tuli varmaan eilisestä kun mietin että saattaisimme olla samassa työpaikassa, jos en ois aikoinaan tehnyt toisenlaista valintaa.

Unessa kuljin katua ja tiesin että yksi talo ja sen eka kerros liittyy sinuun.
Joko se oli kahvila, ravintola, työpaikka tai asunto ... tilanne oli epäselvä enkä uskaltanut mennä sen ohi, vaan käännyin vasemmalle. Kävellessäni pois päin tiesin että saatat nähdä minut ja se tuntui nololta.

Seuraavaksi olin jonkinlaisessa toimistossa paperinipun kanssa. Se saattoi olla työpaikka tai jokin julkinen paikka, kirjasto tms. Ihmisillä tuntui olevan työkiireitä, ja itsekin menen jonkin hyllykön ja työpöydän ääreen. Samassa huomaan Sinut käytävän toisella puolella, istumassa tuolilla ja selailemassa kirjaa pöydän vieressä. Katsot minua, tai ainakin luulen että olet siinä, mutta en ole varma. En tunnista sua varmuudella. Kaukonäkö on hidas enkä saa sitä tarkaksi heti. Pitempään en kehtaa tuijottaa.

Asia jää vaivaamaan mutta mun on mentävä hoitamaan asioita jonnekin ... kävelen käytävää hissille. Siellä on pari ihmistä, joista toinenkin näyttää sulta. Näen naisen sivusta, hiukset on nyt vähän kiharat, lyhyemmät, kasvojen piirteet vähän erilaiset kuin mitä Sulla oli äsken. Tuo henkilöiden tunnistamisen epävarmuus alkaa aiheuttaa pahoinvointia. Kaikki tuntuu sekavalta ja ...

päätän lopettaa sekavan unen ;-)

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkäpä olet häntä nähnyt irl, mutta et tajunnut nähneesi.

• Anonyymi

Siis tarkoitan, että siksi hän tuli myös uniisi. Suuremmalla syyllä vielä, jos et häntä tunnistaisi irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitan, että siksi hän tuli myös uniisi. Suuremmalla syyllä vielä, jos et häntä tunnistaisi irl.

En usko että olen nähnyt hänet viime aikoina. Sen verran hyvin huomaan kaikki "epäilyttävät" hahmot.

Mutta joskus vuosia sitten kävi niin, että ei heti tajunnut kuka se ja se oli. Vasta sitten kun oli jo myöhäistä. Myöhäistä korjata asiaa ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olen nähnyt hänet viime aikoina. Sen verran hyvin huomaan kaikki "epäilyttävät" hahmot.

Mutta joskus vuosia sitten kävi niin, että ei heti tajunnut kuka se ja se oli. Vasta sitten kun oli jo myöhäistä. Myöhäistä korjata asiaa ...

Itselleni tuli reilu vuosi sitten yksi mies mieleen ihan puskista (siis vuosien takaa). Ei siis oltu nähty tai mitään. Epäilen että olisi voinut tulla jossain vastaan, mutta en tajunnut ja sen vuoksi tuli mieleen. Sitten siitä se "alamäki" alkoi 🤭 eli hän alkoi pyörimään mielessä, unissa entistä enemmän. Ja tuo siis tapahtui ennen, kun oikeasti sitten ohimennen nähtiin. Tunnistin kyllä hänet välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni tuli reilu vuosi sitten yksi mies mieleen ihan puskista (siis vuosien takaa). Ei siis oltu nähty tai mitään. Epäilen että olisi voinut tulla jossain vastaan, mutta en tajunnut ja sen vuoksi tuli mieleen. Sitten siitä se "alamäki" alkoi 🤭 eli hän alkoi pyörimään mielessä, unissa entistä enemmän. Ja tuo siis tapahtui ennen, kun oikeasti sitten ohimennen nähtiin. Tunnistin kyllä hänet välittömästi.

Miksi alkoi pyörimään mielessä?

Alkoiko tuntua että hän ois ollut oikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi alkoi pyörimään mielessä?

Alkoiko tuntua että hän ois ollut oikea?

Voi kun tietäisi vastauksen tuohon, en tiedä. En tiedä onko hän se oikea vai kuuluuko meidän vaan jotenkin muuten kohdata. Aika näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun tietäisi vastauksen tuohon, en tiedä. En tiedä onko hän se oikea vai kuuluuko meidän vaan jotenkin muuten kohdata. Aika näyttää.

Lisään vielä tähän. Niin hullulta kuin kuulostaa, tunnen outoa vetoa häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tähän. Niin hullulta kuin kuulostaa, tunnen outoa vetoa häneen.

Se ei kai oo tuo, jolle kaikki vastaantulijat vinoilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei kai oo tuo, jolle kaikki vastaantulijat vinoilee

En tiedä ketä tarkoitat.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronapiikki?

Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.
      Salaliittoteoria
      271
      6546
    2. Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon

Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny
      Maailman menoa
      465
      2971
    3. Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin

Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis
      Luterilaisuus
      241
      2085
    4. Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi

Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö
      Maailman menoa
      200
      1708
    5. Jotain hampaankolossa vieläkin?

Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.
      Ikävä
      300
      1563
    6. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      16
      1136
    7. Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?

Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.
      Ikävä
      65
      1087
    8. Ehkä tosiaan niin

että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh
      Ikävä
      62
      978
    9. Mitä teitte tänään?

Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte
      Ikävä
      139
      840
    10. vastuuton kolmikko.

Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra
      Sysmä
      7
      826
    Aihe