Kas kun ei ole keksitty aikaisemmin. Suomi on täynnä suuria peltoaukeita jotka olisi todella sopivia tuulimyllyille ja niistä saisi paremmat tuotot kuin maanviljelystä..samalla kun pellot vuokrattaisii. Tuulivoima alueiksi ei mikään estä viljelyä peltolohkoilla ja sitten saisi kuitenkin tuulivoima rahat päälle
Pellot tuulivoima alueiksi
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Jos myllyä ei seiso pellolla niin tuulivoima korvausta saa noin 200 euroa hehtaarilla...eli ei sillä nyt rikastumaan pääse mutta peltoja voi edelleen käyttää viljelyyn
- Anonyymi
Jos myllyt asentaa merialueelle (tarpeeksi lähelle maata), generaattorien virtaa ja vettä voi hyödyntää vedyn tuotantoon (esim. onton rungon sisälle teknologiaa) Sitten vain valmiin vety-kaasun kuljetus meriteitse tai putkella rannikolle ja saadaan tuulesta tupla hyöty?
- Anonyymi
Alue pitääs kumminki kaavoottaa ja sitte on nämä valittajat; Telekku väläkkyy, linnut häiriintyy, maisema pillaantuu, ultramatalaa melua syntyy, terveys menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868