Olin muutaman viikon pois palstalta ja täällä saa lukea aloituksia, jotka joku olisi voinut luulla olevan minulta. Mutta tekstit höystetty epäkohteliaalla sävyllä ja jotkut sellaisia joista en ikinä palstalla kirjoittaisi. Toivottavasti kyseinen mies haluaa selvitellä asioita kohteliaasti kasvotusten joskus, eikä täällä.
Tuli niin paha olo näitä lukiessa, että en halua palstalle jäädä vaan keskityn muuhun elämään. Miehelle, mun mielestä maailman komeimmalle, hauskimmalle ja mukavimmalle tahtoisin sanoa, säikähdit tai et, että oot rakas. En ole luovuttanut, vaikka viimeisimmäksi haasteita kommunikoinnissa on ollutkin, ja uskon meihin. Only you 🎯
No huh huh mitä täällä saa lukea
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paremmin muutaman tunnin pois.
- Anonyymi
Onpa itsekästä omia poissaolon aikansa viestitkin itselleen. En edes lukenut kokonaan. Turha viesti ja ihminen!
- Anonyymi
Ilkeiden somekommenttien takia on muitakin jotka eivät ole jaksaneet elää
- Anonyymi
Tämä niin totta. Miten joku voi olla niin itseriittoinen et vetää kaiken heti itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä niin totta. Miten joku voi olla niin itseriittoinen et vetää kaiken heti itselleen.
Itseriittoinen. Luepa tuo aloittajan viesti uudestaan. Ehkä huono itsetunto hänellä todennäköisemmin.
- Anonyymi
Anna joku vinkki et kuka mies?
- Anonyymi
Joo aika seko sivusto sairaat ihmiset koittaa sairastuttaa muitakin
- Anonyymi
Olisit pysynyt pois. Kamalaa kakkaa nuo viestisi.
- Anonyymi
Nettikiusaamista viestisi
- Anonyymi
Aloittajaätmi palstan pahin moskantuottaja mutta ainahan tämä omaan olkaan taputtelu virkistää
- Anonyymi
Tuleeko hyvä mieli kiusaamisesta ja nimittelystä? Mietitkö yhtään kommenttiesi seurauksia. Onko pakko olla noin ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko hyvä mieli kiusaamisesta ja nimittelystä? Mietitkö yhtään kommenttiesi seurauksia. Onko pakko olla noin ilkeä?
Olen täällä vuosikymmeniä seurannut tätä palstatrollin ristiretkeä ja jos jokin asia on varma niin se että kaikki ilkeys mitä tuolle rataranelle sanoo on oikeutettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä vuosikymmeniä seurannut tätä palstatrollin ristiretkeä ja jos jokin asia on varma niin se että kaikki ilkeys mitä tuolle rataranelle sanoo on oikeutettua
Aika sairas pakkomielle sinullakin jos elämäntehtävänä on seurata jonkun tuntemattoman mt potilaan sekoiluja anonyymipalstalla joka on yks netin pahimpia kaatopaikkoja jatka samaan malliin mut älä syyllistä kaikkia tai osottele vääriin pöytiin saattaa osua mustamaalaukset omaan nilkkaan
- Anonyymi
Oisin voinu kirjoittaa saman paitsi en oo ollut palstalta pois 🤪
- Anonyymi
Onneksi täällä ei ole yhtään viestiä joka vois olla multa.
- Anonyymi
Ei näitä kukaan seuraa sen kummemmin. Heittää kommentin silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628