Älkää vaan menkö äänestämään näitä samoja hillotolpalla notkujia, jotka eivät ikinä ole saaneet mitään aikaan politiikassa muuta kuin vahinkoa.
Muistakaa myös tämä Ulvilalainen sotella ratsastaja, johon hallituskin hermostui.
Missä on tämä sote nyt, missä rahat, missä toimiva järjestelmä, missä poistuneet hoitojonot?
Rahat on mennyt, mikään ei toimi terveydenhuollossa, hoitojonot kauheat, hoitajat pakenee alalta, hallintoa ja byrokratiaa lisättiin ja kuluja, mutta mitään ei tehty potilasten eteen. Koko järjestelmä sutattiin.
Miten kehtaa olla taas ehdokkaana tämä ex ministeri, kysyn vaan?
Muistakaa äänestää oikein
Anonyymi-ap
3
738
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään ääntä. On näyttänyt vuosien mittaan ettei mitään ole saanut aikaan muuta kuin sopeutumiseläkkeen itselleen.
- Anonyymi
Suuret puoluejohtajatkin ovat jo sitä mieltä että sote pitää purkaa välittömästi ja tämä uusi byrokratia sen ympäriltä.
Hirveää rahanhaaskausta tyhjän vuoksi.
Kaikki soteministerit pitäisi laittaa vastuuseen ja maksamaan hullutuksestaan.- Anonyymi
Sotevaltuustossa nostetaan korkeita palkkoja puolipäivätyöllä:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011104187.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906