Älkää vaan menkö äänestämään näitä samoja hillotolpalla notkujia, jotka eivät ikinä ole saaneet mitään aikaan politiikassa muuta kuin vahinkoa.
Muistakaa myös tämä Ulvilalainen sotella ratsastaja, johon hallituskin hermostui.
Missä on tämä sote nyt, missä rahat, missä toimiva järjestelmä, missä poistuneet hoitojonot?
Rahat on mennyt, mikään ei toimi terveydenhuollossa, hoitojonot kauheat, hoitajat pakenee alalta, hallintoa ja byrokratiaa lisättiin ja kuluja, mutta mitään ei tehty potilasten eteen. Koko järjestelmä sutattiin.
Miten kehtaa olla taas ehdokkaana tämä ex ministeri, kysyn vaan?
Muistakaa äänestää oikein
Anonyymi-ap
3
795
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään ääntä. On näyttänyt vuosien mittaan ettei mitään ole saanut aikaan muuta kuin sopeutumiseläkkeen itselleen.
- Anonyymi
Suuret puoluejohtajatkin ovat jo sitä mieltä että sote pitää purkaa välittömästi ja tämä uusi byrokratia sen ympäriltä.
Hirveää rahanhaaskausta tyhjän vuoksi.
Kaikki soteministerit pitäisi laittaa vastuuseen ja maksamaan hullutuksestaan.- Anonyymi
Sotevaltuustossa nostetaan korkeita palkkoja puolipäivätyöllä:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011104187.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939