hyvä manageri peli!

Cura manager

mene osoitteeseen http://cura.rikos.org/cgi-bin/manageri/login.pl ja rekisteröydy. Tosi hyvä ja lupaava manageri peli. Ehkä vielä pikkusen keskeneräinen. mutta se ei haittaa pelaamista. Peli on Yhden miehen ylläpitäämä. peli Ei niile jotka kirjautuu vain yhden kerran. No joo kuitenkin parhaimpia manageri pelejä ja se ei matki tosiaan muita mitenkään

46

14164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guggu

      Nonii liityin juuri. Tietääkö joku kuinka kauan joukkueen saanti kestää?

      • pelihullu777

        Aika päivittää vanhaa ketjua, kun löysin aivan käsittämättömän hyvän manageri pelin nimeltään 11x11! Tuolla http://bit.ly/nettipelit sivulla oli siitä maininta ja innostuin todella paljon.
        Saman sivun Bounty Bay peli on kanssa aika paha koukuttaja LOL!


    • nyt heti

      Nonii kannatta kokeila, sillä tuo on paras manageri peli mitä tiän, etti niin!

    • Harhautettu

      Siis eihän tuota vois edes sillä nimellä kutsua!?!?!? Kököt valikot,todella rajalliset mahdollisuudet...Äijille annettu vaan kokonaisarvosan taidoista.Ja pelaaja ei voi hallita kahta eri pelipaikkaa,esim. pakki ja keskikenttä...Ei mitään peliraportteja ja listaa voisi jatkaa.Naurettava sätös! Kiinnostas vaan tietää,millanen ollut tuolloin 2005...Vähän vaikuttas että 12v. pojjat kehuu kaverin tekelettä! hahahahaa

      • Hohoo

        Mitä nyt olen Cura Managerin toimintaa seurannut niin vuosi vuodelta mennyt hirveitä harppauksia eteenpäin. Managerina kuitenkin omalaatuisempi kuin muut genren pelit. Joka tapauksessa jos sama kehitystahti jatkuu niin odotan innolla missä peli on muutaman vuoden päästä.


    • Valtsu1234
      • DjCari (HA sekä Cura)

        Itse olen kokeillut hattrick, hockeyarena sekä curan.

        Kahta pelaan vieläkin. Curaa sekä Hockeyareenaa.
        Pärjäämisen kanssa ei ole ollu ongelmia minkään kanssa, ainoo huono puoli on ettei tiedä minkä takia hattrick:ssa pärjää...

        Se vaan et noi 2 peliä on paljon selvempia valikoiltaan (käyttömukavuus) sekä paljon nopeatemposempia (itse olen paljon koneella)

        On noita muitakin tullu pikaseen kokeiltua, mut ei ole innostus tarttunut. Mielipiteensä kullakin mut kannatan noita kahta.

        Ugh.


      • fewe0
        DjCari (HA sekä Cura) kirjoitti:

        Itse olen kokeillut hattrick, hockeyarena sekä curan.

        Kahta pelaan vieläkin. Curaa sekä Hockeyareenaa.
        Pärjäämisen kanssa ei ole ollu ongelmia minkään kanssa, ainoo huono puoli on ettei tiedä minkä takia hattrick:ssa pärjää...

        Se vaan et noi 2 peliä on paljon selvempia valikoiltaan (käyttömukavuus) sekä paljon nopeatemposempia (itse olen paljon koneella)

        On noita muitakin tullu pikaseen kokeiltua, mut ei ole innostus tarttunut. Mielipiteensä kullakin mut kannatan noita kahta.

        Ugh.

        Täysin samaa mieltä!


      • 777
        DjCari (HA sekä Cura) kirjoitti:

        Itse olen kokeillut hattrick, hockeyarena sekä curan.

        Kahta pelaan vieläkin. Curaa sekä Hockeyareenaa.
        Pärjäämisen kanssa ei ole ollu ongelmia minkään kanssa, ainoo huono puoli on ettei tiedä minkä takia hattrick:ssa pärjää...

        Se vaan et noi 2 peliä on paljon selvempia valikoiltaan (käyttömukavuus) sekä paljon nopeatemposempia (itse olen paljon koneella)

        On noita muitakin tullu pikaseen kokeiltua, mut ei ole innostus tarttunut. Mielipiteensä kullakin mut kannatan noita kahta.

        Ugh.

        Jumalainen peli kyllä


      • managerzone

      • holodghd
        managerzone kirjoitti:

        Managerzone on paras kaikista. Oon koittanu kaikkia ja se on selvä ykkönen! http://managerzone.com/

        Nää on kaikki managerpelit ihan samanlaisia paskoja....sä voitat 10 pelii putkeen ja sit häviit kaikki loput joku 10-0...kokemusta on noin 12 maangerpelistä!!!!


      • Joku
        managerzone kirjoitti:

        Managerzone on paras kaikista. Oon koittanu kaikkia ja se on selvä ykkönen! http://managerzone.com/

        Oon samaa mieltä. Live ja 3D komennot on todella hyviä!


      • Managerzone se olla pitää!
        Joku kirjoitti:

        Oon samaa mieltä. Live ja 3D komennot on todella hyviä!

        Managerzone on todellakin manageri pelien eliittiä. Monipuolinen ja helppo pelata mutta silti haastava. :) Aluksi kun pelaa saattaa todella tuntua että ottelut päättyy kaikki murskasti jne. mutta kun vähän etenee pelissä niin alkaa olla paljon realistisempi, mikä johtuu siitä että muut jengit on myös aktiivisia paremmilla sarjatasoilla.


      • ei kelpaa
        DjCari (HA sekä Cura) kirjoitti:

        Itse olen kokeillut hattrick, hockeyarena sekä curan.

        Kahta pelaan vieläkin. Curaa sekä Hockeyareenaa.
        Pärjäämisen kanssa ei ole ollu ongelmia minkään kanssa, ainoo huono puoli on ettei tiedä minkä takia hattrick:ssa pärjää...

        Se vaan et noi 2 peliä on paljon selvempia valikoiltaan (käyttömukavuus) sekä paljon nopeatemposempia (itse olen paljon koneella)

        On noita muitakin tullu pikaseen kokeiltua, mut ei ole innostus tarttunut. Mielipiteensä kullakin mut kannatan noita kahta.

        Ugh.

        Samaa mieltä Hattrick:ista. Vaikeat valikot ja ei löydä mitään mistään. Myös 1 sarja matsi viikossa on liian hidasta milloin pitää vaan odotella ja odotella. Muihin Manageri peleihin verratessa huono peli.


      • bananipojo589
        ei kelpaa kirjoitti:

        Samaa mieltä Hattrick:ista. Vaikeat valikot ja ei löydä mitään mistään. Myös 1 sarja matsi viikossa on liian hidasta milloin pitää vaan odotella ja odotella. Muihin Manageri peleihin verratessa huono peli.

        olet ihan väärässä


    • Holy-War

      Katsokaa ihmeessä!

      • bbwqaq

        miten tohon maailmaan pääsee kun on kirjautunut sisään???


      • Maku73
        bbwqaq kirjoitti:

        miten tohon maailmaan pääsee kun on kirjautunut sisään???

        Koittakaa manageripeliä nimeltään Freekick!

        Löytyy: www.freekick.org

        Ainakin mun mielestäni PARAS nettimanageripeleistä. Haastavampi ja vaikeampi oppia, mutta aaahh niin paljon palkitsevampi kun esim. Hattrick!!!


      • lasselasselasse
        Maku73 kirjoitti:

        Koittakaa manageripeliä nimeltään Freekick!

        Löytyy: www.freekick.org

        Ainakin mun mielestäni PARAS nettimanageripeleistä. Haastavampi ja vaikeampi oppia, mutta aaahh niin paljon palkitsevampi kun esim. Hattrick!!!

        SnickersManager o paras ja se o aina ku o lätkän MM, parempi kuin liiga pörssi


      • Maku73
        lasselasselasse kirjoitti:

        SnickersManager o paras ja se o aina ku o lätkän MM, parempi kuin liiga pörssi

        Juu, Snickers Manager yllätti viime vuonna hauskuudella. Odotellaan jo kevättä! ;)

        Parhaat pelit netissä mielestäni:

        Liigapörssi: Aah niin haastavaa perustaa oma kimppa, ja kisata "sm-liiga" tiedosta kavereitten kesken!

        Freekick: Edelleenkin. Lopetin melkein 6 vuoden "uran" Hattrickissä Freekickin takia! :O
        Siinä misä Hattrick on talousmanagerointi, jalkapalloskinillä, niin on Freekick oikea jalkpallomanageri-peli! Kaikilla pelaajilla on esim 8 erilaista taitoa, ja jokaista pelaajaa voi harjoitella 2 taidossa samaanaikaisesti. Tämä tarkoittaa että jos nostat/ostat hyvia junnuja, voit kasvattaa niistä hyviä A-joukkueen pelaajia. Ei niin kun Hattrickissä että harjoittelet ainoastaan esim. puolustajia, ja myyt niitä pystyäksesi ostaa pelaajia muille pelipaikoille!

        Kokeilkaa ainakin: http://www.freekick.org?referrer=165798


    • hepe45
    • painakaa
    • Kaikki muut nähty..

      PowerPlay Manager (www.powerplaymanager.com) on slovakialainen projekti, joka pyrkii luomaan useista eri urheilulajeista managerointipelejä saman sivuston alle. Toukokuuta 20. päivä vuonna 2009 julkaistiin sivuston ensimmäisen urheilulajin, jääkiekon, kokoversio.

      Aloittaessasi PowerPlay Managerissa jääkiekkomanagerin urasi saat omistukseesi alle 20-vuotiaista pelaajista koostuvan aladivarijoukkueen sekä 2 000 000 rahaa, joiden avulla aloitat tiesi kohti ylempiä sarjatasoja. Päästäksesi huipulle voit ostaa pelaajia, parantaa pelaajiesi harjoitusolosuhteita, palkata organisaatioosi työntekijöitä, rakentaa areenallesi VIP-tiloja tai vaikkapa satsata rahasi oman junioriakatemiasi kehittämiseen. Menestyneimmät joukkueet pääsevät taistelemaan Mestareiden liigaan sekä Cup-voittajien cupiin ja tulevaisuudessa managerit voivat luotsata maajoukkueita. Ja vaikka et pääsisikään kansainvälisiin turnauksiin taistelemaan maasi maineesta, voit järjestää kavereidesi kanssa turnauksia nopeasti ja vaivattomasti.

      Sivuston seuraava laji on jalkapallo, jonka betaversion julkaisu on suunniteltu vuoden 2010 alkuun. Muita PowerPlay Manageriin suunniteltuja lajeja ovat formula 1, tennis, koripallo, ampumahiihto, käsipallo, lentopallo sekä baseball.

      Aloita nyt ja luotsaa joukkueesi huipulle!

      Terveisin
      Suomen PPM-tiimi

      • Hans Uberkabel

        Ilmoittaa ihmeessä jos joku tätä kyseistä peliä pelaa,niin voisi vääntää pari ystismatsia.Niin ja kertokaa jos olette pelin tätäkautta löytäneet :)


      • Puhakka9

        Mull on Bannit XD


    • joku
      • Jani Nieminen

        Mitä muita olet kokeillut?


    • ha
    • Cura-Legenda

      Cura Manager on paras ja omalaatuisin futismanageripeli mitä netistä löytyy. Suosittelen lämpimästi, tai no en suosittele, ellette halua jäädä pysyvästi koukkuun tähän addiktoivaan peliin. :)

    • ppm mies

      PPM on paras

    • MYRACINGCAREER.COM

      My Racing Career - Autourheilumanageripeli on peli, jossa otat formula kilpa-ajajan roolin. Aloitat urasi oikeiden Formula 3-luokkien kaltaisissa alemmissa formula-luokissa, mutta menestyksekkään kauden jälkeen saat tarjouksia paremmista luokista. Korkein on Formula 1, mutta tulee olemaan myös erityisiä Porsche Supercupin, DTM:n, IndyCarin tai NASCARin kaltaisia luokkia joihin voit ottaa osaa. Pelin beta versio on nyt julkaistu! Luo kuljettajatilisi nyt aloittaaksesi pelikokemuksen...

      T: Suomen MYR-Tiimi
      http://www.myracingcareer.com/r2455/

    • Jooves

      Futismanageroinneissa ei ole Sokker Managerin voittanutta. Vaatii ehkä hieman enempi paneutumista (esim ottelutaktiikoiden luominen) mutta syvyyttä pelissä riittää ja tällä on jotain tekemistä oikean jalkapallon kanssa toisin kuin esim. Hattrickillä. Kannattaa tsekata http://www.sokker.org/

    • tevra

      http://trophymanager.com/?c=2385916 testakkaapas tota! oon moni manageripelei testaillu ja toi on se ainut mihi en kyllästyny :) ei tarvii hirveesti tehä et tajuu idean, loistava pelimoottori ja tossa on ehkä enten juttui mitä pystyy siin pelissä tehä! testakkaapas!!

    • havoc3
    • Ihmemies91

      Itse olen pelannut sokkeria, freekickiä, hattrickia, powerplaytä, sportmanagersia(onkohan enää olemassakaan) jne. Nyt pelkästään Hockeyarenaa. Oikeastaan ainoa peli, joka on pystynyt koukuttamaan kunnolla. Helppo aloittelijankin päästä peliin sisään tekemällä aloittelijan tehtäviä, lisäksi vinkkejä saa pelin sisäiseltä keskustelupalstalta. Siellä on nimittäin laaja suomalaisyhteisö. Uusia pelaajia tulee kuitenkin nykyään harvemmin mukaan, ja näitä kaipailen itse. Peli on täysin ilmainen. Liity mukaan osoitteessa http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=664186

    • moi99

      kaikki on ihan väärässä. paras manageri peli on goal united.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • Manageri

      Ehdottomasti paras manageripeli netissä. Sisällöllisesti ja visuaalisesti.
      Tarjolla: Jalkapallo, jääkiekko, käsipallo ja koripallo. Jälkimmäisessä toinen kausi käynnissä, joten mukaan pääsee aivan lajin alusta alkaen.

      http://www.powerplaymanager.com/r1579189

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • rockingsoccer

      http://rockingsoccer.com/en/soccer/invitation?ref_id=37649&chk=a5cfa2499f

      Kannattaa todellakin testata.

    • Petu92

      My Racing Career on kilpa-ajo manageri peli netissä, josta löytyy Suomeltakin oma "maajoukkue" mikä on vieläpä pärjännytkin ihan mukavasti. Tämän lisäksi on suomalainen F1 tiimi Williams jolta niin ikään löytyy yksi kuljettajamestaruus ja tallisijoituksissa monta 3 sijaa ja kerran oltu 2. sijalla. Mikäli vaan löytyy pitkäjänteistä ja kunnianhimoista otetta ja kiinnostaa kilpakuskin managerointi, on tämä peli oikea sinulle.

      Liittykää peliin tästä ja tulkaa ihmeessä kokeilemaan:
      https://www.myracingcareer.com/r37267/

      • Sopmrtu

        Hyviä pelejä kantai kokeilla


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe