Kyselisin meneekö tullausmaksut kaikista Kiinasta tuoduista tavaroista?
Olen tilannut asusteita Covenzi.fi , BerryLookilta ja Fruugolta...
Pelottaa tuleeko halvoille tilauksilleni miten kalliit tullimaksut ja osaanko edes hoitaa tullausasian.
Kiitos jos osaa neuvoa
Verkkokauppa tilaukset
Anonyymi-ap
3
493
Vastaukset
- Anonyymi
ei mee veroja ,mutta älä tilaa sieltä mitään kuten minä sain jonkun hemmetin palautuksen pesurin akun piti olla 48v mutta teho täyteen ladattuna 20,4v ei takuuta eikä muutakuin lupasivat lähettää tilalle uuden,mutta koskaan ei tule ei kuulemma voi lähettää kun ei ole takuuta,täyttä paskaa älä osta,mitään
- Anonyymi
tilasin ensimmäistä ja viimeistä kertaa tuotteet on ihan jotain muuta kuin estellään.terveisin Jarmo
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941