Että ollaan erillään?
Kummankin pää on kovilla.
Mitään järkeä?
127
1974
Vastaukset
- Anonyymi
No sanos muuta rakas ❤️🔥
- Anonyymi
Nii.
- AnonyymiUUSI
Muuttakaa yhtee
- Anonyymi
Ei ole yhtään. Uutta suolee kun vanha kuolee
- Anonyymi
Ei tää ole mikään eks.
- Anonyymi
Pitäisi vaan hypätä kaulalle halimaan, että saadaan toisemme.
- Anonyymi
Ajatellaan kuitenkin positiivisesti. Sytytyslanka kuitenkin palaa koko ajan ja on vain ajan kysymys, milloin asiat ja ihmiset loksahtavat täydellisesti paikoilleen.
- Anonyymi
Niinhän se on. Näin mäkin jotenkin asian koen ja näen.
- Anonyymi
Koitahan nyt tonttu jo ymmärtää että jos sut haluaisin, oisit jo mun.
- Anonyymi
Ei tullut mieleen et joku toinen tonttukin voi kiinnostua 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mieleen et joku toinen tonttukin voi kiinnostua 😀
Se on luonnonlaki, ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on luonnonlaki, ole hyvä vaan.
Kiitos, olemme luonnollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, olemme luonnollisia.
Olkaa, kunhan pysyt kaukana.
- Anonyymi
Ei sua kukaan halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua kukaan halua.
Olisi elämä huomattavasti helpompaa niin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua kukaan halua.
Oitko nainen vähän vähemmän omenainen tullut jankuttamaan sillä ajatuksella, että nämä anonyymit tekstit voisi olla infernaalisen kateuden kohteeltasi? -ohut vaalee muuta rikosta ei ole kai tapahtunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oitko nainen vähän vähemmän omenainen tullut jankuttamaan sillä ajatuksella, että nämä anonyymit tekstit voisi olla infernaalisen kateuden kohteeltasi? -ohut vaalee muuta rikosta ei ole kai tapahtunut
Eli teeltä yksärinkertaiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhoilla ittesä ohueksi saa, eihän se teiltä rikos ole 🤭
- Anonyymi
Ei mun pää ole kovilla ainakaan opin jo kauan si sanomaan et turha tyrkyttää omia ajatuksiaan mulle mun ajatuksina
- Anonyymi
Vai voisko olla, ettei tää koske sua 🤔
- Anonyymi
Erikoisia ajattelutapoja syyttää muita. Luultavasti itse neuvot myös muita omalta kantiltasi, syyttääkö ne sua tuommosesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoisia ajattelutapoja syyttää muita. Luultavasti itse neuvot myös muita omalta kantiltasi, syyttääkö ne sua tuommosesta?
Kaikille avaudun pikkusen, ei se haittaa. Sivusta ketjujen kakkija
- Anonyymi
Kyllä täällä sivustaseuraajatkin on aivan ö aapisella teidän säädön takia.
- Anonyymi
Tekisi mieli kysyä stalkkerilta että mitä mieltä on. Aika sairas soppa eikö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä stalkkerilta että mitä mieltä on. Aika sairas soppa eikö!
Sivusta
- Anonyymi
Eli tarkoitatko sitä, että sinulla on pakkomielle kuvitella tähän palstaäijän jollotukseen kaksi kirjoittajaa? Siihen ei voi olla oiktin muuta syytä kuin joku utopistinen kuvitelma, että ns tunnistaa jomman kumman näistä oletuista kirjoittajista. Titityytä touhua
- Anonyymi
Jokaisen pitää saada pitää omat ajatuksensa. Välillä sitä vain ymmärtää vanhempana ja viisaampana ehkä jotakin. Ei kiistellä. Täältä palstalta pitää päästä pois. Tämä on tavallaan kuin musta aukko, johon oikea elämä katoaa. Se on pelottava ajatus!
- Anonyymi
Jos haluaa olla toisen kanssa ja se on mahdollista elikä toinen on myös sinkku ja saatavilla ’oikean’ viestittelyn päässä ,niin en minä ymmärrä miksi ei edes yritä lämmitellä oikeassa elämässä toista… Tulee mitä tulee ,vaikka yksi tapaaminen, mut ainakin tilanteeseen tulis selvyys... Palstalla pitäisi olla vaan ne kurpat jokka tietää ,että oma mussukka seurustelee onnellisesti ,tai on saanu pakit - häntä ei kiinnosta vattuakaan tai on esim menehtynyt. Hölmöläisiä on ne jotka on sinkkuja ja pitää yhteyttä palstalla eli leikkii :D ihan käsittämätöntä ’mut joo jokanen tyylillään.
- Anonyymi
Samaa mieltä myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä myöskin.
Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä myöskin.
Sulla on aika usein konsensus tämän aloittajaäijän kanssa, olet selvästi oikeassa paikass tällä naisvihapalstalla
- Anonyymi
Oikeassa olet, en aina ymmärrä omaa toimintaani.
- Anonyymi
Sillä sentään tienataan rahaa ja sinä voit lopettaa työn, kun KILTISTI KUNNIOITETAAN HEITÄ, HEIDÄN KAVEREITA, YSTÄVIÄ, PUOLISOITA, PERHEITÄ, SUKULAISIA, TYÖKAVEREITA, TYÖNTEKIJÖITÄ, YRITTÄJIÄ JA ASIAKKAITA.
JAKSAA JAKSAA JA RAKKAUS ANTAA VOIMAA! - Anonyymi
Olen siis onnellinen mutta kuitenkin olen täällä. Mitä teen täällä? Minulla on mies ja perhe-elämä, en valehtele siinä. Olen ehkä yksinäinen jotenkin. Minulla on liikaa aikaa. Sinä olet turvallinen ja mukava henkilö, haluan olla vaikutuspiirissäsi. En kuitenkaan suhteessa. Luulen, että minulla on liikaa aikaa. Pitää keksiä tekemistä vaikka sen oman miehen kanssa.
- Anonyymi
Hanki harrastus tai pari. Sillä se hoituu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki harrastus tai pari. Sillä se hoituu.
Joo, hyvä ajatus.
- Anonyymi
Samankaltaisia ajatuksia. Molemmat kärsivät nykytilanteesta.
- Anonyymi
Mitä tehdään tilanteelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Jos minulla olisi ratkaisu siihen, olisin jo toiminut sen mukaisesti.
Omassa tilanteessani vaikuttaa siltä, että ainut vaihtoehto on se, että näemme jossain sattumalta niin, että voimme myös vetäytyä johonkin syrjään juttelemaan rauhassa tai sopia siinä tilanteessa, että nähdän myöhemmin jossain muualla. Mutta kun emme nähtävästi edes näe sattumalta missään. En tiedä miten tästä umpikujasta pääsee pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa tilanteessani vaikuttaa siltä, että ainut vaihtoehto on se, että näemme jossain sattumalta niin, että voimme myös vetäytyä johonkin syrjään juttelemaan rauhassa tai sopia siinä tilanteessa, että nähdän myöhemmin jossain muualla. Mutta kun emme nähtävästi edes näe sattumalta missään. En tiedä miten tästä umpikujasta pääsee pois.Voithan sinä laittaa viestiä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä laittaa viestiä hänelle.
En voi laittaa viestiä hänelle. Se tie on jo koluttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.
Ei ollut sivusta. Minä olen 11:04:46, jolta kysyttiin tuossa yllä kysymys. Minä myös vastasin siihen (11:37:39 ja 11:42:33).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sivusta. Minä olen 11:04:46, jolta kysyttiin tuossa yllä kysymys. Minä myös vastasin siihen (11:37:39 ja 11:42:33).
Voitte tehdä ihan oman aloituksen keskustelullenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ei toimi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa tilanteessani vaikuttaa siltä, että ainut vaihtoehto on se, että näemme jossain sattumalta niin, että voimme myös vetäytyä johonkin syrjään juttelemaan rauhassa tai sopia siinä tilanteessa, että nähdän myöhemmin jossain muualla. Mutta kun emme nähtävästi edes näe sattumalta missään. En tiedä miten tästä umpikujasta pääsee pois.Kuullostaa ihan hyvältä ajatukselta. Juttelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ei toimi noin.
Aijaa,,, eikö.
Kannattaa varmaan lisätä siihen vastaukseen Sivusta, jos aloitatte oman keskustelen muun kuin apn kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa,,, eikö.
Kannattaa varmaan lisätä siihen vastaukseen Sivusta, jos aloitatte oman keskustelen muun kuin apn kanssa.Ap merkitsee omat kirjoituksensa kuittaamalla "ap".
SIVUSTA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap merkitsee omat kirjoituksensa kuittaamalla "ap".
SIVUSTAEipäs juupas. Mene nyt muualle ulisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä laittaa viestiä hänelle.
Puhut tälle palstaäijälle hurmoksellisesti ku hitaalle tavuviivoilla. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja ei halua muiden vastaavan aloituksiin, kannattaisiko laittaa EDES JOKIN tunniste, joka erottaisi kohteen 5,6 miljoonasta muusta henkilöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja ei halua muiden vastaavan aloituksiin, kannattaisiko laittaa EDES JOKIN tunniste, joka erottaisi kohteen 5,6 miljoonasta muusta henkilöstä?
Kiitos! Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sä jaksat 😆 mene nyt hinkkaa vaikka ittees, että tuut vähän paremmalle tuulelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jossain sattumalta näkeminen on minunkin mielestäni ehkä se jouhevin vaihtoehto saada tilanteemme edistymään. Pitää vain luottaa, että törmätään ja ylläpitää kärsivällisyyttä siihen asti.
- Anonyymi
Niin, mitä voimme tehdä? Minä tarvisin luultavasti uuden ongelman, jota työstää. Veisi ajatukset pois.
- Anonyymi
Olla yhdessä? Olet kyllä väärä tyyppi.
- Anonyymi
Minulla aina pitää olla jokin ongelma😃😮
- Anonyymi
Elämä on tasaisen tylsää ilman😂
- Anonyymi
Multa saa muutaman ongelman, jos on puutetta. Papareihommia olis.... Anyone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa saa muutaman ongelman, jos on puutetta. Papareihommia olis.... Anyone?
Jos heti alat näpyttelemään valmista saattaa tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos heti alat näpyttelemään valmista saattaa tulla
Ei jaksa... Ihan kakka hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on tasaisen tylsää ilman😂
no kohta se siunkii elämä muuttuu tylsästä jännittäväkjsi olen palstaäjijän hyvä ystävä ja tiedän mitä sillä on suunitteilla ei voi muutakun toivoa että ei sattuisi liian pahasti ei olisi reilua jos tälläiset leikit johtaisi ruumiitten tuloon ja sairaanloiseen peliin josta selviää vain ne osapuolet jootka ovat alusta asti kirjoittanut tätä surullista keskustelua/keskusteluita tänne jo vuosia.ihan voitte nyt itse päättyykö tämän hyvin vai todella ikävästi, minusta olisoi syytä nyt valvojankin puuttua tähä ennen kuin oikeasti alkaa tapahtumaan ikäviä asioita en ainakassan itse ole osallistunut provokaatiolla, rollauksella luomalla narratiiveja ja puuttumalla jonkun yksituisen ihmisen yksityisiin asioihin naiheuttaen hänelle todella vakavia masennus kausia siihen lisäksi hän on alkanut menettämään hermojaan todella pienestä asiata ja raivokun alkaa se on jotain aivan kauheeta ja loppua en ole ikinä jäänyt katasomaan mihin se johtaa mutta sen tiedän että jos hänen tielleen astuu hän tälläiset nörtit jotka aikansa täällä viettää helposti korjaa joko uuuteen elämän matkakassiin taikka mielisairaalaan määrittelemättömäksi ahjaksi, ja se on varma hän tekee hullun ihmisestä kuin ihmisest
allle viikossas
valjoat olkaa oikeasti tarkojja ja ,miettikää että eikö näitten sairaitten keskusteluidemn olisoi syytä muuttaa muotoaan taikka lopettaa sitten kokonaan'
- Anonyymi
Luovun kännykästä jotenkin.
- Anonyymi
😂😂 heitä järveen. Upps, älä heitäkään.
- Anonyymi
Tähän olet koko ajan pyrkinyt ja nyt sitä saat.
- Anonyymi
Ihan muuhun olen kyllä pyrkinyt ja hän sen varmaan tietääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan muuhun olen kyllä pyrkinyt ja hän sen varmaan tietääkin.
Koitan ymmärtää tätä ujousaspektia, mutta jos toinen ei tule edes vähän vastaan niin loppuu voimat itelläkin asian suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitan ymmärtää tätä ujousaspektia, mutta jos toinen ei tule edes vähän vastaan niin loppuu voimat itelläkin asian suhteen
Mun puolelta ei ole ujoudesta kyse, vaan ihan muista asioista. Olen yrittänyt ottaa huomioon häntä parhaani mukaan. Ehkä olen ollut liiankin varovainen, asiaa sen enempää avaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolelta ei ole ujoudesta kyse, vaan ihan muista asioista. Olen yrittänyt ottaa huomioon häntä parhaani mukaan. Ehkä olen ollut liiankin varovainen, asiaa sen enempää avaamatta.
Tiedän kyllä mistä se johtuu, koska sen sanottuani muutuit heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä mistä se johtuu, koska sen sanottuani muutuit heti
Hän ei ole sanonut mitään eli ohi tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä siinä onkin palstasetä kun kukaan ei sulle vapaaehtoisesti mitään sanokaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet aloituksen kalastellaksesi vastausta yhdeltä tietyltä ihmiseltä, anna heti alkuun tunnisteita. Muuten tuhlaat kaikkien aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti loppuu tuolla joka puolella sähläämisellä ja pätkäunilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti loppuu tuolla joka puolella sähläämisellä ja pätkäunilla.
Voit puhua vain omasta puolestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet aloituksen kalastellaksesi vastausta yhdeltä tietyltä ihmiseltä, anna heti alkuun tunnisteita. Muuten tuhlaat kaikkien aikaa.
Tää perustuu käsittääkseni ihan vapaaehtoisuuteen käyttääkö aikansa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mistä on kyse????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten AP tuhlaa ihan vain omaa aikaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten AP tuhlaa ihan vain omaa aikaansa.
Enköhän itse päätä omasta ajastani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan palstaäijälle urputtava tunnisteiden kalastaja toeta tuosta harhasta jotenkin. Naiset vaan säikkyy tuommoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin esimerkiksi tältä palstaäijältä vastauksia vaatien. Huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä siinä onkin palstasetä kun kukaan ei sulle vapaaehtoisesti mitään sanokaan
Ei niin muruseni 😘
- Anonyymi
Mut sullahan on se toinen eli jostain erillään kun yhdes toisen kaa.
- Anonyymi
Ei ole toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole toista.
Sitä sä yrität syöttää mut some kertoo toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sä yrität syöttää mut some kertoo toista
Ohi.
- Anonyymi
Joo, haluaisin pysyä poissa täältä.
- Anonyymi
Sanos muuta. Voitaisi olla jo me. ❤️ 🥺
*lämmin halaus*- Anonyymi
Niin voitaisi.
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Kyllä niin on, tää on maailman typerintä 😢🥺❤️
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Siis tää erossa olo. Maailman oikeinta olis taas jos me oltaisiin yhdessä, niin sen kuuluis olla 💕🥹💋
- Anonyymi
Mitkä mahdollisuudet jää kun ei oikeesti ole mitään mahdollisuuksia käytettävissä. Tämä viemäriosasto on edes mahdollisuus toistaiseksi,jossa voi vierailla.
- Anonyymi
Anneli kappaleesta sanat: "rinnalleni tahdon sun, vierelläs mä aina voimistun,
ja muistoissani seison yhä eessä alttarin, se pienen pieni taival antoi paljon kuitenkin". Yhä ikävöin mennyttä. Du får inte ha andra kvinnor mark ku. - Anonyymi
Iso kysymysmerkki ? Voitaisi olla . Että silleen 🪽🤍
- Anonyymi
Menen vaikka töihin.
- Anonyymi
Kaikenmaailman hihhulit näköjään innostuu tästä aloituksesta.
Mulla taitaakin olla asiat hemmetin hyvin, kun näitä lukee 🤣 AAAAAAPEEEEE!- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Missä ja milloin lyödään kovat päämme yhteen? :3
- Anonyymi
No toivottavasti olet palstasetä tyytyväinen saamaasi huomioon. Olihan tässä muutama kommentti muutakin ku sinun monologia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin lyödään kovat päämme yhteen? :3
Tuu tohon parkkikselle, niin lyödään huulet yhteen hellästi 😉
En kyllä oikeesti ole kovapäinen, eikä hänkään ehkä. Ollaan vaan vähän urpoja, velliperseitä tai mitä näitä nyt on. Tai toivottavasti hänkään ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu tohon parkkikselle, niin lyödään huulet yhteen hellästi 😉
En kyllä oikeesti ole kovapäinen, eikä hänkään ehkä. Ollaan vaan vähän urpoja, velliperseitä tai mitä näitä nyt on. Tai toivottavasti hänkään ei ole.Mihinkä parkkikselle pitäisi tulla? Laita nimikirjaimet, niin voipi ehkä osuakin. :3
Hän asuu kyllä kaukana, joten eipä taida tänään onnistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä parkkikselle pitäisi tulla? Laita nimikirjaimet, niin voipi ehkä osuakin. :3
Hän asuu kyllä kaukana, joten eipä taida tänään onnistua.Ohi. Tai jos viitti tänne Vantaalle ajaa, niin pussaillaan vaan 😂
Häntä ei tunnu riittävästi kiinnostavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Tai jos viitti tänne Vantaalle ajaa, niin pussaillaan vaan 😂
Häntä ei tunnu riittävästi kiinnostavan.Minnepäin sinne?
- Anonyymi
En kuulu tänne enkä palstalle.
- Anonyymi
Varmaan on, ei ole järkeä, mutta en oikein tiedä ratkaisua tilanteeseen
- Anonyymi
Kumpikasn vaihtoehto ei oikein oo hyvä.
Ei erillään eikä yhdessä . - Anonyymi
Mun pää on ainakin kipee tästä kaikesta 🙄
- Anonyymi
Ei ole. Olen rakastunut häneen ja en haluaisi olla erossa. Se sattuu. Vihaan itseäni, kun tunnen näin. Mä en jaksa enää tuntea. Mä haluan olla tunnoton.
- AnonyymiUUSI
Iske kiinni ja lopeta lässytys
- Anonyymi
Mies vai nainen, et kertonut sitä.
Haluaisin itse halata yhtä söpöä itseäni ehkä muutaman vuoden nuorempaa (tai sitten on vtun nuorekas tapaus) miestä. Kun saisin, kun voisin. Kun tulisi mun työpaikalle, jossa voisi käydä ihan parilla selityksellä töidensä lomassa.. mutta ei kun ei. Vetovoima vetää ihan vtusti vaikka välimatkaa 10km. Sekoittaa päätä ooooh ja uuuh ja puuuuh. - Anonyymi
Pieni ero tekee vaan hyvää, nythän voitte jo palata takaisin yhteen. Pusi pusi ja hali hali.
- Anonyymi
Ei ole oltukaan yhdessä 😁
Eikä mennä. Ymmärrän nyt syyn tähän vaikeuteen. Tarvitsin vain aikaa ajatella 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oltukaan yhdessä 😁
Eikä mennä. Ymmärrän nyt syyn tähän vaikeuteen. Tarvitsin vain aikaa ajatella 🙂Mikä se syy on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se syy on?
Se, että opin katsomaan asioita niin kuin ne todellisuudessa on... Kaunistelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että opin katsomaan asioita niin kuin ne todellisuudessa on... Kaunistelematta.
Liittyikö tämä ikäeroon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyikö tämä ikäeroon?
Ei liittynyt, vaikka sitä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei liittynyt, vaikka sitä on.
Paljonko sitä ikäeroa on? Teidän nimikirjaimet? Tai joku muu tunniste? Liippaa nyt sen verran läheltä kaikki, mutta toisaalta sun teksti on niin ympäripyöreetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sitä ikäeroa on? Teidän nimikirjaimet? Tai joku muu tunniste? Liippaa nyt sen verran läheltä kaikki, mutta toisaalta sun teksti on niin ympäripyöreetä
Mn ja Sm
- AnonyymiUUSI
En sinua takaisin ota koskaan!
- AnonyymiUUSI
Ei olla oltukaan yhdessä, että buhuuuu.
- AnonyymiUUSI
Pidä ssri-lääkitys. Ja lapset minä pidän talon ja tatjaanan. Tupulle terveisiä. Kyllä kannattaa. Sotilastiedustelun vastavakoilun koirat on kohta teidän kimpussa ne osaa haistaa mädät omenat terveiden joukosta supon kaksoset jäitte kiinni itseteosssa. Isänne yrittää, mutta tällä kertaa rahat ei riitä molempien pelastamiseen siinä teille puitavaa. Kumpi on lopulta rakkaampi? Se kaunis vai se älykkäämpi?
- AnonyymiUUSI
Sulle tarvii kyllä paljon tujumpaa tavaraa kuin ssri-lääkitys. 🤔
- AnonyymiUUSI
Juuri se on järkevää.
- AnonyymiUUSI
Arvostan sua kaukaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846