...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska nähdä taas...
Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
59
1346
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on.
- Anonyymi
Mä olen ollut sun jo kauan. Tiedät eli et.
- Anonyymi
Aika paljon on ikävä vaikka tänään nähtiin.
- Anonyymi
Hän ei vastannut tunteisiini. Mutta toivon hänelle kaikkea hyvää kuitenkin 🪽🤍
- Anonyymi
Voi sua ❤️ Miten mun sydän voisi olla lämpenemättä tuolle? Itse koen että sinä hylkäät minut koska et halua olla ystäväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua ❤️ Miten mun sydän voisi olla lämpenemättä tuolle? Itse koen että sinä hylkäät minut koska et halua olla ystäväni.
No meillä tää luottamuspula ja pelkään että en riittäisi sulle loppupelissä. 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun vaan tietäisit mun tunteista sua kohtaan. Ja mitä toivon. Pyörit kokoajan mun mielessä. Kaipaan niin paljon että järki lähtee. No me molemmat jotenkin kuitenkin varmoja että tämän on tarkoitus kestää vahvana loppuun asti 🤍🪽
- Anonyymi
MENEEKÖ JAKELUUN EI OLE YHTÄÄN IKÄVÄ. TEISTÄ EI TULE MITÄÄN HYVÄÄ, MUKAVAA TAI ETT EOLE HYÖDYKSI MIHINKÄÄN:
- Anonyymi
Tervetuloa myös trollit tähän ketjuun! 🤗❤️
- Anonyymi
Minäkin toivon hänelle hyvää. En koskaan unohda sinua. Olet ollut minulle guru. Elämä menee nyt näin mutta olen paljon oppinut, eniten itsestäni välillä hyviäkin asioita. Olen luullut olevani erityinen mutta olenkin maan matonen. Se on kuitenkin opittu hyvällä tavalla, melkein huomaamatta. Kiitos sinulle kaikesta, mielestäni olet lahjakkuus!
- Anonyymi
On mulla aika paljonkin. Tää on ihan hulluutta, että ehkä molemmat ikävöi toista ja tietää sen ja silti me ollaan erossa. Meneekö tää joskus ohi vai jatkuuko tää pitkään.
- Anonyymi
Ei mitään järkeeeeee!
- Anonyymi
Olet rakastunut
- Anonyymi
Varmaan auttaa, jos näkee
- Anonyymi
Tietysti on. B
- Anonyymi
Mun vastaus oli poistunut. Mullakin sua. L
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vastaus oli poistunut. Mullakin sua. L
Tiedän sen, sinä sanoit mulle 🤗❤️
- Anonyymi
Kyllä mietin ja ikävöin. Ja odotan näkeväni taas.
- Anonyymi
Sama sama sama sama sama sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama sama sama sama sama sama
Kiva kiva kiva
- Anonyymi
Ei meidän kuitenkaan kuulu olla yhdessä. Minä olen mummu, mummuuden toiveissa. Puhuit joskus elämän reaaliteeteista. Ne tulevat vastaan. Tuotanko minä jotenkin tätä väärää kiintymystä?Tämä ei ole oikein vaan. Usko minua. Nyt on vaan parasta lopettaa kerta kaikkiaan! Usko minua. Pysyn poissa elämäni ja elämäsi tieltä. Pystyn siihen!!!
- Anonyymi
Kyllähän mä tiedät missä olet, olet töissä ja iltaisin mahdollisesti fillaroimassa. Sen kun otat yhteyttä, niin mennään terdelle.
- Anonyymi
Joojoo, on mulla ikävä.
- Anonyymi
Täällä mää vaan haaveilen että näkisin sut taas... ja toivon että ehkä joskus jostain syystä. *huokaus*
- Anonyymi
Ryömii mutalammikossa ja itkee kohtaloaan.
- Anonyymi
Kaikki on hyvin oikeasti, tie aukeaa meille molemmille. Minä saan mummuuden ja sinulle taivas on auki. Et ole erilainen. Olet lahjakas. Perit maan. Ymmärrä se!
Nyt pitää mennä perheen pariin. Sinä tiedät mitä tehdä tästä eteenpäin! - Anonyymi
Kuilu aukeaa
- Anonyymi
Kohti lähintä rotkoa!
- Anonyymi
Muu ei aukea
- Anonyymi
Kyllä on R.
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Nainen
- Anonyymi
Voi olla niinkin mutta menen senkin yli. Sinä olet valon puolella, paremmalla puolella ja siksi on hyvä, että olet ohjaksissa. Minä olen menneen talven lumia. Katselen jo vierestä.
- Anonyymi
On. Joka päivä on vaikka näemme arkena. Silti on ikävä 😔
- Anonyymi
Sinun pitää kiinnittyä johonkin muuhun kuin minä. Se tarkoittaa omanikäiseesi henkilöön. Minä en ole saatavilla. Tiedät sen itsekin, että sinun pitää. Sinun pitää myös hankkia työpaikka ym. Pane toimeen! Sinua tarvitaan!
- Anonyymi
En ikävöi yhtäkään palstalla kirjoittavaa. Olen hyvin kiinnostunut itseäni kymmenen vuotta nuoremmasta miehestä. En vielä tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Johan pomppas !! Ennen vain samanikäinen kelpasi ja nyt tiedät etä ketarat pitää avata jos noin nuorta gubbea aijot saada !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan pomppas !! Ennen vain samanikäinen kelpasi ja nyt tiedät etä ketarat pitää avata jos noin nuorta gubbea aijot saada !!
Ikä on vain numero. - sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisit gubbelle vastata.
- Anonyymi
Ois varmaan kannattan laittaa parempi tunnisteita että hän tietäisi kuka olet ni ehkä jos sattuu edes huomaamaan kirjoituksesi täälä ni hän voisi kertoa onko hänellä ikävä sua
- Anonyymi
Riippuu kuka siel huutelee?
- Anonyymi
Mietin j miestä koko ajan.. Haluan leikata hänet pois ajatuksistani..
- Anonyymi
Älä nyt. Voi olla niin, että j puolestaan kaipaa sinua....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusimaa? Ketä kaipaat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
…sivusta Jiille. Tiedän että kaipaat mua niin kuin mäkin sua ja kaikki on hyvin kuten aina ennenkin. Terveisin se jonka kanssa tiistaina viestittelit
- Anonyymi
Pikkasen ja vähän enemmän pikkasen siihen päälle, siis Kyllä 🥺💖
- Anonyymi
Ihan pikkaisen ajattelen aina kun tahdon mieleeni jotain kaunista, jotain joka oli aitoa vaikka ei tapahtunutkaan. Jotain uskomattoman hienoa, joka tapahtui kahden ihmisen hengittäessä samaa ilmaa, ehkä sen haluaisi kokea vielä kahden kesken jossain uudelleen.
https://www.youtube.com/watch?v=LXs2J3IdegI - Anonyymi
J nainen kaipaa j naista 😭😭❤️
- Anonyymi
Otan osaa. J-naisissa taitaa olla jotain mystisen maagista.. /sivusta
- Anonyymi
...kyllä on ikävä. E
- Anonyymi
Ota yhteyttä M
- Anonyymi
EF jyy a man !!! 🖕
- Anonyymi
Ihan "pikkusen" ikävä on. Olen miettinyt mitähän oikein puuhaat.
- Anonyymi
Kyl. Mut kerrot tuntomerkkejä ensin
- AnonyymiUUSI
Jos sinulla on ikävä niin tiedät että minullakin on. Ylpeys estää myöntämästä sitä.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun on pettynyt ja surullinen, niin ei kyllä ikävöi.
- AnonyymiUUSI
Ikävöin sua jo nyt vaikka vasta nähtiin.
Nainen - AnonyymiUUSI
Mä kaipaan.. mutta ei ole numeroa, tai mitään muutakaan. En uskonut näin tapahtuvan, mutta ihastuin. Olet ajatuksissani ja meidän katseet.
Uskon ja toivon, että vielä me nähdään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057