mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee niistä hankalampia.
En kadu sitä, että kohtasin hänet
84
1322
Vastaukset
- Anonyymi
aijaa, no en ole huomannut kyllä tällaista
- Anonyymi
Kirjoita tuota tota.. hänelle suoraan.
- Anonyymi
Niinkö, mitäs jos itse kerrot vähän enemmän kirjotuksistasi täällä vai meinasitko että hän hoitaa homman puolestasi ?
- Anonyymi
Miksi sinä avaudut jatkuvasti tätä samaa saagaa tälle palstaäijälle- keneen yrität kaikin voimin suhtautua näin alentuvasti söör? Kysyy eräs nainen joka ”anaalisoi” muita täällä keskustelupalstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä avaudut jatkuvasti tätä samaa saagaa tälle palstaäijälle- keneen yrität kaikin voimin suhtautua näin alentuvasti söör? Kysyy eräs nainen joka ”anaalisoi” muita täällä keskustelupalstalla
Monta vakavaa luonnehäiriötä sun muuta poikkeavaa käytöstä jo bongattu1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai menikö se kuitenki jotenkin niin, että nämä palstaäijän naisperformanssit on joku taustapeili muista ihmisistä? Lue yksilöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Kumpa sä tietäisit mitä mä ajattelen.
- Anonyymi
Yksi kaipaaja monen kaipaajan joukossa. Rakastuin ja tulin sitten tänne, kun ei ollut muuta tapaa "löytää" häntä.
- Anonyymi
Mitä ajattelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Mä olen kyllästynyt vastaamaan täällä tuntemattomien uteluihin. Haluaisin vastata kysymyksiin, jotka sinä esität jos haluat ja minä vastaan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Sinua❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua❤️
Oletko mies?❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies?❤️
Teillä treffit sovittu. Pitäkää niistä kiinni ja nähkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies?❤️
Olen nainen❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kaipaaja monen kaipaajan joukossa. Rakastuin ja tulin sitten tänne, kun ei ollut muuta tapaa "löytää" häntä.
Täältä ei oikeasti voi löytää ketään. Kirjoittaisitko tänne enää ikinä, jos tajuaisit ettei ihastuksesi ole ikinä lukemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä ei oikeasti voi löytää ketään. Kirjoittaisitko tänne enää ikinä, jos tajuaisit ettei ihastuksesi ole ikinä lukemassa?
En kirjottaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjottaisi.
Olet siis vapaa lähtemään. Täällä ei nimittäin ole kenenkään ihastuksia. Ihastuneet ottavat yhteyttä suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin siinä pääsi käymään. Kunhan saamme toisemme se on tärkeintä. Älä syytä itseäsi. Kaksoisliekki rakkaalleni 🪽🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen❤️
Ketä nyt?
... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt?
...Kun mikään ei riitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Ajatteletko sinä mitään muuta kuin tätä aloittajaäijän tuatantoa? Kyllä kannattas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö sinun lapsekas maailmankuva on kiinni hyvä nainen, että vastaileeko kukaan näihin tuherruksiin täällä? No ei vastaile, ota siis iisisti ja jätä jo tämä ymmärrystä vailla oleva palstaäijän monologien kyttääminen. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt?
...Miksi sinä kyselet jatkuvasti tältä naisena esiintyvältä häiskältä näitä äärimmäisiä kysymyksiä- kuulutko johonkin sellaiseen marginaaliin, joka seurailee palatasedän sydänten piirtelyä eaim g-mies (tarpeeksi kaukana varmaan em kirjain..) tää on sulle sinä olet rakkaus? Grow up dude
- Anonyymi
Olen täsmälleen samaa mieltä tuosta asiasta. Ja sitten kun täältä saa lukea kaikkea törkyä, joka sotii omaa arvomaailmaa vastaan. Muutenkin kun elämä on rankkaa.
- Anonyymi
Tuosta olen samaa mieltä. Palsta altistaa sellaisille ihmisten ulostuloille, joiden kanssa ei muuten tarvitsisi olla tekemisissä. Maailma on tarpeeksi hirveä paikka ilman tätäkin kaatopaikkaa, jota en todellakaan tarvitse elämääni. Mutta ikävä oli se, joka minut tänne toi, ja joka minut täällä valitettavasti on myös pitänyt...
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä. Palsta altistaa sellaisille ihmisten ulostuloille, joiden kanssa ei muuten tarvitsisi olla tekemisissä. Maailma on tarpeeksi hirveä paikka ilman tätäkin kaatopaikkaa, jota en todellakaan tarvitse elämääni. Mutta ikävä oli se, joka minut tänne toi, ja joka minut täällä valitettavasti on myös pitänyt...
SivustaYmmärrän, sama tapahtunut itsellenikin. Täällä ei varsinaista keskustelua enää kovin paljon käydä.
- Anonyymi
Näinhän se menee ja kun hetkeksi poistuu paikalta, niin paikalla on miljoona ihmistä, jotka vastaavat puolesta jne. Sitten asiat ovatkin solmussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se menee ja kun hetkeksi poistuu paikalta, niin paikalla on miljoona ihmistä, jotka vastaavat puolesta jne. Sitten asiat ovatkin solmussa.
Juuri niin. Enkä usko, että kaivattuni minun kanssani haluaa olla. Varmasti olisi tapahtunut jo jotain konkreettista edistystä, jos niin toivoisi. Ehkä minäkin oksennan vain pahan oloni tänne. Ikävöin lohduttomasti, eikä loppua näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää laskeeko mitään palstojen varaan. Se mikä tapahtuu, tapahtuu livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä itketään sitä särkynyttä sydäntä ja menetettyä mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Enkä usko, että kaivattuni minun kanssani haluaa olla. Varmasti olisi tapahtunut jo jotain konkreettista edistystä, jos niin toivoisi. Ehkä minäkin oksennan vain pahan oloni tänne. Ikävöin lohduttomasti, eikä loppua näy.
Tutulta kuulostaa tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutulta kuulostaa tilanne
Ja kun aikaa on jo kulunut paljon, menee vielä vaikeammaksi mikään normaali kohtaaminen. Ei tee tämä palsta hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun aikaa on jo kulunut paljon, menee vielä vaikeammaksi mikään normaali kohtaaminen. Ei tee tämä palsta hyvää.
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, molemmat haluavat tulla toista vastaan kohdattaessa, vaikka kuinka aikaa olisikin kulunut. Luota siihen.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, molemmat haluavat tulla toista vastaan kohdattaessa, vaikka kuinka aikaa olisikin kulunut. Luota siihen.
SivustaEn uskalla luottaa. Pelkään että hajoan vielä lisää. Ja sitten ajattelen etten kelpaa, kun voin kuitenkin aika huonosti. Ehkä hän pitää minua rasittavan. En tiedä, itseluottamus mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaJos kaksi ihmistä välittää toisistaan, he menevät vaikka läpi harmaan kiven voidakseen olla ihan oikeasti yhteydessä toisiinsa. Eivät he odottele jonnekin vuosien ja vuosikymmenten päähän. Itsensä pettämistä luulla sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, he menevät vaikka läpi harmaan kiven voidakseen olla ihan oikeasti yhteydessä toisiinsa. Eivät he odottele jonnekin vuosien ja vuosikymmenten päähän. Itsensä pettämistä luulla sellaista.
Vain sinä olet tässä puhunut vuosikymmenten odottelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, he menevät vaikka läpi harmaan kiven voidakseen olla ihan oikeasti yhteydessä toisiinsa. Eivät he odottele jonnekin vuosien ja vuosikymmenten päähän. Itsensä pettämistä luulla sellaista.
Niinhän se saattaa olla. Minä varmaan pakenen tänne, kun oikeassa elämässä kaikki on toisin. Kun se yksi on siellä sydämessä ja pysyy. Tiedän että pitää keskittyä muihin asioihin. Olen vaan niin onneton elämässäni muuten ja haluan jotenkin vaalia häntä siellä muistoissa ja sydämessä. Ihmisen, jolla oli minulle paljon merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä olet tässä puhunut vuosikymmenten odottelusta.
Moni on täällä kirjoittanut odottaneensa vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on täällä kirjoittanut odottaneensa vuosikymmeniä.
Mutta vastasit minun kommenttiini, jossa en puhunut vuosikymmenten odottelusta. Joten miniaggressiosi meni väärään osoitteeseen.
- Anonyymi
No niinpä voi juku aloitajaäijä, täältä voi lukea vaikka solvauksia. Sattuu kuitenkin olemaan niin, että me tulee sinun päätteeltä, kuten moni niiden omien tekstien teatraalinen taivastelu. Apua apua minua loukattiin netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No otahan sinä hyvä ihminen ittees niskasta kiinni sitten ja tee jotain muuta ku pyöritelty palstaäijän monologia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä voi juku aloitajaäijä, täältä voi lukea vaikka solvauksia. Sattuu kuitenkin olemaan niin, että me tulee sinun päätteeltä, kuten moni niiden omien tekstien teatraalinen taivastelu. Apua apua minua loukattiin netissä
Yllätys internetissä saattaa olla roisia kamaa voi ei. Lisäys
- Anonyymi
maailman huonoin laiva Toitakic jas suunniggerlijanss aLa TRoche
- Anonyymi
Tämä palsta ei ole vaikuttanut meidän väleihin millään tavalla.
- Anonyymi
Ei meidänkään koska hän ei ole ikinä käynyt täällä.
- Anonyymi
Onneksi meillä ei ole tuollaisia ongelmia.
En tiedä miehen asioista eikä minua edes kiinnosta hänen entiset suhteet ja mitä hän elämässään tehnyt, koska minä olen hoitanut KARMAN LÄKSYT jotka ovat syy mistä SOLMUT ELÄMÄSSÄ JOHTUU.- Anonyymi
No älähän palstasetä pidä meit hullui jännityxessä ja kerro mitä kaikkea olet oppinut ja miten olet sitä karmaa jakanut
- Anonyymi
ap. En ole varma oletko J vai J mutta mun J.tä täällä ei ole.
- Anonyymi
Mun J on täällä ❤️🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun J on täällä ❤️🔥❤️
No eihän ole🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ole🤣
Mitähän se sinun tosielämän ns jii, jota siis rienaat välillisesti yhdistämällä häntä näihin palstaäijän töherryksiin diggailee siitä, että on joutunut osaksi sinun keppihevostelua ja hänen identiteetillä ratsastelua, lämmin kiitos vai? Tuskinpa sentään.
- Anonyymi
Sä tiesit, että kirjoitan täällä anonyyminä ilman emojia ja tunsit tunteen me ja biisit ilman sanoja tätä myös muut tai aika moni käytti hyväksi. Itse sillä rajasin puolet ihailijoista pois mutta lähdit eriväristen sydänten matkaan. Onnea. Se siitä.
- Anonyymi
Täällä voi yrittää pitää pientä toivoa yllä, kun kirjoittelee toisten yhtä onnettomien ja saamattomien kanssa ja kuvittelee omansa sinne joukkoon. Jos olisi oikeassa elämässä ollut yhteydessä, olisi jo saanut ne pakit (ja ehkä mennyt eteenpäin).
- Anonyymi
Mun mielestä kannattaisi ottaa heti ne pakit, jos on kuitenkin selvää että on yksipuolista. Eihän palstoilla tarvisi etsiskellä, jos tunteet olisi molemminpuolisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä kannattaisi ottaa heti ne pakit, jos on kuitenkin selvää että on yksipuolista. Eihän palstoilla tarvisi etsiskellä, jos tunteet olisi molemminpuolisia.
Ei ne pakitkaan auta. Toki estää sellaiset harhat, että kuvittelisin kaivattuni kirjoittelevan tällaisella marginaalisella palstalla.
- Anonyymi
Minä olen ollut oikeassa elämässä yhteydessä ja saanut pakit. Silti kaipaan vielä täällä. Meitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut oikeassa elämässä yhteydessä ja saanut pakit. Silti kaipaan vielä täällä. Meitä on moneen junaan.
Milloin viimeksi olitte yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi olitte yhteydessä?
Siitä on jo noin vuosi.
- Anonyymi
Tämä palsta on paikka jossa onnettomat ihmiset pitävät yllä toistensa harhoja ja kaikilla jää elämä elämättä. Aika tympeää muistella vanhana, että meni kymmenen vuotta jollain palstalla eikä käteen jäänyt siitä mitään.
- Anonyymi
Sitten asia pitää ratkaista
- Anonyymi
No eikä pidä, palstaäijän, eli aloittajan varsinkaan
- Anonyymi
Ei kannata ajatella liian vaikeasti. Jos välität jostain ihmisestä ei se palsta siinä enää merkitse mitään. Hyvä testi, jos se on kynnyskysymys, ei ne tunteetkaan kovin vahvoja lle.
- Anonyymi
Hyvin sanottu siellä perällä. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen perällä? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen perällä? ☺️
Kummelista lainaus. Siinä oli "erittäin hyvin sanottu siellä perällä". :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummelista lainaus. Siinä oli "erittäin hyvin sanottu siellä perällä". :)
Ah, joo nyt muistan :D
- Anonyymi
Vitut tee vaan oot tottunut pääse helpolla .
Ja nyt teetkin töitä asian käsittelyn kanssa
Kun et voi mennäkkään helpolla.
Sä tiedät kyllä koska oot saanu asiasi
Käsiteltyä .
Siitä et kirjoittamisen eli purkamisen tarve
vähenee ja toimit muilla tavoilla.
Niin minullekin on käynyt.
Olen loppupäässä.
Joskus piti kirjoittaa niin paljon enenpi .
Oli tarve sille .
Tsemppiä tohon työstö ja työskentely vaiheeseen .
Sivusta- Anonyymi
Joo aikamoinen rosessi sulla on omia aloituksiasi värittävä äijä ollut päällä jo tovin. Seuraakin olet ns saanut
- Anonyymi
En kadu sitä, että tulin aikoinaan tälle palstalle.
- Anonyymi
Ääh ei siinä ollut aineksia muuhun kuin haahuiluun enkä jaksa palstailua sjanhukkanakaan harmitella. En ole niin laskelmoiva, tai edes tarkka omasta ajastani. Kun se sitten päättyy niin se päättyy. Elämäni on ollut vallan riittävä minulle ja kaikki uusi tässä vaiheessa on vaan luksus, Sitäpaitsi onhan tämä palsta aikamoinen eläintarhakokemus. Ihania ootte kaikki lainahöyhenpaviaaneista siilitukkiin, ❤️💋
- Anonyymi
Onko sinulla usein naisia esittävä äijä ja aloittaja tukahdutettuja tunteita näitä mainitsemiasi siilitukkia kohtaan? Kyl o
- Anonyymi
En enää juurikaan kirjoita tänne. Enkä myöskään lue kaikkia aloituksia, kuten ennen. Ei hän ole täällä, ei hänellä ole syytä. Alan hyväksyä asiat. Ehkä voin kesän aikana poistua täältä, niin on parempi. Irl tahtoisin keskustella asioista hänen kanssaan, jos siihen tulee joskus sopiva tilaisuus.
- Anonyymi
Suosittelen keskustelemaan kasvokkain hänen kanssaan, jos on muutenkin keskusteluyhteydessä irl. Täältä on liki mahdotonta ketään tunnistaa ellei sitten ole erityisen rohkea ja antaa enemmän tunnisteita, mutta itse olen vähän skeptinen ja pitäisin sitäkin aika epätodennäköisenä, että tunnistaisi. Hauska tänne on silti purkaa omia ajatuksia, vaikka joskus saa kaikenmaailman trollit kimppuun. No, siitäkin saa välillä hymyn naamalle.
- Anonyymi
En etsi täältä ketään. Me nähdään joka viikko livenä ja tiedän mitä hän ajattelee musta. Miksi en tietäisi, ei hän ole mikään umpijunttura joka ei puhu mistään mitään.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat täällä etlä siellä?
- Anonyymi
Sivusta: aina se ei ole välttämättä toivottua muuta kuin joissain asioissa.
- Anonyymi
Jos ei kiinnosta ....
- Anonyymi
Tätä ajatuskehikkoa sinä lapsi vissiin pyörittelet näissä palstasedän aloituksissa ku yksinäinen katsoja visiiriä sellaisen pelin katsomossa mikä ei kiinnosta ketään muuta
- Anonyymi
Sinä olet pelle sulla olisi ollut viimeinen kerta kääntää asiat ja käyttäytyä fiksusti etpä käyttäytynyt no ei ole minun vikani elele siellä nyt ilman minua ei ole edes tunteita sua kohtaan enään harmi
- Anonyymi
Sinä lapsi vissiin pyörittelet palstaa urakalla täällä illasta lähtien, vai ?
- AnonyymiUUSI
"En kadu sitä, että kohtasin hänet, mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee niistä hankalampia."
Miiten sä sattumaa voisit katua? Aika hölmöö?
Mutta pakkomielteet lähtee kun etsit riittävän korkealla olevan tukevan orren ja sitaiset siihen köyden ja solmit köyden toisen pään kaulas ympärille jakkaralla seisten. Sitten vaan potkaiset jakkaran altas ja HEI HULINAAAAA!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857